Hij seinde nog naar de agent dat hij er langs er wouquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:55 schreef Cornelis83 het volgende:
Nu weten we ook waarom DatBoss niet meer reageert:
Agent meters meegesleurd op A7
Tsja, de droeftoeters hebben jou nog nooit zien rijden en hoewel ze normaliter genoeg te kankeren hebben op de wouten vinden ze deze grove maatregel ineens terecht... Vind het persoonlijk erg jammerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef DatBoss het volgende:
Het blijft maar doorgaan hier alsof ik Joost-onverantwoord ben, ik rijd gewoon normaal en ben niet een of andere mongool die in pappie's auto zichzelf te pletter crashed.
Nu sla je toch de plank faliekant mis kereltje, ik kan prima financieel voor mijzelf zorgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja ja, zielig kereltje, net uit de luiers met een opgefokt kantenwijk-bakkie denkt de wet naast zich neer te kunnen leggen, nee echt, jij gaat het enorm redden in onze samenleving![]()
Jij wordt weer zo'n uitkeringskansloosje wat compleet en geheel gehaat gaat worden door iedereen die je kent. Tópleventje hoor, stoer kindje. Speentje kwijt?
-fixed-quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef DatBoss het volgende:
Het blijft maar doorgaan hier, alsof ik ben een Josti-onverantwoord ben, ik rijd gewoon niet normaal en ben niet een of andere mongool die in pappie's auto zichzelf nog te pletter crashed.
Helaas heb ik gebroken met mijn ouders dus dat scheelt he (daarbij hebben ze geen auto en zijn het daarbij ook asociale uittrekkers waar ik dus een hekel aan heb).quote:
waarom heb je je ouders gebroken? Toch niet door de auto plat te rijden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Helaas heb ik gebroken meer met mijn ouders dus dat scheelt he.
Je ontkent de zaken die de agenten opgeschreven hebben toch niet? Je vindt ze alleen maar niet ernstig genoeg voor een boete, laat staan een EMG.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef DatBoss het volgende:
Het blijft maar doorgaan hier alsof ik Joost-onverantwoord ben, ik rijd gewoon normaal en ben niet een of andere mongool die in pappie's auto zichzelf te pletter crashed.
Met illegale praktijken.....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:35 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Nu sla je toch de plank faliekant mis kereltje, ik kan prima financieel voor mijzelf zorgen.
Als er een ding is waar ik een GODS kanker hekel aan is is het aan mensen (cq. ratten) die de overheid nodig hebben voor hun brood. Wat mij part schaffen ze de hele uitkerings zekerheid af en zorgt iedereen voor zichzelf. Wil je dat niet de brug of het park is altijd een optie. Dat kan ik uiterst prima en is mijns inziens niet meer dan normaal, zo doe ik dat al sinds mijn 16de met elk jaar steeds meer inkomen.
Je ouders zijn uitkeringstrekkers?? In een ander topic waren ze nog goed voor 150K per jaar....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Helaas heb ik gebroken met mijn ouders dus dat scheelt he (daarbij hebben ze geen auto en zijn het daarbij ook asociale uittrekkers waar ik dus een hekel aan heb).
Ik ontken ze niet, mijn standpunt is dat ik niemand in gevaar heb gebracht of ernstige risico's genomen heb. Daarbij kon ik dat zelf allemaal prima bepalen ik had geen alcohol op dus gewoon 100% toerekeningsvatbaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ontkent de zaken die de agenten opgeschreven hebben toch niet? Je vindt ze alleen maar niet ernstig genoeg voor een boete, laat staan een EMG.
Dan rijd je dus niet normaal.
Ga nou maar gewoon bezwaar en daarna beroep aantekenen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ontken ze niet, mijn standpunt is dat ik niemand in gevaar heb gebracht of ernstige risico's genomen heb. Daarbij kon ik dat zelf allemaal prima bepalen ik had geen alcohol op dus gewoon 100% toerekeningsvatbaar.
Waar zie jij het woord uitkering, zoals ik al zei ze persen elke euro 3x in de ronte, overal hun ''slaatje'' uit willen slaan. Geen auto nemen met veel geld, armoedig leven, nooit de kinderen iets gunnen, asociaal overheidsvoorzieningen etc(ondanks het makkelijk zelf kunnen) misbruiken/mee sjoemelen. Het hele verhaal wil je niet weten en kan ik niet kwijt in een post.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ouders zijn uitkeringstrekkers?? In een ander topic waren ze nog goed voor 150K per jaar....
Knappe uitkering, die wil ik ook
Dat je niet gedronken had maakt je nog niet toerekeningsvatbaar, het feit dat jij dit soort weggedrag normaal vindt doet juist aan je toerekeningsvatbaarheid twijfelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ontken ze niet, mijn standpunt is dat ik niemand in gevaar heb gebracht of ernstige risico's genomen heb. Daarbij kon ik dat zelf allemaal prima bepalen ik had geen alcohol op dus gewoon 100% toerekeningsvatbaar.
Nou het merendeel van die cursisten is zwaar alcoholistisch lijkt mij die komen waarschijnlijk straalbezopen aan daar bij het CBR, dus wel degelijk vind ik het onterecht dat ik bij de criminelen wordt gezet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je niet gedronken had maakt je nog niet toerekeningsvatbaar, het feit dat jij dit soort weggedrag normaal vindt doet juist aan je toerekeningsvatbaarheid twijfelen.
Je weet dat het in de wet staat dat je bij jouw gedrag een EMG cursus krijgt hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Nou het merendeel van die cursisten is zwaar alcoholistisch lijkt mij die komen waarschijnlijk straalbezopen aan daar bij het CBR, dus wel degelijk vind ik het onterecht dat ik bij de criminelen wordt gezet.
Ja maar als ik nog NOOIT een bekeuring heb gehad sinds mijn rijbewijs is dit een hele hele zware straf om iemand zo tussen de alcoholisten/drugsrunners/criminelen neer te zetten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je weet dat het in de wet staat dat je bij jouw gedrag een EMG cursus krijgt he
Er zijn wel meer wetten die nergens op slaan. Maarja, het is de wet. Wat ga je er nu nog aan doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja maar als ik nog NOOIT een bekeuring heb gehad sinds mijn rijbewijs is dit een hele hele zware straf om iemand zo tussen de alcoholisten/drugsrunners/criminelen neer te zetten.
Ze kijken totaal niet naar de persoon/situatie. Vind ik raar, maarja zal vast wel teveel moeite zijn ofzo. Hun bed uit komen voor dat hongerloontje net de limit voor hun wss, maar inleven ho maar.
Wachten tot de mikmak binnen is en op elke mogelijke manier tot het allerlaatst in beroep gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zijn wel meer wetten die nergens op slaan. Maarja, het is de wet. Wat ga je er nu nog aan doen?
Maar goed, dan ga je dus gewoon 460 euro . Want zeg nou zelf. "Het is de wet maar dat is niet redelijk" slaat toch nergens op?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Wachten tot de mikmak binnen is en op elke mogelijke manier tot het allerlaatst in beroep gaan.
Ik ga wel naar de cursus heb ik besloten, maar ik laat niet zomaar over mij heenlopen.
Genoeg mogelijke kostenloze (mijn zijde dan) manieren lijkt mij om de boel zolang mogelijk te stangen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar goed, dan ga je dus gewoon 460 euro + advocaat kosten weggooien. Want zeg nou zelf. "Het is de wet maar dat is niet redelijk" slaat toch nergens op?
Je gaat in beroep,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Genoeg mogelijke manieren lijkt mij om de boel zolang mogelijk te stangen.
Kosteloos? Je kan bezwaar maken en je procesverbaal opvragen. Thats it.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Genoeg mogelijke kostenloze (mijn zijde dan) manieren lijkt mij om de boel zolang mogelijk te stangen.
Volgens mij kijken ze juist wel naar de persoon/situatie. Er zijn maar weinig personen die in een soortgelijke situatie zoveel overtredingen op elkaar hebben weten te stapelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja maar als ik nog NOOIT een bekeuring heb gehad sinds mijn rijbewijs is dit een hele hele zware straf om iemand zo tussen de alcoholisten/drugsrunners/criminelen neer te zetten.
Ze kijken totaal niet naar de persoon/situatie. Vind ik raar, maarja zal vast wel teveel moeite zijn ofzo. Hun bed uit komen voor dat hongerloontje net de limit voor hun wss, maar inlevingsvermogen ho maar.
Klagen tegen die agenten etc, quotequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je gaat in beroep,
Je gaat in bezwaar,
Je gaat in cassatie.
En je kan nog wat stukken inzien.
Thats it.
Agenten hebben niks onrechtvaardigs gedaan. En als je met dat soort onzin gaat beginnen starten ze echt wel een onderzoek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Klagen tegen die agenten etc, ik heb trouwens ook een adres van een vd agenten gevonden die mij dit allemaal heeft aangedaan, zit te twijfelen of ik een melding ga plegen zodat ze binnenvallen een arrestatieteam. Kost ook kapitalen.
Niks onrechtvaardig yea right, wel als een psychopaat op de situatie reageren. Zonder enige empathie, schaamteloos. Die kerels moeten zwaar aangepakt worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Agenten hebben niks onrechtvaardigs gedaan. En als je met dat soort onzin gaat beginnen starten ze echt wel een onderzoek.
Wat heeft die agent je dan precies aangedaan? Is hij degene die tig wetten heeft overtreden of ben je dat toch echt zelf?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Klagen tegen die agenten etc, ik heb trouwens ook een adres van een vd agenten gevonden die mij dit allemaal heeft aangedaan, zit te twijfelen of ik een melding ga plegen zodat ze binnenvallen met een arrestatieteam. Kost ook kapitalen.
verdomme man, welke empathie hadden ze dan moeten tonen. Heb je inmiddels IEMAND gevonden die je gelijk geeft? Dat er 500 man tegen je zegt dat je die emg cursus verdient... gaat er geen lichtje branden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:15 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Niks onrechtvaardig yea right, wel als een psychopaat op de situatie reageren. Zonder enige empathie, schaamteloos. Die kerels moeten zwaar aangepakt worden.
Omdat alles behalve ik deze EMG cursus verdien, dat komt omdat de mensen er niet in het echt bijwaren maar ik heb GELIJK. Er rijden criminele drugsrunners als gekken rond, en dan gaan ze als psychopaten om met een goedgezind persoon als ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
verdomme man, welke empathie hadden ze dan moeten tonen. Heb je inmiddels IEMAND gevonden die je gelijk geeft? Dat er 500 man tegen je zegt dat je die emg cursus verdient... gaat er geen lichtje branden?
Volgens mij ben jij de enige die als een psychopaat op de situatie reageert. Zonder enige zelfreflectie, schaamteloos. De schuld ligt bij iedereen, behalve bij jou. En het trieste is dat je het nog echt zelf lijkt te geloven ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:15 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Niks onrechtvaardig yea right, wel als een psychopaat op de situatie reageren. Zonder enige empathie, schaamteloos. Die kerels moeten zwaar aangepakt worden.
Een dreigement tegen een diender, hier gaan ze wel wat mee doen me dunkt!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Klagen tegen die agenten etc, ik heb trouwens ook een adres van een vd agenten gevonden die mij dit allemaal heeft aangedaan, zit te twijfelen of ik een melding ga plegen zodat ze binnenvallen met een arrestatieteam. Kost ook kapitalen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:20 schreef Maax het volgende:
[..]
Een dreigement tegen een diender, hier gaan ze wel wat mee doen me dunkt!
Wie doet de melding?
Lees de wet nou eens kerel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Omdat alles behalve ik deze EMG cursus verdien, dat komt omdat de mensen er niet in het echt bijwaren maar ik heb GELIJK.
III. rijgedragquote:Artikel 14
1. Het CBR besluit tot oplegging van een educatieve maatregel gedrag en verkeer indien:
a. betrokkene tijdens een rit herhaaldelijk gedragingen heeft verricht als genoemd in de bij deze regeling behorende bijlage 1, onder A, onderdeel III, Rijgedrag;
quote:1. Gevaarzettend rijgedrag waardoor:
a) andere weggebruikers of obstakels rakelings worden gepasseerd;
b) andere weggebruikers worden klem gereden of de weg wordt afgesneden.
2. Gebrek aan inzicht in risico’s in het verkeer, zoals:
a) onvoldoende anticiperen op het gedrag van andere weggebruikers;
b) niet adequaat reageren op bijzondere verkeerssituaties, zoals filevorming;
c) niet tijdig onderkennen van de invloed van externe factoren, zoals het weer, de toestand van de weg, het tijdstip, de aanwezigheid van scholen, voetgangersoversteekplaatsen, de specifieke eigenschappen en de toestand van het eigen motorrijtuig en van andere voertuigen en van de vervoerde lading, of wegwerkzaamheden, of van interne factoren zoals het ‘hand held bellen’, afleiding door audiovisuele middelen of vermoeidheid;
d) uitvoeren van gevaarlijke inhaalmanoeuvres of inhalen nabij voetgangersoversteekplaatsen, waarbij voetgangers duidelijk in gevaar zijn gebracht;
e) met een te hoge snelheid naderen van of inhalen nabij voetgangersoversteekplaatsen of in andere onoverzichtelijke situaties, zoals kruisingen en spoorwegovergangen;
f) aanhouden van, gelet op de snelheid waarmee gereden wordt, een te korte en derhalve onveilige volgafstand;
g) geen rekening houden met de belangen van andere weggebruikers, zoals het:
1) geen gelegenheid geven tot invoegen bij een rijbaanversmalling, na inhalen, vanaf de invoegstrook;
2) blokkeren van doorgangen of dubbel parkeren.
3. Incorrect samenspel met andere verkeersdeelnemers in het verkeer, dat blijkt uit:
a) rijden met een niet aan de snelheid van de overige gelijksoortige verkeersdeelnemers aangepaste snelheid;
b) onnodig remmen en stoppen;
c) snijden: het niet juist afmaken van de inhaalmanoeuvre door te snel en te abrupt naar rechts of naar links te gaan;
d) op te korte afstand volgen van voorliggers;
e) onjuist invoegen of onjuist uitvoegen.
4. Duidelijk een gedrag tentoonspreiden dat in strijd is met de essentiële verkeersregels en verkeerstekens ter zake van:
a. de plaats op de weg, waaronder begrepen spookrijden;
b. het inhalen;
c. het verlenen van voorrang;
d. het naar links of rechts afslaan;
e. het gebruik van lichten en geven van signalen;
f. het rijden op auto(snel)wegen: bijvoorbeeld het rijden op de vluchtstrook of het negeren van het rode kruis boven een rijstrook;
g. het negeren van een rood verkeerslicht;
h. het als bestuurder van een motorrijtuig, niet zijnde een bromfiets, overschrijden van de toegestane maximumsnelheid met 50 kilometer of meer op wegen binnen de bebouwde kom;
i. het als bestuurder van een motorrijtuig overschrijden van de toegestane maximumsnelheid met 31 kilometer of meer op wegen binnen de bebouwde kom bij wegwerkzaamheden;
j. het als bestuurder van een bromfiets overschrijden van de toegestane maximumsnelheid met 31 kilometer of meer op wegen binnen de bebouwde kom.
IV. Herhaaldelijk niet of niet op de juiste wijze naleven van essentiële verkeersregels dan wel verkeerstekens
In de hoedanigheid van beginnende bestuurder, onverminderd het overigens in deze bijlage bepaalde, drie maal een of meer van de navolgende feiten hebben begaan waarvoor hij tijdens of na de in artikel 1, onder beginnende bestuurder, genoemde termijn onherroepelijk is veroordeeld, dan wel indien voor deze feiten tijdens of na die termijn ten aanzien van hem een onherroepelijk geworden strafbeschikking is uitgevaardigd:
a. overtreding van artikel 5 van de wet;
b. overtreding van artikel 6 van de wet;
c. overtreding van artikel 19 van het RVV 1990;
d. overtreding van de artikelen 20, 21 en 22 RVV 1990;
e. overtredingen van artikel 62 juncto de borden A1 en A3 van het RVV 1990;
f. overige overtredingen van het RVV 1990 indien daarbij letsel aan personen is ontstaan of schade aan goederen is toegebracht.
Pop, je hebt wat.... 3 maanden je rijbewijs?? Nou nou, wat een prestatie, in 3 maanden nog NOOIT een bekeuring hebben gehad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ze kijken totaal niet naar de persoon/situatie. Vind ik raar, maarja zal vast wel teveel moeite zijn ofzo. Hun bed uit komen voor dat hongerloontje net de limit voor hun wss, maar inlevingsvermogen ho maar.
[..]quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lees de wet nou eens kerel.
http://wetten.overheid.nl(...)sdatum_05-07-2013#i5
[..]
III. rijgedrag
Maar waarom kunnen ze in godsnaam geen empathie tonen voor mensen zoals ik, dat is toch van de schande? Ik doe niemand wat kwaad..quote:
weetje wat empathie is?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar waarom kunnen ze in godsnaam geen empathie tonen voor mensen zoals ik, dat is toch van de schande? Ik doe niemand wat kwaad..
Ja, de belediging van een ambtenaar in functie laten ze vast buiten beschouwing als jij over diezelfde ambtenaren gaat klagen.quote:
waar moeten ze zich dan in inleven? Lag je moeder op sterven?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
weetje wat empathie is?
Je kunnen inleven in de situatie van een ander, dus niet mij als een BEUL afslachten en elke bekeuring mogelijk + EMG opleggen
Weet je wat helemaal oneerlijk is, wij rijden een keer te hard en krijgen meteen een boete maar die oom agent die de prent uitschrijft, rijdt zelf ook continu te hard tijdens (zonder alarmsignalen) en naast zijn werk. Hoezo schrijft een overtreder een boete uit aan een ander?! Vind het echt niet normaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:15 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben geen psychopaat, ik kan uitvoeren wat mensen van mij verwachten. Als ik in mijn eentje rijd moet ik zelf weten wat ik doe, nietwaar? Als ik de CEO van de Rabobank moet vervoeren ben ik een parel op de weg, de sociaalste man op aarde. Aanpassen aan de situatie. Met gasten in de auto pas je je aan, dan zorg je voor inlevingsvermogen, dat konden deze schaamteloze agentjes blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Leuke tip voor de aso originele TS: ga op je nieuwe examen net zo rijden als je in het dagelijks leven doet en kijk of je dan nog steeds je rijbewijs krijgt
je lijkt mij iemand die de ceo van de rabobank ook wel wat aan wil doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben geen psychopaat, ik kan uitvoeren wat mensen van mij verwachten. Als ik in mijn eentje rijd moet ik zelf weten wat ik doe, nietwaar? Als ik de CEO van de Rabobank moet vervoeren ben ik een parel op de weg, de sociaalste man op aarde. Aanpassen aan de situatie. Met gasten pas je je aan, dan zorg je voor inlevingsvermogen, dat konden deze schaamteloze agentjes blijkbaar niet.
Nee hoor. Die krijgen namelijk een EMA.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Nou het merendeel van die cursisten is zwaar alcoholistisch lijkt mij die komen waarschijnlijk straalbezopen aan daar bij het CBR, dus wel degelijk vind ik het onterecht dat ik bij de criminelen wordt gezet.
1) Ga je wel eens met je dikke lijf op een pony zitten die net door zijn hoeven is heen gezakt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben geen psychopaat, ik kan uitvoeren wat mensen van mij verwachten. Als ik in mijn eentje rijd moet ik zelf weten wat ik doe, nietwaar? Als ik de CEO van de Rabobank moet vervoeren ben ik een parel op de weg, de sociaalste man op aarde. Aanpassen aan de situatie. Met gasten in de auto pas je je aan, dan zorg je voor inlevingsvermogen, dat konden deze schaamteloze agentjes blijkbaar niet.
Nee hoor, je voldoet aan de eisen:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Waar was die empathie voor nodig? Vervoerde je je bevallende vrouw naar het ziekenhuis terwijl je vader op sterven lag en je dus extra haast had om bij het ziekenhuis te komen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef DatBoss het volgende:
Maar waarom kunnen ze in godsnaam geen empathie tonen voor mensen zoals ik, dat is toch van de schande? Ik doe niemand wat kwaad..
¤ 954 kost de EMG, en dan hebben we het nog niet over het bedrag aan boetes wat ook nog binnen zal komen, als het al geen strafrechtelijk traject wordt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar goed, dan ga je dus gewoon 460 euro . Want zeg nou zelf. "Het is de wet maar dat is niet redelijk" slaat toch nergens op?
Zie niks staan over empathisch vermogen noch over motorrijtuigenbelasting...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, je voldoet aan de eisen:
De EMG is een maatregel binnen de vorderingsprocedure van het CBR. Deze maatregel is bedoeld voor bestuurders die zich tijdens één rit meerdere malen schuldig maken aan gevaarlijk rijgedrag in het verkeer. Met uitzondering van verkeersgevaarlijk rijgedrag binnen de bebouwde kom. In dat geval is één overtreding voldoende om een EMG op te leggen. Deelname aan deze cursus is verplicht: bij weigering wordt het rijbewijs ongeldig verklaard.
http://www.cbr.nl/emg.pp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |