Ja joh, dat gaat ie zeker nog leuk vinden!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:58 schreef Miii3 het volgende:
Dat stratenplan is inderdaad erg leuk! Die ga ik in m'n achterhoofd houden! Maar de stapelslak kan dus nog zeker voor een jongetje van 1,5? Kan natuurlijk ook en en doen, bijv de stapelslak en iets erbij zoals dat stratenplan...
Geen tassenhengsels en erg weinig keuze in knopen en kralen.quote:
Da's op zich wel een idee. Maar dan moet ik naar de Action en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:08 schreef Muck het volgende:
Phluph, wat ik meestal doe is een goedkoop tasje kopen (Action) en daar de hengsels af slopen
ik heb deze eens besteldquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Da's op zich wel een idee. Maar dan moet ik naar de Action en dat wil ik niet.
Echtstudio heeft de juiste tassenhengsels, maar geen knopen en kralen.quote:
Leuke knopen, maar de tassenhengsels vind ik niet mooi, cq. is niet wat ik zoek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb deze eens besteld
[ afbeelding ]
http://www.deknopenshop.n(...)s-polka-dot-fuchsia/
bladerlijstje bij knopenshop http://www.deknopenshop.nl/c-244066-4/sluitingen-sleutelhangers/
hier staan er van bamboo
http://www.cchobby.nl/tassenhengsels-frames-og-gespen/
Die zag ik net voorbij komen toen ik googelde. En stoffen.net heeft ook een gigantisch assortiment geloof ik!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:36 schreef trui het volgende:
phluph, kijk nog eens bij hoooked! daar hebben ze leuke tashengsels én leuke knopen (alleen niet zo heel veel kralen geloof ik).
Gaat goed!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:44 schreef Mirjam het volgende:
Ik vind dat ik het best goed doe voor mijn eerste keer tunisch haken
[ afbeelding ]
Awesomequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:01 schreef BrainTeaser het volgende:
Ik ben nog steeds het patroon van m'n volgende project aan het uitwerken:
[ afbeelding ]
Let niet op alle typ-ex![]()
Dit is website waar de pin naar verwijst.quote:I use this all the time, so just had to repin it for others to learn, seriously once you master it, you'll never want to do it any other way. Also there are lots of photos and a video to help you learn. Foundation single crochet, this is an excellent tutorial for this fabulous method for your first two rows, keeps them from getting too tight
quote:But whats the point?
• Often times crochet foundation chains are tighter than the rest of the work, but with fsc it will have the same tension without having to use a larger hook.
• With some yarns (such as boucle) it is hard to see the stitches in a traditional foundation chain, but with fsc you dont have to crochet on a chain.
• Even if you prefer making a traditional foundation chain. You can use fsc to add extra stitches to your work without having to take the whole thing apart if you accidentally miss count the number of chains.• Its faster if you do it right! Being able to complete a chain and a row of single crochets at one time can save you time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |