quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
Huh? PSV won de beker vorig seizoen toch ?
[ afbeelding ]
Hoor het hier wel langskomen, niet zo heel belangrijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
Gaat iemand de loting vanmiddag bekijken toevallig ?
Eerst nog de loting van ronde 1 met de amateurs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
ssssspannend.
Hou ons op de hoogte 422.
Staat in de OP.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
wel blij met een thuiswedstrijd tegen een hoofdklasser kan niet beter.
wanneer wordt dit gespeeld 422?
sorryquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat in de OP.
Nu loten voor de tweede ronde.
HET IS EEN COMPLOT!!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef andre77 het volgende:
Haha, dit is het bewijs dat de loting niet eerlijk is. Vanaf minuut 34, Sarota pakt elke keer bewust de top 6 club als eerste.
TEC staat 0-3 achter.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:36 schreef TLC het volgende:
Volgende ronde :
TEC-NEC
en daarna
NEC-NAC
echt die namen wtf
Ik kijk de wedstrijd..quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:15 schreef Grifte het volgende:
Lekker de hele avond Futbol24 aan het overtypen jongens?
Almerequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
MVV Maastricht, Capelle & NEC bekeren tot nu toe door.
Alsof twente de beker serieus neemt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef Grifte het volgende:
Saaie affiches. Heerenveen - Twente kan nog wel leuk worden. Jammer dat de top 3 uit moet. Al krijg ik nu wel sowieso mijn gratis bekerwedstrijd
De kortste weg naar Europees voetbalquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof twente de beker serieus neemt.
Dus dat gaat Heerenveen winnen.
Bekeren is veel kutter.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kortste weg naar Europees voetbal
RKC - Heracles is wel om te huilen, zo slecht.quote:Achilles '29
Excelsior
FC Emmen
Go Ahead Eagles
FC Eindhoven
VVV Venlo
ADO Den Haag
Kozakken Boys
SC Cambuur
MVV Maastricht
NEC
Capelle
JVC Cuijck
Wel met Theo, dus dat wordt weer goed slapen straks.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC - Heracles is wel om te huilen, zo slecht.
Misschien wel 120 minuten, oppassen dat de TV niet aan blijft staan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel met Theo, dus dat wordt weer goed slapen straks.
Een slechte wedstrijd in combinatie met Theo is dodelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien wel 120 minuten, oppassen dat de TV niet aan blijft staan.
87e minuut 0-2 voor tegen amateurs.quote:
Naja..het blijkt dat ze de hele wedstrijd gewoon onverdiend 0-2 voor stondenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
87e minuut 0-2 voor tegen amateurs.
Je verwacht dat ze dan winnen, ergens...
Ik ga even mijn voorspelling in de toto aanpassen, denk dat hier niet genoeg kools vallen om bij utreg - roda de 15e al te zien vallenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan is zaterdag ook weer deze wedstrijd
Mag altijd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga even mijn voorspelling in de toto aanpassen, denk dat hier niet genoeg kools vallen om bij utreg - roda de 15e al te zien vallen
De bal is groen.quote:
Ja ik hoop toch ook wel dat NAC een paar doelpuntjes erin legt. Smitshoek wil je echt niet verder hebben..quote:Op woensdag 25 september 2013 17:54 schreef doornbossie het volgende:
een werelddoelpunt van smitshoek las ik hahaha![]()
hopen dat nac in de 2de helft wel een paar keer scoort.
Is deze wedtrijd trouwens ergens te zien?
Waar heb je op ingezet?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar gewoon een funcombo
Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 25 september 2013 18:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, ik ben bij die wedstrijd aanwezig
Ja dat weet ik niet meer.'quote:
Goal was overigens van Seuntjens, NAC zet nu wel veel druk. Paar corners, Smitshoek komt goed weg.quote:
Vooral in Engeland bedoel je, dat is niet raar als je 38 wedstrijden in de PL/Championship wint en ook nog een League Cup en FA Cup hebt, dan komen die met een C-elftal op de proppen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:32 schreef hafcfan het volgende:
Jammer weer geen verrassingenJe ziet het in het buiteland veel vaker dat 3e divisie clubjes winnen van de hoogste clubs. Vooral in Frankrijk.
Ik bedoel helemaal geen Engeland.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vooral in Engeland bedoel je, dat is niet raar als je 38 wedstrijden in de PL/Championship wint en ook nog een League Cup en FA Cup hebt, dan komen die met een C-elftal op de proppen.
Smitshoek zojuist met een goede aanval, maar een corner. Kwam niet veel uit. Bijna 1-3, schot net naast.quote:
Raar idd, Ludogorets is beter dan Ajax.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zitten meer mensen dan bij PSV - Ludogorets.
Terwijl het 20 minuten eerder is.
Fijn dat je altijd zo op de man speelt davy.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar idd, Ludogorets is beter dan Ajax.
huh?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn dat je altijd zo op de man speelt davy.
't is wat.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey leuk, mensen die er net niet waren.
Hai.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik doe hem net aan, pikte net de herhaling van het doelpunt nog mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelijk spelen in de beker, dat is knap.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Tjacka het volgende:
Telstar
Als psv gelijkspeelt haat ik hun echt voor altijd.
Jij bent echt een debiel hé.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijk spelen in de beker, dat is knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat? Niks typem != er niet zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij heeft wel PSV verlost tegen SC Cambuur.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
Bakkali heeft ook nog geen bal goed geraakt sinds z'n blessure.
Die van jou niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:03 schreef Tjacka het volgende:
Kok is een baas.
Ik zeg het jullie alvast dat word een grote.
Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijk spelen in de beker, dat is knap.
Ja, Telstar is veel beter dan ajax. Tenslotte wisten de amsterdammertjes niet te scoren. Telstar wel.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:07:59#PSV speelt op halve kracht, #Telstar laat zelfs grote kans op 0-2 onbenut. #psvtel reageer retweet
Waarom wonnen ze dan van zo'n matig ploegje als Ajax?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
Reactievoetbal spelen is leuk, maar helaas voor PSV kan dat alleen tegen teams die voetballend beter zijn dan PSV.
Don't feed the troll.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom wonnen ze dan van zo'n matig ploegje als Ajax?
Toch had ik vooraf niet verwacht dat ze vandaag zo overklast zouden worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
Reactievoetbal spelen is leuk, maar helaas voor PSV kan dat alleen tegen teams die voetballend beter zijn dan PSV.
Ze lieten Ajax het spel maken?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat die voetballend vele malen beter zijn dan PSV. Zie de eerste helft.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Op middenlijn breed tikken = beterquote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat die voetballend vele malen beter zijn dan PSV. Zie de eerste helft.
Dit is wel érg sneu ja, maar goed, als je tegen FC Ludo met 2-0 verliest dan heb je het tegen elke kleine club lastig.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch had ik vooraf niet verwacht dat ze vandaag zo overklast zouden worden.
Vind je?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op middenlijn breed tikken = beter
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat die voetballend vele malen beter zijn dan PSV.
.twitter:KoenGreven twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:09:42PSV zet dit seizoen vast weer ALLES op de titel. reageer retweet
Deze post begint een standaard van je te worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blijft mooi hoe diep de frustraties bij sommige zijn
Jelly?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze post begint een standaard van je te worden.
Blijft mooi [insert]
?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forza [insertclub waar PSV tegen speelt]
Zo, daar red je je mooi uit zeg.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik had het over een 0-3, niet een 3-0.
Welke wedstrijd?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik had het over een 0-3, niet een 3-0.
Jij probeert je eruit te redden met een mooi vraagteken ofquote:Op woensdag 25 september 2013 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk probeert hij zich eruit te redden met een 'grap' waar niemand om lacht.
ctrl-shift-Tquote:Op woensdag 25 september 2013 19:23 schreef roislecxe het volgende:
Toevallig iemand een werkend streampje van psv-telstar? Had er net 1 gevonden, klik em weg, en kan het nergens meer terugvinden
Misschien promoveren ze, ze zijn goed begonnen in de competitie.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Telstar speelt fris en fruitig voetbal. Ik stel voor dat we voortaan meer tegen Telstar spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |