Dat het niet mag heb ik me allang bij neergelegd, spijt dat dit is gebeurd, zeker, ik respecteer gewoon de wet. Ik ben geen crimineel. Ik heb niets fout gedaan, dat is mijn mening tov deze hele maatregel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat rode stoplicht om 2:00 s nachts betekent een drukke weg volgens mij. Op rustige wegen kom ik op dat tijdstip alleen oranje stoplichten tegen.
Verder 20 min gevolg worden en het niet opmerken, ts stond niet vooraan toen hersencellen werden uitgedeeld.
Je respecteert de wet, maar je hebt niets fout gedaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat het niet mag heb ik me allang bij neergelegd, spijt dat dit is gebeurd, zeker, ik respecteer gewoon de wet. Ik ben geen crimineel. Ik heb niets fout gedaan, dat is mijn mening tov deze hele maatregel.
And thus the saga continues.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat het niet mag heb ik me allang bij neergelegd, spijt dat dit is gebeurd, zeker, ik respecteer gewoon de wet. Ik ben geen crimineel. Ik heb niets fout gedaan, dat is mijn mening tov deze hele maatregel.
Heb het doorgespeeld naar een familielid die bij KLPD zit. Hij kan er zelf niks mee, maar als hij het ernstig genoeg vind, zal Fok naar de pliesie moeten stappen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
TS, en jouw ouders? Zijn dat ook van die paupers?
Was je mijn kind dan liet ik je met terugwerkende kracht absoluut en terstond aborteren![]()
(heeft iemand dit topic al doorgestuurd naar OvJ, RDW of de pliessie?![]()
Ik lust nl wel popcorn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Western Union toch met zijn 75K per jaar!?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Neuroscience het volgende:
Maar TS, hoe is het met je belasting ontduiken afgelopen?
Oh, en dan wil je me de gevangenis in krijgen? Get a reality check son. Kerel ik krijg toch gewoon straf die EMG en boete's, als ik daar aan meewerk staat hij/zij met zn mond vol tanden. Ik doe daarbij niets strafbaars en zit ook helemaal niet fout.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heb het doorgespeeld naar een familielid die bij KLPD zit. Hij kan er zelf niks mee, maar als hij het ernstig genoeg vind, zal Fok naar de pliesie moeten stappen.
Ik betaal gewoon belasting. Onzin dus. Dat ik vroeg naar ontwijken, dat is een groot verschil met ontduiken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Neuroscience het volgende:
Maar TS, hoe is het met je belasting ontduiken afgelopen?
@ datboss:quote:
EMG is géén straf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Oh, en dan wil je me de gevangenis in krijgen? Get a reality check son. Kerel ik krijg toch gewoon straf die EMG en boete's, als ik daar aan meewerk staat hij/zij met zn mond vol tanden. Ik doe daarbij niets strafbaars en zit ook helemaal niet fout.
Neuh, maar jezelf even verantwoorden kan geen kwaad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Oh, en dan wil je me de gevangenis in krijgen?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Oh, en dan wil je me de gevangenis in krijgen? Get a reality check son. Kerel ik krijg toch gewoon straf die EMG en boete's, als ik daar aan meewerk staat hij/zij met zn mond vol tanden. Ik doe daarbij niets strafbaars en zit ook helemaal niet fout.
Ik denk dat met name het CBR een belangrijke speler is in deze. Zij beslissen uiteindelijk. Zij zouden op de een of ander manier de gegevens van TS moeten hebben/krijgen zodat dit hier op Fok! mee kunnen nemen in het dossier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heb het doorgespeeld naar een familielid die bij KLPD zit. Hij kan er zelf niks mee, maar als hij het ernstig genoeg vind, zal Fok naar de pliesie moeten stappen.
Ze hebben zijn gegevens al, zij leggen de EMG op namelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat met name het CBR een belangrijke speler is in deze. Zij beslissen uiteindelijk. Zij zouden op de een of ander manier de gegevens van TS moeten hebben/krijgen zodat dit hier op Fok! mee kunnen nemen in het dossier.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef .PRISM het volgende:
Al die malloten hier die om de haverklap roepen de politie/FIOD/Belastingdienst (zie andere topics) te bellen. "Ik heb een KLPD'er in de familie, die laat ik dit wel effetjes zien hoor". Man, man, man wat een triestheid. Maar zorgt ervoor dat je weer wat op je kringverjaardag te vertellen hebt.
Als kers op de taart 'Maax' die laat weten dat alles gescreenshot is, opnieuw geupload op YouTube enzovoort.Van welke malloot was jij ook weer een kloon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Klopt, maar dit word dan een verlengde van hem reeds ten laste gelegde feiten. Kans op herhaling enzo, dat moet via, via, via. Ik verzin het ook niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat met name het CBR een belangrijke speler is in deze. Zij beslissen uiteindelijk. Zij zouden op de een of ander manier de gegevens van TS moeten hebben/krijgen zodat dit hier op Fok! mee kunnen nemen in het dossier.
Volgens mij vroeg je naar mogelijkheden om via Western Union inkomsten zwart te ontvangen. Dat is ontduiken. Maar whatever.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon belasting. Onzin dus. Dat ik vroeg naar ontwijken, dat is een groot verschil met ontduiken.
Tuurlijk wel. De EMG is totaal zinloos, als een rechter buiten de gangbare boete er een voorwaardelijke extra boete van 2500,- op zou zetten met een proeftijd van 2 jaar maakt dat veel meer indruk.quote:
Je haalt eea door elkaar. In dit soort gevallen staan 2 wegen open die tegelijk bewandeld mogen worden:quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Klopt, maar dit word dan een verlengde van hem reeds ten laste gelegde feiten. Kans op herhaling enzo, dat moet via, via, via. Ik verzin het ook niet.
Geen kloon. Goede reactie overigens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van welke malloot was jij ook weer een kloon?
Het is geen straf al vind jij van wel (en voelt het voor velen zo). Het is een maatregel om ervoor te zorgen dat bestuurders niet weer risicovol rijgedrag vertonen in het verkeer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De EMG is totaal zinloos, als een rechter buiten de gangbare boete er een voorwaardelijke extra boete van 2500,- op zou zetten met een proeftijd van 2 jaar maakt dat veel meer indruk.
Ik haal niks door elkaar, ik bekijk het gewoon anders. Iemand die denkt dat een EMG een zinvolle maatregel is (om nog maar te zwijgen van de stijging die het veroorzaakt van het aantal mensen zonder rijbewijs op de weg omdat ze simpelweg die 945,- niet kunnen ophoesten) haalt de realiteit en fictie door elkaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je haalt eea door elkaar. In dit soort gevallen staan 2 wegen open die tegelijk bewandeld mogen worden:
- Bestuursrechtelijke weg ---> CBR: Maatregel of onderzoek (EMG in dit geval)
- Strafrechtelijke weg ----> rechtbank: strafrechtelijke sancties zoals bijv ontzegging rijbewijs voor bepaalde tijd.
Je bekijkt het maar zoals je wil, het verandert niets aan de feiten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik haal niks door elkaar, ik bekijk het gewoon anders. Iemand die denkt dat een EMG een zinvolle maatregel is (om nog maar te zwijgen van de stijging die het veroorzaakt van het aantal mensen zonder rijbewijs op de weg omdat ze simpelweg die 945,- niet kunnen ophoesten) haalt de relaiteit en fictie door elkaar.
Niet aan het feit dat TS niet goed bij zijn hoofd is nee. Maar denken dat een EMG daar ook maar iets aan gaat veranderen? Neh...quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je bekijkt het maar zoals je wil, het verandert niets aan de feiten.
Ik zit op mijn handen dit topic niet even door te spelen naar een mij persoonlijk bekende politiefuncionaris, Maar die leest ook op internet én op FOK!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
TS, en jouw ouders? Zijn dat ook van die paupers?
Was je mijn kind dan liet ik je met terugwerkende kracht absoluut en terstond aborteren![]()
(heeft iemand dit topic al doorgestuurd naar OvJ, RDW of de pliessie?![]()
Ik lust nl wel popcorn)
geen contact meer mee als je het daadwerkelijk wilt weten.quote:
Was je niet al eerder gestopt met reageren?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
geen contact meer mee als je het daadwerkelijk wilt weten.
Ik heb besloten te stoppen met reageren vanaf nu, jullie willen duidelijk maar een versie van het verhaal zien, helaas. Sensatiezoekers. Zoek het lekker uit, ga maar lekker andere onschuldige mensen als crimineel neerzetten op FOK! alsjeblieft zeg.
Daar heb je zelf helemáál geen last van natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik heb besloten te stoppen met reageren vanaf nu, jullie willen duidelijk maar een versie van het verhaal zien, helaas. Sensatiezoekers. Zoek het lekker uit, ga maar lekker andere onschuldige mensen als crimineel neerzetten op FOK! alsjeblieft zeg.
Mag een mens het niet oneens zijn met de feiten waarvan hij beticht wordt? Alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Daar heb je zelf helemáál geen last van natuurlijkEn onschuldig ben je niet. Je geeft zelf al toe dat je het hebt gedaan..
Wees niet zo'n ontzettende internetheld manquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zit op mijn handen dit topic niet even door te spelen naar een mij persoonlijk bekende politiefuncionaris, Maar die leest ook op internet én op FOK!![]()
Enige die mijn visie begrijpt, laat ze lekker praten deze sensatieknakkersquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef .PRISM het volgende:
[..]
[..]
Wees niet zo'n ontzettende internetheld man. Stuur iets door en zwijg er verder over. Of solliciteer zelf bij de politie als je zo graag iets wil betekenen voor de maatschappij.
Ja, nou wordt je bang hèquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Je bent het oneens met de feiten? Feiten zijn bijvoorbeeld "je hebt harder gereden dan de maximumsnelheid", of "je hebt niet-handsfree gebeld onder het rijden", etc. Hoe kan je het nou met de feiten oneens zijn?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Mag een mens het niet oneens zijn met de feiten waarvan hij beticht wordt? Alsjeblieft zeg.
Natuurlijk gaat de politie daar niet over en het CBR wél.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Helaas, daar er niks strafbaars gepleegd is na de staande houding kan het KLPD weinig doen.
CBR daarentegen kan dit als aanmerking voor psychologisch onderzoek zien, maar daar staat het KLPD los van.
Ik citeer:
"Ondanks dat het onomstotelijk is vastgelegd dat de persoon in kwestie een totale minachting heeft voor regelgeving en andermans welzijn, kan het KLPD na reeds de persoon staande gehouden te hebben, met deze informatie, hoe schrikbarend ook, niks doen."
Linkje doorsturen naar CBR dan maar? Die kunnen via de politie dan wel weer de gegevens opeisen/vragen van fok.
"Een wiel is rond."quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent het oneens met de feiten? Feiten zijn bijvoorbeeld "je hebt harder gereden dan de maximumsnelheid", of "je hebt niet-handsfree gebeld onder het rijden", etc. Hoe kan je het nou met de feiten oneens zijn?
Post je het e-mailtje wat je het CBR gaat sturen hier ook even?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Helaas, daar er niks strafbaars gepleegd is na de staande houding kan het KLPD weinig doen.
CBR daarentegen kan dit als aanmerking voor psychologisch onderzoek zien, maar daar staat het KLPD los van.
Ik citeer:
"Ondanks dat het onomstotelijk is vastgelegd dat de persoon in kwestie een totale minachting heeft voor regelgeving en andermans welzijn, kan het KLPD na reeds de persoon staande gehouden te hebben, met deze informatie, hoe schrikbarend ook, niks doen."
Linkje doorsturen naar CBR dan maar? Die kunnen via de politie dan wel weer de gegevens opeisen/vragen van fok.
Het is aan het CBR om middels deze topics te toetsen of oorspronkelijke TS in aanmerking komt voor onderzoek.
quote:"Beste grote meneren van het CBR,
Ik zit op een forum en daar zit een meneer en die is erg slecht. Ik zou graag zien dat jullie zijn ip-adres opvragen en hem vervolgens van zijn bed lichten. Nu ik dit e-mailtje verstuurd heb kan ik weer fijn slapen. De wereld is weer een stukje mooier.
Groetjes,
DoofenSchmirz"
Ik zou daar maar mee uitkijken, het gemiddelde IQ bij het C.B.R. is van een dusdanig niveau dat voor je het weet user Dagonet (die deeltje 2 gestart heeft) de klos is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Het is aan het CBR om middels deze topics te toetsen of oorspronkelijke TS in aanmerking komt voor onderzoek.
Ja ja, zielig kereltje, net uit de luiers met een opgefokt kantenwijk-bakkie denkt de wet naast zich neer te kunnen leggen, nee echt, jij gaat het enorm redden in onze samenlevingquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Enige die mijn visie begrijpt, laat ze lekker praten deze sensatieknakkers
Waarom zou ik dat moeten doen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:51 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Post je het e-mailtje wat je het CBR gaat sturen hier ook even?
[..]
Mwah, 1 post van DatBoss lezen en elke klaphark anders dan DatBoss zelf snapt het wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik zou daar maar mee uitkijken, het gemiddelde IQ bij het C.B.R. is van een dusdanig niveau dat voor je het weet user Dagonet (die deeltje 2 gestart heeft) de klos is.
Was jij niet gestopt met reageren?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Mag een mens het niet oneens zijn met de feiten waarvan hij beticht wordt? Alsjeblieft zeg.
Je bent toch zo'n stoere internetheld? Je bent (samen met nog een aantal helden) al een aantal keer aan het 'dreigen' een e-mail te sturen (Belastingdienst, FIOD, KLPD, CBR). Stuur dan gewoon een e-mail en zwijg verder. Geef ik je alvast op een briefje dat TS op basis van wat meningen niet aangehouden dan wel onderzocht wordt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten doen dan?
Bovendien is mijn niveau professioneel brieven opstellen toch wel wat beter dan die Jip en Janneke onzin die je uit je keyboard ramt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |