en waarom hoef je ECHT niet te rennen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
Fietsen en kanoën
Ik hoef niet te rennen omdat zwerty
Inspanningsastmaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en waarom hoef je ECHT niet te rennen?
quote:De politie heeft woensdagavond een 57-jarige inwoner van Alkmaar aangehouden op verdenking van betrokkenheid van de brute mishandeling van een shetlandpony.
Kanoën zit niet in de triatlonquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
Fietsen en kanoën
Ik hoef niet te rennen omdat zwerty
* AldoTheApache raakt je aanquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef zwerty het volgende:
9.4 voor Nederlands die spelling toets
sup
raak me aan
een echte, een volle?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil ook ooit aan een triatlon meedoen
quote:
lueken garpquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
waar?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie komt met mij mario karten?
Ik whoop jequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
serieusquote:
ikkequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
samen doen dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |