Maar waarom kunnen ze in godsnaam geen empathie tonen voor mensen zoals ik, dat is toch van de schande? Ik doe niemand wat kwaad..quote:
weetje wat empathie is?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar waarom kunnen ze in godsnaam geen empathie tonen voor mensen zoals ik, dat is toch van de schande? Ik doe niemand wat kwaad..
Ja, de belediging van een ambtenaar in functie laten ze vast buiten beschouwing als jij over diezelfde ambtenaren gaat klagen.quote:
waar moeten ze zich dan in inleven? Lag je moeder op sterven?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
weetje wat empathie is?
Je kunnen inleven in de situatie van een ander, dus niet mij als een BEUL afslachten en elke bekeuring mogelijk + EMG opleggen
Weet je wat helemaal oneerlijk is, wij rijden een keer te hard en krijgen meteen een boete maar die oom agent die de prent uitschrijft, rijdt zelf ook continu te hard tijdens (zonder alarmsignalen) en naast zijn werk. Hoezo schrijft een overtreder een boete uit aan een ander?! Vind het echt niet normaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:15 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Niks onrechtvaardig yea right, wel als een psychopaat op de situatie reageren. Zonder enige empathie, schaamteloos. Die kerels moeten zwaar aangepakt worden.
Ik ben geen psychopaat, ik kan uitvoeren wat mensen van mij verwachten. Als ik in mijn eentje rijd moet ik zelf weten wat ik doe, nietwaar? Als ik de CEO van de Rabobank moet vervoeren ben ik een parel op de weg, de sociaalste man op aarde. Aanpassen aan de situatie. Met gasten in de auto pas je je aan, dan zorg je voor inlevingsvermogen, dat konden deze schaamteloze agentjes blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Leuke tip voor de aso originele TS: ga op je nieuwe examen net zo rijden als je in het dagelijks leven doet en kijk of je dan nog steeds je rijbewijs krijgt
je lijkt mij iemand die de ceo van de rabobank ook wel wat aan wil doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben geen psychopaat, ik kan uitvoeren wat mensen van mij verwachten. Als ik in mijn eentje rijd moet ik zelf weten wat ik doe, nietwaar? Als ik de CEO van de Rabobank moet vervoeren ben ik een parel op de weg, de sociaalste man op aarde. Aanpassen aan de situatie. Met gasten pas je je aan, dan zorg je voor inlevingsvermogen, dat konden deze schaamteloze agentjes blijkbaar niet.
Nee hoor. Die krijgen namelijk een EMA.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Nou het merendeel van die cursisten is zwaar alcoholistisch lijkt mij die komen waarschijnlijk straalbezopen aan daar bij het CBR, dus wel degelijk vind ik het onterecht dat ik bij de criminelen wordt gezet.
1) Ga je wel eens met je dikke lijf op een pony zitten die net door zijn hoeven is heen gezakt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben geen psychopaat, ik kan uitvoeren wat mensen van mij verwachten. Als ik in mijn eentje rijd moet ik zelf weten wat ik doe, nietwaar? Als ik de CEO van de Rabobank moet vervoeren ben ik een parel op de weg, de sociaalste man op aarde. Aanpassen aan de situatie. Met gasten in de auto pas je je aan, dan zorg je voor inlevingsvermogen, dat konden deze schaamteloze agentjes blijkbaar niet.
Nee hoor, je voldoet aan de eisen:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:58 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja maar als ik nog NOOIT een bekeuring heb gehad sinds mijn rijbewijs is dit een hele hele zware straf om iemand zo tussen de alcoholisten/drugsrunners/criminelen neer te zetten.
Ze kijken totaal niet naar de persoon/situatie. Vind ik raar, maarja zal vast wel teveel moeite zijn ofzo. Hun bed uit komen voor dat hongerloontje net de limit voor hun wss, maar inlevingsvermogen ho maar.
Waar was die empathie voor nodig? Vervoerde je je bevallende vrouw naar het ziekenhuis terwijl je vader op sterven lag en je dus extra haast had om bij het ziekenhuis te komen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef DatBoss het volgende:
Maar waarom kunnen ze in godsnaam geen empathie tonen voor mensen zoals ik, dat is toch van de schande? Ik doe niemand wat kwaad..
¤ 954 kost de EMG, en dan hebben we het nog niet over het bedrag aan boetes wat ook nog binnen zal komen, als het al geen strafrechtelijk traject wordt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar goed, dan ga je dus gewoon 460 euro . Want zeg nou zelf. "Het is de wet maar dat is niet redelijk" slaat toch nergens op?
Zie niks staan over empathisch vermogen noch over motorrijtuigenbelasting...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, je voldoet aan de eisen:
De EMG is een maatregel binnen de vorderingsprocedure van het CBR. Deze maatregel is bedoeld voor bestuurders die zich tijdens één rit meerdere malen schuldig maken aan gevaarlijk rijgedrag in het verkeer. Met uitzondering van verkeersgevaarlijk rijgedrag binnen de bebouwde kom. In dat geval is één overtreding voldoende om een EMG op te leggen. Deelname aan deze cursus is verplicht: bij weigering wordt het rijbewijs ongeldig verklaard.
http://www.cbr.nl/emg.pp
En fuck de andere weggebruikers die om je heen rijden en zich de tering schrikken omdat jij vindt dat de regels niet van toepassing zijn als je alleen in de auto zit. Top man. Echt een aanwinst voor de maatschappij ben jijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben geen psychopaat, ik kan uitvoeren wat mensen van mij verwachten. Als ik in mijn eentje rijd moet ik zelf weten wat ik doe, nietwaar? Als ik de CEO van de Rabobank moet vervoeren ben ik een parel op de weg, de sociaalste man op aarde. Aanpassen aan de situatie. Met gasten in de auto pas je je aan, dan zorg je voor inlevingsvermogen, dat konden deze schaamteloze agentjes blijkbaar niet.
ik had het over griffierechten die ts moet betalen als hij kansloos wil gaan procederenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
¤ 954 kost de EMG, en dan hebben we het nog niet over het bedrag aan boetes wat ook nog binnen zal komen, als het al geen strafrechtelijk traject wordt.
Of een grote troll.. (waar ik steeds meer ga hopen naar mate hij meer en meer van zijn gedrag opschrijft).quote:
Dat heet verschil. Mensen zijn nou eenmaal niet hetzelfde. Zij vindt mij gek, prima ik vind het gewoon verschil.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Of een grote troll.. (waar ik steeds meer ga hopen naar mate hij meer en meer van zijn gedrag opschrijft).
Niemand is zo mongool noch zoekt zo'n toeter zo vaak de discussie dus LDOquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Of een grote troll.. (waar ik steeds meer ga hopen naar mate hij meer en meer van zijn gedrag opschrijft).
Nee, maar jij gedraagt je in het verkeer zo dat het niet als acceptabel wordt gezien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat heet verschil. Mensen zijn nou eenmaal niet hetzelfde. Zij vindt mij gek, prima ik vind het gewoon verschil.
Ik vind het gewoon belangrijk dat mijn kant van het verhaal ook duidelijk wordt, zeker nu ik 100 bedreigingen dan wel intopic dan wel PM krijg van mensen die ''wel ff iemand kennen bij het EMG KLPD etc''quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niemand is zo mongool noch zoekt zo'n toeter zo vaak de discussie dus LDO
Er is geen cassatie in dit geval, het is (als ik het goed onthouden heb):quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je gaat in beroep,
Je gaat in bezwaar,
Je gaat in cassatie.
En je kan nog wat stukken inzien.
Thats it.
Maar hopelijk neemt TS daarbij wel een peperdure advocaat in de arm (die 'm dan ook nog eens een poot uitdraait door hem wijs te maken dat hij 'wel een kans maakt').quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is geen cassatie in dit geval, het is (als ik het goed onthouden heb):
Bezwaar
Beroep bij de ABRvS.
Ik ga geen 1 eurocent uitgeven, dan pak ik de staat financieel en dat agentje emotioneel wel terug op een onofficiele manier die wel eens gequote is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Maar hopelijk neemt TS daarbij wel een peperdure advocaat in de arm (die 'm dan ook nog eens een poot uitdraait door hem wijs te maken dat hij 'wel een kans maakt').
Post aangepast, klopte nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Maar hopelijk neemt TS daarbij wel een peperdure advocaat in de arm (die 'm dan ook nog eens een poot uitdraait door hem wijs te maken dat hij 'wel een kans maakt').
Heb je gevraagd of zij wel een fok!abonnement hebben en of ze ook motorrijtuigenbelasting betalen want anders hebben ze geen recht van spreken. Succesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belangrijk dat mijn kant van het verhaal ook duidelijk wordt, zeker nu ik 100 bedreigingen dan wel intopic dan wel PM krijg van mensen die ''wel ff iemand kennen bij het EMG KLPD etc''
Klagen OVER die agenten bedoel je? Kun je doen, maarquote:
Je gaat proberen hem gokverslaafd te maken, net zoals je dat graag met minderjarigen doet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ga geen 1 eurocent uitgeven, dan pak ik de staat financieel en dat agentje emotioneel wel terug op een onofficiele manier die wel eens gequote is.
Mijn OP heeft iemand anders quotedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klagen OVER die agenten bedoel je? Kun je doen, maar
1. Je schiet er niks mee op. Helpt niks tegen je EMG, en tegen je boetes/evt strafrechtelijke procedure ook niet, want:
2. Ze hebben ambtseed, dus dat win je nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |