Maar dan moet iedereen waar ze mee hebben geneukt / het aangetrouwde deel het dorp uitquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef TienVingers het volgende:
Als je nou 16 kinderen hebt en zij krijgen allemaal 16 kinderen en zij allemaal 10 kinderen dan heb je een dorp van 2560 inwoners.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.wtf.nl/kijkbui(...)elt-kleine-pony.html
Nee, gewoon een heel dorp stichten met je familie door allemaal heel veel kinderen te nemenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan moet iedereen waar ze mee hebben geneukt / het aangetrouwde deel het dorp uit
Maar als elke kind van jou dan 16 kinderen heeft, dan is dat maar de helft, van wat je eerst zou hebben, omdat ze het met elkaar moeten doen. En dan nog eens de helft met 10 ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, gewoon een heel dorp stichten met je familie door allemaal heel veel kinderen te nemen
Zou kunnen, ben geen rekenwonderquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als elke kind van jou dan 16 kinderen heeft, dan is dat maar de helft, van wat je eerst zou hebben, omdat ze het met elkaar moeten doen. En dan nog eens de helft met 10 ofzo.
Incest klinkt toch niet zo heel goed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zou kunnen, ben geen rekenwonder
Maar het lijkt me wel machtig hoor, zo'n familiedorp.
Ze moeten het ook niet met elkaar doen, maar gewoon met iemand anders in Nederland.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Incest klinkt toch niet zo heel goed.
Alle cijfers al terug?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef zwerty het volgende:
Stond het hele jaar afgerond een 7 en nu een 6
Alleen NL nogquote:
en dat in 4 vwo? jemigquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Alleen NL nogen die ging t beste van de repweek, was gewoon 'moeilijke' woordjes spellen
A: alluminium
B: aluminium
schrijf het juiste antwoord op
b tochquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Alleen NL nogen die ging t beste van de repweek, was gewoon 'moeilijke' woordjes spellen
Waarom krijg ik bij Nederlands niet zulke toetsenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
tis A tog? :Squote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
aluminum!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Is ook voor het eerst dat ik dit kreegquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom krijg ik bij Nederlands niet zulke toetsen
Je gaat wel over dus?
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en dat in 4 vwo? jemig
hoewel 90% dat fout zal spellen, ik lees op facebook ook constant "diplomauitrijking"stelletje debielen
quote:
Ik dacht serieus dat het A was voor een paar secondenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Wat is het dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en dat in 4 vwo? jemig
hoewel 90% dat fout zal spellen, ik lees op facebook ook constant "diplomauitrijking"stelletje debielen
vraag dan ook niet zulke vragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij emogift mij te vaak!! kan je niet gewoon antwoorden!?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
vraag dan ook niet zulke vragen
JA weet ik veel wat een mod allemaal wel niet kan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
vraag dan ook niet zulke vragen
hij stuurde een foto en ik zag dat dit topic open stondquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JA weet ik veel wat een mod allemaal wel niet kan?
Hoe weet je anders dat hij lurkt
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hij stuurde een foto en ik zag dat dit topic open stond
beetje onmogelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]okay. Maar zo raar is het idee toch niet, dat een mod kan zien wie er lurkt.
Stuquote:
Dit doet me denken aan 'de grote modstaking'quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De mods op FOK! zijn bezig met een wereldrevolutie
gr gr
In principe is het toch mogelijk om te kijken welke IP's er op een pagina zitten, en die ip's zitten dan verbonden aan een accountnaam enzo.quote:
waarom zou een mod dat nodig hebben dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In principe is het toch mogelijk om te kijken welke IP's er op een pagina zitten, en die ip's zitten dan verbonden aan een accountnaam enzo.
Niet zo van die moeilijke slimme vragen stellenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom zou een mod dat nodig hebben dan?
IP's kunnen veranderen trouwensquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In principe is het toch mogelijk om te kijken welke IP's er op een pagina zitten, en die ip's zitten dan verbonden aan een accountnaam enzo.
wat denk je dan wat mods doen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet zo van die moeilijke slimme vragen stellen!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel, daarom wil er 1 worden!
Dan kijk je gewoon welke users erop zitten.. Moet die alleen wel ingelogd staanquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IP's kunnen veranderen trouwens
zou kunnen op zich maar jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan kijk je gewoon welke users erop zitten.. Moet die alleen wel ingelogd staan
Prima mogelijk.. Via IP bekijken is gewoon een omweg.
spatie 4 modquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel, daarom wil ik er 1 worden!
quote:
ik moest lachenquote:
mod worden zonder je weet wat het inhoudquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo!?
Ik voel me dom, maar ik snap het gewoon niet
Dat leer je toch als je mod bent?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mod worden zonder je weet wat het inhoud
nee, naja niet echtquote:
Dat is niet de originele post !quote:
Ik ben nog een redelijke newbiequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
Tegenwoordig nemen ze alleen nog newbies lijkt wel. Denk dat niemand anders het wilt doen
Ze kunnen niet bannen. Slechts een verzoek sturen naar een A/FAquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ik snap wel een beetje wat een mod doet, orde houden, en bannen als iemand regels overtreedt enzo! En comment 301 zijn zodat ik niet weet dat ik lapo had enzo. En TT's aanpassen?
Weet ik al genoeg om mod te worden?
Wazzaaaquote:
als je iets hebt verkocht via V&A stijg je in de rangen van FOK!quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze kunnen niet bannen. Slechts een verzoek sturen naar een A/FA
Volgens mij iedereen wel hier hoorquote:
mods kunnen niet bannenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ik snap wel een beetje wat een mod doet, orde houden, en bannen als iemand regels overtreedt enzo! En comment 301 zijn zodat ik niet weet dat ik lapo had enzo. En TT's aanpassen?
Weet ik al genoeg om mod te worden?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je iets hebt verkocht via V&A stijg je in de rangen van FOK!
teveelquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wazzaaa
Hoeveel mensen heb je al omgelegd
Moet ik maar eens gauw doen da, wil er iemand toevallig een lege watermeloen kopen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je iets hebt verkocht via V&A stijg je in de rangen van FOK!
Ah okequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
teveel![]()
Maar heb ook een PSN ding aangemaakt en de PS gereset zeg maar
watquote:
FOK!ers zijn erger.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Je houd toch al hele dagen kinderen tam op het werk, ervaring zat
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon van het kerstdiner enzulks
Dat is iets heel anders joh. Ik zou het echt niet willen. Bovendien is het allemaal op vrijwilligers basis. Dan 'geef' ik liever vrije tijd aan een goed doelquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Je houd toch al hele dagen kinderen tam op het werk, ervaring zat
Geen idee? Ik gebruik ze vaak in een TTquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ben ik de user die de meeste uitroeptekens gebruik ?!
ja broederquote:
Inleverenquote:
quote:
Ik heb net ff 2 croissants in de oven gegooidquote:
jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
Wat een wijf die dat kleine paardje mishandeld zeg
Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:18 schreef Tropanzia het volgende:
Kijken jullie ook allemaal naar een film?
Ik hoop dat dierenliefhebbers haar eerder vinden dan de politiequote:
Zijn dierenliefhebbers erger dan dierenmishandelaars dan? Qua mishandelen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat dierenliefhebbers haar eerder vinden dan de politie![]()
Ik zag het ja, asoquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
waar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
Nou, ik zou het niet erg vinden als ze een paar rake klappen zou krijgenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn dierenliefhebbers erger dan dierenmishandelaars dan? Qua mishandelen?
Oh ja, zeker jammer. Welke film?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Oké, da's erg jammer want er is nu namelijk een hele goede film op.
Hoe is het jongen?quote:
krabssssssssssssssssssssssssssssquote:
ja uh ik post dit zomaar omdat ik aan een ppt moet werkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
krabssssssssssssssssssssssssssss
http://www.hartvannederla(...)e-mishandeling-pony/quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef zwerty het volgende:
Waarom ziet iedereen een paardenfilmpje op fb en ik niet
Je hebt geen vrienden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef zwerty het volgende:
Je bent zelf een paardenfilmpjequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef zwerty het volgende:
*proestquote:
SOGquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja uh ik post dit zomaar omdat ik aan een ppt moet werken
je huid is echt zacht trouwens
O dat wil ik niet zienquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://www.hartvannederla(...)e-mishandeling-pony/
quote:
ik ook niksquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef zwerty het volgende:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit??
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
geile tietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit??
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit??
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Niet vrienden die het delenquote:
Ik hoop dat die vrouw iets heel vervelends overkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit??
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
en waarom hoef je ECHT niet te rennen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
Fietsen en kanoën
Ik hoef niet te rennen omdat zwerty
Inspanningsastmaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en waarom hoef je ECHT niet te rennen?
quote:De politie heeft woensdagavond een 57-jarige inwoner van Alkmaar aangehouden op verdenking van betrokkenheid van de brute mishandeling van een shetlandpony.
Kanoën zit niet in de triatlonquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
Fietsen en kanoën
Ik hoef niet te rennen omdat zwerty
* AldoTheApache raakt je aanquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef zwerty het volgende:
9.4 voor Nederlands die spelling toets
sup
raak me aan
een echte, een volle?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil ook ooit aan een triatlon meedoen
quote:
lueken garpquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
waar?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie komt met mij mario karten?
Ik whoop jequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
serieusquote:
ikkequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
samen doen dan?quote:
ja tjaquote:
Dealquote:
ik ga mezelf doen :Squote:
ehehequote:
quote:
quote:
quote:
Vroeger kon je gewoon eenzelfde posts 30x achter elkaar posten als je wist hoe het moestquote:
stoute stuquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger kon je gewoon eenzelfde posts 30x achter elkaar posten als je wist hoe het moest![]()
hoequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger kon je gewoon eenzelfde posts 30x achter elkaar posten als je wist hoe het moest![]()
Ja, kreeg toen ook een weekban in MEN in 2006 was dat geloof ikquote:
zwertypografischerekenmachinequote:
in MEN?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kreeg toen ook een weekban in MEN in 2006 was dat geloof ik
A Time to Kill.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ja, zeker jammer. Welke film?
Maar ik ga net een LoL potje beginnen.
League of legendsquote:
Stu een ban? Nooooooooquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kreeg toen ook een weekban in MEN in 2006 was dat geloof ik
aldoquote:
nee, anders. Veel stommer dan WoWquote:
Ik ga haar vanavond nog wel even afstraffen,quote:
Nóg stommer?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee, anders. Veel stommer dan WoW
rare fetisjquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga haar vanavond nog wel even afstraffen,
familie-eer enzulks
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga TTT spelen op de PC en natuurlijk de aankomende BF4 en nog meer stuff
Zo te zien wel jaquote:
ja :Squote:
MEN / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies. #44 38xquote:
Alleen voor MEN toen hoor, niet het hele forumquote:
das duur hequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben er alleen nog niet uit of ik er een SSD in moet pleuren
doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben er alleen nog niet uit of ik er een SSD in moet pleuren
wowquote:
Voor ¤100,- extra heb ik er een, maar dan zit ik al op ¤1200,-quote:
lol ga shoppenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Voor ¤100,- extra heb ik er een, maar dan zit ik al op ¤1200,-
stu in troll modequote:
Ik was niet altijd heel lief zeg maarquote:
Ik wil bierquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef zwerty het volgende:
lalalala pasta lalalala pasta voor iedereen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef zwerty het volgende:
lalalala pasta lalalala pasta voor iedereen
was?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was niet altijd heel lief zeg maar![]()
Daarom post ik ook bewust bijna niet in NWS omdat ik me niet zo goed kan inhouden dan
Valt nu wel mee toch? Ik probeer netjes te doenquote:
valt wel mee maar somsquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Valt nu wel mee toch? Ik probeer netjes te doen
Oooohquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
valt wel mee maar soms![]()
zo gemeen dat het grappig is![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef zwerty het volgende:
sup
raak me aan
Ik had een 10quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef zwerty het volgende:
sup
raak me aan
Uh, gewoon die toets maken? Hoe moeilijk kan het zijn, je eigen moedertaal gewoon fatsoenlijk beheersen?quote:
Uh ja, bij ons ook wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef zwerty het volgende:
[..]
Was ook gedeeltelijk taalverzorging met zinnen verbeteren
gr
Nou, als het zo makkelijk was maakten niemand meer fouten natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uh, gewoon die toets maken? Hoe moeilijk kan het zijn, je eigen moedertaal gewoon fatsoenlijk beheersen?
En terecht dat je er blij mee bentquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef zwerty het volgende:
Nog steeds blij met mn cijfer
Toto krijgt me niet omlaag :s
haters gonna hatequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef zwerty het volgende:
is ook wel heel goed hoor, rustig maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef zwerty het volgende:
Nou ja weet je, een foutje zeur ik niet over, wel over complete taalverloedering. Lijkt me duidelijk dat 'tog' fout is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als het zo makkelijk was maakten niemand meer fouten natuurlijk.
potatoes gonna potatequote:
Fair enough. Daar stoor zelfs ik me aanquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
is ook wel heel goed hoor, rustig maar
[..]
Nou ja weet je, een foutje zeur ik niet over, wel over complete taalverloedering. Lijkt me duidelijk dat 'tog' fout is.
gekke aardperenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |