Haha, net op de dag dat de wereld vergaat!quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik mag toch hopen van niet, morgen begint mijn ferkanzie.
Forget it but! Morgen lekker met Olga naar Amelandquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Haha, net op de dag dat de wereld vergaat!
Alweer?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Haha, net op de dag dat de wereld vergaat!
Asociaal! Vast niet allemaal eerlijk verdiende dagen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:44 schreef Tally het volgende:
Ik heb al een tijdje vakantie! En heb nog zeker tot 1 september vakantie!
Ik ben op non-actief gezet met behoud van loon omdat ze me willen ontslaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Asociaal! Vast niet allemaal eerlijk verdiende dagen!
Ah ja, dat gezeur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben op non-actief gezet met behoud van loon omdat ze me willen ontslaan.
Mijn vakantieuren (zo'n 8 weken) betalen ze uit
Ontslaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben op non-actief gezet met behoud van loon omdat ze me willen ontslaan.
Mijn vakantieuren (zo'n 8 weken) betalen ze uit
Idd. Ik zal proberen om die betaalde vakantie (door de baas) zo lang mogelijk te rekken.quote:
En je 'hard' werkende collega kan het nog alleen aan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd. Ik zal proberen om die betaalde vakantie (door de baas) zo lang mogelijk te rekken.
Afgelopen dinsdag een gesprek gehad. Ik word ontslagen omdat er geen werk is voor me
En die anderen werd in maart ontslagen om economische redenen. Daar kon ik niet mee mee dus daarom een andere reden verzonnen
Gister ingeschreven voor een opleiding Praktijkdiploma boekhouden
Die zit nu met een burnout thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je 'hard' werkende collega kan het nog alleen aan?
Ja ik ook, merk de laatste week toch wel dat ik er nogal aan toe ben... Nog maar een paar daagjes vrij gehad dit jaar en een hoge werkdruk. Denk dat ik dan in september wat 3 weken ga pakken ofzo. Nu alleen nog iets verzinnen om dan te gaan doenquote:
Heb er nog 34 staan. Dus moet er nog behoorlijk wat op gaan makenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik nog 1 maand!
Ohja ik moet ook op mijn vakantiedagen gaan letten nu
Dat is me nog maar 1x voorgekomen. Op 1-1, toen ik wonder boven wonder een dag overhad van het jaar er voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:26 schreef Molleman het volgende:
[..]
Heb er nog 34 staan. Dus moet er nog behoorlijk wat op gaan maken
Lekker resort in de zon?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik naar Mexico wil.
Nee, ik hou elk jaar dagen over. Vorig jaar 15,5 dagen meegenomen naar dit jaar maar kreeg toch wel het verzoek om het aantal dagen flink terug te dringen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is me nog maar 1x voorgekomen. Op 1-1, toen ik wonder boven wonder een dag overhad van het jaar er voor.
Hoeveel dagen krijg jij wel niet? Ik krijg er met de nieuwe CAO maar 21.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is me nog maar 1x voorgekomen. Op 1-1, toen ik wonder boven wonder een dag overhad van het jaar er voor.
21? Mag dat wettelijk gezien?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel dagen krijg jij wel niet? Ik krijg er met de nieuwe CAO maar 21.
Zou ik ook geen beroerd idee vinden. Ben al flink aan het rondbrowsen in ieder gevalquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wettelijke aantal vakantiedagen per jaar is dus minimaal vier keer het aantal werkdagen per week. Bij een volledige baan is dat 4x5=20 dagen per jaar. Bij 25 uur in deeltijd is er recht op 4x25=100 uur vakantie.quote:
Oftwel, we willen je nog minder geven, maar dat mag niet van de wetquote:
Ik heb er 24+13 snipperdagen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:26 schreef Molleman het volgende:
[..]
Heb er nog 34 staan. Dus moet er nog behoorlijk wat op gaan maken
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werken zul je!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oftwel, we willen je nog minder geven, maar dat mag niet van de wet.
Vakantie? Je bent in het weekend toch twee dagen vrij? Alhoewel een middagje op zondag genoeg zou zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oftwel, we willen je nog minder geven, maar dat mag niet van de wet.
Snap ik, dagen over houden is dom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef Molleman het volgende:
[..]
Nee, ik hou elk jaar dagen over. Vorig jaar 15,5 dagen meegenomen naar dit jaar maar kreeg toch wel het verzoek om het aantal dagen flink terug te dringen.
Ik heb geen CAOquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel dagen krijg jij wel niet? Ik krijg er met de nieuwe CAO maar 21.
En dan te horen krijgen dat je pensioen is verdamptquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:41 schreef Q. het volgende:
Werk nu 40 uur met 26 vakantiedagen nu nog, op mn oude werk had ik er 25 plus 13 ATV. En zometeen maar 21. Alleen maar werken, tot je er bij neer valt!
Ik weet het. Maar als ik geen plannen heb dan neem ik ook geen vrij. Dan ga ik nog liever aan het werk. Daarom blijven er elke keer zoveel over.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap ik, dagen over houden is dom.
Pensioen is niet nodig als je door moet werken tot na je doodquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan te horen krijgen dat je pensioen is verdampt.
Wat wil je dan gaan doen in mexico? Rondreis ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is mijn huidje niet op gemaakt
Plannen maken. Vrij zijn > werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:44 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar als ik geen plannen heb dan neem ik ook geen vrij. Dan ga ik nog liever aan het werk. Daarom blijven er elke keer zoveel over.
Tequila drinken. Lid worden van een drugsbende.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:46 schreef Molleman het volgende:
[..]
Wat wil je dan gaan doen in mexico? Rondreis ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |