beetje onmogelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]okay. Maar zo raar is het idee toch niet, dat een mod kan zien wie er lurkt.
Stuquote:
Dit doet me denken aan 'de grote modstaking'quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De mods op FOK! zijn bezig met een wereldrevolutie
gr gr
In principe is het toch mogelijk om te kijken welke IP's er op een pagina zitten, en die ip's zitten dan verbonden aan een accountnaam enzo.quote:
waarom zou een mod dat nodig hebben dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In principe is het toch mogelijk om te kijken welke IP's er op een pagina zitten, en die ip's zitten dan verbonden aan een accountnaam enzo.
Niet zo van die moeilijke slimme vragen stellenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom zou een mod dat nodig hebben dan?
IP's kunnen veranderen trouwensquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In principe is het toch mogelijk om te kijken welke IP's er op een pagina zitten, en die ip's zitten dan verbonden aan een accountnaam enzo.
wat denk je dan wat mods doen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet zo van die moeilijke slimme vragen stellen!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel, daarom wil er 1 worden!
Dan kijk je gewoon welke users erop zitten.. Moet die alleen wel ingelogd staanquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IP's kunnen veranderen trouwens
zou kunnen op zich maar jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan kijk je gewoon welke users erop zitten.. Moet die alleen wel ingelogd staan
Prima mogelijk.. Via IP bekijken is gewoon een omweg.
spatie 4 modquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel, daarom wil ik er 1 worden!
quote:
ik moest lachenquote:
mod worden zonder je weet wat het inhoudquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo!?
Ik voel me dom, maar ik snap het gewoon niet
Dat leer je toch als je mod bent?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mod worden zonder je weet wat het inhoud
nee, naja niet echtquote:
Dat is niet de originele post !quote:
Ik ben nog een redelijke newbiequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
Tegenwoordig nemen ze alleen nog newbies lijkt wel. Denk dat niemand anders het wilt doen
Ze kunnen niet bannen. Slechts een verzoek sturen naar een A/FAquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ik snap wel een beetje wat een mod doet, orde houden, en bannen als iemand regels overtreedt enzo! En comment 301 zijn zodat ik niet weet dat ik lapo had enzo. En TT's aanpassen?
Weet ik al genoeg om mod te worden?
Wazzaaaquote:
als je iets hebt verkocht via V&A stijg je in de rangen van FOK!quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze kunnen niet bannen. Slechts een verzoek sturen naar een A/FA
Volgens mij iedereen wel hier hoorquote:
mods kunnen niet bannenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ik snap wel een beetje wat een mod doet, orde houden, en bannen als iemand regels overtreedt enzo! En comment 301 zijn zodat ik niet weet dat ik lapo had enzo. En TT's aanpassen?
Weet ik al genoeg om mod te worden?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je iets hebt verkocht via V&A stijg je in de rangen van FOK!
teveelquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wazzaaa
Hoeveel mensen heb je al omgelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |