abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128639941
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Ik ben geen psychopaat, ik kan uitvoeren wat mensen van mij verwachten. Als ik in mijn eentje rijd moet ik zelf weten wat ik doe, nietwaar? Als ik de CEO van de Rabobank moet vervoeren ben ik een parel op de weg, de sociaalste man op aarde. Aanpassen aan de situatie. Met gasten in de auto pas je je aan, dan zorg je voor inlevingsvermogen, dat konden deze schaamteloze agentjes blijkbaar niet.
1) Ga je wel eens met je dikke lijf op een pony zitten die net door zijn hoeven is heen gezakt?
2) heb je wel eens baby-eendje opgeblazen met strijkers en aan blinde anaconda's gevoerd?

Als je op 1 van de vragen nee kan antwoorden, ben je een groot voorbeeld voor deze wrede maatschappij
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:33:53 #252
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128639944
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Ja maar als ik nog NOOIT een bekeuring heb gehad sinds mijn rijbewijs is dit een hele hele zware straf om iemand zo tussen de alcoholisten/drugsrunners/criminelen neer te zetten.
Ze kijken totaal niet naar de persoon/situatie. Vind ik raar, maarja zal vast wel teveel moeite zijn ofzo. Hun bed uit komen voor dat hongerloontje net de limit voor hun wss, maar inlevingsvermogen ho maar.
Nee hoor, je voldoet aan de eisen:
De EMG is een maatregel binnen de vorderingsprocedure van het CBR. Deze maatregel is bedoeld voor bestuurders die zich tijdens één rit meerdere malen schuldig maken aan gevaarlijk rijgedrag in het verkeer. Met uitzondering van verkeersgevaarlijk rijgedrag binnen de bebouwde kom. In dat geval is één overtreding voldoende om een EMG op te leggen. Deelname aan deze cursus is verplicht: bij weigering wordt het rijbewijs ongeldig verklaard.
http://www.cbr.nl/emg.pp
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:34:29 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128639973
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef DatBoss het volgende:
Maar waarom kunnen ze in godsnaam geen empathie tonen voor mensen zoals ik, dat is toch van de schande? Ik doe niemand wat kwaad..
Waar was die empathie voor nodig? Vervoerde je je bevallende vrouw naar het ziekenhuis terwijl je vader op sterven lag en je dus extra haast had om bij het ziekenhuis te komen?

Je scoort behoorlijk op die lijst voor een EMG, en meer dan de 3 waarvoor een beginnende bestuurder een EMG krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:35:19 #254
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128640020
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maar goed, dan ga je dus gewoon 460 euro . Want zeg nou zelf. "Het is de wet maar dat is niet redelijk" slaat toch nergens op?
¤ 954 kost de EMG, en dan hebben we het nog niet over het bedrag aan boetes wat ook nog binnen zal komen, als het al geen strafrechtelijk traject wordt.
pi_128640028
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee hoor, je voldoet aan de eisen:
De EMG is een maatregel binnen de vorderingsprocedure van het CBR. Deze maatregel is bedoeld voor bestuurders die zich tijdens één rit meerdere malen schuldig maken aan gevaarlijk rijgedrag in het verkeer. Met uitzondering van verkeersgevaarlijk rijgedrag binnen de bebouwde kom. In dat geval is één overtreding voldoende om een EMG op te leggen. Deelname aan deze cursus is verplicht: bij weigering wordt het rijbewijs ongeldig verklaard.
http://www.cbr.nl/emg.pp
Zie niks staan over empathisch vermogen noch over motorrijtuigenbelasting...
Dus die vlieger gaat niet op, probeer je het nog een keer?
pi_128640081
quote:

[..]

Ik ben geen psychopaat, ik kan uitvoeren wat mensen van mij verwachten. Als ik in mijn eentje rijd moet ik zelf weten wat ik doe, nietwaar? Als ik de CEO van de Rabobank moet vervoeren ben ik een parel op de weg, de sociaalste man op aarde. Aanpassen aan de situatie. Met gasten in de auto pas je je aan, dan zorg je voor inlevingsvermogen, dat konden deze schaamteloze agentjes blijkbaar niet.
En fuck de andere weggebruikers die om je heen rijden en zich de tering schrikken omdat jij vindt dat de regels niet van toepassing zijn als je alleen in de auto zit. Top man. Echt een aanwinst voor de maatschappij ben jij ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:36:27 #257
258802 Yreal
henk..!
pi_128640085
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

¤ 954 kost de EMG, en dan hebben we het nog niet over het bedrag aan boetes wat ook nog binnen zal komen, als het al geen strafrechtelijk traject wordt.
ik had het over griffierechten die ts moet betalen als hij kansloos wil gaan procederen
pi_128640119
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef Copycat het volgende:
Helemaal de weg kwijt, dat baasje.
Of een grote troll.. (waar ik steeds meer ga hopen naar mate hij meer en meer van zijn gedrag opschrijft).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_128640230
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Of een grote troll.. (waar ik steeds meer ga hopen naar mate hij meer en meer van zijn gedrag opschrijft).
Dat heet verschil. Mensen zijn nou eenmaal niet hetzelfde. Zij vindt mij gek, prima ik vind het gewoon verschil.
pi_128640298
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Niemand is zo mongool noch zoekt zo'n toeter zo vaak de discussie dus LDO
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:40:24 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128640345
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Dat heet verschil. Mensen zijn nou eenmaal niet hetzelfde. Zij vindt mij gek, prima ik vind het gewoon verschil.
Nee, maar jij gedraagt je in het verkeer zo dat het niet als acceptabel wordt gezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_128640419
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Niemand is zo mongool noch zoekt zo'n toeter zo vaak de discussie dus LDO
Ik vind het gewoon belangrijk dat mijn kant van het verhaal ook duidelijk wordt, zeker nu ik 100 bedreigingen dan wel intopic dan wel PM krijg van mensen die ''wel ff iemand kennen bij het EMG KLPD etc''
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:42:18 #263
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128640447
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef Yreal het volgende:

[..]

Je gaat in beroep,
Je gaat in bezwaar,
Je gaat in cassatie.

En je kan nog wat stukken inzien.

Thats it.
Er is geen cassatie in dit geval, het is (als ik het goed onthouden heb):
Bezwaar
Beroep bij de rechtbank
Hoger beroep bij de ABRvS.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:44:34 #264
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_128640578
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er is geen cassatie in dit geval, het is (als ik het goed onthouden heb):
Bezwaar
Beroep bij de ABRvS.
Maar hopelijk neemt TS daarbij wel een peperdure advocaat in de arm (die 'm dan ook nog eens een poot uitdraait door hem wijs te maken dat hij 'wel een kans maakt'). ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_128640634
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Maar hopelijk neemt TS daarbij wel een peperdure advocaat in de arm (die 'm dan ook nog eens een poot uitdraait door hem wijs te maken dat hij 'wel een kans maakt'). ;)
Ik ga geen 1 eurocent uitgeven, dan pak ik de staat financieel en dat agentje emotioneel wel terug op een onofficiele manier die wel eens gequote is.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:46:41 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128640689
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Post aangepast, klopte niet ;)
Bezwaar is "gratis"
Beroep is griffierecht (en dat terugkrijgen bij "winst"), vertegenwoordiging niet verplicht
Hoger Beroep is iig griffierecht (etc), vertegenwoordiging verplicht of niet weet ik niet
pi_128640694
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon belangrijk dat mijn kant van het verhaal ook duidelijk wordt, zeker nu ik 100 bedreigingen dan wel intopic dan wel PM krijg van mensen die ''wel ff iemand kennen bij het EMG KLPD etc''
Heb je gevraagd of zij wel een fok!abonnement hebben en of ze ook motorrijtuigenbelasting betalen want anders hebben ze geen recht van spreken. Succes
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:48:57 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128640841
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Klagen tegen die agenten etc, quote
Klagen OVER die agenten bedoel je? Kun je doen, maar
1. Je schiet er niks mee op. Helpt niks tegen je EMG, en tegen je boetes/evt strafrechtelijke procedure ook niet, want:
2. Ze hebben ambtseed, dus dat win je nooit
pi_128640856
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Ik ga geen 1 eurocent uitgeven, dan pak ik de staat financieel en dat agentje emotioneel wel terug op een onofficiele manier die wel eens gequote is.
Je gaat proberen hem gokverslaafd te maken, net zoals je dat graag met minderjarigen doet?
pi_128640884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klagen OVER die agenten bedoel je? Kun je doen, maar
1. Je schiet er niks mee op. Helpt niks tegen je EMG, en tegen je boetes/evt strafrechtelijke procedure ook niet, want:
2. Ze hebben ambtseed, dus dat win je nooit
Mijn OP heeft iemand anders quoted
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:49:41 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128640887
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:15 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Niks onrechtvaardig yea right, wel als een psychopaat op de situatie reageren. Zonder enige empathie, schaamteloos. Die kerels moeten zwaar aangepakt worden.
Je geeft toch toe dat je het allemaal ook daadwerkelijk gedaan hebt?
Dus is eea gewoon terecht.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:50:40 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128640953
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Verstandig jongen, jij komt er wel....
Iemand die gewoon z'n werk doet dwars proberen te zitten door er een arrestatieteam op af te sturen.
Je bent al behoorlijk van het padje als je überhaupt moeite hebt gedaan zijn privéadres te achterhalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:51:54 #273
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128641044
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Leuke tip voor de aso originele TS: ga op je nieuwe examen net zo rijden als je in het dagelijks leven doet en kijk of je dan nog steeds je rijbewijs krijgt ^O^
Hij krijgt geen nieuw examen. Hij moet de EMG doen (cursus) en anders is hij zijn rijbewijs gewoon kwijt (wordt dan ongeldig verklaard).
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:55:56 #274
407021 BBQboy
Altijd bewust
pi_128641287
TS:

''RJ'', wanneer zie je het licht nou eens? Je bent FOUT. Het leven draait niet alleen om jou.
Je maakt minderjarige kinderen gokverslaafd met RuneScape gold en verkoopt dit voor je eigen profijt? Knap hoor, 100k in 3 maanden met misdaad verdienen. Je moet je schamen. Er zijn WETTEN en REGELS die gelden voor IEDEREEN. Zie dat nou eens in, verdomme zeg.
Jij bent hier de enige persoon die GOED fout zit.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:57:30 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128641401
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:36 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik had het over griffierechten die ts moet betalen als hij kansloos wil gaan procederen
Het griffierecht is ¤ 160 bij de rechtbank (http://www.rechtspraak.nl(...)ij-de-rechtbank.aspx)

En dan zal hij toch eerst bezwaar moeten maken (wat hij gaat verliezen) ;)

Overigens moet je gewoon betalen en de EMG doen al dien je bezwaar in. Als je geluk hebt is je bezwaar afgehandeld vóór de cursus. Zo niet, kun je hooguit je geld terugkrijgen. TS gaat bezwaar verliezen, dus hij zit sowieso aan die EMG vast.
pi_128641423
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Ik ontken ze niet, mijn standpunt is dat ik niemand in gevaar heb gebracht of ernstige risico's genomen heb. Daarbij kon ik dat zelf allemaal prima bepalen ik had geen alcohol op dus gewoon 100% toerekeningsvatbaar.
Top, dan geef je dus toe dat je zelf ervoor gezorgd hebt dat je die EMG kreeg. ^O^
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:58:40 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128641477
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Mijn OP heeft iemand anders quoted
:?

Wat bedoel je?
pi_128641524
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef BBQboy het volgende:
TS:

''RJ'', wanneer zie je het licht nou eens? Je bent FOUT. Het leven draait niet alleen om jou.
Je maakt minderjarige kinderen gokverslaafd met RuneScape gold en verkoopt dit voor je eigen profijt? Knap hoor, 100k in 3 maanden met misdaad verdienen. Je moet je schamen. Er zijn WETTEN en REGELS die gelden voor IEDEREEN. Zie dat nou eens in, verdomme zeg.
Jij bent hier de enige persoon die GOED fout zit.
Donder op, zijn mijn zaken. Het is niet illegaal/misdaad. Wij verbieden gewoon minderjarige in ons regelement.

Kan je overigens kappen met mijn zaken hier te posten? Het gaat over een EMG cursus, niet hoe ik me knikkers verdien.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 23:02:03 #279
407021 BBQboy
Altijd bewust
pi_128641678
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Donder op, zijn mijn zaken. Het is niet illegaal/misdaad. Wij verbieden gewoon minderjarige in ons regelement.

Kan je overigens kappen met mijn zaken hier te posten? Het gaat over een EMG cursus, niet hoe ik me knikkers verdien.
Dan had je dat niet moeten delen met FOK, heb je je belastingaangifte wel correct naar waarheid ingevuld? Of misschien een Western-Uniontje?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 23:04:24 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128641815
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Ik ontken ze niet, mijn standpunt is dat ik niemand in gevaar heb gebracht of ernstige risico's genomen heb. Daarbij kon ik dat zelf allemaal prima bepalen ik had geen alcohol op dus gewoon 100% toerekeningsvatbaar.
1. Ja, en de wet bepaalt anders. Rot voor je.
2. 100% toerekeningsvatbaar: mooi, je geeft dus toe dat je dat rijgedrag willens en wetens hebt vertoond. En dat je écht denkt dat dat kon. Maakt de zaken er niet beter op.
En maakt elk bezwaar, beroep of hoger beroep kansloos.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 23:08:39 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128642036
Owh, en TS, nog maar eens voor alle duidelijkheid:
Bezwaar, beroep of hoger beroep doen niets af aan de werking van het besluit waartegen die zijn gericht. Aan de EMG zit je sowieso vast. No way dat het niet lukt je daarvoor in te plannen voor het eind van de rechtsgang bereikt is..
pi_128642422
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bezwaar, beroep of hoger beroep doen niets af aan de werking van het besluit waartegen die zijn gericht. Aan de EMG zit je sowieso vast. No way dat het niet lukt je daarvoor in te plannen voor het eind van de rechtsgang bereikt is..
Dat. Of het C.B.R. gelijk heeft of niet, je bent gewoon (terecht) de Sjaak TS.

Mijn advies: Zie er de humor van in, ga gewoon die 3 dagen zinloos zitten daar, maar doe WEL mee.

En uiteraard de kosten gewoon met je belastingaangifte verrekenen. Maal 5 ofzo. (3 dagen niet werken kost ook geld he.)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  vrijdag 5 juli 2013 @ 23:15:08 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128642429
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Oh?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:50 schreef DatBoss het volgende:
Ok, het klinkt misschien raar, maar het is verdient via een spelletje: RuneScape zelfs.

Lang verhaal maar ik probeer het zo short mogelijk:

Nu kan je denken, what the fuck? Das een klote kinderspelletje. Klopt, maar wel met honderden miljoenen gebruikers, maar waar het om gaat: de ''gold'' business is de grootste van alle online games.

Deze gold kan je per M verkopen op forums, in dit geval de grootste gold forums waar handelaren het goedkoop per M inkopen (Denk aan 0,4/0,5 USD aka 0,3/0,35 EUR /M)http://sythe.org/forumdisplay.php?f=374

Ik ben een zgn. Shift Leader van de grootste ''gokhal'' ingame, waar 100 mensen elk moment van de dag gokken. In RS heb je zogenoemde flowers/bloemen als je ze plant een random kleur krijgen Blue,Orange,Parlet,Purple,Rainbow,Red,Yellow.

Hoe het in ze werking gaat:
Player 1 geeft mij een bet bijv. 10M - ik zeg 10M Wager: om een caller (dus iemand die ook 10M inzet) te vinden.
Player 2 called met 10M. Nu is de POT 20M.
Degene die het dichts bij de ''A'' komt, dus als Player 1 bijv een Orange plant (O) en Player 2 een Blue(B) wint Player 2.
Ik betaal 18M uit = 2M Comissie (~60 cent euro)
De commissie is altijd 10% van de totale pot.

Het is misschien gay, maar er zijn TIENDUIZENDEN kinderen ziekelijk verslaafd hieraan bij ons. Wij zijn in feite alleen de tussenpersoon, en hebben zo onze naam gekregen omdat eerst 99% scam was. Host word je niet zomaar in onze clan/gokhal natuurlijk, daar moet je de leader/shift leaders echt goed voor kennen omdat ze je legitimiteit moeten kunnen verifiëren, daarnaast moet je ook een Fee betalen aan de eigenaar elke week.

Er word elke MINUUT 100M bij ons gegokt, dus je kan het volume al raden. (crew van 50 man internationaal overigens)
Dit is mijn YouTube, ik heb zo op deze manier van Shift Leader/Tussenpersoon zijn 100B ingame (100K M) verdient. Wat een waarde van dus ongeveer 30K heeft, maar ik verkoop niet alles.

Mijn YouTube/Ingame bank

Samenvatting: RuneScape gold voor echt geld verkopen.
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Dus? Die kinderen worden niet gedwongen om bij ons te komen. Ze komen uit zichzelf om plezier te hebben met Flower gokken ingame. Toegegeven, er zijn veel ziekelijk verslaafd, maar ik vind dat je het niet kan vergelijken met een gok verslaving meer een soort game verslaving. Veel mensen hebben gewoon plezier bij ons.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 5 juli 2013 @ 23:16:34 #284
407021 BBQboy
Altijd bewust
pi_128642511
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij krijgt geen nieuw examen. Hij moet de EMG doen (cursus) en anders is hij zijn rijbewijs gewoon kwijt (wordt dan ongeldig verklaard).
Uiteraard niet voor TS, die vind zichzelf gelijk staan aan God. Heb wel eens RuneScape nog gespeelt en dit soort mensen als TS zijn de meest gehate personen daar. Enkel en alleen om zichzelf te spekken en kinderen trauma's te geven.
Absurd dat RuneScape het ook gewoon toelaat, de eigenaar van zo een gokhal als Dragon Dyce schijnt 1 miljoen dollar per jaar te verdienen, 'managers' ( :') ) die een tijdzone onder hun hoede nemen zoals TS zitten op de helft daarvan.
http://www.sythe.org/rune(...)ch-cash-per-day.html
Een gewone medewerker 300$ per dag, niet normaal dat dat kan.
pi_128642675
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh?

[..]

[..]

En dan ook nog anderen verwijten geen empathie te hebben :D
pi_128642676
Wat maakt mijn werk in godsnaam uit? Als drugs legaal waren zouden jullie daar wellicht ook wel in werken, het is toegestaan en zolang het legaal is blijf ik t doen..
leandra onze officiele regelgeving is dat kinderen niet mogen gokken bij ons. In praktijk is dit lastig te controleren en gebeurd dat dus wel, jammer dan hebben ze enkel zichzelf mee. Verstandig genoeg om dat te bepalen vindk.
Oh en en met die haat valt reuze mee, wij doen veel give-away's en zijn zeer geliefd bij vele onder het RS publiek.
pi_128642838
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef DatBoss het volgende:
Wat maakt mijn werk in godsnaam uit? Als drugs legaal waren zouden jullie daar wellicht ook wel in werken, het is toegestaan en zolang het legaal is blijf ik t doen..
leandra onze officiele regelgeving is dat kinderen niet mogen gokken bij ons. In praktijk is dit lastig te controleren en gebeurd dat dus wel, jammer dan hebben ze enkel zichzelf mee. Verstandig genoeg om dat te bepalen vindk.
Dat jouw mening over het algemeen weinig moreel besef uitstraalt was inmiddels al duidelijk ja. :{
pi_128642950
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat jouw mening over het algemeen weinig moreel besef uitstraalt was inmiddels al duidelijk ja. :{
Anders zouden we toch helemaal geen regel mbt tot dat onderwerp hebben? Dat vind ik juist wel moreel besef
  vrijdag 5 juli 2013 @ 23:25:28 #289
407021 BBQboy
Altijd bewust
pi_128642976
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Anders zouden we toch helemaal geen regel mbt tot dat onderwerp hebben? Dat vind ik juist wel moreel besef
Rot toch op man, dat doen jullie alleen maar omdat jullie buiten de radar van JaGeX willen blijven. (jagex=eigenaren RuneScape)
Die regel stelt in praktijk geen klap voor.

Please nigger.
pi_128642984
quote:

Je hebt in elk geval volgens mij een klein beetje een vertekend zelfbeeld. Kan dat kloppen?

Zeg maar, als ik zeg dat ik je al volgt zie: puberknul die het wat hoog in zijn bol heeft, geen moeite lijkt te hebben op meerdere gebieden een beetje over het randje te gaan, enigszins snel op zijn teentjes getrapt, van de grote mond en de korte klappen, van mening dat hij wat vaker dan gemiddeld ten onrechte ergens het slachtoffer van is.

Herken je jezelf daar dan in?
pi_128643023
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Ik verwacht dat je die regel eerder hebt om gesodemieter te voorkomen aangezien je het niet jouw probleem vindt, maar dat van die kinderen (die dan opeens wel verstandig genoeg zijn om zelf te bepalen wat ze doen).
  vrijdag 5 juli 2013 @ 23:28:17 #292
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128643129
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef DatBoss het volgende:
Oh en en met die haat valt reuze mee, wij doen veel give-away's en zijn zeer geliefd bij vele onder het RS publiek.
KINDEREN zijn verstandig genoeg om dat te bepalen?

Nog maar eens (uit de EMG folder):
Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid (SWOV) en we krijgen een
kennisquiz voorgeschoteld met vrij lastige vragen. Bijvoorbeeld: “Welke van de onderstaande
uitspraken is niet juist? Jonge beginnende bestuurders hebben meer kans op
een ongeval dan oudere, meer ervaren bestuurders, omdat:
a) ze onvoldoende verkeersinzicht hebben;
b) ze hun vaardigheden overschatten en gevaren onderschatten;
c) hun hersenen nog niet volledig ontwikkeld zijn waardoor ze minder goed vooruit
kunnen denken en vaker reageren zonder eerst goed na te denken;
d) ze vaak in oudere auto’s rijden die minder veilig zijn;
d) ze minder snel kunnen reageren.
Ik antwoord b), maar dat is fout. Antwoord c) is correct. Uit onderzoek van de SWOV blijkt
dat de zogeheten prefontale cortex in de hersenen pas na het 24e levensjaar dusdanig is
ontwikkeld dat je goed vooruit kunt denken en eerst nadenkt voordat je reageert!
  vrijdag 5 juli 2013 @ 23:29:38 #293
407021 BBQboy
Altijd bewust
pi_128643216
Iemand zou JaGeX een e-mailtje moeten sturen dat TS willens en wetens de regels aan zijn laars lapt en belangrijker nog: Real World Trade. RuneScape geld voor echt geld verkoopt. Uiteraard met zijn FOK uitleg en RuneScape naam.

Lijkt me dat JaGeX een onderzoekje kan starten daarmee.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 23:30:26 #294
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128643256
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef Queller het volgende:

[..]

Je hebt in elk geval volgens mij een klein beetje een vertekend zelfbeeld. Kan dat kloppen?

Zeg maar, als ik zeg dat ik je al volgt zie: puberknul die het wat hoog in zijn bol heeft, geen moeite lijkt te hebben op meerdere gebieden een beetje over het randje te gaan, enigszins snel op zijn teentjes getrapt, van de grote mond en de korte klappen, van mening dat hij wat vaker dan gemiddeld ten onrechte ergens het slachtoffer van is.

Herken je jezelf daar dan in?
Vast niet :D
pi_128643391
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef BBQboy het volgende:
Iemand zou JaGeX een e-mailtje moeten sturen dat TS willens en wetens de regels aan zijn laars lapt en belangrijker nog: Real World Trade. RuneScape geld voor echt geld verkoopt. Uiteraard met zijn FOK uitleg en RuneScape naam.

Iedereen zou eens moeten ophouden met voorstellen de hele wereld maar mailtjes te sturen om iemand te verlinken. We zitten niet in de zandbak of zo :{

Karma is a bitch, maar ze is over het algemeen erg zorgvuldig en geduldig :)
pi_128643392
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef BBQboy het volgende:

Doe je best joh mongooltje, ik heb zo weer een account met dezelfde statistieken (a la 200$).
Dat ze niet ingrijpen na 3 jaar en ik nog steeds rondloop (met maar een enkele crewmember van ons ban voor Real world trade) is wel een teken dat JaGeX het gedoogd, vind je niet? Jij bent niet de eerste kerel die ons heeft getipt aan JaGeX. Gokken is nou eenmaal deel van RuneScape en die mensen hebben ze ook nodig (betalen maandelijks). Daarom worden wij nou net niet aangepakt. Jammer jongen.

Als je zo vreselijk jaloers bent als ik vermoed, waarom spaar je dan zelf niet voor een rank bij ons/fishy/andere clan?

[ Bericht 2% gewijzigd door DatBoss op 05-07-2013 23:37:58 ]
pi_128643545
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef DatBoss het volgende:

Doe je best joh mongooltje,
Is BBQb een mongooltje :o

Dan mag je wel eens wat liever tegen hem zijn }:|
pi_128643749
Dit topic :D

DatBoss :') Kankergezwel van de maatschappij, mensen als jij. Regels gelden niet voor jou en als het moet zoek je uit hoe ver je precies kan gaan. :r
No amount of money ever bought a second of time.
pi_128643849
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef Queller het volgende:

[..]

Iedereen zou eens moeten ophouden met voorstellen de hele wereld maar mailtjes te sturen om iemand te verlinken. We zitten niet in de zandbak of zo :{

Vind ik inderdaad een beetje flauw. DatBoss maakt vast nosg wel eens een kritieke fout waardoor hij op wat voor gebied dan ook door de mand valt.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 23:40:42 #300
407021 BBQboy
Altijd bewust
pi_128643857
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Doe je best joh mongooltje, ik heb zo weer een account met dezelfde statistieken (a la 200$).
Dat ze niet ingrijpen na 3 jaar en ik nog steeds rondloop (met maar een enkele crewmember van ons ban voor Real world trade) is wel een teken dat JaGeX het gedoogd, vind je niet? Jij bent niet de eerste kerel die ons heeft getipt aan JaGeX. Gokken is nou eenmaal deel van RuneScape en die mensen hebben ze ook nodig (betalen maandelijks). Daarom worden wij nou net niet aangepakt. Jammer jongen.

Als je zo vreselijk jaloers bent als ik vermoed, waarom spaar je dan zelf niet voor een rank bij ons/fishy/andere clan?
Dat heet: moreel besef. Ik wil niet dagelijks naar mijn brood en bezittingen kijken en denken: dit is verdient op de rug van onschuldige kinderen.
Er zijn nog mensen die hun eten op een eerlijke manier willen verdienen, moeilijk voor te stellen he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')