Morris had zelfs schoonmaakhandschoenen aan toen hij de de neppe kogels verwisselde voor echte..quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat in godsnaam doen?
Zou haar terugkomst niet tijdelijk zijn?quote:
Ik dacht vroeger dat Katja Schuurman was overleden na een artikel over haar als lijk in Baantjer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:38 schreef Kyubey het volgende:
Ik wist nog dat ik ooit een artikel las waarin in GTST nepkogels werden geschoten, maar verwisseld werden voor echte. Ik keek toen nog niet en dacht dat een acteur was neergeschoten![]()
pmquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef SAMBAM het volgende:
Ik zag net de aflevering van morgen... Voor het eerst moet ik ze gelijk geven. Deze cliff overtreft een hoop. Zaten we op het puntje van onze stoel toen Daniel en Suzanne op een dak stonden? Of Arnie van een bootje viel?
Fantastische cliff! En Merkies heeft eindelijk wat waardige muziek in de aflevering!
Het camera werk en de hoeveelheid shots in de lucht zijn werkelijk briljant. Zoiets deden ze simpelweg nog nooit. Vandaag en morgen gaan absoluut de boeken in!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
In Meerdijk kan alles! Vooral met SuperDoc Anton.
Ja, deze keer waren de lovende woorden van de schrijvers en de acteurs niet overdreven. Normaal worden we blij gemaakt met een dode mus, maar deze keer niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef SAMBAM het volgende:
Ik zag net de aflevering van morgen... Voor het eerst moet ik ze gelijk geven. Deze cliff overtreft een hoop. Zaten we op het puntje van onze stoel toen Daniel en Suzanne op een dak stonden? Of Arnie van een bootje viel?
Fantastische cliff! En Merkies heeft eindelijk wat waardige muziek in de aflevering!
Het camera werk en de hoeveelheid shots in de lucht zijn werkelijk briljant. Zoiets deden ze simpelweg nog nooit. Vandaag en morgen gaan absoluut de boeken in!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou overigens wel heel lullig zijn als SuperDoc begin volgend seizoen à la Superman als een idioot om de wereld gaat vliegen en zodoende de tijd terugdraait
Waarom doet me dit denken aan E.T.?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou overigens wel heel lullig zijn als SuperDoc begin volgend seizoen à la Superman als een idioot om de wereld gaat vliegen en zodoende de tijd terugdraait
Ontelbare dode mussen kwamen al voorbij de laatste jaren... haha!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, deze keer waren de lovende woorden van de schrijvers en de acteurs niet overdreven. Normaal worden we blij gemaakt met een dode mus, maar deze keer niet.
Klopt, dit keer is de dode mus ingeruild voor een dood (?) personagequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, deze keer waren de lovende woorden van de schrijvers en de acteurs niet overdreven. Normaal worden we blij gemaakt met een dode mus, maar deze keer niet.
Vooral met die bevalling van Sjorsquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ontelbare dode mussen kwamen al voorbij de laatste jaren... haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog alleen zulke spanning het hele seizoen voortzetten. Dáár kan nog wel wat aan verbeterd wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En met Bing en Jack vorig jaar
Ze hebben geleerd.
Misschien hebben ze Ludo gesponsord door een euro te betalen voor de afleveringquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef Tjacka het volgende:
HOE HEBBEN SOMMMIGE MENSEN DIE AFLEVERING AL GEZIEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Frey het volgende:
Wat ook kan (ik hoop het overigens niet):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook kan (ik hoop het overigens niet):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook kan (ik hoop het overigens niet):What de fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe kom je er op.
Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wat ook kan (ik hoop het overigens niet):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.briljant!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Robbiedd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook kan (ik hoop het overigens niet):Haha, briljant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ik denk als dader dan toch aanJa die pakte heel subtiel een taxi en daarna heb je haar niet meer gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk als dader dan toch aanOok een goeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik denk als dader dan toch aanWaarom eigenlijk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |