Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit olijfmayonaise gegeten. Smaakt toch niet naar olijven hè?
Tosti-ijzer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het tosti-ijzer of in de koekenpan?
Dat klinkt echt heel smerig Kapi.quote:
Eet je een broodje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, nog steeds honger door dit gelul over eten hier.
hommoquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga zo een Rose witbiertje drinken
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
ik drink amaretto nu, niet echt mijn ding mjaquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
Niks. Of pindakaas.quote:
Probeer het eens. Het is echt lekker. Zeker als je goed wat boter op de buitenkant van het brood hebt gedaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tosti-ijzer.
[..]
Dat klinkt echt heel smerig Kapi.
Een paar dagen terug werd ik uitgelachen om deze comboquote:
Onnozelaars.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een paar dagen terug werd ik uitgelachen om deze combo
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik drink amaretto nu, niet echt mijn ding mja
quote:
HJ staat in de buitenkeuken en wil niet naar buiten, dit staat nu in de koelkast en het is best lekker.quote:
En ik flikker er meestal ui bij. Uienquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:21 schreef Pascalus het volgende:
Gebakken eitje met spek is ook wel lekker, maar volgens mij heb ik geen spek meer.
Het is net frisdrank.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
HJ staat in de buitenkeuken en wil niet naar buiten, dit staat nu in de koelkast en het is best lekker.
Scheut knoflooksaus erbij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik flikker er meestal ui bij. Uien
Gebakken ei met beetje peper en zout, cheddar kaas en baconquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:21 schreef Pascalus het volgende:
Gebakken eitje met spek is ook wel lekker, maar volgens mij heb ik geen spek meer.
verkapte "ik heb een buitenkeuken" post.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
HJ staat in de buitenkeuken en wil niet naar buiten, dit staat nu in de koelkast en het is best lekker.
maar hoe was die verjaardagquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een paar dagen terug werd ik uitgelachen om deze combo
Je begint het te leren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
verkapte "ik heb een buitenkeuken" post.
Jij houdt van klef heh?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gebakken ei met beetje peper en zout, cheddar kaas en bacon
Dat deed ik vroeger overal bij. Ook bij de patat. Maar laatste jaren alleen nog maar bij de shoarma.quote:
Dat niet hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
verkapte "ik heb een buitenkeuken" post.
Satésausquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom is mijn eten klef?
Verder hou jij van Indisch eten?
was het een partijtjequote:Op donderdag 4 juli 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed, ondertussen nog naar bios geweest
Mayo bij biefstuk, kaas bij eieren, is toch klef?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom is mijn eten klef?
Verder hou jij van Indisch eten?
Hoe heten die Indonesische chipjes ook alweer?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mayo bij biefstuk, kaas bij eieren, is toch klef?
En ja, ik hou van Indisch eten.
Ik doe Mayo bij al mijn vleesquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mayo bij biefstuk, kaas bij eieren, is toch klef?
En ja, ik hou van Indisch eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |