quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Scroll eens een centimeter naar beneden.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:58 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik kan alleen aanvinken apps automatisch te installeren maar dat is 't ook niet...
Geen probleem, ga ik één dezer dagen wel eens naar de aMac of zoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ok sorry blijkbaar is het te lang geleden voor me
Nou, ik heb een nieuw kabeltje gekocht maar hij laadt nog steeds niet op.quote:
Dan dunkt me dat je Lightning-connector naar de haaien is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ik heb een nieuw kabeltje gekocht maar hij laadt nog steeds niet op.Het pingeltje dat hij contact maakt, krijg ik wel, maar verder gebeurt er niets.
Ik heb net een nieuwe lightningkabel gekocht. Of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dan dunkt me dat je Lightning-connector naar de haaien is.
Ja, de USB poort zou ook nog kunnen maar ik heb het over de poort in je iDevice waar je die kabel in duwt:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe lightningkabel gekocht. Of bedoel je iets anders?
Ik heb de kabel trouwens in een andere USB-poort in mijn computer gedaan en nu laadt hij wel op. Zou het aan de USB-poort kunnen liggen? Ik bedoel, kennelijk wel, maar ik vind het zo gek.
O, oké. En dan moet hij terug naar de fabriek neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, de USB poort zou ook nog kunnen maar ik heb het over de poort in je iDevice waar je die kabel in duwt.
Woeps! Nee, dat is dan een lightningpoort. Haalde de twee even door elkaar, sorryquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, die poort in mijn iPhone heet een lightningconnector?
Dat ligt eraan waar je hem binnenbrengt. Bij Apple heb je kans dat ze je apparaat gewoon vervangen (wel eerst dus een iTunes/iCloud backup maken!) aangezien de poort volgens mij aan het moederbord zit en dat erg duur is om te maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En dan moet hij terug naar de fabriek neem ik aan?
Weet niet of terugzetten naar de fabrieksinstellingen nog nut zou kunnen hebben?
Maar ik kan hem veel beter naar Apple terugbrengen toch, als de kans er is dat ik daar gewoon een nieuwe krijg?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je hem binnenbrengt. Bij Apple heb je kans dat ze je apparaat gewoon vervangen (wel eerst dus een iTunes/iCloud backup maken!) aangezien de poort volgens mij aan het moederbord zit en dat erg duur is om te maken.
Mocht je hem naar je providerwinkel of zo brengen, sturen zij hem waarschijnlijk door naar Apple waar 'ie alsnog wordt vervangen.
Dat laatste zou je even kunnen proberen; weet niet of het helpt maar niet geschoten is altijd mis!
Jepquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ik kan hem veel beter naar Apple terugbrengen toch, als de kans er is dat ik daar gewoon een nieuwe krijg?
Oké, bedankt. Hij doet het nu trouwens wel weer.quote:
Breng 'm er toch maar heen is mijn adviesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Hij doet het nu trouwens wel weer.Snap er weinig van.
Moet ik dan het doosje, alle toebehoren die ik er destijds bij kreeg en de pakbon ook meenemen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Breng 'm er toch maar heen is mijn adviesAls 'ie het niet altijd 100% goed doet is er wat mij betreft meer dan voldoende reden om garantie te claimen!
Dat zou ik niet weten. Even met Apple bellen/mailen - en niet vergeten een afspraak te maken bij de Genius barquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet ik dan het doosje, alle toebehoren die ik er destijds bij kreeg en de pakbon ook meenemen?
nee en nee en neequote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet ik dan het doosje, alle toebehoren die ik er destijds bij kreeg en de pakbon ook meenemen?
Heb je echt zoveel opgeruimd? Zeker externe HD van ..TB?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:00 schreef mega-worstje het volgende:
Even m'n macbook opgeruimd, het was nodig, zullen we maar zeggen![]()
Dit is van de interne harde schijfquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heb je echt zoveel opgeruimd? Zeker externe HD van ..TB?
Moet zeker wel goed aanvullen al die extra ruimte..
Damn, dan was die heul erg vervuildquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:42 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dit is van de interne harde schijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |