87e minuut 0-2 voor tegen amateurs.quote:
Naja..het blijkt dat ze de hele wedstrijd gewoon onverdiend 0-2 voor stondenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
87e minuut 0-2 voor tegen amateurs.
Je verwacht dat ze dan winnen, ergens...
Ik ga even mijn voorspelling in de toto aanpassen, denk dat hier niet genoeg kools vallen om bij utreg - roda de 15e al te zien vallenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan is zaterdag ook weer deze wedstrijd
Mag altijd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga even mijn voorspelling in de toto aanpassen, denk dat hier niet genoeg kools vallen om bij utreg - roda de 15e al te zien vallen
De bal is groen.quote:
Ja ik hoop toch ook wel dat NAC een paar doelpuntjes erin legt. Smitshoek wil je echt niet verder hebben..quote:Op woensdag 25 september 2013 17:54 schreef doornbossie het volgende:
een werelddoelpunt van smitshoek las ik hahaha![]()
hopen dat nac in de 2de helft wel een paar keer scoort.
Is deze wedtrijd trouwens ergens te zien?
Waar heb je op ingezet?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar gewoon een funcombo
Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 25 september 2013 18:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, ik ben bij die wedstrijd aanwezig
Ja dat weet ik niet meer.'quote:
Goal was overigens van Seuntjens, NAC zet nu wel veel druk. Paar corners, Smitshoek komt goed weg.quote:
Vooral in Engeland bedoel je, dat is niet raar als je 38 wedstrijden in de PL/Championship wint en ook nog een League Cup en FA Cup hebt, dan komen die met een C-elftal op de proppen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:32 schreef hafcfan het volgende:
Jammer weer geen verrassingenJe ziet het in het buiteland veel vaker dat 3e divisie clubjes winnen van de hoogste clubs. Vooral in Frankrijk.
Ik bedoel helemaal geen Engeland.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vooral in Engeland bedoel je, dat is niet raar als je 38 wedstrijden in de PL/Championship wint en ook nog een League Cup en FA Cup hebt, dan komen die met een C-elftal op de proppen.
Smitshoek zojuist met een goede aanval, maar een corner. Kwam niet veel uit. Bijna 1-3, schot net naast.quote:
Raar idd, Ludogorets is beter dan Ajax.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zitten meer mensen dan bij PSV - Ludogorets.
Terwijl het 20 minuten eerder is.
Fijn dat je altijd zo op de man speelt davy.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar idd, Ludogorets is beter dan Ajax.
huh?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn dat je altijd zo op de man speelt davy.
't is wat.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey leuk, mensen die er net niet waren.
Hai.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik doe hem net aan, pikte net de herhaling van het doelpunt nog mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelijk spelen in de beker, dat is knap.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Tjacka het volgende:
Telstar
Als psv gelijkspeelt haat ik hun echt voor altijd.
Jij bent echt een debiel hé.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijk spelen in de beker, dat is knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |