Zo'n schoen kun je ook voor minder wel vinden denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.stylefruits.nl/casual-outfit-fresh/o13422
Ik vind dit echt tof... Maar dan incl. die schoenen... Van 225 euroPeheheh
[ afbeelding ]
Ik was al aan het zoeken iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n schoen kun je ook voor minder wel vinden denk ik
Die zijn wel tof alleen is ST kwaliteit echt pauperquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
En deze schoen vind ik ook leuk: http://www.supertrash.com(...)-wedges-natural/8766![]()
Echt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zijn wel tof alleen is ST kwaliteit echt pauper
heb je er schoenen van dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk voor dat geld
Misschien omdat ik andere mensen ken die dat wel hebben? Maar ik zeg wel niks meer, een tip wordt blijkbaar niet op prijs gesteldquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kun je dan vertellen hoe de qualitet is?
Hopelijk past iequote:
Ik was gewoon benieuwd, de tering heyquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien omdat ik andere mensen ken die dat wel hebben? Maar ik zeg wel niks meer, een tip wordt blijkbaar niet op prijs gesteld
Zo kwam het anders niet over.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd, de tering hey
Heeft niks met mijn hormonen te maken, maar jouw reacties komen over het algemeen nogal snauwerig en betweterig op mij over de laatste tijd. Kan aan mij liggen maar doe ermee wat je wil.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
De hormoontjes gaan weer lekker hier vandaag, ik ga naar buiten
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat soort schoenen hebben ze wel bij supertrash enzo
oh grapje, ik had nog niet verder gelezen en zie dit nu pas, je wa dus al bij supertrash aan t kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
En deze schoen vind ik ook leuk: http://www.supertrash.com(...)-wedges-natural/8766![]()
Hoezo is de kwaliteit pauper? Ik heb er echt geen problemen mee?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zijn wel tof alleen is ST kwaliteit echt pauper
Meerdere mensen waarbij die zool gewoon losliet of andere dingen binnen een maand kapot gingen. Ik zou er iig zelf niks van kopenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo is de kwaliteit pauper? Ik heb er echt geen problemen mee?
Oh weird, ik heb nog nooit problemen gehad met dit merk en ken ook redelijk wat mensen die er ook in lopen en daar heb k ook nog nooit problemen van gehoordquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meerdere mensen waarbij die zool gewoon losliet of andere dingen binnen een maand kapot gingen. Ik zou er iig zelf niks van kopen
Thxquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh weird, ik heb nog nooit problemen gehad met dit merk en ken ook redelijk wat mensen die er ook in lopen en daar heb k ook nog nooit problemen van gehoord
naja
Zodat ze er dusdanig beschadigd uitzien dat je die gelshizzle opnieuw blijft gebruiken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
waarom zou je gelnagellakshizzle van je nagels af wíllen trekken?
Maar als ze er beschadigd uitzien dan wil je het toch juist níet meer gebruiken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zodat ze er dusdanig beschadigd uitzien dat je die gelshizzle opnieuw blijft gebruiken?
NEE IK VIND HET NIET SPANNEND HET BOEIT ME NIET IK WOON OOK NIET MEER IN BELGIE EN ALS IEDEREEN NU WIL STOPPEN MET DAT TE VRAGEN DAN KAN IK WEER GEWOON VERDER OKAYYYYYquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
PRIEM VIND JE HET SPANNEND DAT BELGIË EEN NIEUWE KONING KRIJGT?
Oh echtquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEE IK VIND HET NIET SPANNEND HET BOEIT ME NIET IK WOON OOK NIET MEER IN BELGIE EN ALS IEDEREEN NU WIL STOPPEN MET DAT TE VRAGEN DAN KAN IK WEER GEWOON VERDER OKAYYYYY
Sinds gisteren nog maar 6x aangesproken hieroverI DUN CARRRRRRRRRRREEEEE
Ik liever niet maar misschien om te verdoezelen dat ze lelijk zijn geworden?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar als ze er beschadigd uitzien dan wil je het toch juist níet meer gebruiken?
idkquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zou je die striplac dinges ook niet gewoon met aceton af kunnen weken?
Essence komt met een redelijke budget variant he, lamp voor 25 euro en startkit van 10 euro. Geen idee van de kwaliteit alleen..quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
idkik vind het vooral velen duur wel.
Niet aangegeven dat je 'op vakantie' ging?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat ik nog een week vrij kan krijgen in augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |