Ja, Windows 8 zag er inderdaad heel erg strak uit op mijn MacBook Pro. Wat betreft functionaliteit verkies ik toch wel een 100% desktopomgeving, dus ik blijf gewoon Windows 7 draaien, wat er helaas niet zo sjiek uitzietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ziet er interessant uit. Moet ik ook maar eens gaan uitproberen.
[..]
Als je tegen problemen aanloopt met je Windows 8 op het gebied van activering,geef dan een gil want ik heb dan wel een oplossing voor je daar ik het ook heb gehad. Windows 8 op een laptop staat trouwens strak kan ik je vertellen uit eigen ervaring. Draait ook prima!
Prima!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Hij zit altijd op mijn iMac zel, niet op het toetsenbord. Heb nu even mijn iPhone uit- en weer aangezet en mijn iMac herstart en nu doet hij het wel. Maar even in de gaten houden.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Prima!
Sowieso krijgt je iPhone aan de iMac geen constante lading stroom (die fluctueert en wordt beïnvloed door onder andere applicaties en randapparatuur die stroom vragen) dus voor de levensduur van je accu is het in ieder geval wel aan te raden om 'm gewoon in een stopcontact te steken
Verrek, ik kan de originele bron niet meer vinden. Wel veel artikels die mijn uitspraak tegenspreken dus laten we ervan uitgaan dat ik gewoon bullshit aan het lullen wasquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Verrek, ik kan de originele bron niet meer vinden. Wel veel artikels die mijn uitspraak tegenspreken dus laten we ervan uitgaan dat ik gewoon bullshit aan het lullen was
Het klonk ook wel logisch, maar er klopt blijkbaar geen snars van.
* J.Appleseed doet volgende keer uitgebreide research voor zo'n uitspraken
Ok, done, maar het is zo traag dat er nauwelijks mee te werken is. En dan zit ik zelfs nog op het zelfde netwerk..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In de systeemvoorkeuren onder iCloud Back to my Mac aanzetten.
Ik erger me nog steeds aan die lelijke signaal bolletjesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoop dat dit in de volgende beta is opgelost. Best wel irritant dit. Moet de hele tijd Chrome gebruiken voor FOK!.
[ afbeelding ]
Enige wat apart is bij Windows 8 als ik over de eerste indruk heb,is dit scherm Eigenlijk vind ik het niet eens passen op een desktop of laptop en eerder op een tablet. Maar voor de rest is en blijft ook Windows 8 een gewone interface hebben als je even verder klikt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef J.Appleseed het volgende:
Ja, Windows 8 zag er inderdaad heel erg strak uit op mijn MacBook Pro. Wat betreft functionaliteit verkies ik toch wel een 100% desktopomgeving, dus ik blijf gewoon Windows 7 draaien, wat er helaas niet zo sjiek uitziet
Had ik ook, maar een refresh doet dan wonderen. Moet je alleen elke keer op nieuw doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoop dat dit in de volgende beta is opgelost. Best wel irritant dit. Moet de hele tijd Chrome gebruiken voor FOK!.
[ afbeelding ]
Stimmtquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Enige wat apart is bij Windows 8 als ik over de eerste indruk heb,is dit scherm Eigenlijk vind ik het niet eens passen op een desktop of laptop en eerder op een tablet. Maar voor de rest is en blijft ook Windows 8 een gewone interface hebben als je even verder klikt.
Alles is tenslotte aan te passen, niet waar?
http://support.apple.com/kb/HT1428?viewlocale=en_US&locale=en_USquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:07 schreef w00h00 het volgende:
Iemand ervaring met de consequenties van het wijzigen van de gebruikersnaam / thuismap?
Ben ik het met je eens. Het zou mooi zijn als je die button een bepaalde functie kunt geven. Zoals inderdaad de cameraslider, al betwijfel ik of je die veel zal gebruiken op een iPad. Mijn inziens zou de kalender een goede zijn. Even snel klikken en de kalender van de week zien i.p.v. een slideshow.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk dat je die functie niet kan aanpassen. Ik gebruik 'm echt nooit, had er veel liever de cameraslider zitten zoals die ook op de iPhone is.
Die eerste zal ik eens proberen. De tweede liever niet aangezien Chrome op OS X batterij vreet en op iOS niet efficient is (naar mijn mening).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Probeer eens de iTunes library file op te zoeken (1 map hoger) en die in Windows in je iTunes te slepen? Wel even een backup maken eerst.
Geen idee over de bookmarks. Simpelste oplossing is overal Chrome te gebruiken en te volstaan met de ingebouwde sync.
Niet kopiëren. Naar je iTunes programma-venster slepen vanuit de originele map. Dat is tenminste wat hier staat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die eerste zal ik eens proberen. De tweede liever niet aangezien Chrome op OS X batterij vreet en op iOS niet efficient is (naar mijn mening).
Voor no. 2 zijn dus nog altijd suggesties welkom
EDIT
Als ik alle bestanden behalve de map "iTunes Media" kopieer naar de iTunes-map in Windows krijg ik wel een lijst van al mijn liedjes te zien, maar zo'n uitroepteken wat inhoudt dat 'ie het bestand niet kan lokaliseren
Hij lijkt er niet op te reageren. Ik sleep dan "iTunes Library" naar het iTunes icoon in mijn taakbalk, want het .xml bestandje eronder kan ik er niet in slepen. Ik kan in iTunes zelf (het venster op zich) niets slepen:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet kopiëren. Naar je iTunes programma-venster slepen vanuit de originele map. Dat is tenminste wat hier staat.
refreshen en het is normaal, maar dat moet je echt bij elke nieuw geladen pagina blijven doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had ik ook, maar een refresh doet dan wonderen. Moet je alleen elke keer op nieuw doen.
OS X of Windows?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand die ik ken heeft een nieuwe iPhone5 gekregen vandaag. Maar het probleem is dat de iTunesversie te oud is en die niet kan worden geupgrade omdat de OS-versie te oud is. Moet je dan per se een nieuwe Os-versie kopen en waar?
OS X.quote:
Ligt er aan welk OS hij nu heeft, volgens mij kan je vanaf Snow Leopard (Als hij dus nu Leopard heeft) upgraden via de AppStore.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ligt er aan welk OS hij nu heeft, volgens mij kan je vanaf Snow Leopard (Als hij dus nu Leopard heeft) upgraden via de AppStore.
Kost ook maar 29eur per OS upgrade. Maar, mocht je dat te veel vinden, OS X heeft geen genuine beveiliging at all, dus..
Bedankt, hier kan ik wel verder mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
iTunes vereist tegenwoordig Mac OS X 10.6 Snow Leopard, wat intussen al 4 jaar oud is. True, het werkt ook nog op Windows XP uit 2001.
Snow Leopard is alleen op dvd te verkrijgen, en kost tegenwoordig maar ¤ 18: http://store.apple.com/nl/product/MC573/mac-os-x-106-snow-leopard
Voor een tweedehands (origineel) Apple Keyboard ben je tegenwoordig iets van 20 euro kwijt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iemand een suggestie voor een zo goedkoop mogelijk keyboard met Mac-layout? Hoeft niet draadloos te zijn. Hij is voor de iMac van mijn ouders die voor 99% is vervangen door iPads.
Er zitten helemaal geen licenties op. Met één cd kan je zoveel computers upgraden als je zelf wilquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, hier kan ik wel verder mee.
Zelf heb ik trouwens ook geen Snow Leopard. Ik wil er twee bestellen. Of ziter er twee licenties op zo'n cd?
Serieus? Waarom is dat niet beschermd dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er zitten helemaal geen licenties op. Met één cd kan je zoveel computers upgraden als je zelf wil
Het boeit ze niet zo veelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Waarom is dat niet beschermd dan?
Ik vond het ook wel frappant. Maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die het kopen dat het ook niet zoveel uitmaakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Waarom is dat niet beschermd dan?
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel frappant. Maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die het kopen dat het ook niet zoveel uitmaakt.
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef TwyLight het volgende:
Vergeet ook niet dat Microsoft al zijn winst moet halen met het OS en dan Apple de winst al binnen heeft door het verkopen van de Mac waar je dat OS op gaat installeren
Nee. iTunes kaarten kun je ook kopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:20 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt het trouwens dat je een creditcard nodig hebt als je iets wilt kopen in de Apple Store? Ik zie alleen maar mogelijkheden om met een creditcard te betalen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. iTunes kaarten kun je ook kopen.
Oké, bedankt, maar het kan dus niet gewoon met PayPal of iDeal?quote:
Daarom gewoon lekker ouderwets scrollen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef Dimens het volgende:
Het is weer zo'n dag. De hele dag op mijn MacBook Air gewerkt en helemaal gewend aan het natuurlijk scrollen. Nu zit ik even op de computer en continue vergis ik mij in de scroll richting.![]()
PC struggles.
blijkbaar nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Oké, bedankt, maar het kan dus niet gewoon met PayPal of iDeal?
Nee.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:01 schreef eleusis het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker ouderwets scrollen.
voor die 3 tientjes ga ik geen moeite doen. Als ik nu SL alleen nodig had alleen om de mogelijkheid om via de appstore te upgraden had ik SL wel ff via de betere torrentsite geinstalleerd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel frappant. Maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die het kopen dat het ook niet zoveel uitmaakt.
Kun je niet beter Mountain Lion nemen dan? IK realiseerde me later pas dat die natuurlijk na SL komt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
voor die 3 tientjes ga ik geen moeite doen. Als ik nu SL alleen nodig had alleen om de mogelijkheid om via de appstore te upgraden had ik SL wel ff via de betere torrentsite geinstalleerd.
Lion (10.7) en Mountain Lion (10.8) kan je alleen kopen via de Mac App Store. En de Mac App Store werkt alleen op op Snow Leopard (10.6), Lion en Mountain Lion. Vandaar dat je eerst Snow Leopard moet kopen als je huidige versie nog ouder is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je niet beter Mountain Lion nemen dan? IK realiseerde me later pas dat die natuurlijk na SL komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |