abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128584578
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat rode stoplicht om 2:00 s nachts betekent een drukke weg volgens mij. Op rustige wegen kom ik op dat tijdstip alleen oranje stoplichten tegen.

Verder 20 min gevolg worden en het niet opmerken, ts stond niet vooraan toen hersencellen werden uitgedeeld.
Dat het niet mag heb ik me allang bij neergelegd, spijt dat dit is gebeurd, zeker, ik respecteer gewoon de wet. Ik ben geen crimineel. Ik heb niets fout gedaan, dat is mijn mening tov deze hele maatregel.
pi_128584588
TS, en jouw ouders? Zijn dat ook van die paupers?
Was je mijn kind dan liet ik je met terugwerkende kracht absoluut en terstond aborteren :+
(heeft iemand dit topic al doorgestuurd naar OvJ, RDW of de pliessie? O-)
Ik lust nl wel popcorn :9~)
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:19:40 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128584620
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Dat het niet mag heb ik me allang bij neergelegd, spijt dat dit is gebeurd, zeker, ik respecteer gewoon de wet. Ik ben geen crimineel. Ik heb niets fout gedaan, dat is mijn mening tov deze hele maatregel.
Je respecteert de wet, maar je hebt niets fout gedaan.

Het is de wet die zegt dat je wél iets fout hebt gedaan.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:20:49 #154
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_128584668
quote:

[..]

And thus the saga continues.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:22:03 #155
377656 DoofenSchmirz
pi_128584723
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
Was je mijn kind dan liet ik je met terugwerkende kracht absoluut en terstond aborteren :+
Heb het doorgespeeld naar een familielid die bij KLPD zit. Hij kan er zelf niks mee, maar als hij het ernstig genoeg vind, zal Fok naar de pliesie moeten stappen.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
pi_128584793
Maar TS, hoe is het met je belasting ontduiken afgelopen?
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_128584811
Al die malloten hier die om de haverklap roepen de politie/FIOD/Belastingdienst (zie andere topics) te bellen. "Ik heb een KLPD'er in de familie, die laat ik dit wel effetjes zien hoor". Man, man, man wat een triestheid. Maar zorgt ervoor dat je weer wat op je kringverjaardag te vertellen hebt :').

Als kers op de taart 'Maax' die laat weten dat alles gescreenshot is, opnieuw geupload op YouTube enzovoort. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:23:44 #158
377656 DoofenSchmirz
pi_128584816
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Neuroscience het volgende:
Western Union toch met zijn 75K per jaar!? _O-
pi_128584817
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Heb het doorgespeeld naar een familielid die bij KLPD zit. Hij kan er zelf niks mee, maar als hij het ernstig genoeg vind, zal Fok naar de pliesie moeten stappen.
Oh, en dan wil je me de gevangenis in krijgen? Get a reality check son. Kerel ik krijg toch gewoon straf die EMG en boete's, als ik daar aan meewerk staat hij/zij met zn mond vol tanden. Ik doe daarbij niets strafbaars en zit ook helemaal niet fout.
pi_128584849
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Neuroscience het volgende:
Ik betaal gewoon belasting. Onzin dus. Dat ik vroeg naar ontwijken, dat is een groot verschil met ontduiken.
pi_128584850
quote:

[..]

@ datboss:
lees al ff mee, maar..
je hebt wel je rijbewijs teruggekregen van de heren agenten ?
LIJKT mij toch een redelijk artikeltje 5 ...
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:24:36 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128584860
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Oh, en dan wil je me de gevangenis in krijgen? Get a reality check son. Kerel ik krijg toch gewoon straf die EMG en boete's, als ik daar aan meewerk staat hij/zij met zn mond vol tanden. Ik doe daarbij niets strafbaars en zit ook helemaal niet fout.
EMG is géén straf.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_128584862
quote:

[..]

Oh, en dan wil je me de gevangenis in krijgen?
Neuh, maar jezelf even verantwoorden kan geen kwaad.
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:24:52 #165
377656 DoofenSchmirz
pi_128584869
quote:

[..]

_O- O, o,o,o, je weet de helft niet kereltje. Maar goed, maak je geen zorgen zou ik zeggen. :)
Iets met screening, psychologisch onderzoek enzo. Maar laat maar hoor, blijf maar in je wereldje hangen. :)

Ondertussen ga ik even verder. :)
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:25:15 #166
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_128584878
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Ik denk dat met name het CBR een belangrijke speler is in deze. Zij beslissen uiteindelijk. Zij zouden op de een of ander manier de gegevens van TS moeten hebben/krijgen zodat dit hier op Fok! mee kunnen nemen in het dossier.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:26:04 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128584905
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik denk dat met name het CBR een belangrijke speler is in deze. Zij beslissen uiteindelijk. Zij zouden op de een of ander manier de gegevens van TS moeten hebben/krijgen zodat dit hier op Fok! mee kunnen nemen in het dossier.
Ze hebben zijn gegevens al, zij leggen de EMG op namelijk.
Ze weten alleen niks van dit topic. Maar maakt dat uit? Als TS zich op die EMG-dagen net zo gedraagt als hier, dan merken ze het vanzelf wel..
pi_128584915
TS, dat jij zo stom bent niet te zien hoe het werkt geeft al aan dat jij nu, als 18-jarige nooit, ooit en never een knip voor je neus waard zal zijn want écht, jij gaat de verkeerde kant uit met je instelling.
(ik zie al een nieuwsbericht: "aso rijdt kind dood en gaat er van door." " Doodrijder aangehouden: ontkend alles verantwoording want hij vond zelf boven de wet te staan." " Doodrijder laat weten via woordvoerder dat het de schuld van het kind was want dat jong had niet voor zijn aso-auto moeten springen terwijl aso 200 reed" "Omstanders lynchen kindermoordende aso-rijder" :+ )
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:27:12 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128584942
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef .PRISM het volgende:
Al die malloten hier die om de haverklap roepen de politie/FIOD/Belastingdienst (zie andere topics) te bellen. "Ik heb een KLPD'er in de familie, die laat ik dit wel effetjes zien hoor". Man, man, man wat een triestheid. Maar zorgt ervoor dat je weer wat op je kringverjaardag te vertellen hebt :').

Als kers op de taart 'Maax' die laat weten dat alles gescreenshot is, opnieuw geupload op YouTube enzovoort. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van welke malloot was jij ook weer een kloon?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:27:19 #170
377656 DoofenSchmirz
pi_128584949
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Klopt, maar dit word dan een verlengde van hem reeds ten laste gelegde feiten. Kans op herhaling enzo, dat moet via, via, via. Ik verzin het ook niet. :)
pi_128584983
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:24 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Ik betaal gewoon belasting. Onzin dus. Dat ik vroeg naar ontwijken, dat is een groot verschil met ontduiken.
Volgens mij vroeg je naar mogelijkheden om via Western Union inkomsten zwart te ontvangen. Dat is ontduiken. Maar whatever. *O*
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_128585000
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
EMG is géén straf.
Tuurlijk wel. De EMG is totaal zinloos, als een rechter buiten de gangbare boete er een voorwaardelijke extra boete van 2500,- op zou zetten met een proeftijd van 2 jaar maakt dat veel meer indruk.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:29:47 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128585069
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Klopt, maar dit word dan een verlengde van hem reeds ten laste gelegde feiten. Kans op herhaling enzo, dat moet via, via, via. Ik verzin het ook niet. :)
Je haalt eea door elkaar. In dit soort gevallen staan 2 wegen open die tegelijk bewandeld mogen worden:
- Bestuursrechtelijke weg ---> CBR: Maatregel of onderzoek (EMG in dit geval)
- Strafrechtelijke weg ----> rechtbank: strafrechtelijke sancties zoals bijv ontzegging rijbewijs voor bepaalde tijd.
pi_128585094
TS , je bent gewoon een aso met een nog kleinere lul dan je ego ueberhaupt waard is.
Zielig lafhalsje :')

oei, zei ik dit? autch
Edit: Ik zei iets heel ergs maar heb maar even geslikt :@
pi_128585101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Van welke malloot was jij ook weer een kloon?
Geen kloon. Goede reactie overigens.
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:31:51 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128585147
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. De EMG is totaal zinloos, als een rechter buiten de gangbare boete er een voorwaardelijke extra boete van 2500,- op zou zetten met een proeftijd van 2 jaar maakt dat veel meer indruk.
Het is geen straf al vind jij van wel (en voelt het voor velen zo). Het is een maatregel om ervoor te zorgen dat bestuurders niet weer risicovol rijgedrag vertonen in het verkeer.

De rechter kan dat alsnog en daarnaast doen. De strafrechtelijke weg en de bestuursrechtelijke weg mogen tegelijk bewandeld worden.
pi_128585172
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je haalt eea door elkaar. In dit soort gevallen staan 2 wegen open die tegelijk bewandeld mogen worden:
- Bestuursrechtelijke weg ---> CBR: Maatregel of onderzoek (EMG in dit geval)
- Strafrechtelijke weg ----> rechtbank: strafrechtelijke sancties zoals bijv ontzegging rijbewijs voor bepaalde tijd.
Ik haal niks door elkaar, ik bekijk het gewoon anders. Iemand die denkt dat een EMG een zinvolle maatregel is (om nog maar te zwijgen van de stijging die het veroorzaakt van het aantal mensen zonder rijbewijs op de weg omdat ze simpelweg die 945,- niet kunnen ophoesten) haalt de realiteit en fictie door elkaar.
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:33:43 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128585224
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik haal niks door elkaar, ik bekijk het gewoon anders. Iemand die denkt dat een EMG een zinvolle maatregel is (om nog maar te zwijgen van de stijging die het veroorzaakt van het aantal mensen zonder rijbewijs op de weg omdat ze simpelweg die 945,- niet kunnen ophoesten) haalt de relaiteit en fictie door elkaar.
Je bekijkt het maar zoals je wil, het verandert niets aan de feiten.
pi_128585284
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je bekijkt het maar zoals je wil, het verandert niets aan de feiten.
Niet aan het feit dat TS niet goed bij zijn hoofd is nee. Maar denken dat een EMG daar ook maar iets aan gaat veranderen? Neh...
pi_128585369
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zit op mijn handen dit topic niet even door te spelen naar een mij persoonlijk bekende politiefuncionaris, Maar die leest ook op internet én op FOK! *O*
pi_128585493
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:38 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

geen contact meer mee als je het daadwerkelijk wilt weten.

Ik heb besloten te stoppen met reageren vanaf nu, jullie willen duidelijk maar een versie van het verhaal zien, helaas. Sensatiezoekers. Zoek het lekker uit, ga maar lekker andere onschuldige mensen als crimineel neerzetten op FOK! alsjeblieft zeg.
pi_128585544
quote:
13s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Ik heb besloten te stoppen met reageren vanaf nu, jullie willen duidelijk maar een versie van het verhaal zien, helaas. Sensatiezoekers. Zoek het lekker uit, ga maar lekker andere onschuldige mensen als crimineel neerzetten op FOK! alsjeblieft zeg.
Was je niet al eerder gestopt met reageren?

En trouwens, onschuldig, me reet :')
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_128585595
quote:

[..]

Daar heb je zelf helemáál geen last van natuurlijk :') En onschuldig ben je niet. Je geeft zelf al toe dat je het hebt gedaan..
pi_128585626
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef DonJames het volgende:

[..]

Daar heb je zelf helemáál geen last van natuurlijk :') En onschuldig ben je niet. Je geeft zelf al toe dat je het hebt gedaan..
Mag een mens het niet oneens zijn met de feiten waarvan hij beticht wordt? Alsjeblieft zeg.
pi_128585635
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:38 schreef knoblaucha6 het volgende:

Ik zit op mijn handen dit topic niet even door te spelen naar een mij persoonlijk bekende politiefuncionaris, Maar die leest ook op internet én op FOK! *O*
Wees niet zo'n ontzettende internetheld man :'). Stuur iets door en zwijg er verder over. Of solliciteer zelf bij de politie als je zo graag iets wil betekenen voor de maatschappij.
pi_128585675
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef .PRISM het volgende:

[..]

[..]

Wees niet zo'n ontzettende internetheld man :'). Stuur iets door en zwijg er verder over. Of solliciteer zelf bij de politie als je zo graag iets wil betekenen voor de maatschappij.
Enige die mijn visie begrijpt, laat ze lekker praten deze sensatieknakkers
pi_128585731
quote:

[..]

Ja, nou wordt je bang hè ^O^
Maar troost je, er wordt meer hier meegelezen door dan jou lief is en je bent zó herkenbaar met al je details dus kruip maar in je schulpje. :W
Jij gaat het hartstikke redden in onze samenleving :N
Pauper, je ouders zullen trots op je zijn 8-)
Oh, wacht.....appelboom versus vrucht :')
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:47:01 #188
377656 DoofenSchmirz
pi_128585789
Helaas, daar er niks strafbaars gepleegd is na de staande houding kan het KLPD weinig doen.

CBR daarentegen kan dit als aanmerking voor psychologisch onderzoek zien, maar daar staat het KLPD los van.

Ik citeer:

"Ondanks dat het onomstotelijk is vastgelegd dat de persoon in kwestie een totale minachting heeft voor regelgeving en andermans welzijn, kan het KLPD na reeds de persoon staande gehouden te hebben, met deze informatie, hoe schrikbarend ook, niks doen."

Linkje doorsturen naar CBR dan maar? Die kunnen via de politie dan wel weer de gegevens opeisen/vragen van fok.

Het is aan het CBR om middels deze topics te toetsen of oorspronkelijke TS in aanmerking komt voor onderzoek.
pi_128585890
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Mag een mens het niet oneens zijn met de feiten waarvan hij beticht wordt? Alsjeblieft zeg.
Je bent het oneens met de feiten? Feiten zijn bijvoorbeeld "je hebt harder gereden dan de maximumsnelheid", of "je hebt niet-handsfree gebeld onder het rijden", etc. Hoe kan je het nou met de feiten oneens zijn?
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:49:10 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128585892
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Helaas, daar er niks strafbaars gepleegd is na de staande houding kan het KLPD weinig doen.

CBR daarentegen kan dit als aanmerking voor psychologisch onderzoek zien, maar daar staat het KLPD los van.

Ik citeer:

"Ondanks dat het onomstotelijk is vastgelegd dat de persoon in kwestie een totale minachting heeft voor regelgeving en andermans welzijn, kan het KLPD na reeds de persoon staande gehouden te hebben, met deze informatie, hoe schrikbarend ook, niks doen."

Linkje doorsturen naar CBR dan maar? Die kunnen via de politie dan wel weer de gegevens opeisen/vragen van fok.
Natuurlijk gaat de politie daar niet over en het CBR wél.
En het CBR merkt vanzelf wel hoe TS is op het voorgesprek en de cursusdagen zelf.
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:51:53 #192
377656 DoofenSchmirz
pi_128586017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:49 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je bent het oneens met de feiten? Feiten zijn bijvoorbeeld "je hebt harder gereden dan de maximumsnelheid", of "je hebt niet-handsfree gebeld onder het rijden", etc. Hoe kan je het nou met de feiten oneens zijn?
"Een wiel is rond."

Daar ben ik het niet mee eens.

Zoiets :')

Nou, dan is de hele interpretatie van het begrip rond bij TS dus zwaar fucked up.
Evenals wat veiligheid inhoud, ergo totaal van de koekoek.
pi_128586022
quote:

Ik citeer:

Het is aan het CBR om middels deze topics te toetsen of oorspronkelijke TS in aanmerking komt voor onderzoek.

Post je het e-mailtje wat je het CBR gaat sturen hier ook even?

quote:
"Beste grote meneren van het CBR,

Ik zit op een forum en daar zit een meneer en die is erg slecht. Ik zou graag zien dat jullie zijn ip-adres opvragen en hem vervolgens van zijn bed lichten. Nu ik dit e-mailtje verstuurd heb kan ik weer fijn slapen. De wereld is weer een stukje mooier.

Groetjes,

DoofenSchmirz"
pi_128586038
quote:

Ik zou daar maar mee uitkijken, het gemiddelde IQ bij het C.B.R. is van een dusdanig niveau dat voor je het weet user Dagonet (die deeltje 2 gestart heeft) de klos is. :D
pi_128586039
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Enige die mijn visie begrijpt, laat ze lekker praten deze sensatieknakkers
Ja ja, zielig kereltje, net uit de luiers met een opgefokt kantenwijk-bakkie denkt de wet naast zich neer te kunnen leggen, nee echt, jij gaat het enorm redden in onze samenleving :')
Jij wordt weer zo'n uitkeringskansloosje wat compleet en geheel gehaat gaat worden door iedereen die je kent. Tópleventje hoor, stoer kindje. Speentje kwijt?
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:54:01 #196
377656 DoofenSchmirz
pi_128586099
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:51 schreef .PRISM het volgende:

[..]

Post je het e-mailtje wat je het CBR gaat sturen hier ook even?

[..]

Waarom zou ik dat moeten doen dan? :')

Bovendien is mijn niveau professioneel brieven opstellen toch wel wat beter dan die Jip en Janneke onzin die je uit je keyboard ramt, maar dat doet niet terzake. :)
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:55:37 #197
377656 DoofenSchmirz
pi_128586174
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik zou daar maar mee uitkijken, het gemiddelde IQ bij het C.B.R. is van een dusdanig niveau dat voor je het weet user Dagonet (die deeltje 2 gestart heeft) de klos is. :D
Mwah, 1 post van DatBoss lezen en elke klaphark anders dan DatBoss zelf snapt het wel. :P
pi_128586243
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Was jij niet gestopt met reageren? :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_128586306
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat moeten doen dan? :')

Bovendien is mijn niveau professioneel brieven opstellen toch wel wat beter dan die Jip en Janneke onzin die je uit je keyboard ramt.
Je bent toch zo'n stoere internetheld? Je bent (samen met nog een aantal helden) al een aantal keer aan het 'dreigen' een e-mail te sturen (Belastingdienst, FIOD, KLPD, CBR). Stuur dan gewoon een e-mail en zwijg verder. Geef ik je alvast op een briefje dat TS op basis van wat meningen niet aangehouden dan wel onderzocht wordt.

Vergeet de FBI niet te e-mailen. :')

Groetjes.
pi_128587343
1 keer is voldoende :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')