heb jij ook halve tomaten in je soep?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mayo bij biefstuk, kaas bij eieren, is toch klef?
En ja, ik hou van Indisch eten.
kroepoekquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe heten die Indonesische chipjes ook alweer?
Casave? Maar dat is niet Indisch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
kroepoekquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
en we werden thuisgebracht en mochten ons eigen taartje versierenquote:
mijn moeder doet altijd grote brokken groente in een prutjequote:Op donderdag 4 juli 2013 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij ook halve tomaten in je soep?
nog leuke speurtocht gehad?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en we werden thuisgebracht en mochten ons eigen taartje versieren
en we kregen een snoepzakje
ook nog naar de mac geweest voor een happy meal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en we werden thuisgebracht en mochten ons eigen taartje versieren
en we kregen een snoepzakje
ja en er zaten mensen in de bosjes om ons nat te spuiten met waterpistoolsquote:
pannekoekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ook nog naar de mac geweest voor een happy meal?
Gingen jullie naar de MAC met kinderfeestje ja? Heb ik 1x gehad van een meisje uit mijn klas mochten we van die 1 euro hamburgers bakkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ook nog naar de mac geweest voor een happy meal?
vriend van mij is Indisch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mijn moeder doet altijd grote brokken groente in een prutje
Ik kan me ook maar één keer herinneren. Toen gingen we eerst naar kabouter plop in de bios en daarna de mac. Voor de rest aten we meestal dan bij die persoon thuis patat ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gingen jullie naar de MAC met kinderfeestje ja? Heb ik 1x gehad van een meisje uit mijn klas mochten we van die 1 euro hamburgers bakken
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en er zaten mensen in de bosjes om ons nat te spuiten met waterpistoolsxD
1 keer gedaan. We mochten in de vriezer kijken en ijshoorntjes maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gingen jullie naar de MAC met kinderfeestje ja? Heb ik 1x gehad van een meisje uit mijn klas mochten we van die 1 euro hamburgers bakken
Jammer dat er geen lijk in lag dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
1 keer gedaan. We mochten in de vriezer kijken en ijshoorntjes maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |