moet je alleen bij de visboer halenquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen goede, die van Ah bijv zijn echt.
Kan je het recept hier posten. Lijkt me best chill namelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net een wrap met cottagecheese en een snufje peper op en een wrap met olijfmayonaise, tonijn, cayennepeper en ketchup. Ik drink nu een shake met banaan proteinepoeder en creatine.
Dat doe ik net.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je het recept hier posten. Lijkt me best chill namelijk.
Je zegt alleen de ingrediënten. Niet hoe je alles op smaak brengt en of je in de oven doet enzo.quote:
Geen Rens lustenquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee man, Rens smaakt helemaal nergens naar.
Je warmt een wrap op en gooit het erop en rolt 'm dan dicht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zegt alleen de ingrediënten. Niet hoe je alles op smaak brengt en of je in de oven doet enzo.
Nice. Ik deed meestal gewoon wrap en dan insmeren met kruidenboter en wat plakken zalm erin en dan oprollen. Best chill.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je warmt een wrap op en gooit het erop en rolt 'm dan dicht.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice. Ik deed meestal gewoon wrap en dan insmeren met kruidenboter en wat plakken zalm erin en dan oprollen. Best chill.
Laatst deed ik rosbief op mijn clubsandwich. Best lekker hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
Broodje met rosbief, grof zeezout, grof gemalen zwarte peper, wat olijfmayonaise en wat veldsla is echt fantastisch.
JIJ SNAPT HET!quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
Broodje met rosbief, grof zeezout, grof gemalen zwarte peper, wat olijfmayonaise en wat veldsla is echt fantastisch.
Rosbief gewoon naturel manquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:17 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben helaas niet zo culinair onderlegd als jullie.
Ik ga zo maar eens een tosti eten.
In het tosti-ijzer of in de koekenpan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:17 schreef Pascalus het volgende:
Tosti met banaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:17 schreef Pascalus het volgende:
Nee, met peper wordt het te peperig. Beetje zou kan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet sowieso peper op. Zout hoeft niet persé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |