1) Ga je wel eens met je dikke lijf op een pony zitten die net door zijn hoeven is heen gezakt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben geen psychopaat, ik kan uitvoeren wat mensen van mij verwachten. Als ik in mijn eentje rijd moet ik zelf weten wat ik doe, nietwaar? Als ik de CEO van de Rabobank moet vervoeren ben ik een parel op de weg, de sociaalste man op aarde. Aanpassen aan de situatie. Met gasten in de auto pas je je aan, dan zorg je voor inlevingsvermogen, dat konden deze schaamteloze agentjes blijkbaar niet.
Nee hoor, je voldoet aan de eisen:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja maar als ik nog NOOIT een bekeuring heb gehad sinds mijn rijbewijs is dit een hele hele zware straf om iemand zo tussen de alcoholisten/drugsrunners/criminelen neer te zetten.
Ze kijken totaal niet naar de persoon/situatie. Vind ik raar, maarja zal vast wel teveel moeite zijn ofzo. Hun bed uit komen voor dat hongerloontje net de limit voor hun wss, maar inlevingsvermogen ho maar.
Waar was die empathie voor nodig? Vervoerde je je bevallende vrouw naar het ziekenhuis terwijl je vader op sterven lag en je dus extra haast had om bij het ziekenhuis te komen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef DatBoss het volgende:
Maar waarom kunnen ze in godsnaam geen empathie tonen voor mensen zoals ik, dat is toch van de schande? Ik doe niemand wat kwaad..
¤ 954 kost de EMG, en dan hebben we het nog niet over het bedrag aan boetes wat ook nog binnen zal komen, als het al geen strafrechtelijk traject wordt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar goed, dan ga je dus gewoon 460 euro . Want zeg nou zelf. "Het is de wet maar dat is niet redelijk" slaat toch nergens op?
Zie niks staan over empathisch vermogen noch over motorrijtuigenbelasting...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, je voldoet aan de eisen:
De EMG is een maatregel binnen de vorderingsprocedure van het CBR. Deze maatregel is bedoeld voor bestuurders die zich tijdens één rit meerdere malen schuldig maken aan gevaarlijk rijgedrag in het verkeer. Met uitzondering van verkeersgevaarlijk rijgedrag binnen de bebouwde kom. In dat geval is één overtreding voldoende om een EMG op te leggen. Deelname aan deze cursus is verplicht: bij weigering wordt het rijbewijs ongeldig verklaard.
http://www.cbr.nl/emg.pp
En fuck de andere weggebruikers die om je heen rijden en zich de tering schrikken omdat jij vindt dat de regels niet van toepassing zijn als je alleen in de auto zit. Top man. Echt een aanwinst voor de maatschappij ben jijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben geen psychopaat, ik kan uitvoeren wat mensen van mij verwachten. Als ik in mijn eentje rijd moet ik zelf weten wat ik doe, nietwaar? Als ik de CEO van de Rabobank moet vervoeren ben ik een parel op de weg, de sociaalste man op aarde. Aanpassen aan de situatie. Met gasten in de auto pas je je aan, dan zorg je voor inlevingsvermogen, dat konden deze schaamteloze agentjes blijkbaar niet.
ik had het over griffierechten die ts moet betalen als hij kansloos wil gaan procederenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
¤ 954 kost de EMG, en dan hebben we het nog niet over het bedrag aan boetes wat ook nog binnen zal komen, als het al geen strafrechtelijk traject wordt.
Of een grote troll.. (waar ik steeds meer ga hopen naar mate hij meer en meer van zijn gedrag opschrijft).quote:
Dat heet verschil. Mensen zijn nou eenmaal niet hetzelfde. Zij vindt mij gek, prima ik vind het gewoon verschil.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Of een grote troll.. (waar ik steeds meer ga hopen naar mate hij meer en meer van zijn gedrag opschrijft).
Niemand is zo mongool noch zoekt zo'n toeter zo vaak de discussie dus LDOquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Of een grote troll.. (waar ik steeds meer ga hopen naar mate hij meer en meer van zijn gedrag opschrijft).
Nee, maar jij gedraagt je in het verkeer zo dat het niet als acceptabel wordt gezien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat heet verschil. Mensen zijn nou eenmaal niet hetzelfde. Zij vindt mij gek, prima ik vind het gewoon verschil.
Ik vind het gewoon belangrijk dat mijn kant van het verhaal ook duidelijk wordt, zeker nu ik 100 bedreigingen dan wel intopic dan wel PM krijg van mensen die ''wel ff iemand kennen bij het EMG KLPD etc''quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niemand is zo mongool noch zoekt zo'n toeter zo vaak de discussie dus LDO
Er is geen cassatie in dit geval, het is (als ik het goed onthouden heb):quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je gaat in beroep,
Je gaat in bezwaar,
Je gaat in cassatie.
En je kan nog wat stukken inzien.
Thats it.
Maar hopelijk neemt TS daarbij wel een peperdure advocaat in de arm (die 'm dan ook nog eens een poot uitdraait door hem wijs te maken dat hij 'wel een kans maakt').quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is geen cassatie in dit geval, het is (als ik het goed onthouden heb):
Bezwaar
Beroep bij de ABRvS.
Ik ga geen 1 eurocent uitgeven, dan pak ik de staat financieel en dat agentje emotioneel wel terug op een onofficiele manier die wel eens gequote is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Maar hopelijk neemt TS daarbij wel een peperdure advocaat in de arm (die 'm dan ook nog eens een poot uitdraait door hem wijs te maken dat hij 'wel een kans maakt').
Post aangepast, klopte nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Maar hopelijk neemt TS daarbij wel een peperdure advocaat in de arm (die 'm dan ook nog eens een poot uitdraait door hem wijs te maken dat hij 'wel een kans maakt').
Heb je gevraagd of zij wel een fok!abonnement hebben en of ze ook motorrijtuigenbelasting betalen want anders hebben ze geen recht van spreken. Succesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belangrijk dat mijn kant van het verhaal ook duidelijk wordt, zeker nu ik 100 bedreigingen dan wel intopic dan wel PM krijg van mensen die ''wel ff iemand kennen bij het EMG KLPD etc''
Klagen OVER die agenten bedoel je? Kun je doen, maarquote:
Je gaat proberen hem gokverslaafd te maken, net zoals je dat graag met minderjarigen doet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ga geen 1 eurocent uitgeven, dan pak ik de staat financieel en dat agentje emotioneel wel terug op een onofficiele manier die wel eens gequote is.
Mijn OP heeft iemand anders quotedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klagen OVER die agenten bedoel je? Kun je doen, maar
1. Je schiet er niks mee op. Helpt niks tegen je EMG, en tegen je boetes/evt strafrechtelijke procedure ook niet, want:
2. Ze hebben ambtseed, dus dat win je nooit
Je geeft toch toe dat je het allemaal ook daadwerkelijk gedaan hebt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:15 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Niks onrechtvaardig yea right, wel als een psychopaat op de situatie reageren. Zonder enige empathie, schaamteloos. Die kerels moeten zwaar aangepakt worden.
Verstandig jongen, jij komt er wel....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ga geen 1 eurocent uitgeven, dan pak ik de staat financieel en dat agentje emotioneel wel terug op een onofficiele manier die wel eens gequote is.
Hij krijgt geen nieuw examen. Hij moet de EMG doen (cursus) en anders is hij zijn rijbewijs gewoon kwijt (wordt dan ongeldig verklaard).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Leuke tip voor de aso originele TS: ga op je nieuwe examen net zo rijden als je in het dagelijks leven doet en kijk of je dan nog steeds je rijbewijs krijgt
Het griffierecht is ¤ 160 bij de rechtbank (http://www.rechtspraak.nl(...)ij-de-rechtbank.aspx)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had het over griffierechten die ts moet betalen als hij kansloos wil gaan procederen
Top, dan geef je dus toe dat je zelf ervoor gezorgd hebt dat je die EMG kreeg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ontken ze niet, mijn standpunt is dat ik niemand in gevaar heb gebracht of ernstige risico's genomen heb. Daarbij kon ik dat zelf allemaal prima bepalen ik had geen alcohol op dus gewoon 100% toerekeningsvatbaar.
Donder op, zijn mijn zaken. Het is niet illegaal/misdaad. Wij verbieden gewoon minderjarige in ons regelement.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef BBQboy het volgende:
TS:
''RJ'', wanneer zie je het licht nou eens? Je bent FOUT. Het leven draait niet alleen om jou.
Je maakt minderjarige kinderen gokverslaafd met RuneScape gold en verkoopt dit voor je eigen profijt? Knap hoor, 100k in 3 maanden met misdaad verdienen. Je moet je schamen. Er zijn WETTEN en REGELS die gelden voor IEDEREEN. Zie dat nou eens in, verdomme zeg.
Jij bent hier de enige persoon die GOED fout zit.
Dan had je dat niet moeten delen met FOK, heb je je belastingaangifte wel correct naar waarheid ingevuld? Of misschien een Western-Uniontje?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Donder op, zijn mijn zaken. Het is niet illegaal/misdaad. Wij verbieden gewoon minderjarige in ons regelement.
Kan je overigens kappen met mijn zaken hier te posten? Het gaat over een EMG cursus, niet hoe ik me knikkers verdien.
1. Ja, en de wet bepaalt anders. Rot voor je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ontken ze niet, mijn standpunt is dat ik niemand in gevaar heb gebracht of ernstige risico's genomen heb. Daarbij kon ik dat zelf allemaal prima bepalen ik had geen alcohol op dus gewoon 100% toerekeningsvatbaar.
Dat. Of het C.B.R. gelijk heeft of niet, je bent gewoon (terecht) de Sjaak TS.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bezwaar, beroep of hoger beroep doen niets af aan de werking van het besluit waartegen die zijn gericht. Aan de EMG zit je sowieso vast. No way dat het niet lukt je daarvoor in te plannen voor het eind van de rechtsgang bereikt is..
Oh?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Donder op, zijn mijn zaken. Het is niet illegaal/misdaad. Wij verbieden gewoon minderjarige in ons regelement.
Kan je overigens kappen met mijn zaken hier te posten? Het gaat over een EMG cursus, niet hoe ik me knikkers verdien.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:50 schreef DatBoss het volgende:
Ok, het klinkt misschien raar, maar het is verdient via een spelletje: RuneScape zelfs.
Lang verhaal maar ik probeer het zo short mogelijk:
Nu kan je denken, what the fuck? Das een klote kinderspelletje. Klopt, maar wel met honderden miljoenen gebruikers, maar waar het om gaat: de ''gold'' business is de grootste van alle online games.
Deze gold kan je per M verkopen op forums, in dit geval de grootste gold forums waar handelaren het goedkoop per M inkopen (Denk aan 0,4/0,5 USD aka 0,3/0,35 EUR /M)http://sythe.org/forumdisplay.php?f=374
Ik ben een zgn. Shift Leader van de grootste ''gokhal'' ingame, waar 100 mensen elk moment van de dag gokken. In RS heb je zogenoemde flowers/bloemen als je ze plant een random kleur krijgen Blue,Orange,Parlet,Purple,Rainbow,Red,Yellow.
Hoe het in ze werking gaat:
Player 1 geeft mij een bet bijv. 10M - ik zeg 10M Wager: om een caller (dus iemand die ook 10M inzet) te vinden.
Player 2 called met 10M. Nu is de POT 20M.
Degene die het dichts bij de ''A'' komt, dus als Player 1 bijv een Orange plant (O) en Player 2 een Blue(B) wint Player 2.
Ik betaal 18M uit = 2M Comissie (~60 cent euro)
De commissie is altijd 10% van de totale pot.
Het is misschien gay, maar er zijn TIENDUIZENDEN kinderen ziekelijk verslaafd hieraan bij ons. Wij zijn in feite alleen de tussenpersoon, en hebben zo onze naam gekregen omdat eerst 99% scam was. Host word je niet zomaar in onze clan/gokhal natuurlijk, daar moet je de leader/shift leaders echt goed voor kennen omdat ze je legitimiteit moeten kunnen verifiëren, daarnaast moet je ook een Fee betalen aan de eigenaar elke week.
Er word elke MINUUT 100M bij ons gegokt, dus je kan het volume al raden. (crew van 50 man internationaal overigens)
Dit is mijn YouTube, ik heb zo op deze manier van Shift Leader/Tussenpersoon zijn 100B ingame (100K M) verdient. Wat een waarde van dus ongeveer 30K heeft, maar ik verkoop niet alles.
Mijn YouTube/Ingame bank
Samenvatting: RuneScape gold voor echt geld verkopen.
quote:Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dus? Die kinderen worden niet gedwongen om bij ons te komen. Ze komen uit zichzelf om plezier te hebben met Flower gokken ingame. Toegegeven, er zijn veel ziekelijk verslaafd, maar ik vind dat je het niet kan vergelijken met een gok verslaving meer een soort game verslaving. Veel mensen hebben gewoon plezier bij ons.
Uiteraard niet voor TS, die vind zichzelf gelijk staan aan God. Heb wel eens RuneScape nog gespeelt en dit soort mensen als TS zijn de meest gehate personen daar. Enkel en alleen om zichzelf te spekken en kinderen trauma's te geven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij krijgt geen nieuw examen. Hij moet de EMG doen (cursus) en anders is hij zijn rijbewijs gewoon kwijt (wordt dan ongeldig verklaard).
Dat jouw mening over het algemeen weinig moreel besef uitstraalt was inmiddels al duidelijk ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef DatBoss het volgende:
Wat maakt mijn werk in godsnaam uit? Als drugs legaal waren zouden jullie daar wellicht ook wel in werken, het is toegestaan en zolang het legaal is blijf ik t doen..
leandra onze officiele regelgeving is dat kinderen niet mogen gokken bij ons. In praktijk is dit lastig te controleren en gebeurd dat dus wel, jammer dan hebben ze enkel zichzelf mee. Verstandig genoeg om dat te bepalen vindk.
Anders zouden we toch helemaal geen regel mbt tot dat onderwerp hebben? Dat vind ik juist wel moreel besefquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat jouw mening over het algemeen weinig moreel besef uitstraalt was inmiddels al duidelijk ja.
Rot toch op man, dat doen jullie alleen maar omdat jullie buiten de radar van JaGeX willen blijven. (jagex=eigenaren RuneScape)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Anders zouden we toch helemaal geen regel mbt tot dat onderwerp hebben? Dat vind ik juist wel moreel besef
Je hebt in elk geval volgens mij een klein beetje een vertekend zelfbeeld. Kan dat kloppen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DatBoss het volgende:
Ik verwacht dat je die regel eerder hebt om gesodemieter te voorkomen aangezien je het niet jouw probleem vindt, maar dat van die kinderen (die dan opeens wel verstandig genoeg zijn om zelf te bepalen wat ze doen).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Anders zouden we toch helemaal geen regel mbt tot dat onderwerp hebben? Dat vind ik juist wel moreel besef
KINDEREN zijn verstandig genoeg om dat te bepalen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef DatBoss het volgende:
Wat maakt mijn werk in godsnaam uit? Als drugs legaal waren zouden jullie daar wellicht ook wel in werken, het is toegestaan en zolang het legaal is blijf ik t doen..
leandra onze officiele regelgeving is dat kinderen niet mogen gokken bij ons. In praktijk is dit lastig te controleren en gebeurd dat dus wel, jammer dan hebben ze enkel zichzelf mee. Verstandig genoeg om dat te bepalen vindk.
Oh en en met die haat valt reuze mee, wij doen veel give-away's en zijn zeer geliefd bij vele onder het RS publiek.
Vast nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval volgens mij een klein beetje een vertekend zelfbeeld. Kan dat kloppen?
Zeg maar, als ik zeg dat ik je al volgt zie: puberknul die het wat hoog in zijn bol heeft, geen moeite lijkt te hebben op meerdere gebieden een beetje over het randje te gaan, enigszins snel op zijn teentjes getrapt, van de grote mond en de korte klappen, van mening dat hij wat vaker dan gemiddeld ten onrechte ergens het slachtoffer van is.
Herken je jezelf daar dan in?
Iedereen zou eens moeten ophouden met voorstellen de hele wereld maar mailtjes te sturen om iemand te verlinken. We zitten niet in de zandbak of zoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef BBQboy het volgende:
Iemand zou JaGeX een e-mailtje moeten sturen dat TS willens en wetens de regels aan zijn laars lapt en belangrijker nog: Real World Trade. RuneScape geld voor echt geld verkoopt. Uiteraard met zijn FOK uitleg en RuneScape naam.
Lijkt me dat JaGeX een onderzoekje kan starten daarmee.
Doe je best joh mongooltje, ik heb zo weer een account met dezelfde statistieken (a la 200$).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef BBQboy het volgende:
Iemand zou JaGeX een e-mailtje moeten sturen dat TS willens en wetens de regels aan zijn laars lapt en belangrijker nog: Real World Trade. RuneScape geld voor echt geld verkoopt. Uiteraard met zijn FOK uitleg en RuneScape naam.
Lijkt me dat JaGeX een onderzoekje kan starten daarmee.
Vind ik inderdaad een beetje flauw. DatBoss maakt vast nosg wel eens een kritieke fout waardoor hij op wat voor gebied dan ook door de mand valt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Iedereen zou eens moeten ophouden met voorstellen de hele wereld maar mailtjes te sturen om iemand te verlinken. We zitten niet in de zandbak of zo
Dat heet: moreel besef. Ik wil niet dagelijks naar mijn brood en bezittingen kijken en denken: dit is verdient op de rug van onschuldige kinderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Doe je best joh mongooltje, ik heb zo weer een account met dezelfde statistieken (a la 200$).
Dat ze niet ingrijpen na 3 jaar en ik nog steeds rondloop (met maar een enkele crewmember van ons ban voor Real world trade) is wel een teken dat JaGeX het gedoogd, vind je niet? Jij bent niet de eerste kerel die ons heeft getipt aan JaGeX. Gokken is nou eenmaal deel van RuneScape en die mensen hebben ze ook nodig (betalen maandelijks). Daarom worden wij nou net niet aangepakt. Jammer jongen.
Als je zo vreselijk jaloers bent als ik vermoed, waarom spaar je dan zelf niet voor een rank bij ons/fishy/andere clan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |