Haha, net op de dag dat de wereld vergaat!quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik mag toch hopen van niet, morgen begint mijn ferkanzie.
Forget it but! Morgen lekker met Olga naar Amelandquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Haha, net op de dag dat de wereld vergaat!
Alweer?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Haha, net op de dag dat de wereld vergaat!
Asociaal! Vast niet allemaal eerlijk verdiende dagen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:44 schreef Tally het volgende:
Ik heb al een tijdje vakantie! En heb nog zeker tot 1 september vakantie!
Ik ben op non-actief gezet met behoud van loon omdat ze me willen ontslaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Asociaal! Vast niet allemaal eerlijk verdiende dagen!
Ah ja, dat gezeur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben op non-actief gezet met behoud van loon omdat ze me willen ontslaan.
Mijn vakantieuren (zo'n 8 weken) betalen ze uit
Ontslaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben op non-actief gezet met behoud van loon omdat ze me willen ontslaan.
Mijn vakantieuren (zo'n 8 weken) betalen ze uit
Idd. Ik zal proberen om die betaalde vakantie (door de baas) zo lang mogelijk te rekken.quote:
En je 'hard' werkende collega kan het nog alleen aan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd. Ik zal proberen om die betaalde vakantie (door de baas) zo lang mogelijk te rekken.
Afgelopen dinsdag een gesprek gehad. Ik word ontslagen omdat er geen werk is voor me
En die anderen werd in maart ontslagen om economische redenen. Daar kon ik niet mee mee dus daarom een andere reden verzonnen
Gister ingeschreven voor een opleiding Praktijkdiploma boekhouden
Die zit nu met een burnout thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je 'hard' werkende collega kan het nog alleen aan?
Ja ik ook, merk de laatste week toch wel dat ik er nogal aan toe ben... Nog maar een paar daagjes vrij gehad dit jaar en een hoge werkdruk. Denk dat ik dan in september wat 3 weken ga pakken ofzo. Nu alleen nog iets verzinnen om dan te gaan doenquote:
Heb er nog 34 staan. Dus moet er nog behoorlijk wat op gaan makenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik nog 1 maand!
Ohja ik moet ook op mijn vakantiedagen gaan letten nu
Dat is me nog maar 1x voorgekomen. Op 1-1, toen ik wonder boven wonder een dag overhad van het jaar er voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:26 schreef Molleman het volgende:
[..]
Heb er nog 34 staan. Dus moet er nog behoorlijk wat op gaan maken
Lekker resort in de zon?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik naar Mexico wil.
Nee, ik hou elk jaar dagen over. Vorig jaar 15,5 dagen meegenomen naar dit jaar maar kreeg toch wel het verzoek om het aantal dagen flink terug te dringen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is me nog maar 1x voorgekomen. Op 1-1, toen ik wonder boven wonder een dag overhad van het jaar er voor.
Hoeveel dagen krijg jij wel niet? Ik krijg er met de nieuwe CAO maar 21.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is me nog maar 1x voorgekomen. Op 1-1, toen ik wonder boven wonder een dag overhad van het jaar er voor.
21? Mag dat wettelijk gezien?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel dagen krijg jij wel niet? Ik krijg er met de nieuwe CAO maar 21.
Zou ik ook geen beroerd idee vinden. Ben al flink aan het rondbrowsen in ieder gevalquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wettelijke aantal vakantiedagen per jaar is dus minimaal vier keer het aantal werkdagen per week. Bij een volledige baan is dat 4x5=20 dagen per jaar. Bij 25 uur in deeltijd is er recht op 4x25=100 uur vakantie.quote:
Oftwel, we willen je nog minder geven, maar dat mag niet van de wetquote:
Ik heb er 24+13 snipperdagen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:26 schreef Molleman het volgende:
[..]
Heb er nog 34 staan. Dus moet er nog behoorlijk wat op gaan maken
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werken zul je!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oftwel, we willen je nog minder geven, maar dat mag niet van de wet.
Vakantie? Je bent in het weekend toch twee dagen vrij? Alhoewel een middagje op zondag genoeg zou zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oftwel, we willen je nog minder geven, maar dat mag niet van de wet.
Snap ik, dagen over houden is dom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef Molleman het volgende:
[..]
Nee, ik hou elk jaar dagen over. Vorig jaar 15,5 dagen meegenomen naar dit jaar maar kreeg toch wel het verzoek om het aantal dagen flink terug te dringen.
Ik heb geen CAOquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel dagen krijg jij wel niet? Ik krijg er met de nieuwe CAO maar 21.
En dan te horen krijgen dat je pensioen is verdamptquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:41 schreef Q. het volgende:
Werk nu 40 uur met 26 vakantiedagen nu nog, op mn oude werk had ik er 25 plus 13 ATV. En zometeen maar 21. Alleen maar werken, tot je er bij neer valt!
Ik weet het. Maar als ik geen plannen heb dan neem ik ook geen vrij. Dan ga ik nog liever aan het werk. Daarom blijven er elke keer zoveel over.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap ik, dagen over houden is dom.
Pensioen is niet nodig als je door moet werken tot na je doodquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan te horen krijgen dat je pensioen is verdampt.
Wat wil je dan gaan doen in mexico? Rondreis ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is mijn huidje niet op gemaakt
Plannen maken. Vrij zijn > werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:44 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar als ik geen plannen heb dan neem ik ook geen vrij. Dan ga ik nog liever aan het werk. Daarom blijven er elke keer zoveel over.
Tequila drinken. Lid worden van een drugsbende.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:46 schreef Molleman het volgende:
[..]
Wat wil je dan gaan doen in mexico? Rondreis ofzo?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:46 schreef Molleman het volgende:
[..]
Wat wil je dan gaan doen in mexico? Rondreis ofzo?
Ja, ik had dan iets anders bedacht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:41 schreef Q. het volgende:
Werk nu 40 uur met 26 vakantiedagen nu nog, op mn oude werk had ik er 25 plus 13 ATV. En zometeen maar 21. Alleen maar werken, tot je er bij neer valt!
Ontvoerd worden. Vermoord worden omdat ik geen geld oplever.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tequila drinken. Lid worden van een drugsbende.
Denk je er dan wel even aan om een vakantiekaartje te sturen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ontvoerd worden. Vermoord worden omdat ik geen geld oplever.
Zoals het kantoor er dinsdag uit zag, kan je wel merken dat hij het niet alleen aan kan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je 'hard' werkende collega kan het nog alleen aan?
Dat is de reden waarom ik een opleiding ga doen. Voor ICT heb je gewoon weinig werkgevers die wel goed vinden dat je 27 uur werkt. En meer wil ik er niet werkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik hoop dat je snel wat anders hebt gevonden dan. Maar geniet maar eerst even van je vakantie
Net als mijn manquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:44 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar als ik geen plannen heb dan neem ik ook geen vrij. Dan ga ik nog liever aan het werk. Daarom blijven er elke keer zoveel over.
Volgens mij ga ik ook dit half jaar heel zuinig doen en dan volgend jaar zorgen dat ik alles schoon opmaak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Net als mijn man
Die neemt nooit zo maar even vrij om bij zijn meiden te zijn(daarvoor ook niet eigenlijk).
Dit is het eerste jaar dat hij geen dagen overhoudt aan het einde van het jaar. En dat is alleen omdat hij is overgestapt van werk (zelfde holding andere locatie) en toen zn dagen heeft uitgekeerd gekregen
Ja, maar ik heb dan geen kinderen of een vriendin, dus dan ga je niet zo snel een dagje op stapquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Net als mijn man
Die neemt nooit zo maar even vrij om bij zijn meiden te zijn(daarvoor ook niet eigenlijk).
Dit is het eerste jaar dat hij geen dagen overhoudt aan het einde van het jaar. En dat is alleen omdat hij is overgestapt van werk (zelfde holding andere locatie) en toen zn dagen heeft uitgekeerd gekregen
Neem je toch wat vrijdagen op ofzo? Lekker lang weekend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:11 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan geen kinderen of een vriendin, dus dan ga je niet zo snel een dagje op stap
Ik deed het ook toen ik geen vriendin had. En je hoeft niet weg. Je kunt ook een dag thuis dingen doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:11 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan geen kinderen of een vriendin, dus dan ga je niet zo snel een dagje op stap
Als mijn man die niet zou hebben dan zou hij heel wat overuren ook hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:11 schreef Molleman het volgende:
[..]
Leven om te werkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Als mijn man die niet zou hebben dan zou hij heel wat overuren ook hebben
Dat roep ik hem ook al jaren. Maar hij wil zich niet thuis gaan vervelen (en geloof me je hoeft je hier echt niet te vervelen) dan werkt hij liever.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik ook dit half jaar heel zuinig doen en dan volgend jaar zorgen dat ik alles schoon opmaak.
WTF heb je aan dagen overhouden...
Ja dat is mijn man.quote:
Ja, doegquote:
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe het ontbreken van mijn vrije maandag deze week niet bepaald mis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat roep ik hem ook al jaren. Maar hij wil zich niet thuis gaan vervelen (en geloof me je hoeft je hier echt niet te vervelen) dan werkt hij liever.
Hij vind het onzin om vrij te nemen als hij de dag er na een stuk harder moet werken. Of hij moet vrij nemen voor iets zoals vakantie (weg gaan en dus niet thuis blijven, er zijn ook jaren geweest dat ik alleen vakantie nam omdat we niet weg gingen) of bezoekjes aan belangrijke dingen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe het ontbreken van mijn vrije maandag deze week niet bepaald mis.
Je bent maandag begonnen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe het ontbreken van mijn vrije maandag deze week niet bepaald mis.
Ah ja, zijn baas heeft te weinig mensen dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij vind het onzin om vrij te nemen als hij de dag er na een stuk harder moet werken. Of hij moet vrij nemen voor iets zoals vakantie (weg gaan en dus niet thuis blijven, er zijn ook jaren geweest dat ik alleen vakantie nam omdat we niet weg gingen) of bezoekjes aan belangrijke dingen.
In sommige bedrijven kan dat lastig zijn. Ik werk bijvoorbeeld in een bedrijf met nog geen 10 man. Dan heb je per persoon wel wat meer verantwoordelijkheden en is het af en toe ook lastiger je taken over te dragen. Nu doen ze daar bij ons gelukkig niet zo moeilijk over en heb ik een goede collega waar ik alles van kan overnemen en omgekeerd ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, zijn baas heeft te weinig mensen dus.
In deze functie wel. Maar is bij zijn andere functie niet geweest en toch riep hij datquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, zijn baas heeft te weinig mensen dus.
Als je na je vakantie twee keer zo hard moet werken, gaat er iets grondig mis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:41 schreef Molleman het volgende:
[..]
In sommige bedrijven kan dat lastig zijn. Ik werk bijvoorbeeld in een bedrijf met nog geen 10 man. Dan heb je per persoon wel wat meer verantwoordelijkheden en is het af en toe ook lastiger je taken over te dragen. Nu doen ze daar bij ons gelukkig niet zo moeilijk over en heb ik een goede collega waar ik alles van kan overnemen en omgekeerd ook.
Je bent gewoon een feeks!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:42 schreef Tally het volgende:
[..]
In deze functie wel. Maar is bij zijn andere functie niet geweest en toch riep hij dat
Hij wil gewoon niet met mij samen zijn
Duh! Das geen nieuwtje.quote:
Ik ken er genoeg waar dat zo is. In grotere organisaties én in kleinere organisaties. Mijn vader bijvoorbeeld ook, die heeft veel verantwoordelijkheid op een specifiek vakgebied. Collega's kunnen niet alles overnemen. Wanneer hij terug komt van 2-3 weekjes vakantie plant hij eerst 2 dagen in waarop hij "er niet is" om alleen zijn email bij te werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je na je vakantie twee keer zo hard moet werken, gaat er iets grondig mis.
Toen hij deze aanbieding kreeg om over te stappen had hij geroepen over zijn vrije dagen, hoe gaan jullie dat op vangen? Want wat er nu zit is niet veel soeps en kunnen mij niet overnemen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je na je vakantie twee keer zo hard moet werken, gaat er iets grondig mis.
Dat is wat anders. Het werk moet na 2 weken vakantie gewoon 2 weken verschuiven. Niet dat je na je vakantie in 2 weken, 4 weken werk moet verzetten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:45 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg waar dat zo is. In grotere organisaties én in kleinere organisaties. Mijn vader bijvoorbeeld ook, die heeft veel verantwoordelijkheid op een specifiek vakgebied. Collega's kunnen niet alles overnemen. Wanneer hij terug komt van 2-3 weekjes vakantie plant hij eerst 2 dagen in waarop hij "er niet is" om alleen zijn email bij te werken.
Lekker, twee weken na je vakantie toe zijn aan vakantiequote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Het werk moet na 2 weken vakantie gewoon 2 weken verschuiven. Niet dat je na je vakantie in 2 weken, 4 weken werk moet verzetten.
Vakantie checkquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:05 schreef Seikcid het volgende:
Vakantie. Zon, zee en dikke tieten.
Helaas pas geweest.
Laten we elkaar nou geen mietje noemen. Gewoon zwemmen met die luie donderquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Zee check, maar is de Oostzee, niet echt om te zwemmen
Ik ga wel zwemmen hoor, maar dan in een meerquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laten we elkaar nou geen mietje noemen. Gewoon zwemmen met die luie donder
Alles check. Alleen die vakantie niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:05 schreef Seikcid het volgende:
Vakantie. Zon, zee en dikke tieten.
Helaas pas geweest.
Dan moet je er ook eerst heen zwemmenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga wel zwemmen hoor, maar dan in een meerNa het sauna bezoek (sauna drijft in het midden van het meer).
Kanoquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je er ook eerst heen zwemmen
Het is een eco-lodge natuurcamping. Daar doen ze niet aan waterfietsen. Daarnaast, ik ook niet. Waterfietsen zijn hellspawn.quote:
Maar wel echt een kano? Niet een Kajak?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:21 schreef stbabylon het volgende:
et is een eco-lodge natuurcamping. Daar doen ze niet aan waterfietsen. Daarnaast, ik ook niet. Waterfietsen zijn hellspawn.
Yepquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wel echt een kano? Niet een Kajak?
Maandag en Dinsdag meer zon toch? Al lijkt die elke dag naar achter op te schuiven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef CherryLips het volgende:
De zon schijnt van het weekend te gaan schijnen. Misschien dat ik het strand in Zandvoort eens ga bezoeken
Bikini of badpak?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef CherryLips het volgende:
De zon schijnt van het weekend te gaan schijnen. Misschien dat ik het strand in Zandvoort eens ga bezoeken
Kweenie, ga altijd naar Zandvoort.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maandag en Dinsdag meer zon toch? Al lijkt die elke dag naar achter op te schuiven.
En waarom kies je voor zandvoort?
Ok en okquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:58 schreef CherryLips het volgende:
En waarom kies je voor zandvoort?
Kweenie, ga altijd naar Zandvoort.
En maandag en dinsdag kan ik niet.
Sja, spuuglelijk gebouw en spuuglelijk gebouw. Ik zou ze ook door elkaar halen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Gister een meisje in de trein dat stadion Galgenwaard de Euromast noemde
Mensen uit Utrechtquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Gister een meisje in de trein dat stadion Galgenwaard de Euromast noemde
Allemaal domquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze stapte in Veenendaal in
Maar dat is provincie Utrecht he, dat is al erg zat.
dode cavia's-meisjequote:
Hoest met de rug?quote:
Ja hallo, al dat spul lijkt op elkaar.quote:
Prima! Wel gevoelig nu natuurlijkquote:
4 ledematen en twee ogen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo, al dat spul lijkt op elkaar.
Ik ben niet zo fluffyquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 ledematen en twee ogen.
Verrek! Jij lijkt ook op een hamster!
Nee, ik heb awake goed overleefdquote:
Ho ho, ik zeg niet dat ik niet zacht ben. Alleen niet zo harig.quote:
Alleen op je hoofd?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:34 schreef missbehavin het volgende:
Ho ho, ik zeg niet dat ik niet zacht ben. Alleen niet zo harig.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen op je hoofd?
Dat zou er bij een hamster wel gek uit zien.
Heb je Wally er in laten zetten zodat mensen moeten zoeken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:35 schreef missbehavin het volgende:
Ben echt superblij met wat ie gisteren heeft gedaan m.b.t. mijn tattoo, alleen één dingetje vind ik minder.. Hoop dat het nog bijgewerkt kan worden..
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je Wally er in laten zetten zodat mensen moeten zoeken?
[ afbeelding ]
Ach ik zal hem op een later moment nog uitbreiden, dus wie weetquote:
Da's niet leuk, dan weet je gelijk al in welke hoek je moet zoeken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ik zal hem op een later moment nog uitbreiden, dus wie weet
Nee, want ik ga nog 2 kanten uitquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's niet leuk, dan weet je gelijk al in welke hoek je moet zoeken.
Euroquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef CherryLips het volgende:
jemig en ik twijfel al over een tatoeage ter grootte van een euromunt
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Nopequote:
En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Hij is best grappigquote:
Je overleden hamster in real size?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Die waren wel dikker dan dat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je overleden hamster in real size?
Als ik in Utrecht wakker zou worden zou ik het ook niet willen wetenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef Seikcid het volgende:
Utrecht. Daar ben ik nog regelmatig 's morgens wakker geworden zonder te weten waar ik was. Vroeger was alles beter.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:17 schreef Molleman het volgende:
[..]
Als ik in Utrecht wakker zou worden zou ik het ook niet willen weten
Een soort droste-effect? Tattoo van mensen met een tattoo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Zag laatst wel tatoeages van mensen die de pootjes van hun hamsters en cavia's hadden laten tatoeëren
Ja, dat is precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een soort droste-effect? Tattoo van mensen met een tattoo?
Meestal nam ik genoegen met een (vage) routebeschrijving richting het treinstation en was ik er snel weer weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:17 schreef Molleman het volgende:
[..]
Als ik in Utrecht wakker zou worden zou ik het ook niet willen weten
Nu ga je naar de Zandlaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:19 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Meestal nam ik genoegen met een (vage) routebeschrijving richting het treinstation en was ik er snel weer weg.
Wij begrijpen elkaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik bedoel.
En daarna namen ze je portemonnee?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:26 schreef Seikcid het volgende:
Alsof ik naar de hoeren zou willen. Die meiden namen mij meestal mee en ik nam ze daarna. Voor wat hoort wat toch.
Ja het hoert er toch een beetje bij hequote:
Nee sorry. Zo'n type ben jij zeker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
En daarna namen ze je portemonnee?
Of er voor al
Ik heb nog nooit een one night stand gehad. Of ergens blijven slapen bij iemand die ik niet kenquote:
Wat saai.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een one night stand gehad. Of ergens blijven slapen bij iemand die ik niet ken
Zo ben ik. Ongelooflijk saai!quote:
Met hier en daar wat overgewicht.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een one night stand gehad. Of ergens blijven slapen bij iemand die ik niet ken
Alles wat als one night stand begon, ging eigenlijk op in een relatie of nog een keer proberenquote:
Ze lijkt ook wel een beetje op de plaatselijke eindbaas.quote:
Ik had al een glaasje water gepakt om bij te komen.quote:
Ik bierquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had al een glaasje water gepakt om bij te komen.
Briequote:
Noe danquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, dat lust ik wel. Mits goede. En een beetje honing.
Yo waddler, whatcha need?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, dat lust ik wel. Mits goede. En een beetje honing.
Het eerste vakantiebiertje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vanavond, om de vakantie af te trappen.
watcha, is dat de Samsung-variant van iWatch?quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
watcha, is dat de Samsung-variant van iWatch?
Ach wat maakt jou het uit. Het heeft vast wel nog een gat waar je iets in kan duwen. En anders pis je er over heen.quote:
Jij dumpt ze ook altijd met doorgesneden keel?quote:
Nope. De gemiddelde stijve lul klopt voor twee.quote:
De gemiddelde FOK!-lul voor twintig dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nope. De gemiddelde stijve lul klopt voor twee.
Slaap je nou nog niet naast/op/onder haar?quote:
Jawel maar dat hoeft ze niet te weten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slaap je nou nog niet naast/op/onder haar?
Als er geen Michael Bay bij staat is de kans iig groter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt dat een leuke versie van Transformers ja?
Guillermo del Toroquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt dat een leuke versie van Transformers ja?
Dus je typt dit nu met de benen in je nek?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:12 schreef Barbusse het volgende:
Oh ja, we doen tegenwoordig aan yoga hier
Met mijn grote teen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je typt dit nu met de benen in je nek?
En de film gaat episch wordenquote:
Eens zien of ik iemand mee kan sleurenquote:
Het was best aangenaam hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:55 schreef CherryLips het volgende:
O, ik dacht al 'auw' te horen toen ik gisteravond op bed plofte.
Geplet worden door 71449486715258 hamsters?quote:
Het was net op de radioquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:50 schreef CherryLips het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-hamster-in-wc.dhtml
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens zien of ik iemand mee kan sleuren
Gewoon Cillit Bang gebruikenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:50 schreef CherryLips het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-hamster-in-wc.dhtml
Indeed.quote:
Laat je tieten zien!quote:
Tettersquote:
Ik hou wel van een flinke pacific rimquote:
Dat verbaast me niksquote:
Of Ang3l moet geïnteresseerd zijn.quote:
Stort jouw wereld daar even een potje in, zeg.quote:
Vast wel, de vuige geilneef.quote:
Zeg maar gerust een vaas, komt geen einde aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stort jouw wereld daar even een potje in, zeg.
De tepelklemmen en dildo's worden geslepen as we speak!quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:41 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een vaas, komt geen einde aan![]()
Dafuq is dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:43 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook wel toepasselijk
Geslepen nog welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De tepelklemmen en dildo's worden geslepen as we speak!
Ja je bent een geilneef of niet toch. #jwz #yolo #dildoquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:43 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook wel toepasselijk
Lijkt me meer wat voor Ang3l, dat vacuüm zuigen enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]!
Waar koop je zo'n tankwagon? Ik wil dat ook doen.
Nog een uur en een kwartier en dan kan ik hier aan de vrijdagmiddagborrel hier op de zaak...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:08 schreef Barbusse het volgende:
Bijna tijd voor een biertje op het terras
Collega?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Molleman het volgende:
[..]
Nog een uur en een kwartier en dan kan ik hier aan de vrijdagmiddagborrel hier op de zaak...
Weet niet waar je werkt, ik werk bij een technische groothandel/installatiebedrijf in Rosmalenquote:
Nee dan niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:19 schreef Molleman het volgende:
[..]
Weet niet waar je werkt, ik werk bij een technische groothandel/installatiebedrijf in Rosmalen
Toch handig zo'n biertap, koelkast met frisdrank en andere drank en een ingebouwde frituur in de kantinequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee dan niet.Maar in ieder geval ook bier vanaf half 5.
Wij doen hier niet aan vrijmibo's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Molleman het volgende:
[..]
Nog een uur en een kwartier en dan kan ik hier aan de vrijdagmiddagborrel hier op de zaak...
Zeker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:21 schreef Molleman het volgende:
[..]
Toch handig zo'n biertap, koelkast met frisdrank en andere drank en een ingebouwde frituur in de kantine
Haha, gelukkig hoef ik alleen maar een klein stukje door het buitengebied dus kom alleen maar een paar verdwaalde wagens tegen. Sowieso maximaal 2 biertjes voor mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:26 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zeker.Hier staat de koelkast ook al aardig vol.
Helaas moet ik naar huis rijden straks dus pas op voor slingerende Mazda's.
Rip aan de nabestaandenquote:
Zeik niet zoquote:Op maandag 8 juli 2013 07:48 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Volop zomer!
Zwaar verkouden!
Bijna niet geslapen!
Dat wordt een doldwaze dag.
Wel, want *dag!quote:Op maandag 8 juli 2013 08:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij maakt de dag geen verschil bij je
Of ik ga verkleed als vrouw op het Tahir-plein rondlopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga naar Egypte met een Morzi tshirt aan!
Ja best wel. En de oudste word zo opgehaald en dan ga ik nog ff lekker liggen op de bankquote:
Dat doet maar.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja best wel. En de oudste word zo opgehaald en dan ga ik nog ff lekker liggen op de bank
En ik word nog betaald ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |