RTV NHquote:ALKMAAR De dierenpolitie in Noord-Holland doet onderzoek naar een video op internet van een vrouw op een pony. Op de video is te zien hoe de vrouw letterlijk een shetland-pony plet.
Het arme dier zakt bijna door de hoeven. Ook is in de video te zien hoe de vrouw op de pony zit en een sigaret rookt, terwijl het beest op de grond ligt. Volgens Geenstijl heeft een bedrijf uit Alkmaar de video gemaakt. De video van de pony-plettende-vrouw staat op Geenstijl.
Het originele filmpje staat op een betaalsite die vol staat met beelden van schaars geklede vrouwen op pony's. Dat schijnt namelijk een fetisj te zijn, 'riding cult' heet het. Overigens hoeven het niet per se paarden te zijn. Ook koeien, leeuwen en olifanten duiken in dergelijke filmpjes op en spelen -ongewild, daar gaan we maar vanuit- een hoofdrol.
Mijn buurman was een paar maanden geleden geit aan het slachten op zijn balkon het beest gilde de hele buurt bij elkaar vond ik ook niet normaal maar is ook geen nieuws.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef Meki het volgende:
Alleen vrienden van de gestoorde wijf reageren hier
Zijn hier ook dierenvrienden?
Ik reageerde van woede vandaar de spellingsfouten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef SpecialK het volgende:
Wow, meki. Zelfs voor jouw doen zijn dit wel erg veel spelling en grammatica fouten.
nou ook wel meer dan 2quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef Catch22- het volgende:
De filmer is al gepakt. Oud nieuws trouwens, is vast al een topic over
Hoe ik het zie ben jij dat "dikle sadanistische wijf" en de Nederlandse taal is die shetlanderquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik reageerde van woede vandaar de spellingsfouten.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoe ik het zie ben jij dat "dikle sadanistische wijf" en de Nederlandse taal is die shetlander
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoe ik het zie ben jij dat "dikle sadanistische wijf" en de Nederlandse taal is die shetlander
[..]
En dan zo'n onschuldig paardje aanzien voor hun moederquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:43 schreef DonJames het volgende:
Dikke salafistische wijvenHet zijn weer eens moslims
Maar Meki is destijds wel met vlag en wimpel geslaagd op Ibn Galdoun!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef SpecialK het volgende:
Wow, meki. Zelfs voor jouw doen zijn dit wel erg veel spelling en grammatica fouten.
Het in 1960 opgerichte Frente Sandinista de Liberación Nacional (FSLN) ontwikkelde zich na 1979 van een guerrillabeweging tot de grootste politieke partij van Nicaragua. Nadat er met de hulp van de verenigde Staten een burgeroorlog ontstond en de Sandinisten verzwakten kwam met de verkiezingen van 1990 een einde aan de omwenteling.quote:
Los van het feit dat het een stupide actie is, is het hypocriet om hier al te zeer over te mekkeren terwijl je je leren schoenen aantrekt, je broodje met vleesbeleg in je mond steekt en wegspoelt met een lekker glas (koeien/geiten/kamelen)melk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef Meki het volgende:
Alleen vrienden van de gestoorde wijf reageren hier
Zijn hier ook dierenvrienden?
Dat niet alleen. Ze slachten koeien en schapen zonder verdoving, en da's niet zielig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Los van het feit dat het een stupide actie is, is het hypocriet om hier al te zeer over te mekkeren terwijl je je leren schoenen aantrekt, je broodje met vleesbeleg in je mond steekt en wegspoelt met een lekker glas (koeien/geiten/kamelen)melk.
Hahaha laat me niet lachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Ze slachten koeien en schapen zonder verdoving, en da's niet zielig.
Maar goed. Wat mij betreft mogen die lui achter slot en grendel. Maar het zal wel weer een taakstrafje worden.
Mee eens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Los van het feit dat het een stupide actie is, is het hypocriet om hier al te zeer over te mekkeren terwijl je je leren schoenen aantrekt, je broodje met vleesbeleg in je mond steekt en wegspoelt met een lekker glas (koeien/geiten/kamelen)melk.
Wat? Leren schoenen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Jullie koeien groeien op bij een grote boerderij waar alle dieren vrij en vrolijk kunnen huppelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Hahaha laat me niet lachen
Jullie zijn diegenen met megastallen waarjn koeien en varkens gruwelijk vermoord worden
Kijk op youtube en je zult schrikken wat je ziet
Halal is de beste manier van slachten
Die zaken hebben geen sadistische insteek. Maar je hebt wel gelijk dat mensen zich bewuster mogen worden van wat ze consumeren en het leed wat daarmee gepaard gaat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Je weet wel waar varkenspest vandaan komt toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jullie koeien groeien op bij een grote boerderij waar alle dieren vrij en vrolijk kunnen huppelenBehalve de varkens, die moeten dood.
Onverdoofd de strot doorsnijden is inderdaad een goede manier als je niet van dieren houdt. Net als de voorhuid eraf knippen als je niet van je kinderen houdt.
Yep. Een nieuwe hype.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:17 schreef Fides het volgende:
Echt, hoe kan het dat we hier zo geschokt dan zijn? Beetje aanstelliritus
[..]
Mee eens.
Broodje aap. Dit mag niet eens en als iemand het evengoed doet op zijn balkon staat er zo de politie bij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn buurman was een paar maanden geleden geit aan het slachten op zijn balkon het beest gilde de hele buurt bij elkaar vond ik ook niet normaal maar is ook geen nieuws.
Vertel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Je weet wel waar varkenspest vandaan komt toch?
Krijgen we die weer die dooddoener! Dit staat totaal niet met elkaar in vergelijking. Bovendien zolang men dieren gebruikt voor consumptie moet je daarom je schouders maar ophalen als er ergens anders dieren worden mishandelt? Er is niks mis met dieren slachten maar er is vanalles mis met de bioindustrie maar daar worden mensen ook steeds bewuster van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Kom op gast, dat geloof je zelf toch nietquote:
Hoezo eigenlijk?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:25 schreef Mgolovic het volgende:
Slachten is hoe dan ook een kut einde voor beesten, maar dan liever op de westerse manier (waar het ook wel eens mis gaat hoor), dan op de halal manier.
Jij denkt dat dood laten bloeden beter is?quote:
En de gekke koeienziekte?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Je weet wel waar varkenspest vandaan komt toch?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Jij denkt dat dood laten bloeden beter is?
Prima, hoe is het volgens jou dan? De beelden die ik er van voorbij heb zien komen kwamen toch echt neer op het doorsnijden van een keel en vervolgens het dier dood laten bloeden. Geen verdoving, geen enkel schot, geen verlamming van spieren/zenuwen d.m.v. stroomstoten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je in de veronderstelling verkeerd dat halal slachten laten doodbloeden is kan ik me voorstellen dat je de 'westerse manier van slachten' prefereert, ja.
Maar ze brengen het dier in trance door Arabisch te prevelen hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:23 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Prima, hoe is het volgens jou dan? De beelden die ik er van voorbij heb zien komen kwamen toch echt neer op het doorsnijden van een keel en vervolgens het dier dood laten bloeden. Geen verdoving, geen enkel schot, geen verlamming van spieren/zenuwen d.m.v. stroomstoten.
De keel van een dier moet zo worden doorgesneden dat het er direct aan doodgaat. Dat is niet echt veel anders dan 'hier'.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:23 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Prima, hoe is het volgens jou dan? De beelden die ik er van voorbij heb zien komen kwamen toch echt neer op het doorsnijden van een keel en vervolgens het dier dood laten bloeden. Geen verdoving, geen enkel schot, geen verlamming van spieren/zenuwen d.m.v. stroomstoten.
Vertel mij eens hoe je een keel kunt doorsnijden zodat het dier direct doodgaat? Je kunt hooguit hopen dat de bloeddruk zo ver daalt door doorsnijden van een slagader dat het beest het bewustzijn verliest. En dat gebeurt echt niet direct hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De keel van een dier moet zo worden doorgesneden dat het er direct aan doodgaat. Dat is niet echt veel anders dan 'hier'.
Ik vind dat mensen zich sowieso bewuster moeten zijn van hun soms werkelijk idiote gedrag als het gaat om dieren. Een hond snoep (geen hondensnoep) geven of belachelijke kleren aantrekken is in mijn optiek dierenmishandeling.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zaken hebben geen sadistische insteek. Maar je hebt wel gelijk dat mensen zich bewuster mogen worden van wat ze consumeren en het leed wat daarmee gepaard gaat.
1) jij hebt overduidelijk mijn verwijzing naar de bio-industrie niet begrepen/opgepikt. En ja, daar is HEEL VEEL in mis. Van de manier van houden, tot het vervoer, tot de slacht aan toe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Krijgen we die weer die dooddoener! Dit staat totaal niet met elkaar in vergelijking. Bovendien zolang men dieren gebruikt voor consumptie moet je daarom je schouders maar ophalen als er ergens anders dieren worden mishandelt? Er is niks mis met dieren slachten maar er is vanalles mis met de bioindustrie maar daar worden mensen ook steeds bewuster van.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |