Maar dan moet iedereen waar ze mee hebben geneukt / het aangetrouwde deel het dorp uitquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef TienVingers het volgende:
Als je nou 16 kinderen hebt en zij krijgen allemaal 16 kinderen en zij allemaal 10 kinderen dan heb je een dorp van 2560 inwoners.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.wtf.nl/kijkbui(...)elt-kleine-pony.html
Nee, gewoon een heel dorp stichten met je familie door allemaal heel veel kinderen te nemenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan moet iedereen waar ze mee hebben geneukt / het aangetrouwde deel het dorp uit
Maar als elke kind van jou dan 16 kinderen heeft, dan is dat maar de helft, van wat je eerst zou hebben, omdat ze het met elkaar moeten doen. En dan nog eens de helft met 10 ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, gewoon een heel dorp stichten met je familie door allemaal heel veel kinderen te nemen
Zou kunnen, ben geen rekenwonderquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als elke kind van jou dan 16 kinderen heeft, dan is dat maar de helft, van wat je eerst zou hebben, omdat ze het met elkaar moeten doen. En dan nog eens de helft met 10 ofzo.
Incest klinkt toch niet zo heel goed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zou kunnen, ben geen rekenwonder
Maar het lijkt me wel machtig hoor, zo'n familiedorp.
Ze moeten het ook niet met elkaar doen, maar gewoon met iemand anders in Nederland.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Incest klinkt toch niet zo heel goed.
Alle cijfers al terug?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef zwerty het volgende:
Stond het hele jaar afgerond een 7 en nu een 6
Alleen NL nogquote:
en dat in 4 vwo? jemigquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Alleen NL nogen die ging t beste van de repweek, was gewoon 'moeilijke' woordjes spellen
A: alluminium
B: aluminium
schrijf het juiste antwoord op
b tochquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Alleen NL nogen die ging t beste van de repweek, was gewoon 'moeilijke' woordjes spellen
Waarom krijg ik bij Nederlands niet zulke toetsenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
tis A tog? :Squote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
aluminum!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Is ook voor het eerst dat ik dit kreegquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom krijg ik bij Nederlands niet zulke toetsen
Je gaat wel over dus?
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en dat in 4 vwo? jemig
hoewel 90% dat fout zal spellen, ik lees op facebook ook constant "diplomauitrijking"stelletje debielen
quote:
Ik dacht serieus dat het A was voor een paar secondenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Wat is het dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en dat in 4 vwo? jemig
hoewel 90% dat fout zal spellen, ik lees op facebook ook constant "diplomauitrijking"stelletje debielen
vraag dan ook niet zulke vragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij emogift mij te vaak!! kan je niet gewoon antwoorden!?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
vraag dan ook niet zulke vragen
JA weet ik veel wat een mod allemaal wel niet kan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
vraag dan ook niet zulke vragen
hij stuurde een foto en ik zag dat dit topic open stondquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JA weet ik veel wat een mod allemaal wel niet kan?
Hoe weet je anders dat hij lurkt
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hij stuurde een foto en ik zag dat dit topic open stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |