abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128554212

Het gravelseizoen is weer voorbij. Nu op naar het mooiste en het meest prestigieuze toernooi van het jaar: Wimbledon! Dit is de 127e editie!

Welkom bij het Wimbledon 2013 topic op Fok! Hier bespreken we The Championships op het heilige gras. Zowel de vrouwenpartijen als de mannenpartijen zullen in dit topic worden besproken.

Plaats: Wimbledon, Groot-Britannië
Datum: 24 juni 2013 – 7 juli 2013
Draw Size: 128
Ondergrond: Gras

Officiële Site ATP Tour
Website Wimbledon
Schedule
Matches in Progress
Completed Matches
Draws

TV
BBC
Sporza

Streams
livescorehunter.com
fromsport.com
http://rojadirecta.es/

Extra info over Wimbledon 2013
Wimbledon 2013

Wanneer een topic vol is, gelieve het nieuwe topic aan te maken door op 'open nieuw deel' te klikken! Hierdoor zal het volgende topic in de reeks blijven en zal de OP automatisch neergezet worden in het nieuwe topic. Ook zullen er hierdoor geen dubbele topics komen.

Gelieve ook de volgende TT aan te houden: ‘Wimbledon 2013 # ' Het topicdeel zal automatisch worden verhoogd. Eventuele tekst na het topicnummer mag natuurlijk ook.

Met dank aan TheGeneral voor het grootste deel van de OP.

Game on.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_128554232
Van mij mogen ze een kut-finale spelen trouwens, want ik ben er toch niet zondag _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_128554764
Wat heeft die Janowicz een heerlijk mentaliteit.
pi_128554834
Ik was dit jaar een beetje aan het haten op Tomic en Jano, maar ze hebben me toch wel een beetje voor zich gewonnen dit toernooi. Vooral Jano. Die emoties man, het is echt gemeend _O_ Goede speler, en hopelijk eindelijk 1 van die jonkies die écht doorbreekt. Niet dat laffe kut gefaal van Dimi, of dat gefaal van Tomic buiten gras en Australie, maar gewoon echte resultaten. Ben benieuwd. Als Murray zo speelt als vandaag, wordt dit striaght sets voor Jano. Maar ik denk dat Murray door deze test wel wakker geschud is.
pi_128554999
Wow, die dude is helemaal van slag.
pi_128555002
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:54 schreef Norrage het volgende:
Ik was dit jaar een beetje aan het haten op Tomic en Jano, maar ze hebben me toch wel een beetje voor zich gewonnen dit toernooi. Vooral Jano. Die emoties man, het is echt gemeend _O_ Goede speler, en hopelijk eindelijk 1 van die jonkies die écht doorbreekt. Niet dat laffe kut gefaal van Dimi, of dat gefaal van Tomic buiten gras en Australie, maar gewoon echte resultaten. Ben benieuwd. Als Murray zo speelt als vandaag, wordt dit striaght sets voor Jano. Maar ik denk dat Murray door deze test wel wakker geschud is.
Jano was natuurlijk nooit zo veer gekomen met Federer en Nadal in het schema. Het is natuurlijk alsnog knap, maar we moeten ook niet overdrijven, die gozer spoort nog steeds niet.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_128555051
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:57 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Jano was natuurlijk nooit zo veer gekomen met Federer en Nadal in het schema. Het is natuurlijk alsnog knap, maar we moeten ook niet overdrijven, die gozer spoort nog steeds niet.
Wat is dit nou voor een bullshit?
pi_128555145
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:58 schreef rembrandtvanrijn het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor een bullshit?
pi_128555167
Heb alleen laatste set gezien. Maar wat stond murray weer defensief te spelen zeg.
En hij komt er weer mee weg ook.
Jammer voor Verdasco. Mijns inziens veel leuker tennis om naar te kijken.

Heeft Verdasco nog grote kansen gehad in de 4e set?
pi_128555182
quote:
Ik had het over alles, behalve de laatste zin.
pi_128555203
4 BP's. Geen gepakt. Gebroken op zijn eerste tegen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:03:51 #12
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_128555305
Heavy shit, dat postmatch interviewtje van Jano :o

Ben het eens met Norrage, Jano is me dit jaar echt wel voor zich aan het winnen. Vooral vandaag met Kubot was kippenvel O+ (Tomic daarentegen vind ik nog steeds een bosmongool :') )
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_128555383
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
4 BP's. Geen gepakt. Gebroken op zijn eerste tegen.
Damn, daar was ik al bang voor. Jammer hoor.

Janowicz moet hem kunnen pakken denk ik. Hoop ik eigenlijk meer ;)
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:05:25 #14
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_128555384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:57 schreef detennismaster het volgende:

[..]

:')

Als je dat nou nog aanvoert op het moment dat ze niet meededen is het nog enigszins steekhoudend, maar ze hebben gewoon gespeeld deze Wimbledon. Slecht gespeeld. En verloren. In tegenstelling tot Janowicz :D
pi_128555495
Janowicz, is die mentaal wel sterk op belangrijke momenten? Geen chocker?

Ohja, 1 ding: Berdych :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:23:37 #16
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128556262
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef Norrage het volgende:
Van mij mogen ze een kut-finale spelen trouwens, want ik ben er toch niet zondag _O-
Attent van je. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_128556373
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

:')

Als je dat nou nog aanvoert op het moment dat ze niet meededen is het nog enigszins steekhoudend, maar ze hebben gewoon gespeeld deze Wimbledon. Slecht gespeeld. En verloren. In tegenstelling tot Janowicz :D
Dus je wilt ontkennen dat Jano met een normale Grand Slam waardige loting ook in de halve was gekomen? :')
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_128556483
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heavy shit, dat postmatch interviewtje van Jano :o

Ben het eens met Norrage, Jano is me dit jaar echt wel voor zich aan het winnen. Vooral vandaag met Kubot was kippenvel O+ (Tomic daarentegen vind ik nog steeds een bosmongool :') )
?
pi_128556493
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:25 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Dus je wilt ontkennen dat Jano met een normale Grand Slam waardige loting ook in de halve was gekomen? :')
Zeker. Ik weet niet of je hem uberhaupt hebt zien spelen... Murray krijgt het flink zwaar vrijdag.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:30:03 #20
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_128556581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:25 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niks ontkennen. Ik constateer alleen dat vanuit een kwart met Nadal en Federer er 1 naam in de halve staat, en dat is Jano ...

Al dat gemekker over ja maar als ze er nog in hadden gezeten, en als hij tegen deze of die had moeten spelen is bullshit en zielig gemekker achteraf. Vooraf wordt het het zwaarste kwart genoemd, achteraf haalt Janowicz de halve finale en dan ga je nogmaals de loting de schuld geven?

Dat is nou eenmaal het idee bij een tennistoernooi, je begint eraan met zn 128en en er eindigt er 1. Als je dan na afloop gaat mekkeren als de laatste 4 (of 8, of 16) niet precies diegene zijn die je had gehoopt of verwacht, ben je een imo onterecht bezig.

Laat dan 124 man een toernooi afwerken, geef de winnaar een sprits en laat vervolgens Nadal, Federer, Djokovic en Murray om de beker spelen. Gezanik over makkelijke en moeilijke lotingen word ik inmiddels schijtziek van :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:30:14 #21
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128556592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:00 schreef moonwalker27 het volgende:
Heb alleen laatste set gezien. Maar wat stond murray weer defensief te spelen zeg.
En hij komt er weer mee weg ook.
Jammer voor Verdasco. Mijns inziens veel leuker tennis om naar te kijken.

Dit.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:31:10 #22
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128556634
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niks ontkennen. Ik constateer alleen dat vanuit een kwart met Nadal en Federer er 1 naam in de halve staat, en dat is Jano ...

Al dat gemekker over ja maar als ze er nog in hadden gezeten, en als hij tegen deze of die had moeten spelen is bullshit en zielig gemekker achteraf. Vooraf wordt het het zwaarste kwart genoemd, achteraf haalt Janowicz de halve finale en dan ga je nogmaals de loting de schuld geven?

Dat is nou eenmaal het idee bij een tennistoernooi, je begint eraan met zn 128en en er eindigt er 1. Als je dan na afloop gaat mekkeren als de laatste 4 (of 8, of 16) niet precies diegene zijn die je had gehoopt of verwacht, ben je een imo onterecht bezig.

Laat dan 124 man een toernooi afwerken, geef de winnaar een sprits en laat vervolgens Nadal, Federer, Djokovic en Murray om de beker spelen. Gezanik over makkelijke en moeilijke lotingen word ik inmiddels schijtziek van :')
Ja, zoals Ambrosius altijd zegt: 'Wie er niet is, kun je niet verslaan.'
pi_128556637
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Goed verhaal.
Precies.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:31:16 #24
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_128556640
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:27 schreef Hazzard het volgende:

[..]

?
Stond helemaal te trillen voor de camera van de BBC en kon amper meer uitbrengen dan "Thank you" en "I'm so happy" ...
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:32:21 #25
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_128556698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, zoals Ambrosius altijd zegt: 'Wie er niet is, kun je niet verslaan.'
Dit keer waren ze er wel, en nog worden dat soort argumenten van stal gehaald _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')