quote:
Was het maar waar; een dubbele aflevering als zomercliff!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]En gewoon 30 minuten of nu langer (60 min.)?
Ja, en de dader bleek Morris..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef roos94 het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan toen iemand de kogels verwisselde voor echte kogels en Ludo werd neergeschotenwas dat ook een cliff?
ja janine knalde ludo af, geweldig hoe ze verontwaardig ze reageerde toen ludo snakkend naar adem in elkaar storten en het tafelkleed mee trok : ludo we moeten dadelijk nog eten, terwijl haar man doodbloed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef roos94 het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan toen iemand de kogels verwisselde voor echte kogels en Ludo werd neergeschotenwas dat ook een cliff?
Je bent denk ik in de war met speciale afleveringen; zomercliffs hebben nog nooit een dubbele aflevering gehadquote:
Jawel toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bent denk ik in de war met speciale afleveringen; zomercliffs hebben nog nooit een dubbele aflevering gehad
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ik denk als dader dan toch aanDat denk ik ook, op die manier kost het de serie geen twee acteursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de vraag is hoe ze weet wie welk nummer heeft qua parachute,
Nuran als slachtoffer zou wel mooi zijn qua emotie... al denk ik toch dat het Aysen is want die heeft by far de meeste haters tegen zichOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Zoals ik zei; ik heb nog nooit GTST gekeken, afgezien van een deel van dit seizoenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bent denk ik in de war met speciale afleveringen; zomercliffs hebben nog nooit een dubbele aflevering gehad
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ik denk als dader dan toch aanHet zou pas wrang zijn als Monica zou springen en het verkeerde pak krijgt, en alsnog is de kans op een kind voor de zoveelste keer verkeken (maar dat zal wel niet hoor, ging even door mijn hoofd, toen ik al die speculaties las).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zou pas wrang zijn als Monica zou springen en het verkeerde pak krijgt, en alsnog is de kans op een kind voor de zoveelste keer verkeken (maar dat zal wel niet hoor, ging even door mijn hoofd, toen ik al die speculaties las).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Nee, inderdaad. Tenminste, dat nemen wij aan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Waarom was 2999 ook al weer een dubbele?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Frey het volgende:
- Afl. 1500
- Afl. 2500
- Kerstafl. 2003
- Kerstafl. 2004
- Afl. 2999
- Afl. 3000
- Afl. 3500
- Afl. 4000
Waren 8 dubbele zover ik weet.
Vanwege de 3000ste.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom was 2999 ook al weer een dubbele?
Het is wel zo dat de zomercliff aflevering soms iets langer duurt dan normaal en vroeger inderdaad soms een half uur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Op de GTST-Facebook vragen mensen ook of 't een dubbele is omdat Teletekst inderdaad 30 minuten aangeeft, maar de 'seizoensfinale normaal ook dubbel is'. Maarja, ik keek nooit dus ik heb geen idee!
GTST-Facebookquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Op de GTST-Facebook vragen mensen ook of 't een dubbele is omdat Teletekst inderdaad 30 minuten aangeeft, maar de 'seizoensfinale normaal ook dubbel is'. Maarja, ik keek nooit dus ik heb geen idee!
Die van seizoen 5quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is wel zo dat de zomercliff aflevering soms iets langer duurt dan normaal en vroeger inderdaad soms een half uur.
Geen flauw idee, maar het zou mij niets verbazenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Monica is trouwens nog steeds zwanger of niet.
Seizoen 11 was ook nog zoiets.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die van seizoen 531 minuten, zonder reclameonderbreking
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |