FAT32 heeft wel dat bestanden niet groter dan 4GB kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:26 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Jup; daar was ik al bang voor.
En FAT32?
Formatteren naar ExFAT.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef Borizzz het volgende:
Is er een harde schijf compatible met zowel Mac als Windows?
Heb thuis Mac, maar op mijn werk volharden ze met windows-dingen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:57 schreef nietzman het volgende:
OPPASSEN MET AL DAT VOCHT NAAST JE POWERBOOK IWANIUS
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
Op mijn iPhone hoor ik tegenwoordig eerst een geluidje/pingeltje en pas een paar seconden later zie ik een banner op mijn display. Dat was altijd tegelijkertijd. Weet iemand hoe dat kan komen?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
Op mijn iPhone hoor ik tegenwoordig eerst een geluidje/pingeltje en pas een paar seconden later zie ik (bij het tweede pingeltje) een banner op mijn display. Dat was altijd tegelijkertijd. Weet iemand hoe dat kan komen?
Ik kreeg geen reactie dus ik dacht ik post het nog een keer. Heb je een tip voor me hoe ik dit kan oplossen?quote:
nee maar ik denk dat als je het nog een keer post iemand vast wel een oplossing heeftquote:Op zondag 7 juli 2013 08:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kreeg geen reactie dus ik dacht ik post het nog een keer. Heb je een tip voor me hoe ik dit kan oplossen?
Da's best een goed idee. Dank je wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee maar ik denk dat als je het nog een keer post iemand vast wel een oplossing heeft
Ja hoor, 'tuurlijk. Het zijn er inmiddels twee:quote:Op zondag 7 juli 2013 12:49 schreef Iwanius het volgende:
Ehm, ik wil best helpen maar het nadeel van een vorige vraag is dat deze in een quote vaak niet is te zien,vooral als het je eigen is. Dus als je nog een keer de vraag wil neerpennen dan kan er misschien iets mee gedaan worden.
Ja hoor, 'tuurlijk. Kun je iets specifieker zijn?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef no1uknow het volgende:
Ik begrijp je vraag niet helemaal, kan je wat meer achtergrond informatie geven?
twitter:luuk twitterde op maandag 08-07-2013 om 09:35:27Voor alle dj’s: Traktor DJ voor IPhone en Ipad is vandaag gratis. Normaal 5 euro (iPhone) en 17,95 (ipad). Zoeken in de App Store! reageer retweet
Met of zonder geregistreerde UDID? Denk dat ik het deze keer maar is ga proberen, hopelijk zijn de ergste bugs gefixt, risico wil ik wel nemen ondanks dat ik dan m'n jailbreak kwijt raak.quote:
Met.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met of zonder geregistreerde UDID? Denk dat ik het deze keer maar is ga proberen, hopelijk zijn de ergste bugs gefixt, risico wil ik wel nemen ondanks dat ik dan m'n jailbreak kwijt raak.
Dat is wel nice.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef Pino112 het volgende:
https://vine.co/v/h7hlZJD6qQP
Dit is wel shiny
Ik snapte dat tweede niet, maar is een iPhone-only dingetje. Zie op iPad gewoon op welke dag ik iets heb staan.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja vind ik wel jammer. Vond het wel erg strak dat hele dunne font.
Wel lekker dat de maandweergave nu een indicator heeft in de kalender
Ja ik nu ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snapte dat tweede niet, maar is een iPhone-only dingetje. Zie op iPad gewoon op welke dag ik iets heb staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |