Haha, net op de dag dat de wereld vergaat!quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik mag toch hopen van niet, morgen begint mijn ferkanzie.
Forget it but! Morgen lekker met Olga naar Amelandquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Haha, net op de dag dat de wereld vergaat!
Alweer?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Haha, net op de dag dat de wereld vergaat!
Asociaal! Vast niet allemaal eerlijk verdiende dagen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:44 schreef Tally het volgende:
Ik heb al een tijdje vakantie! En heb nog zeker tot 1 september vakantie!
Ik ben op non-actief gezet met behoud van loon omdat ze me willen ontslaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Asociaal! Vast niet allemaal eerlijk verdiende dagen!
Ah ja, dat gezeur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben op non-actief gezet met behoud van loon omdat ze me willen ontslaan.
Mijn vakantieuren (zo'n 8 weken) betalen ze uit
Ontslaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben op non-actief gezet met behoud van loon omdat ze me willen ontslaan.
Mijn vakantieuren (zo'n 8 weken) betalen ze uit
Idd. Ik zal proberen om die betaalde vakantie (door de baas) zo lang mogelijk te rekken.quote:
En je 'hard' werkende collega kan het nog alleen aan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd. Ik zal proberen om die betaalde vakantie (door de baas) zo lang mogelijk te rekken.
Afgelopen dinsdag een gesprek gehad. Ik word ontslagen omdat er geen werk is voor me
En die anderen werd in maart ontslagen om economische redenen. Daar kon ik niet mee mee dus daarom een andere reden verzonnen
Gister ingeschreven voor een opleiding Praktijkdiploma boekhouden
Die zit nu met een burnout thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je 'hard' werkende collega kan het nog alleen aan?
Ja ik ook, merk de laatste week toch wel dat ik er nogal aan toe ben... Nog maar een paar daagjes vrij gehad dit jaar en een hoge werkdruk. Denk dat ik dan in september wat 3 weken ga pakken ofzo. Nu alleen nog iets verzinnen om dan te gaan doenquote:
Heb er nog 34 staan. Dus moet er nog behoorlijk wat op gaan makenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik nog 1 maand!
Ohja ik moet ook op mijn vakantiedagen gaan letten nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |