Als iemand morgen de parachute van afwezend Bing krijgt vallen de stukjes wel op zijn plaats ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Simpel; het is een gastpersonage en heeft een motief om het te doen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Simpel; het is een gastpersonage en heeft een motief om het te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Heel simpel, betaal het symbolische bedrag van 1 euro en je kunt de aflevering bekijken."
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Heel simpel, betaal het symbolische bedrag van 1 euro en je kunt de aflevering bekijken."
Zijn vrouw stond er vast naast op de set om te checken of hij zijn tong niet naar binnen stak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Murmeli het volgende:
Ludo kan wel slecht nepzoenen trouwens. De tering. Volgens mij stonk ze uit dr mond ofzo, hij leek ervan te walgen
Bij bestelling krijg je een gratis presentje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Erik hoefde voorheen weinig nep te zoenen, dat laatste keer was bij bowien of die russische hoe heet ze ook alweerquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Murmeli het volgende:
Ludo kan wel slecht nepzoenen trouwens. De tering. Volgens mij stonk ze uit dr mond ofzo, hij leek ervan te walgen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij bestelling krijg je een gratis presentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
roxy belinfante?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Erik hoefde voorheen weinig nep te zoenen, dat laatste keer was bij bowien of die russische hoe heet ze ook alweer
Isabellaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Erik hoefde voorheen weinig nep te zoenen, dat laatste keer was bij bowien of die russische hoe heet ze ook alweer
Yep, gewoon om 20:00 uurquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het morgen ook gewoon om 20.00 trouwens? Dit is het eerste seizoen dat ik GTST kijk () en ik weet niet hoe het met de grote cliff zit!
nee 20:15 ivm xfactor, ze beginnen altijd later zodat mensen blijven plakken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het morgen ook gewoon om 20.00 trouwens? Dit is het eerste seizoen dat ik GTST kijk () en ik weet niet hoe het met de grote cliff zit!
Hahaha ja, weet ik, maar het valt zo op. Hij zal wel bang zijn geweest voor bonje met carolinequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Al begint het op vrijdagen altijd wat later. Meestal rond 20:07 ofzo.quote:
quote:
Vroeger was het 60, nu maar 30..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]En gewoon 30 minuten of nu langer (60 min.)?
Ja triest is dat. Sowieso boycot ik elk programma waar Ali B in zit. Zodra GTST is afgelopen zap ik altijd meteen weg waardoor ik op vrijdagen doorgaans altijd het begin van Voetbal International moet missen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef icloud het volgende:
[..]
nee 20:15 ivm xfactor, ze beginnen altijd later zodat mensen blijven plakken.
De NiX-factorquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef icloud het volgende:
[..]
nee 20:15 ivm xfactor, ze beginnen altijd later zodat mensen blijven plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |