http://www.airserver.comquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:52 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Morgen hou ik een barbecue en dan wil ik graag in de tuin wat muziek hebben. Ik ben van plan dit via een paar buitenspeakers te doen, die dan op een apparaat binnenshuis zitten aangesloten.
[...]
7 dagen gratis trial.quote:AirServer is an AirPlay receiver for Mac/PC. It allows you to receive AirPlay feeds, similar to an Apple TV, so you can stream content or Mirror your display from your iOS devices or Mountain Lion.
AirServer now delivers full 1080p HD mirroring and is faster and more powerful than ever. The update for AirServer is free for existing users, and gives you more features to make the things you do every day even better.
Yes! Dat werkt exact zoals ik het wil. Enig punt is dat ik via mijn computer (volgens mij) enkel naar één geluidsbron kan sturen, i.e. óf de AirPort Express óf de 3.5mm aansluiting.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.airserver.com
[..]
7 dagen gratis trial.
Het probleem daarmee zou zijn dat Airplay een vertraging van ongeveer 2 seconden in het geluid veroorzaakt, waardoor je normale speakers en je Airplay speakers niet gelijk zouden lopen. Als je op een plek beide kan horen klinkt dat afschuwelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Yes! Dat werkt exact zoals ik het wil. Enig punt is dat ik via mijn computer (volgens mij) enkel naar één geluidsbron kan sturen, i.e. óf de AirPort Express óf de 3.5mm aansluiting.
Kan ik dit op één of andere manier naar ze allebei sturen?
[ afbeelding ]
Die vertraging is absoluut geen probleem, de speakerset is nl. draadloos aangesloten op de 3.5mm aansluiting van de Mac en staat in de tuinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het probleem daarmee zou zijn dat Airplay een vertraging van ongeveer 2 seconden in het geluid veroorzaakt, waardoor je normale speakers en je Airplay speakers niet gelijk zouden lopen. Als je op een plek beide kan horen klinkt dat afschuwelijk.
Onderdeel van Airfoil is dat er een videoplayer bij zit die het beeld op je Mac gelijktrekt met het geluid via Airplay. Misschien kan die ook hetzelfde doen voor geluid op je Mac.
http://rogueamoeba.com/su(...)e=AirfoilVideoPlayer
Bij de featurelijst staat:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die vertraging is absoluut geen probleem, de speakerset is nl. draadloos aangesloten op de 3.5mm aansluiting van de Mac en staat in de tuin
Ik wil ze dus allebei tegelijk hebben spelen in die zin dat er zowel binnen als buiten (dezelfde) muziek is. Mocht dat echt niet kunnen kan ik nog altijd dezelfde afspeellijst door een andere Mac laten afspelen, maar met de shuffle-functie en eventuele aangevraagde platen wordt dat een stuk lastiger.
Maar AirFoil laat mij dus meerdere geluidsapparaten gebruiken?
Maar geen idee of daar ook de standaard geluidsuitgangen van je computer onder vallen.quote:Multiple Outputs At Once
You can send audio to multiple outputs around your house, all in sync.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Bij de featurelijst staat:
[..]
Maar geen idee of daar ook de standaard geluidsuitgangen van je computer onder vallen.
Ja. In iTunes onder aankopen kun je alles zien wat je hebt gekocht. Ook al was het gratis.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:18 schreef Nielsch het volgende:
Noobvraag maar here comes: als ik een betaalde app van mijn ipad verwijder, kan ik die dan eventueel later weer gratis downloaden?
USB-stickje?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:15 schreef Tijn het volgende:
Weet iemand hoe ik Windows 8 via Bootcamp installeer op een MacBook zonder DVD-drive?
Laad je 'm aan je Mac op?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wilde net mijn iPhone opladen, maar normaal gesproken start dan het iPhotoscherm op en gaat hij opladen. Nu gebeurt dat niet. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
iemand?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:40 schreef no1uknow het volgende:
Kan ik 1333mhz geheugen in mijn MacBook stoppen die volgens de specificaties 1066mhz geheugen moet hebben? Of kan de MB hier niet mee overweg?
Ja.quote:
Kan het zijn dat er niet voldoende stroom op de USB ingang (bijvoorbeeld bij het toetsenbord) staat om 'm op te laden. Probeer eens een andere USB ingang zou ik zeggenquote:
Oké, bedankt. Hij zit altijd op mijn iMac zel, niet op het toetsenbord. Heb nu even mijn iPhone uit- en weer aangezet en mijn iMac herstart en nu doet hij het wel. Maar even in de gaten houden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Kan het zijn dat er niet voldoende stroom op de USB ingang (bijvoorbeeld bij het toetsenbord) staat om 'm op te laden. Probeer eens een andere USB ingang zou ik zeggen
In de systeemvoorkeuren onder iCloud Back to my Mac aanzetten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:04 schreef w00h00 het volgende:
Even een vraagje, want ik wil de bestanden in een bepaalde map op mijn iMac (2010) beschikbaar maken voor mijn Macbook Air (2011), wanneer ik onderweg of ergens anders ben.
Wat is de beste manier op dit te realiseren?
Dat ziet er interessant uit. Moet ik ook maar eens gaan uitproberen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:36 schreef J.Appleseed het volgende:
Success!![]()
![]()
Geluid loopt nu ook synchroon. Helemaal toppie, haha![]()
Als je tegen problemen aanloopt met je Windows 8 op het gebied van activering,geef dan een gil want ik heb dan wel een oplossing voor je daar ik het ook heb gehad. Windows 8 op een laptop staat trouwens strak kan ik je vertellen uit eigen ervaring. Draait ook prima!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:15 schreef Tijn het volgende:
Weet iemand hoe ik Windows 8 via Bootcamp installeer op een MacBook zonder DVD-drive?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |