Morris had zelfs schoonmaakhandschoenen aan toen hij de de neppe kogels verwisselde voor echte..quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat in godsnaam doen?
Zou haar terugkomst niet tijdelijk zijn?quote:
Ik dacht vroeger dat Katja Schuurman was overleden na een artikel over haar als lijk in Baantjer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:38 schreef Kyubey het volgende:
Ik wist nog dat ik ooit een artikel las waarin in GTST nepkogels werden geschoten, maar verwisseld werden voor echte. Ik keek toen nog niet en dacht dat een acteur was neergeschoten![]()
pmquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef SAMBAM het volgende:
Ik zag net de aflevering van morgen... Voor het eerst moet ik ze gelijk geven. Deze cliff overtreft een hoop. Zaten we op het puntje van onze stoel toen Daniel en Suzanne op een dak stonden? Of Arnie van een bootje viel?
Fantastische cliff! En Merkies heeft eindelijk wat waardige muziek in de aflevering!
Het camera werk en de hoeveelheid shots in de lucht zijn werkelijk briljant. Zoiets deden ze simpelweg nog nooit. Vandaag en morgen gaan absoluut de boeken in!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
In Meerdijk kan alles! Vooral met SuperDoc Anton.
Ja, deze keer waren de lovende woorden van de schrijvers en de acteurs niet overdreven. Normaal worden we blij gemaakt met een dode mus, maar deze keer niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef SAMBAM het volgende:
Ik zag net de aflevering van morgen... Voor het eerst moet ik ze gelijk geven. Deze cliff overtreft een hoop. Zaten we op het puntje van onze stoel toen Daniel en Suzanne op een dak stonden? Of Arnie van een bootje viel?
Fantastische cliff! En Merkies heeft eindelijk wat waardige muziek in de aflevering!
Het camera werk en de hoeveelheid shots in de lucht zijn werkelijk briljant. Zoiets deden ze simpelweg nog nooit. Vandaag en morgen gaan absoluut de boeken in!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou overigens wel heel lullig zijn als SuperDoc begin volgend seizoen à la Superman als een idioot om de wereld gaat vliegen en zodoende de tijd terugdraait
Waarom doet me dit denken aan E.T.?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou overigens wel heel lullig zijn als SuperDoc begin volgend seizoen à la Superman als een idioot om de wereld gaat vliegen en zodoende de tijd terugdraait
Ontelbare dode mussen kwamen al voorbij de laatste jaren... haha!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, deze keer waren de lovende woorden van de schrijvers en de acteurs niet overdreven. Normaal worden we blij gemaakt met een dode mus, maar deze keer niet.
Klopt, dit keer is de dode mus ingeruild voor een dood (?) personagequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, deze keer waren de lovende woorden van de schrijvers en de acteurs niet overdreven. Normaal worden we blij gemaakt met een dode mus, maar deze keer niet.
Vooral met die bevalling van Sjorsquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ontelbare dode mussen kwamen al voorbij de laatste jaren... haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog alleen zulke spanning het hele seizoen voortzetten. Dáár kan nog wel wat aan verbeterd wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En met Bing en Jack vorig jaar
Ze hebben geleerd.
Misschien hebben ze Ludo gesponsord door een euro te betalen voor de afleveringquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef Tjacka het volgende:
HOE HEBBEN SOMMMIGE MENSEN DIE AFLEVERING AL GEZIEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Frey het volgende:
Wat ook kan (ik hoop het overigens niet):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook kan (ik hoop het overigens niet):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook kan (ik hoop het overigens niet):What de fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe kom je er op.
Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wat ook kan (ik hoop het overigens niet):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.briljant!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Robbiedd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook kan (ik hoop het overigens niet):Haha, briljant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ik denk als dader dan toch aanJa die pakte heel subtiel een taxi en daarna heb je haar niet meer gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk als dader dan toch aanOok een goeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik denk als dader dan toch aanWaarom eigenlijk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als iemand morgen de parachute van afwezend Bing krijgt vallen de stukjes wel op zijn plaats ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Simpel; het is een gastpersonage en heeft een motief om het te doen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Simpel; het is een gastpersonage en heeft een motief om het te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Heel simpel, betaal het symbolische bedrag van 1 euro en je kunt de aflevering bekijken."
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Heel simpel, betaal het symbolische bedrag van 1 euro en je kunt de aflevering bekijken."
Zijn vrouw stond er vast naast op de set om te checken of hij zijn tong niet naar binnen stak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Murmeli het volgende:
Ludo kan wel slecht nepzoenen trouwens. De tering. Volgens mij stonk ze uit dr mond ofzo, hij leek ervan te walgen
Bij bestelling krijg je een gratis presentje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Erik hoefde voorheen weinig nep te zoenen, dat laatste keer was bij bowien of die russische hoe heet ze ook alweerquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Murmeli het volgende:
Ludo kan wel slecht nepzoenen trouwens. De tering. Volgens mij stonk ze uit dr mond ofzo, hij leek ervan te walgen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij bestelling krijg je een gratis presentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
roxy belinfante?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Erik hoefde voorheen weinig nep te zoenen, dat laatste keer was bij bowien of die russische hoe heet ze ook alweer
Isabellaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Erik hoefde voorheen weinig nep te zoenen, dat laatste keer was bij bowien of die russische hoe heet ze ook alweer
Yep, gewoon om 20:00 uurquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het morgen ook gewoon om 20.00 trouwens? Dit is het eerste seizoen dat ik GTST kijk () en ik weet niet hoe het met de grote cliff zit!
nee 20:15 ivm xfactor, ze beginnen altijd later zodat mensen blijven plakken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het morgen ook gewoon om 20.00 trouwens? Dit is het eerste seizoen dat ik GTST kijk () en ik weet niet hoe het met de grote cliff zit!
Hahaha ja, weet ik, maar het valt zo op. Hij zal wel bang zijn geweest voor bonje met carolinequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Al begint het op vrijdagen altijd wat later. Meestal rond 20:07 ofzo.quote:
quote:
Vroeger was het 60, nu maar 30..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]En gewoon 30 minuten of nu langer (60 min.)?
Ja triest is dat. Sowieso boycot ik elk programma waar Ali B in zit. Zodra GTST is afgelopen zap ik altijd meteen weg waardoor ik op vrijdagen doorgaans altijd het begin van Voetbal International moet missen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef icloud het volgende:
[..]
nee 20:15 ivm xfactor, ze beginnen altijd later zodat mensen blijven plakken.
De NiX-factorquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef icloud het volgende:
[..]
nee 20:15 ivm xfactor, ze beginnen altijd later zodat mensen blijven plakken.
quote:
Was het maar waar; een dubbele aflevering als zomercliff!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]En gewoon 30 minuten of nu langer (60 min.)?
Ja, en de dader bleek Morris..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef roos94 het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan toen iemand de kogels verwisselde voor echte kogels en Ludo werd neergeschotenwas dat ook een cliff?
ja janine knalde ludo af, geweldig hoe ze verontwaardig ze reageerde toen ludo snakkend naar adem in elkaar storten en het tafelkleed mee trok : ludo we moeten dadelijk nog eten, terwijl haar man doodbloed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef roos94 het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan toen iemand de kogels verwisselde voor echte kogels en Ludo werd neergeschotenwas dat ook een cliff?
Je bent denk ik in de war met speciale afleveringen; zomercliffs hebben nog nooit een dubbele aflevering gehadquote:
Jawel toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bent denk ik in de war met speciale afleveringen; zomercliffs hebben nog nooit een dubbele aflevering gehad
Ik denk als dader dan toch aanDat denk ik ook, op die manier kost het de serie geen twee acteursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de vraag is hoe ze weet wie welk nummer heeft qua parachute,
Nuran als slachtoffer zou wel mooi zijn qua emotie... al denk ik toch dat het Aysen is want die heeft by far de meeste haters tegen zichOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Zoals ik zei; ik heb nog nooit GTST gekeken, afgezien van een deel van dit seizoenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bent denk ik in de war met speciale afleveringen; zomercliffs hebben nog nooit een dubbele aflevering gehad
Ik denk als dader dan toch aanHet zou pas wrang zijn als Monica zou springen en het verkeerde pak krijgt, en alsnog is de kans op een kind voor de zoveelste keer verkeken (maar dat zal wel niet hoor, ging even door mijn hoofd, toen ik al die speculaties las).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zou pas wrang zijn als Monica zou springen en het verkeerde pak krijgt, en alsnog is de kans op een kind voor de zoveelste keer verkeken (maar dat zal wel niet hoor, ging even door mijn hoofd, toen ik al die speculaties las).
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Nee, inderdaad. Tenminste, dat nemen wij aan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Waarom was 2999 ook al weer een dubbele?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Frey het volgende:
- Afl. 1500
- Afl. 2500
- Kerstafl. 2003
- Kerstafl. 2004
- Afl. 2999
- Afl. 3000
- Afl. 3500
- Afl. 4000
Waren 8 dubbele zover ik weet.
Vanwege de 3000ste.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom was 2999 ook al weer een dubbele?
Het is wel zo dat de zomercliff aflevering soms iets langer duurt dan normaal en vroeger inderdaad soms een half uur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Op de GTST-Facebook vragen mensen ook of 't een dubbele is omdat Teletekst inderdaad 30 minuten aangeeft, maar de 'seizoensfinale normaal ook dubbel is'. Maarja, ik keek nooit dus ik heb geen idee!
GTST-Facebookquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Op de GTST-Facebook vragen mensen ook of 't een dubbele is omdat Teletekst inderdaad 30 minuten aangeeft, maar de 'seizoensfinale normaal ook dubbel is'. Maarja, ik keek nooit dus ik heb geen idee!
Die van seizoen 5quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is wel zo dat de zomercliff aflevering soms iets langer duurt dan normaal en vroeger inderdaad soms een half uur.
Geen flauw idee, maar het zou mij niets verbazenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Monica is trouwens nog steeds zwanger of niet.
Seizoen 11 was ook nog zoiets.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die van seizoen 531 minuten, zonder reclameonderbreking
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Monica is trouwens nog steeds zwanger of niet.
Mja, ik merk het inderdaad haha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST-Facebook![]()
Het grotendeel wat daar reageert heeft net de tafel van 10 geleerd, als het al niet minder is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |