RTV NHquote:ALKMAAR De dierenpolitie in Noord-Holland doet onderzoek naar een video op internet van een vrouw op een pony. Op de video is te zien hoe de vrouw letterlijk een shetland-pony plet.
Het arme dier zakt bijna door de hoeven. Ook is in de video te zien hoe de vrouw op de pony zit en een sigaret rookt, terwijl het beest op de grond ligt. Volgens Geenstijl heeft een bedrijf uit Alkmaar de video gemaakt. De video van de pony-plettende-vrouw staat op Geenstijl.
Het originele filmpje staat op een betaalsite die vol staat met beelden van schaars geklede vrouwen op pony's. Dat schijnt namelijk een fetisj te zijn, 'riding cult' heet het. Overigens hoeven het niet per se paarden te zijn. Ook koeien, leeuwen en olifanten duiken in dergelijke filmpjes op en spelen -ongewild, daar gaan we maar vanuit- een hoofdrol.
Mijn buurman was een paar maanden geleden geit aan het slachten op zijn balkon het beest gilde de hele buurt bij elkaar vond ik ook niet normaal maar is ook geen nieuws.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef Meki het volgende:
Alleen vrienden van de gestoorde wijf reageren hier
Zijn hier ook dierenvrienden?
Ik reageerde van woede vandaar de spellingsfouten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef SpecialK het volgende:
Wow, meki. Zelfs voor jouw doen zijn dit wel erg veel spelling en grammatica fouten.
nou ook wel meer dan 2quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef Catch22- het volgende:
De filmer is al gepakt. Oud nieuws trouwens, is vast al een topic over
Hoe ik het zie ben jij dat "dikle sadanistische wijf" en de Nederlandse taal is die shetlanderquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik reageerde van woede vandaar de spellingsfouten.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoe ik het zie ben jij dat "dikle sadanistische wijf" en de Nederlandse taal is die shetlander
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoe ik het zie ben jij dat "dikle sadanistische wijf" en de Nederlandse taal is die shetlander
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En dan zo'n onschuldig paardje aanzien voor hun moederquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:43 schreef DonJames het volgende:
Dikke salafistische wijvenHet zijn weer eens moslims
Maar Meki is destijds wel met vlag en wimpel geslaagd op Ibn Galdoun!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef SpecialK het volgende:
Wow, meki. Zelfs voor jouw doen zijn dit wel erg veel spelling en grammatica fouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |