Zo'n schoen kun je ook voor minder wel vinden denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.stylefruits.nl/casual-outfit-fresh/o13422
Ik vind dit echt tof... Maar dan incl. die schoenen... Van 225 euroPeheheh
[ afbeelding ]
Ik was al aan het zoeken iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n schoen kun je ook voor minder wel vinden denk ik
Die zijn wel tof alleen is ST kwaliteit echt pauperquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
En deze schoen vind ik ook leuk: http://www.supertrash.com(...)-wedges-natural/8766![]()
Echt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zijn wel tof alleen is ST kwaliteit echt pauper
heb je er schoenen van dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk voor dat geld
Misschien omdat ik andere mensen ken die dat wel hebben? Maar ik zeg wel niks meer, een tip wordt blijkbaar niet op prijs gesteldquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kun je dan vertellen hoe de qualitet is?
Hopelijk past iequote:
Ik was gewoon benieuwd, de tering heyquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien omdat ik andere mensen ken die dat wel hebben? Maar ik zeg wel niks meer, een tip wordt blijkbaar niet op prijs gesteld
Zo kwam het anders niet over.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd, de tering hey
Heeft niks met mijn hormonen te maken, maar jouw reacties komen over het algemeen nogal snauwerig en betweterig op mij over de laatste tijd. Kan aan mij liggen maar doe ermee wat je wil.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
De hormoontjes gaan weer lekker hier vandaag, ik ga naar buiten
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat soort schoenen hebben ze wel bij supertrash enzo
oh grapje, ik had nog niet verder gelezen en zie dit nu pas, je wa dus al bij supertrash aan t kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
En deze schoen vind ik ook leuk: http://www.supertrash.com(...)-wedges-natural/8766![]()
Hoezo is de kwaliteit pauper? Ik heb er echt geen problemen mee?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zijn wel tof alleen is ST kwaliteit echt pauper
Meerdere mensen waarbij die zool gewoon losliet of andere dingen binnen een maand kapot gingen. Ik zou er iig zelf niks van kopenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo is de kwaliteit pauper? Ik heb er echt geen problemen mee?
Oh weird, ik heb nog nooit problemen gehad met dit merk en ken ook redelijk wat mensen die er ook in lopen en daar heb k ook nog nooit problemen van gehoordquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meerdere mensen waarbij die zool gewoon losliet of andere dingen binnen een maand kapot gingen. Ik zou er iig zelf niks van kopen
Thxquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh weird, ik heb nog nooit problemen gehad met dit merk en ken ook redelijk wat mensen die er ook in lopen en daar heb k ook nog nooit problemen van gehoord
naja
Zodat ze er dusdanig beschadigd uitzien dat je die gelshizzle opnieuw blijft gebruiken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
waarom zou je gelnagellakshizzle van je nagels af wíllen trekken?
Maar als ze er beschadigd uitzien dan wil je het toch juist níet meer gebruiken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zodat ze er dusdanig beschadigd uitzien dat je die gelshizzle opnieuw blijft gebruiken?
NEE IK VIND HET NIET SPANNEND HET BOEIT ME NIET IK WOON OOK NIET MEER IN BELGIE EN ALS IEDEREEN NU WIL STOPPEN MET DAT TE VRAGEN DAN KAN IK WEER GEWOON VERDER OKAYYYYYquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
PRIEM VIND JE HET SPANNEND DAT BELGIË EEN NIEUWE KONING KRIJGT?
Oh echtquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEE IK VIND HET NIET SPANNEND HET BOEIT ME NIET IK WOON OOK NIET MEER IN BELGIE EN ALS IEDEREEN NU WIL STOPPEN MET DAT TE VRAGEN DAN KAN IK WEER GEWOON VERDER OKAYYYYY
Sinds gisteren nog maar 6x aangesproken hieroverI DUN CARRRRRRRRRRREEEEE
Ik liever niet maar misschien om te verdoezelen dat ze lelijk zijn geworden?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar als ze er beschadigd uitzien dan wil je het toch juist níet meer gebruiken?
idkquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zou je die striplac dinges ook niet gewoon met aceton af kunnen weken?
Essence komt met een redelijke budget variant he, lamp voor 25 euro en startkit van 10 euro. Geen idee van de kwaliteit alleen..quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
idkik vind het vooral velen duur wel.
Niet aangegeven dat je 'op vakantie' ging?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat ik nog een week vrij kan krijgen in augustus
Oh naja ik hoef die zooi toch niet denk ik, maar ik vond 100 euro wel heel duurquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Essence komt met een redelijke budget variant he, lamp voor 25 euro en startkit van 10 euro. Geen idee van de kwaliteit alleen..
Ja echtquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh echt![]()
JIJ VERRAADT JE VADERLAND
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ga ik ook niet. Maar een weekje vrij zodat we wat dingen kunnen doen is wel leuk. Als ik nu vrij ben moet ik naar huis voor de was anders heb ik geen kleren, dan kunnen we niet echt iets doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet aangegeven dat je 'op vakantie' ging?
Maar je hebt toch ook mensen die sterk verbonden blijven met hun vaderland, kon toch dat jij het wel boeiend vondquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja echt
Ja d'uhhhhh ik woon er toch ook niet meerVerraad alle belgen
Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat durenquote:Your video is now processing. We will send you a notification when it's ready to view.
Ik vind jou ook heul geen belg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ja en als die mensen dan lekker in hun eigen land blijven als ze er zo sterk mee verbonden zijnThat would be great
Naja tuurlijk is het af en toe wel leuk om hier met bijvoorbeeld een voetbaltoernooi (waar mijn broers ook aan meededen) met een belgische vlag rond mijn nek rond te lopenMaar het is niet zo dat ik verder alle ins en outs belangrijk vind van belgië...
Ik snap de vraag ook wel; maar zoooo vaak dat er iets in de politiek gebeurt in België en dat men dan naar mij komt en zegt: Ja wat vind je daar nou van?
Euh... niks?![]()
Bij mij was het met vakantiewerk zo dat als ik niet aangaf dat ik in een bepaalde week vrij wou zijn, dat ze me gewoon op elk gewenst moment inroosterden 'want je zei dat je kon'. En dan wordt het heel lastig om alsnog vrij te vragen in juli/augustus..quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ga ik ook niet. Maar een weekje vrij zodat we wat dingen kunnen doen is wel leuk. Als ik nu vrij ben moet ik naar huis voor de was anders heb ik geen kleren, dan kunnen we niet echt iets doenq
er staat een tijd bij!quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren![]()
Naja dit is geen vakantiewerk he, ik heb ook geen plannen maar wil wel graag een weekje vrij, Is het een week eerder of later ook goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mij was het met vakantiewerk zo dat als ik niet aangaf dat ik in een bepaalde week vrij wou zijn, dat ze me gewoon op elk gewenst moment inroosterden 'want je zei dat je kon'. En dan wordt het heel lastig om alsnog vrij te vragen in juli/augustus..
Hij zegt nu reeds dat ie klaar isquote:
Geef nu al een week op dan, is makkelijker roosteren voor hen...quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dit is geen vakantiewerk he, ik heb ook geen plannen maar wil wel graag een weekje vrij, Is het een week eerder of later ook goed. Maar er werken zovelen mensen, beetje raar als ik geen vrij kan krijgen
Ja wil ik ook doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geef nu al een week op dan, is makkelijker roosteren voor hen...
Ik kan em reeds zienquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oww ja dn is ie alleen die thumbnails en dat soort shit nog ff aan t processen
Ik vind gelakte nagels leuk. Dus toen ik dit topic zag, heej, even checken of er nog wat leuks rondloopt vandaag de dag. 3 Pagina's vol gelul over een nieuwe koning, maar 0 foto's. Het stelt me teleur.quote:
De nagels worden in het nageltopic geshowd he, dit is de slowchatquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind gelakte nagels leuk. Dus toen ik dit topic zag, heej, even checken of er nog wat leuks rondloopt vandaag de dag. 3 Pagina's vol gelul over een nieuwe koning, maar 0 foto's. Het stelt me teleur.
Zelf lak ik uiteraard niet. Voor de goede orde.
Aids.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De nagels worden in het nageltopic geshowd he, dit is de slowchat
ermahgerd ik wil hetquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ermahgerd![]()
Een wolf corgi
Ik heb daar wel schoenen van gehad en een vriendin van mij 2 paar. Bij mij lieten de bandjes ineens op de stiknaadjes los en bij haar vielen de stenen eruitquote:
Ohquote:
ja en anders gaan we onder het afdak bbqenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohermnerm. Hier begint het een beetje te betrekken
hoop dat het droog blijft dan!
Oh dan! Geen probleemquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja en anders gaan we onder het afdak bbqen
Ik koop dat soort dingen altijd op ebayquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Iemand een idee waar ik in Eindhoven telefoonhoesjes of screen protectors kan kopen?
Ik heb hem alleen morgen nodigquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik koop dat soort dingen altijd op ebayvelen goedkoper!
dan is het t geld idd niet waard zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb daar wel schoenen van gehad en een vriendin van mij 2 paar. Bij mij lieten de bandjes ineens op de stiknaadjes los en bij haar vielen de stenen eruiten dat waren echt van die grote sierstenen, ziet er dus gelijk niet meer uit
_
WANTZquote:
GRATZ!quote:
dixonsquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Iemand een idee waar ik in Eindhoven telefoonhoesjes of screen protectors kan kopen?
Ohquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen morgen nodig
Nee viel mij ook zwaar tegenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan is het t geld idd niet waard zeg
[..]
WANTZ
[..]
GRATZ!
Goeden, dank u!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dixons
v&d
telefoonzaken
telefoonturken
Mwah, je kunt toch sowieso bellen om te vragen of het betaald is? Het kan altijd zijn dat het nog onderweg is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en de bank heeft hier al de hele dag storing_ dus we zitten maar een beetje te wachten tot het gefixt is, want we kunnen moeilijk mensen aanmanen en bellen die al betaald hebben
Mja dat hebben we al gedaan, waren 20 telefoontjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwah, je kunt toch sowieso bellen om te vragen of het betaald is? Het kan altijd zijn dat het nog onderweg is.
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat tof!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dankjewelquote:
Gewoon de rest van de middag ermahgerdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ermahgerd!
Ik kan niet veel andere dingen meer zeggen![]()
Ja zal ik doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de rest van de middag ermahgerden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja zal ik doenInclusief manisch hoofd
yayquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjewel
Ermhagerd nu moet ik op zoek naar een kamer, in fucking Amsterdam![]()
Ik maak altijd cousous met gehakt, wortel, courgette, ui en broccoli en ras el hanout kruiden. Maar het is heel makkelijk spul. Je kan er heel veel bij etenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Vanavond wil ik voor het eerst couscous gaan maken....iemand ideeen over wat ik er allemaal doorheen kan doen? Kom op dit moment niet verder dan komkommer en kip
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
en ik zal voortaan alleen nog maar leuk en positief doen enzo![]()
Ooh dankzij SQ zie ik deze postquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Vanavond wil ik voor het eerst couscous gaan maken....iemand ideeen over wat ik er allemaal doorheen kan doen? Kom op dit moment niet verder dan komkommer en kip
Ja dat moet welquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeeeej Mandy![]()
Ga je nu ook verhuizen?
Dat is zo matigquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging "even" een stukje fietsen want ik had veul energie dus ik ging naar geldrop en naar mierlo en naar helmond en naar stiphout en richting gerwen en toen stortte mijn energie ineens als een kaartenhuis in elkaar. Laatste stuk duurde vrij lang
Dat is echt fantastisch als dat gebeurt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging "even" een stukje fietsen want ik had veul energie dus ik ging naar geldrop en naar mierlo en naar helmond en naar stiphout en richting gerwen en toen stortte mijn energie ineens als een kaartenhuis in elkaar. Laatste stuk duurde vrij lang
ik werk thuis, ik was net even pislink, dus ik moest ff afreageren. De regel is: als je maar 8 uur werkt, wanneer je dat precies doet is ondergeschiktquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar ben je in je pauze helemaal daar naartoe gefietst Skjoe? Of ben je vrij?
Daar werkt keihard fietsen zo goed voorquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik werk thuis, ik was net even pislink, dus ik moest ff afreageren. De regel is: als je maar 8 uur werkt, wanneer je dat precies doet is ondergeschikt
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal tegen jou wel blijven zeiken okee?
Ja, ik fiets ook vooral rechtdoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar werkt keihard fietsen zo goed voor![]()
Deed ik vroegah ook vaak. Alleen dan lette ik niet op waar ik heen ging, want ik wilde gewoon kilometers maken.. En dan wist ik daarna de weg terug niet meer.
Oh mehquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik werk thuis, ik was net even pislink, dus ik moest ff afreageren. De regel is: als je maar 8 uur werkt, wanneer je dat precies doet is ondergeschikt
Ik was meestal zo pissig dat ik geen telefoon meenam, want de wereld bekijkt het maarquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik fiets ook vooral rechtdoor
Vroeger verdwaalde ik ook, tegenwoordig hebben telefoons GPS![]()
Dat kan bij de meeste moderne bedrijven wel aardig gelukkig, tegenwoordigquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh meh![]()
Wel fijn hoor dat je thuis kan werken!
Prioriteitenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was meestal zo pissig dat ik geen telefoon meenam, want de wereld bekijkt het maar.
Gelukkig wel altijd sigaretten meegenomen.
tuurlijk niet, ik heb mijn GPS tracker gewoon aangezet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb je al via afstandmeten gekeken hoeveel km je hebt afgelegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ja he? Ik ben ook altijd ernstig teleurgesteldquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
Pakketje voor cif ontvangen
Is veul minder leuk dan zelf iets ontvangen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk niet, ik heb mijn GPS tracker gewoon aangezet.
31 kilometer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
(de tyfus, levert fietsen zoveel op?)
En heeft het geholpen?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
hard fietsen wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(de tyfus, levert fietsen zoveel op?)
En heeft het geholpen?
Jupquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he? Ik ben ook altijd ernstig teleurgesteld
niet zo aanstellenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
en ik zal voortaan alleen nog maar leuk en positief doen enzo![]()
als je een keer een dag vroeg op school moet zijn ofzo kun je ook de avond ervoor hier tukken hequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat moet welIs niet echt te doen anders. Zolang ik nog geen kamer gevonden heb ga ik denk ik wel vanuit Eindhoven reizen, scheelt weer een uur.
ehmygewrd goeden workout wel!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk niet, ik heb mijn GPS tracker gewoon aangezet.
31 kilometer.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt mekdonnels vanavond!nee?
3!
nou, space heeft wel een punt denk ik. Ik roep nogal vaak vervelende gevoelens op bij anderen en daar voel ik mezelf ook niet zo gelukkig bij.quote:
Ik heb een keer met zo'n fietscomputertje gefietst. Van Delft naar Rotterdam op een redelijk matige fiets (ik moest dat ding daar zetten om hem daar te kunnen gebruiken). Toen had ik een redelijk regelmatig tempo van 19km per uur. Dus dat zou ik (voor mij) normaal fietsen noemen. 21 vind ik best hardquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
in mijn aidsdagboek-app kun je ook beweging invoeren he. Staat er dit:
Fietsen (langzaam: 18km/u)
Fietsen (matig: 21km/u)
Fietsen (Snel:24km/u)
Ik vind 21 km/u serieus geen matig tempo. Wat zouden de makers als referentie gebruiken? Lans Armsterk?
Dat je af en toe wat bot overkomt betekend niet dat je niet mag zeiken maar dat je bepaalde dingen beter op een andere manier neer kunt zettenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, space heeft wel een punt denk ik. Ik roep nogal vaak vervelende gevoelens op bij anderen en daar voel ik mezelf ook niet zo gelukkig bij.
Dankjewelquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je een keer een dag vroeg op school moet zijn ofzo kun je ook de avond ervoor hier tukken he
Dat scheelt wel. Verder van amsterdam kun je bijna niet wonen als Nederlanderquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankjewel
Maar ik ga keihard mijn best doen om een kamer te vinden en bij sommige verenigingen heb je ook voorrang door de afstand. Dus dat moet mij toch wel wat opleveren denk ik
Ja lijkt mij ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat scheelt wel. Verder van amsterdam kun je bijna niet wonen als Nederlander
Dat moet wel fake zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd dit topic
K&W / Huisvuil wegwerken
Die foto's![]()
![]()
hoe ver zit die academie van het station in Amsterdam?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ookZeker als ik ook nog eerst met de bus naar een station in de buurt zou moeten gaan enzo
Dus is gewoon niet te doen
Vooral dat laatste is vervelend denk ik. Vooral voor jezelf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Nja, ik ben nou eenmaal van naure een beetje ongenuanceerd. Ik zal altijd wel mensen voor de kop blijven stoten, hoe hard ik ook mijn best doe.
Het probleem zit 'm vooral in het feit dat ik mezelf meteen ernstig ga haten op het moment dat mensen laten blijken dat ze het vervelend vinden
3 metrohaltesquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe ver zit die academie van het station in Amsterdam?
Neeeeuuuhhhh dat kan echt nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd dit topic
K&W / Huisvuil wegwerken
Die foto's![]()
![]()
Als je van jezelf weet dat je zo bent kun je ook best even voordat je iets post je zin nalezen en bedenken of het goed overkomt ja of neequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Nja, ik ben nou eenmaal van naure een beetje ongenuanceerd. Ik zal altijd wel mensen voor de kop blijven stoten, hoe hard ik ook mijn best doe.
Het probleem zit 'm vooral in het feit dat ik mezelf meteen ernstig ga haten op het moment dat mensen laten blijken dat ze het vervelend vinden
Ze schijnt alleen zelf in de keuken te komen (haar vriend niet) en het enige wat ze in die keuken doet is af en toe afwassen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
Maar eten ze dan ook nog steeds bij die schoonouders als ze die keuken eik nooit gebruiken ofzoErmahgerd zovelen vragen
ja jonge, jij kan er ook wel wat vanquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is vervelend denk ik. Vooral voor jezelf.
Ongenuanceerd is niet erg, houdt het topic spannend. Daarbij ben jij niet de enige die daar een handje van heeft.
(klopt dat spreekwoord?
)
Afwassen... Dan moet je er ook koken lijkt me.... Ermahgerd hoooeeeeeeequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze schijnt alleen zelf in de keuken te komen (haar vriend niet) en het enige wat ze in die keuken doet is af en toe afwassen.
Maar ze heeft nu iemand gevonden die het wil afvoeren... Aan het eind van de maand!
Oh, maar dat probeer ik ook wel regelmatig. Het wankelt alleen op enkele punten:quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je van jezelf weet dat je zo bent kun je ook best even voordat je iets post je zin nalezen en bedenken of het goed overkomt ja of neegewoon vooral bedenken dat mensen jou hoofd er niet bij zien en alleen een regel lezen
Je hoeft jezelf niet te haten, als niemand iets zegt en alleen maar denken van OMFGSQISIRRITANT daar schiet je ook niets mee op, liever dat iemand er wat van zegt dat jij het aan kan passen toch?
Ge kent er van de grond eten jongequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Afwassen... Dan moet je er ook koken lijkt me.... Ermahgerd hoooeeeeeee![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ge kent er van de grond eten jongeDoen de muizen ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!111!
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Het verbaasd me altijd zo dat mensen niet bekend zijn met het begrip "overschreeuwen" .quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jonge, jij kan er ook wel wat van
Maar het is zo'n stomme paradox. Normaal gesproken hebben mensen met een grote bek schijt aan alles. Ik ben zo verkeerd gebouwd
Vorige week tijdens een bedrijfsborrel nog staan verkondigen dat ik best een schijtlaars ben omdat ik geen grote keuzes durf te maken in mijn leven. Stond iedereen inclusief mijn baas zo van huh, schijtlaars was wel het laatste wat ik bij jou had geplaatst
(maar het is wel zo. Kijk, ik durf best te bungeejumpen, maar mijn baan opzeggen en mijn hart volgen bijvoorbeeld zou ik NOOIT kunnen.)
Achgos, volgens mij is dat hetzelfde ponytje als dat eerste filmpje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eede_ponybeul__.html
Tuurlijk niet, je kan het prima warm etenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
Magamandy, gefeliciteerd!waarvoor ben je precies aangenomen??
SQ, jeetje...even 31km gefietst, hulde![]()
En die couscous, tja uhm...wij lusten/eten sommige dingen liever niet. het oorspronkelijke recept (wat ik gevonden had) zat feta en olijven ed in...en dat hoeven we niet. Maar als je champignons eronder doet, eet je de couscous ook warm of laat je alles afkoelen.... ik ging er vanuit dat het koud moest/gebruikelijk was en je dus alleen koude dingen gebruikt...
Fuck, ik ben gewoon normaalquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het verbaasd me altijd zo dat mensen niet bekend zijn met het begrip "overschreeuwen" .
Je bent echt niet de enige die zo werkt hoor. Over het algemeen geldt hoe groter de bek, hoe onzekerder de persoon.
Wat dat betreft ben je eigenlijk compleet normaal ERMAGERD WAT IS DEZEN EINZ![]()
![]()
wat een vieze hoerquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Achgos, volgens mij is dat hetzelfde ponytje als dat eerste filmpje.
Die was nog erger, daar zat een veel grotere vrouw op. En toen het beest uiteindelijk letterlijk door z'n poten zakte ging ze er alsnog opzitten
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Zo'n bakje extreem rijpe oranje meloen, gatverdamme wat lekker
(sorry schaar)
Pic van de tasquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJN TAS IS AL AFGELERD OH SWEET JESUS. Even naar huis rennen. Schonen wel gemist
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik de andere helft van m'n meloen ook wegsnaaien?
Ik heb 'm toch al verbrand
Boh, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon ff een hele meloen wegeten ALSOF HET NIKS IS
Hij is wel heul gaafquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even omkleden en fruit halen ofzo. Met m'n nieuwe tas ERMAHGERD
31km fietsenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Boh, hoe krijg je het voor elkaar
Ik heb chocola
Ja okquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
31km fietsen
Overigens is een meloen ongeveer 500 gram vrucht en 500 gram schil/pitten. Qua gevoel in je buik dus vergelijkbaar met een grote appel + flink glas water.
Qua voedingswaarde ook ongeveer
Ja inderdaad! Hij is tofquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaaaaaen de kleur is precies goed voor alle seizoenen. Niet te donker niet te licht
Nee hoor, ik weet toch wie het zegt moppie!quote:
quote:
Dat zal zeker schelen jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ok![]()
Ik vind een grote appel eigenlijk altijd al teveelIk vind die kleine Royal Gala's eigenlijk altijd precies goed
Maar ik hou ook niet extreem van meloen, vandaar dat een hele wegkanen me ook niet zo'n leuke opgave lijkt, dat scheelt wellicht
Ik kan dat dus echt niet kijken, van alleen de gedachte wordt ik al misselijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eede_ponybeul__.html
Nieuwe studie, Fashion & Management aan het AMFI in Amsterdamquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
Magamandy, gefeliciteerd!waarvoor ben je precies aangenomen??
SQ, jeetje...even 31km gefietst, hulde![]()
En die couscous, tja uhm...wij lusten/eten sommige dingen liever niet. het oorspronkelijke recept (wat ik gevonden had) zat feta en olijven ed in...en dat hoeven we niet. Maar als je champignons eronder doet, eet je de couscous ook warm of laat je alles afkoelen.... ik ging er vanuit dat het koud moest/gebruikelijk was en je dus alleen koude dingen gebruikt...
Wat lief dat je hem voor mij deeltquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik deel die foto op FB niet voor mezelf trouwen, voordat daar kamervragen over komen
was je zo zenuwachtig voor je pakjes?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vandaag op, 2 volkorenboterham met hagelslag, met maar van 1 snee de korstjes![]()
Ik wel einzquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik deel die foto op FB niet voor mezelf trouwen, voordat daar kamervragen over komen
Nee, ik had gewoon geen hongerquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was je zo zenuwachtig voor je pakjes?
Mja, wat ik doe is niet super gezond, maar ik krijg gewoon niets meer weg?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag op:
Bak yoghurt met een beetje notencruesli en velen aardbeien
2 plakjes roggebrood met kaas
een hele cantaloupe
een glas melk
IK LIJK WEL EEN VREETBEER ZO
als ik de hele dag in die vethut zou staan zou ik ook mider eten denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon geen hongerEn nu heb ik wel honger maar ik ga wel fruit halen want brood
![]()
Als ik werk eet ik helemaal niet zoveel
als ik om 11-12 uur begin maar 2 boterhammen.
ik eet ook minder nu t warmer wordtquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja, wat ik doe is niet super gezond, maar ik krijg gewoon niets meer weg?I dont get it. Ik doe meer maar heb minder eten nodig? Volgens mij vreet ik uit verveling als ik de hele dag thuis zit
Pluspunt, ik krijg geen honger van die shitquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik de hele dag in die vethut zou staan zou ik ook mider eten denk ik
Ja die eerste warme zaterdag laatstquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik eet ook minder nu t warmer wordt
maar als je brood niet weg krijgt omdat brood, kun je dan niet iets zoeken wat je wel makkelijker eet? Een salade, fruit, kwark, iets?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja, wat ik doe is niet super gezond, maar ik krijg gewoon niets meer weg?I dont get it. Ik doe meer maar heb minder eten nodig? Volgens mij vreet ik uit verveling als ik de hele dag thuis zit
je shared hemquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wou em ook delen... Maar 25k likes.... AS IF... EVERRRR LUCKY
Dus ik deel het gewoon niet.
nee ik ook niet, het werkt juist averechts op mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pluspunt, ik krijg geen honger van die shit
Ik kan overdag niet snaaien want dan ben ik weg. Als ik savonds werk kom ik rond 1-2 uur uit bed, of wat eerder ligt eraan of ik tot 1 of 4 uur werkquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar als je brood niet weg krijgt omdat brood, kun je dan niet iets zoeken wat je wel makkelijker eet? Een salade, fruit, kwark, iets?
Of eet je 's avonds ook zo weinig?
Als ik overdag (te) weinig eet ga ik ALTIJD ongeremd snaaien
Ja want toen dacht ik: Ja maar straks heb ik weeeelllllll geluk....quote:
dat hoef je toch niet te vragen, dat is gewoon een prima menuquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb op
Bakje yoghurt + cracker Slankie
3 boterhammen + kop soep
2 chocolade bonbons
Is (op de chocola na) niet zo erg toch?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hoef je toch niet te vragen, dat is gewoon een prima menu
DOE HET NIET, rayban is veel leukerquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al gezegd dat ik alweer de hele dag die site van ray ban open heb staan?
Terwijl ik gisteren nog zei dat een goeikope zonnebril ook prima is?
als jij je er goed bij voelt en je gaat niet in plaats daarvan lopen snaaien is er niks aan de hand tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik heb er geen last van dat ik zo weinig eet, en ik vind het lastig om iets anders te bedenken als lunch vaak
Mijn lunch is ook standaard broodquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik heb er geen last van dat ik zo weinig eet, en ik vind het lastig om iets anders te bedenken als lunch vaak
Ik kán niet snaaien, dat is het probleem. Maar nu ga ik echt plassen en schoenen aandoen en boodschappen anders zit ik hier over 5 uur nog te hyperenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als jij je er goed bij voelt en je gaat niet in plaats daarvan lopen snaaien is er niks aan de hand toch
We will choose a winner when we have 25.000 likes so don't forget to share publicly!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ligt het aan mij of staat er nergens in dat plaatje dat je hem moet delen om een tas te winnen?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
klopt, maar spread the luv ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ligt het aan mij of staat er nergens in dat plaatje dat je hem moet delen om een tas te winnen?
Is publicly een woord?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
We will choose a winner when we have 25.000 likes so don't forget to share publicly!
klinkt gaaf! van die gesprekken had ik wel iets van meegekregen maar wist dus niet waarover het gingquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nieuwe studie, Fashion & Management aan het AMFI in AmsterdamIk had ook een opdracht moeten maken en een korte presentatie en twee gesprekken (met een docent en een student) dus was even afwachten. Heb een week moeten wachten op de uitslag
![]()
![]()
Mijn Rayban heb ik inmiddels al 5 jaar en ik ben er nog steeds zo blij meequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ja die had ik gezienquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe, deze staat ook op die feestboek
[ afbeelding ]
ben jij ook zo'n schrale?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
klinkt gaaf! van die gesprekken had ik wel iets van meegekregen maar wist dus niet waarover het ging
ik heb nog maar 1,5 wrap op vandaag....
Er staat toch letterlijk 'share publicly'? Alsin, dat hij wel openbaar gedeeld moet worden niet met alleen vrienden want dan kunnen zij niet zien dat je geshared hebt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is publicly een woord?
Maar ok, daar zou je uit kunnen concluderen dat je hem moet delen. Maar het staat er niet EINZ
ik bedoel niet met geldquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik bied 50 want hij is ook sale, die gele
Een puppy?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, of een goed verzorgd diner ofzo, of een puppy...
Mwehehehquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een puppy?
Een BBQ want dat vind je zo leuk om vaak te doen !
JE KRIJGT JILL WELquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, of een goed verzorgd diner ofzo, of een puppy...
Ik heb deze open staan...quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn Rayban heb ik inmiddels al 5 jaar en ik ben er nog steeds zo blij meeSindsdien eigenlijk geen andere zonnebril maar gekocht. In de auto, overal
En ook al is de zon even weg, je blijft gewoon helder zien
Alleen laatst een op het werk gekocht (met korting voor nog geen 7 euro) maar die wil ik dan gaan gebruiken bij festivals en die dingen waar ik het kwijt kan raken
Priem, staat een aviator jou wel? Of zeg ik nou iets vervelends?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb deze open staan...
http://www.rbexpert.nl/ra(...)-spiegelcoating.html
Maar nu twijfel ik ook over deze:
http://www.smartbuyglasse(...)2/71%20A-107975.html
Hangt ervan af. Hoeveel mensen krijgen hun diploma?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang duurt een diplomauitreiking?
uurtje, anderhalf?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang duurt een diplomauitreiking?
Dat bedacht ik me ook netquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Priem, staat een aviator jou wel? Of zeg ik nou iets vervelends?
dit was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
scherpquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Hoeveel mensen krijgen hun diploma?
was het maar zoquote:
Nou dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, vanwege je laatste zin vergeef ik je die opmerking maarquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
was het maar zoik heb ook een hekel aan ontbijt/lunch want idd vaak brood. het avondeten begint me ook steeds meer tegen te staan. het enige wat er goedin gaat is ongezond spul
als ik normaal zou eten en dat vol zou houden had ik (denk ik) best een normaal figuur (niet graatmager maar gewoon 36/38 ipv nu 38/40 en waarbij al het vet op mijn buik en heupen zit).
![]()
ik baal en heb gewoon een kutdag/periode... ik biedt alvast mijn excusses aan.
dit ja, naborrelen etc etcquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
en als ze nog een borrel hebben en directeuren die lang praten...nog langer
Loop dan morgen ff de bijenkorf in en zet ff zo'n ding op je neusquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog niet![]()
Maar je kan toch gratis retour sturen
![]()
en maak pics ne plaats het hierquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loop dan morgen ff de bijenkorf in en zet ff zo'n ding op je neus!
sorry...was al bang dat het gevoellig lag.... ik ben gewoon raar geproportioneerd (is dat een goed woord?)quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, vanwege je laatste zin vergeef ik je die opmerking maar
Geen normaal figuur zouden hebben met een maat 38/40 steekt me bijna in mijn hart
Misschien niet zo'n verkeerde opmerking iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het ligt voor mij niet gevoelig, het gaat me aan het hart dat jij kennelijk vindt dat je abnormaal bent omdat je een maat 38 hebt. Dat is gewoon niet goed voor jequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
sorry...was al bang dat het gevoellig lag.... ik ben gewoon raar geproportioneerd (is dat een goed woord?)
hihi, neusquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik weer in 38/40 pasquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
was het maar zoik heb ook een hekel aan ontbijt/lunch want idd vaak brood. het avondeten begint me ook steeds meer tegen te staan. het enige wat er goedin gaat is ongezond spul
als ik normaal zou eten en dat vol zou houden had ik (denk ik) best een normaal figuur (niet graatmager maar gewoon 36/38 ipv nu 38/40 en waarbij al het vet op mijn buik en heupen zit).
![]()
ik baal en heb gewoon een kutdag/periode... ik biedt alvast mijn excusses aan.
nee nee dat niet. maar als ik gewoon een strak maatje 38 heb, zou ik al blij zijn. denk dat je het moet zien....quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het ligt voor mij niet gevoelig, het gaat me aan het hart dat jij kennelijk vindt dat je abnormaal bent omdat je een maat 38 hebt. Dat is gewoon niet goed voor je![]()
Pic?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
nee nee dat niet. maar als ik gewoon een strak maatje 38 heb, zou ik al blij zijn. denk dat je het moet zien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |