SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kom je ff buurten?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is ook serious businessDit jaar gaan we de senioren verslaan
F means you're fucked![]()
Ja, denk het welquote:Het is bij mij in de buurt en vorig jaar was het ook enorm gezellig
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
We krijgen we iets van een herinnering geloof ik?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee hoor, geen medaille dus ook niet volgas.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Net weer een lekker rondje kunnen lopen, les 25 van mijn vriendin EvySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er een hard hoofd in dat ik volgende week de 30 minuten aan een stuk loop, maar het tempo en gevoel is verder wel ok. Eerst deze week maar eens netjes afronden (vrijdag en zondag mogen we nog een keer, zaterdag voetballen. Zowaar sportief).
Grappig om die beleving van Ekiden te zien voor dit weekendSucces allemaal!
All management is Strategic Management.![]()
Gezellig! We krijgen een boel supporters zoquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, denk het welHet is bij mij in de buurt en vorig jaar was het ook enorm gezellig
In ons hoofd jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We krijgen we iets van een herinnering geloof ik?
Spierpijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We krijgen we iets van een herinnering geloof ik?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vorige keer was m`n eerste 10km wedstrijd op zondag en heb ruim onder m`n streeftijd gelopen (52:45 terwijl ik op 55 minuten zat te azen). Toen heb ik op donderdag 5km gelopen op "langzaam" tempo (6:25 min/km zie ik nu op Endomondo).quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:22 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Wat heb je vorige keren gedaan voor een wedstrijdje? En hoe beviel dat?
De donderdag voor m`n allereerste wedstrijd (7.5km) heb ik nog een LDL gelopen op donderdag, en ook daar een stuk betere tijd neer gezet dan ik op het oog had.
Overigens hoef ik niet per sé een PR te lopen op Ekiden. De Ekiden is in principe onderdeel van m`n trainingsschema voor de HM. Ik hoef dus - in theorie - niet te presteren (lees: pieken) vóór die HM![]()
![]()
Is er al een verzamelplek?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Gezellig! We krijgen een boel supporters zo
Dat ging best lekker, even niet op tempo gelet, maar "op gevoel" gelopen.
Blijk ik toch hetzelfde tempo te doen als ik er wel heel erg op aan het letten ben.
http://www.endomondo.com/workouts/211293647/10790965
Morgen rondje fietsen om de spieren soepel te houden en vrijdag visrustdagMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik word wel een klein beetje zenuwachtig eerlijk gezegd.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Niet doen joh, we gaan gewoon lol maken daarquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik word wel een klein beetje zenuwachtig eerlijk gezegd.F means you're fucked![]()
Lekker breed begripquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Op het terrein zelf geloof ik. MD zet zijn tentje op ()
Maar als het goed is moet ik wel wat mensen herkennen van vorig jaar
http://www.endomondo.com/workouts/211296176/5661302
Leuke "best distances"...5km in 29:29 en 10km in 1:00:00
![]()
![]()
Ja zeker! Wordt ook vast lachen. En een beetje apart om gezichten te zien bij de forumnamen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet doen joh, we gaan gewoon lol maken daarIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef GodsSon het volgende:
Net weer een lekker rondje kunnen lopen, les 25 van mijn vriendin EvyIn jezelf geloven, dan lukt het ook gemakkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er een hard hoofd in dat ik volgende week de 30 minuten aan een stuk loop, maar het tempo en gevoel is verder wel ok. Eerst deze week maar eens netjes afronden (vrijdag en zondag mogen we nog een keer, zaterdag voetballen. Zowaar sportief).
Grappig om die beleving van Ekiden te zien voor dit weekendSucces allemaal!
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Van de meesten zijn gelukkig al wat foto's voorbij gekomenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja zeker! Wordt ook vast lachen. En een beetje apart om gezichten te zien bij de forumnamen.F means you're fucked![]()
Lekker stabiel ook!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef Miezziej het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/211296176/5661302
Leuke "best distances"...5km in 29:29 en 10km in 1:00:00
The sun in your Eyes
Neehee niet alleen! Op de flyer staat t, bij de kosten: (voor 22 juni inschrijven: ¤ 48,- (incl. herinnering/team)!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Geen idee!! Verrassingquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Op de website zie ik dat niet staanquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Neehee niet alleen! Op de flyer staat t, bij de kosten: (voor 22 juni inschrijven: ¤ 48,- (incl. herinnering/team)!
Zou wel leuk zijn als je iets zou krijgenAnders moeten we maar heel veel (leuke!
) foto's maken
![]()
![]()
http://ekiden.pacrotterda(...)%20Ekiden%202013.pdfquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:36 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Op de website zie ik dat niet staan
Zou wel leuk zijn als je iets zou krijgenAnders moeten we maar heel veel (leuke!
) foto's maken
![]()
Camera gooi ik sowieso in m'n tas. Is wel leuk![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
* GotC laadt vanavond batterij van camera alvast opquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:36 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Op de website zie ik dat niet staan
) foto's maken
![]()
![]()
Ik zie het. Hmm.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
http://ekiden.pacrotterda(...)%20Ekiden%202013.pdf![]()
Camera gooi ik sowieso in m'n tas. Is wel leuk!
Zie dat Perskindol een sponsor is, misschien krijgen we wel een free sample![]()
![]()
Oh joh, ik kan m geloof ik wel thuislaten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh joh, ik kan m geloof ik wel thuislaten!
![]()
GMTAquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef GotC het volgende:
Alhoewel, met zoveel camera's, laat ik 'm wel thuis
Ook echt als fotograaf? Wie dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef Miezziej het volgende:
Ach, er gaat zelfs een fok! fotograaf mee toch...Even m`n laatste reactie uitbreiden: M`n originele plan (en ook wat op het schema zou staan, zonder wedstrijd) een tempoloop van 5-6km op 5:30 min/km. Dit is ongeveer wel het wedstrijdtempo wat ik voor ogen heb, om mee te starten zaterdag. Nog wel even een kilometer in- en uitlopen (op een heel rustig tempo, ergens tussen 6:30 en 7" min/km). Als ik ga lopen vanavond, dan gaat het tempo wel echt afhangen van hoe het lopen voelt..quote:
Voor m`n gevoel (!) herstel ik altijd wel volledig binnen 2 dagen, dus als ik donderdags een tempoloop / intervaltraining doe, kan ik zondag prima lopen, zonder pijntjes o.i.d. Vandaar dat ik nu ook vanavond wilde gaan lopen, i.p.v morgen, om toch die 2 dagen volledige rust te hebben.
Tenzij jullie me hier echt afraden om het niet te doen natuurlijk, dan doe ik vanavond gewoon een rustig rondje.![]()
Gewoon doen waar je zin in hebt en je goed bij voelt, dan kan je ook nooit spijt hebben van je beslissing![]()
![]()
Ik neem 'm in ieder geval mee. Zal proberen te zorgen dat iedereen een zweeffoto krijgt als aandenkenquote:.
Get stoned![]()
Ik moet zaterdag naar de Apenheul, nog steeds jammer dat dat om emotionele redenen van een vriendin perse in hetzelfde weekend als de Ekiden moet![]()
Gisteravond pittige training gehad in het bos (Bergharen), maar erg leuk!
Denk nog even na over de Arnhemse meisjesloop, drie evenementen is voor deze ongeoefende loopster wellicht wat veel. Maar zou wel leuk zijn om Gup weer te zien en o.a. Gogo te ontmoeten!![]()
Ik raad sowieso af om een training op wedstrijdtempo te doen, tenzij korte intervallen. Wedstrijd of nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ook echt als fotograaf? Wie dan?
[..]
Even m`n laatste reactie uitbreiden: M`n originele plan (en ook wat op het schema zou staan, zonder wedstrijd) een tempoloop van 5-6km op 5:30 min/km. Dit is ongeveer wel het wedstrijdtempo wat ik voor ogen heb, om mee te starten zaterdag. Nog wel even een kilometer in- en uitlopen (op een heel rustig tempo, ergens tussen 6:30 en 7" min/km). Als ik ga lopen vanavond, dan gaat het tempo wel echt afhangen van hoe het lopen voelt..
Voor m`n gevoel (!) herstel ik altijd wel volledig binnen 2 dagen, dus als ik donderdags een tempoloop / intervaltraining doe, kan ik zondag prima lopen, zonder pijntjes o.i.d. Vandaar dat ik nu ook vanavond wilde gaan lopen, i.p.v morgen, om toch die 2 dagen volledige rust te hebben.
Tenzij jullie me hier echt afraden om het niet te doen natuurlijk, dan doe ik vanavond gewoon een rustig rondje.
Verder: volg je gevoelF means you're fucked![]()
Wat kun jij dingen toch overpeinzen zeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Even m`n laatste reactie uitbreiden: M`n originele plan (en ook wat op het schema zou staan, zonder wedstrijd) een tempoloop van 5-6km op 5:30 min/km. Dit is ongeveer wel het wedstrijdtempo wat ik voor ogen heb, om mee te starten zaterdag. Nog wel even een kilometer in- en uitlopen (op een heel rustig tempo, ergens tussen 6:30 en 7" min/km). Als ik ga lopen vanavond, dan gaat het tempo wel echt afhangen van hoe het lopen voelt..
Tenzij jullie me hier echt afraden om het niet te doen natuurlijk, dan doe ik vanavond gewoon een rustig rondje.![]()
Als je morgen lekker rustig aan loopt gaat het echt geen verschil maken, een of twee dagen rust. Als je rustig loopt tenminste. Ga je morgen 6 kilometer op het tempo lopen wat je op de Ekiden wilt lopen dan is het wat anders natuurlijk.
Voor je prestatie op zaterdag maakt het toch weinig uit, behalve als je je dat natuurlijk aanpraat. Toen op de 10km wedstrijd was je ook zo aan het twijfelen. Loop gewoon lekker rustig je training (vandaag of morgen) en stel jezelf een realistisch doel voor zaterdag en ga daar voor. Of dat doel nou onder je PR ligt of niet.The sun in your Eyes
Grapje tochquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Tenzij jullie me hier echt afraden om het niet te doen natuurlijk, dan doe ik vanavond gewoon een rustig rondje.Bedoelde jou haha
Ik heb vandaag ook "gewoon" een LDL gedaan. 2 dagen lijkt me wel genoeg toch? Soms heb ik 1 dag rust na een tempoloop omdat dat beter uitkomt. Als de benen gewoon goed voelen zou ik het gewoon doen... Of het de beste techniek is, weet ik niet![]()
![]()
Nou... Nope.Auw.
![]()
Loop zonder Evy wel ietsje constanter blijkbaar, maar na 2km maar even gewandeld en na nog eens proberen te 'versnellen' maar opgegeven en gaan wandelen. Doorduwen doe ik zaterdag wel.
Endomondo, want Garmin vond pas na ruim 15 minuten een satellietje boven ons gehucht.
http://www.endomondo.com/workouts/211293715/9947984
Nou, excuseert u mij, ik ga even een potje janken in een hoekje.![]()
![]()
DOEN!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:23 schreef Maraca het volgende:
Ben er misschien ook zaterdag om jullie aan te moedigenWant tja.. Iemand moet mosselmossel weer leuk op de foto zetten
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:54 schreef Muis84 het volgende:
Nou... Nope.Auw.
![]()
Loop zonder Evy wel ietsje constanter blijkbaar, maar na 2km maar even gewandeld en na nog eens proberen te 'versnellen' maar opgegeven en gaan wandelen. Doorduwen doe ik zaterdag wel.
Endomondo, want Garmin vond pas na ruim 15 minuten een satellietje boven ons gehucht.
![]()
Nou... Nope.Auw.
![]()
![]()
![]()
Buiten dat het flink klote is voor je.... vind ik eigenlijk dat je ook wel érg hard looptquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:54 schreef Muis84 het volgende:
Nou... Nope.Auw.
![]()
Nou, excuseert u mij, ik ga even een potje janken in een hoekje.F means you're fucked![]()
Nou... Nope.Auw.
![]()
![]()
![]()
Ik probeer al vanaf het begin erop te letten, maar dit is het tempo wat me enigzins ligt. Buiten dat het klachten veroorzaakt dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Buiten dat het flink klote is voor je.... vind ik eigenlijk dat je ook wel érg hard looptIk vind het echt heel moeilijk om langzamer te lopen, dus tja. Maar heb nu geen andere keus dan wat langzamer gaan.
Doe echt m'n best, hoor. Maar vind het lastig.
Dank allen!![]()
![]()
Alle begin is moeilijk. Komt echt wel goed!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:04 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik probeer al vanaf het begin erop te letten, maar dit is het tempo wat me enigzins ligt. Buiten dat het klachten veroorzaakt dan.Ik vind het echt heel moeilijk om langzamer te lopen, dus tja. Maar heb nu geen andere keus dan wat langzamer gaan.
Dank allen!
Ik hoop het. Nog veel te lerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. Komt echt wel goed!![]()
![]()
Dan ben ik er zaterdagquote:
Herkenbaar wel, tempo lopen wat je ligt, dat doe ik ook meestal. Ik vermoed dat dat tempo ook te hoog ligt voor trainingen, maar ja het voelt 'natuurlijk'... Gelukkig heb ik (nog) geen lichamelijke klachten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:04 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik probeer al vanaf het begin erop te letten, maar dit is het tempo wat me enigzins ligt. Buiten dat het klachten veroorzaakt dan.Ik vind het echt heel moeilijk om langzamer te lopen, dus tja. Maar heb nu geen andere keus dan wat langzamer gaan.
Dank allen!
Vanaf volgende week ga ik dan ook aan de slag met een schema wat op hartslag focused, daarmee hoop ik dat tempo 'probleem' niet meer te hebben.
Misschien ook iets voor jou?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ben wel een beetje jaloers op jullie hoor!
volgend jaar doe ik wel mee.
muiske het komt goed! niet teveel piekeren. je gaat zaterdag gewoon knallen!
en een langzamer tempo in je training pakken is niet makkelijk inderdaad maar je hebt er op langere termijn veel meer aan.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Mijn aanbod van vorige week deed ik dan wel grappend, maar het staat wel nog steeds. Als je een keer rustig wilt lopen, loop gewoon een keer met mij mee. Dan moet je wel op lager tempo.. Is dan wel iets voor na zaterdag, maar wie weet helpt het om rustig te lopen als je niet zelf het tempo bepaalt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:04 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dank allen!
Over zaterdag; hopelijk herstelt je lies een beetje en gaat het dan beter. En anders zitten we nog steeds in het gezelligste team van de Ekiden!![]()
Ik heb wel lekker gelopen. Voor een rustig rondje ging ik misschien wat te snel van start, mijn benen voelden daardoor erg zwaar de tweede helft. Ben echt heel benieuwd hoe het zaterdag gaat... Heb ik vleugels zoals vorige week dinsdag dan moet ik een mooie tijd kunnen neerzetten, heb ik die niet dan wordt het gewoon uitlopen en stuk gaan.Ook lekker.
![]()
leetspeak FTWquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Potdomme zeg. Zit hier aan de Thames en heb al 1337 hardlopers voorbij zien komen!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kom maar hoor, jochiequote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Wie gaat mij troosten als ik zaterdag door het hete weer geen PR loop?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mijn aanbod van vorige week deed ik dan wel grappend, maar het staat wel nog steeds. Als je een keer rustig wilt lopen, loop gewoon een keer met mij mee. Dan moet je wel op lager tempo.. Is dan wel iets voor na zaterdag, maar wie weet helpt het om rustig te lopen als je niet zelf het tempo bepaalt.
Over zaterdag; hopelijk herstelt je lies een beetje en gaat het dan beter. En anders zitten we nog steeds in het gezelligste team van de Ekiden!![]()
Ik heb wel lekker gelopen. Voor een rustig rondje ging ik misschien wat te snel van start, mijn benen voelden daardoor erg zwaar de tweede helft. Ben echt heel benieuwd hoe het zaterdag gaat... Heb ik vleugels zoals vorige week dinsdag dan moet ik een mooie tijd kunnen neerzetten, heb ik die niet dan wordt het gewoon uitlopen en stuk gaan.Ook lekker.
Lief! Klinkt als een goed idee inderdaad. Wie weet helpt het.
![]()
En inderdaad, zaterdag in ieder geval gezellig.Kan altijd nog gaan snelwandelen.
![]()
Kan het allicht proberen, bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, tempo lopen wat je ligt, dat doe ik ook meestal. Ik vermoed dat dat tempo ook te hoog ligt voor trainingen, maar ja het voelt 'natuurlijk'... Gelukkig heb ik (nog) geen lichamelijke klachten.
Vanaf volgende week ga ik dan ook aan de slag met een schema wat op hartslag focused, daarmee hoop ik dat tempo 'probleem' niet meer te hebben.
Misschien ook iets voor jou?Zal nog maar even wachten met opbouwen naar de 10km, in ieder geval.
![]()
Zeg, waarschijnlijk de meest stomme vraag tot nu toe (sorry alvast) maar: gaat iedereen daar zaterdag douchen of gewoon lekker in het zweetkloffie de rest van de dag?
Heb zo weinig zin om zoveel mee te moeten nemen en zo...
![]()
Ik heb zoveel zelfvertrouwen als mijn laatste loopje, dus dat heb ik zaterdag alvast mee!
Nu nog koel weer
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat zeg ik!quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Muis, pasfrequentie hoog houden en kleinere stappen = langzamer. Dat je dat niet kan zit tussen je oren!
En zeker gogo's aanbod aannemen!
Ik heb ook interesse om mee te lopen als het in/om Arnhem of Nijmegen is (en jullie dat leuk vinden).![]()
Wij gaan daar douchen.. Moeten 's avonds naar een verjaardag en gaan tussendoor niet naar huis.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:37 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Kan het allicht proberen, bedankt voor de tip.Zal nog maar even wachten met opbouwen naar de 10km, in ieder geval.
![]()
Zeg, waarschijnlijk de meest stomme vraag tot nu toe (sorry alvast) maar: gaat iedereen daar zaterdag douchen of gewoon lekker in het zweetkloffie de rest van de dag?
Heb zo weinig zin om zoveel mee te moeten nemen en zo...
![]()
Ah ok, dan maar spullen meeslepen. Thanks!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:41 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Wij gaan daar douchen.. Moeten 's avonds naar een verjaardag en gaan tussendoor niet naar huis.![]()
![]()
Klinkt als een goed plan!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:41 schreef Serinde het volgende:
Muis, pasfrequentie hoog houden en kleinere stappen = langzamer. Dat je dat niet kan zit tussen je oren!
Ik heb ook interesse om mee te lopen als het in/om Arnhem of Nijmegen is (en jullie dat leuk vinden).![]()
![]()
Ik weet nog niet of ik daar uitgebreid ga douchen, zie ik dan wel weer
Normaal met evenementen doe ik het thuis omdat het daar altijd druk/vies is ofzoIk heb een beetje smetvrees als het gaat om badkamers en keukens enzo... haha. Alleen ga ik normaal ook wel vrij snel weer richting huis, hmm.
![]()
FFFFUUUUUUUquote:
Met 25 graden is zo'n functioneel shirt zo droog. Maar een korte broek en T-Shirt meenemen en een spuitbus deo kost niet zoveel moeite
Then again. Ik kan ook gewoon heen en terug ook rennen.![]()
Oh jollyquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:46 schreef Serinde het volgende:
Denk nog even na over de Arnhemse meisjesloop, drie evenementen is voor deze ongeoefende loopster wellicht wat veel. Maar zou wel leuk zijn om Gup weer te zien en o.a. Gogo te ontmoeten!gewoon doen, het is superleuk en heel kleinschalig. En maar 5km, dat kun je
Ik gooi gewoon wat in de auto, zie ik dan wel of ik ga douchen of alleen even omkleden ofzo. Mij maakt het niet zoveel uit verderquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Met 25 graden is zo'n functioneel shirt zo droog. Maar een korte broek en T-Shirt meenemen en een spuitbus deo kost niet zoveel moeite
Then again. Ik kan ook gewoon heen en terug ook rennen.![]()
![]()
Italiaanse douche moet kunnen, na de race zitten we toch buiten neem ik aan?
In de auto terug dan misschien wel met raampjes open rijden
Let er wel op dat je uiteraard met het hele team finisht en dat je dus pas kunt gaan douchen als de laatste persoon van je team over de streep is.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ook. En in de trein en alles
Gewoon van tevoren keihard knoflook eten en wodka drinken enzo, hele flessen. En dan keihard gaan lopen zweten!quote:Of schaap eten, schijnt ook goed te werken.
![]()
Ja want anders ziet niemand dat je gerend hebt! En nu ruiken ze het tenminste nogquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik moet daarna misschien nog een biertje in Den Haag drinken. Stinkend en wel
Lijkt me leuk! Ik zal volgende week wat data rondmailen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:41 schreef Serinde het volgende:
![]()
Ooh cc mij ook even meequote:Op woensdag 3 juli 2013 19:56 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk! Ik zal volgende week wat data rondmailen.
hou me even op de hoogte. dan loop ik als ik kan ook mee!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:56 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk! Ik zal volgende week wat data rondmailen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Top!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:56 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk! Ik zal volgende week wat data rondmailen.![]()
![]()
Weet iemand trouwens of er voor kinderen iets te doen is?
En.. Is er ook ergens een koud biertje te halen?
Doe ik! Als er nog meer mensen interesse hebben in een rustig rondje ergens in Arnhem/Nijmegen binnenkort, laat het even weten!quote:![]()
Ik hoop dat dit de 'medaille' wordt van de Hoge Veluwetrail:
Staat wel op bijna elke foto die ze bij posts plakken van de HVT. En anders koop ik hem gewoon zelf bij de natuurmonumenten.
![]()
Gelderland ladies meet
Dat zou wel supertof zijn! ik vind 't sowieso wel een leuke knuffel!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:59 schreef Jero_nimo het volgende:
Staat wel op bijna elke foto die ze bij posts plakken van de HVT. En anders koop ik hem gewoon zelf bij de natuurmonumenten.
![]()
Oooohquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:59 schreef Jero_nimo het volgende:
nu wil ik ook trailen!
Die is lief!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:59 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
Oink! Op de bbb ermee!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:59 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
quote:![]()
Vandaag en morgen maar eens proberen lekker op tijd naar bed te gaan, voor het geval zich weer mocht voordoen dat ik vrijdagavond helemaal de slaap niet kan vatten. Wat ik als een redelijk reële optie zie op dit moment..![]()
Spanning begint al wel een beetje te komen, niet om jullie te ontmoeten hoor, maar meer de wedstrijdspanning, en mijn eigen verwachtingen..
![]()
![]()
Ik zou het bijna vreemd vinden als jij ineens zou kunnen slapenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Vandaag en morgen maar eens proberen lekker op tijd naar bed te gaan, voor het geval zich weer mocht voordoen dat ik vrijdagavond helemaal de slaap niet kan vatten. Wat ik als een redelijk reële optie zie op dit moment..![]()
Spanning begint al wel een beetje te komen, niet om jullie te ontmoeten hoor, maar meer de wedstrijdspanning, en mijn eigen verwachtingen..
Ik zal vanavond weinig moeite hebben denk ik om in slaap te vallen
Gisteravond sliep ik pas rond half 3 en veel wakker geweest vannacht.
Zat nog vol endorfine enzo denk ik![]()
![]()
Doe ik!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:58 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
hou me even op de hoogte. dan loop ik als ik kan ook mee!![]()
Dan wordt het inderdaad lastig ja, hopen dat het vanavond beter gaat!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef Arquero het volgende:
Ik zal vanavond weinig moeite hebben denk ik om in slaap te vallen
Gisteravond sliep ik pas rond half 3 en veel wakker geweest vannacht.
Zat nog vol endorfine enzo denk ikNu niet stiekem weer een HM gaan rennen he!
![]()
![]()
Nee, nu taperen voor zaterdag!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad lastig ja, hopen dat het vanavond beter gaat!Nu niet stiekem weer een HM gaan rennen he!
![]()
![]()
Heel Holland Bakt kijken! Nu op Nederland 1quote:
M'n vriendin zit nu iets te kijken over een vrouw met 16 kinderenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heel Holland Bakt kijken! Nu op Nederland 1![]()
![]()
Ik ben m'n flaptop aan het backuppen zodat ik strakjes Linux Mint als enige besturingssysteem kan installeren, en Windows alleen nog maar virtueel![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:36 schreef Arquero het volgende:
[..]
M'n vriendin zit nu iets te kijken over een vrouw met 16 kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo, Ekiden netjes betaaldIk heb er helemaal zin in!
Ik zal wat garnaaltjes meenemen voor op de BBQIk moet wel uiterlijk 19:00 weer weg
maar wat mij betreft kan die BBQ aan en het bier open zodra ik binnen ben
+ 1quote:
Ik verslind alles dat met de Tour de maken heeft![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:48 schreef Quoi het volgende:
Zo, Ekiden netjes betaaldIk heb er helemaal zin in!
Ik zal wat garnaaltjes meenemen voor op de BBQIk moet wel uiterlijk 19:00 weer weg
maar wat mij betreft kan die BBQ aan en het bier open zodra ik binnen ben
-1quote:[..]
+ 1
Ik verslind alles dat met de Tour de maken heeft![]()
Zo, net de laatste km's voor de Ekiden gelopen, heerlijk om zo relaxed tempo te lopen, hartslag laag houden en na ruim 5 km weer thuis te zijn... Voor de mensen die het lopen met telefoon in de hand raar vinden, ik kwam een hardloper met zijn tablet in zijn hand tegen
http://www.endomondo.com/workouts/211384371/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik vind Tour du Jour toch net iets minder dan de Avondetappe.. Maar dat ligt eigenlijk ook een beetje welke gasten de programma's die avond hebben..quote:
Toch maar gaan lopen, had er zin in. + morgen is het warmer dan vandaagToch maar bij een rustig rondje gehouden. Had nog steeds de twijfel om het tempo iets omhoog te gooien, maar na een km vond ik wel dat dat vandaag niet de juiste dag zou zijn.. Laatste stuk iets versneld. maar niks bijzonders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu lekker 2 dagen met de benen omhoog (op 2x 3 uur werken na), om zaterdag fris en fruitig de Ekiden te gaan lopen. Heb héél veel zin om weer een wedstrijd/evenement te lopen. Stiekem hoop ik een PR te gaan lopen, maar ik ga er niet vanuit. Ach, ervoor gaan kan altijd!
![]()
![]()
Mijn Garmin had het trouwens maar zwaar vandaag. In de polder ging het nog wel, maar op plekken met wat bomen enzo had hij het toch zichtbaar moeilijk. Misschien ook omdat m'n batterij bijna leeg was, dat ie crappy GPS ontvangst fixt dan ofzo.![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben m'n flaptop aan het backuppen zodat ik strakjes Linux Mint als enige besturingssysteem kan installeren, en Windows alleen nog maar virtueelHier wordt je toch week van in je knie'en?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
een tablet! whahahaha! volgende keer een laptop?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, net de laatste km's voor de Ekiden gelopen, heerlijk om zo relaxed tempo te lopen, hartslag laag houden en na ruim 5 km weer thuis te zijn... Voor de mensen die het lopen met telefoon in de hand raar vinden, ik kwam een hardloper met zijn tablet in zijn hand tegen
http://www.endomondo.com/workouts/211384371/2924303
vind mijn telefoon al irritant om mee te nemen en dat is s2.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Als we nog iets horen van de organisatie over het buffet, dan wordt dat vast wel in het topic gemeld toch?Of via PM ofzo anders haha
![]()
noouquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:54 schreef Muis84 het volgende:
Nou... Nope.Auw.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Hier wordt je toch week van in je knie'en?
![]()
bij mij is het meer een kwestie van onbekend maakt onbemind'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik kwam er gisteren achter dat ik m'n huidige install maar 18gb schijfruimte heb gegeven, omdat ik niet had verwacht dat ik het als primaire systeem zou gaan draaien. Nu ik dat wel doe is het niet heel gek dat dat wat weinig isquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Hier wordt je toch week van in je knie'en?
Maar mountable usb-stick dingesen duurt om de een of andere reden veel te lang![]()
![]()
Stuiter stuiter stuiter!
Hoe kán dit.
Ik heb vanavond meegedaan aan mijn eerste avondloopje ooit, de Midzomeravondloop in Bleiswijk, bij de Rottemeren.
De 5k begon om 19:30 en ik wilde van te voren toch wat eten. Niet te veel en niet te pittig. Ik besloot noodles te wokken met groentes, kip en een zoetzure woksaus. Enfin, in het groentepakket zaten allemaal pepers en ik wil niet weten hoe een pikante woksaus smaakt. Het ging nog net niet door de pijngrens heen.
Aangekomen bij de wedstrijd kwam ik erachter dat ik geen kleingeld had. Op zich niet zo erg, omdat een vriend van mij ook ging lopen en vast wel voor mij kon voorschieten. Hij kwam op de fiets vanuit Delft en was vertraagd. Om 19:15 kwam hij aan. Hij is toen twee nummers gaan halen, ik paste op zijn fiets (dure racefiets zonder slot). Daarna teruglopen naar de auto om zijn fiets daar even in te leggen. Toen naar de start hollen. Het stond daar ramvol. Dat was leuk, maar ik wilde niet helemaal achteraan starten.
De eerste kilometer moest ik dan ook door het gras zwabberen om veel mensen in te halen.
Kom ik even terug bij de hamvraag van aan het begin van deze post: hoe kán dit?
Ondanks deze haastige, ronduit waardeloze voorbereiding liep ik een PR. Nog nooit liep ik alle kilometers onder de 5:00 min/km:
4:45
4:59
4:58
4:56
4:48
Eindtijd: 24:29. En dat is heel mooi. Want mijn vorige PR (zoals in de database van uitslagen.nl) liep ik tijdens een wedstrijd die volgens mijn GPS 80 meter korter was. Dat knaagt dan wel. Dit is tenminste écht. Nou ja, officieus dan, want het parkoers was niet opgemeten door de atletiekunie.
Mensen, de endorfines beginnen uit te werken. Die vriend van mij liep trouwens ook een PR, 18:40. Dus dat maakt me dan weer heel nederig. Maar het was fantastisch. Jammer dat ik niet mee kan doen aan de Ekiden. Ik verheug me nu al op de foto's en verhalen. Nota bene van mensen die ik niet ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Stuiter stuiter stuiter!
Hoe kán dit.
Ik heb vanavond meegedaan aan mijn eerste avondloopje ooit, de Midzomeravondloop in Bleiswijk, bij de Rottemeren.
De 5k begon om 19:30 en ik wilde van te voren toch wat eten. Niet te veel en niet te pittig. Ik besloot noodles te wokken met groentes, kip en een zoetzure woksaus. Enfin, in het groentepakket zaten allemaal pepers en ik wil niet weten hoe een pikante woksaus smaakt. Het ging nog net niet door de pijngrens heen.
Aangekomen bij de wedstrijd kwam ik erachter dat ik geen kleingeld had. Op zich niet zo erg, omdat een vriend van mij ook ging lopen en vast wel voor mij kon voorschieten. Hij kwam op de fiets vanuit Delft en was vertraagd. Om 19:15 kwam hij aan. Hij is toen twee nummers gaan halen, ik paste op zijn fiets (dure racefiets zonder slot). Daarna teruglopen naar de auto om zijn fiets daar even in te leggen. Toen naar de start hollen. Het stond daar ramvol. Dat was leuk, maar ik wilde niet helemaal achteraan starten.
De eerste kilometer moest ik dan ook door het gras zwabberen om veel mensen in te halen.
Ondanks deze haastige, ronduit waardeloze voorbereiding liep ik een PR. Nog nooit liep ik alle kilometers onder de 5:00 min/km:
Eindtijd: 24:29. En dat is heel mooi. Want mijn vorige PR (zoals in de database van uitslagen.nl) liep ik tijdens een wedstrijd die volgens mijn GPS 80 meter korter was. Dat knaagt dan wel. Dit is tenminste écht. Nou ja, officieus dan, want het parkoers was niet opgemeten door de atletiekunie.
Mensen, de endorfines beginnen uit te werken. Die vriend van mij liep trouwens ook een PR, 18:40. Dus dat maakt me dan weer heel nederig. Maar het was fantastisch. Jammer dat ik niet mee kan doen aan de Ekiden. Ik verheug me nu al op de foto's en verhalen. Nota bene van mensen die ik niet ken.Ow ja, die was vandaag. Heb ik ook nog even overwogen. Mooie tijd man! Ik heb nog nooit één hele kilometer onder 5 minuten gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stuiter stuiter stuiter!
Hoe kán dit.
Mensen, de endorfines beginnen uit te werken. Die vriend van mij liep trouwens ook een PR, 18:40. Dus dat maakt me dan weer heel nederig. Maar het was fantastisch. Jammer dat ik niet mee kan doen aan de Ekiden. Ik verheug me nu al op de foto's en verhalen. Nota bene van mensen die ik niet ken.Woohoo!! Goed gelopen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stuiter stuiter stuiter!
Hoe kán dit.
Mensen, de endorfines beginnen uit te werken. Die vriend van mij liep trouwens ook een PR, 18:40. Dus dat maakt me dan weer heel nederig. Maar het was fantastisch. Jammer dat ik niet mee kan doen aan de Ekiden. Ik verheug me nu al op de foto's en verhalen. Nota bene van mensen die ik niet ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gedaan Zwabber!
Geniet ervan!![]()
vive le velo vind ik persoonlijk het bestequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik vind Tour du Jour toch net iets minder dan de Avondetappe.. Maar dat ligt eigenlijk ook een beetje welke gasten de programma's die avond hebben..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Stuiter stuiter stuiter!
Hoe kán dit.
Mensen, de endorfines beginnen uit te werken. Die vriend van mij liep trouwens ook een PR, 18:40. Dus dat maakt me dan weer heel nederig. Maar het was fantastisch. Jammer dat ik niet mee kan doen aan de Ekiden. Ik verheug me nu al op de foto's en verhalen. Nota bene van mensen die ik niet ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent slachtoffer geworden van het Zatopek-effect..quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Ondanks deze haastige, ronduit waardeloze voorbereiding liep ik een PR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Da's nog eens goed zwabberen!
Net nog even een rondje met de loopgroep gedaan; loopscholing, intervallen.. Totaal ruim 7km.. Klaar voor zaterdag!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
zo weer lekkere groeps training gehad. Flink gesprint tussendoor. Nu twee rust dagen voor ekiden
http://www.endomondo.com/workouts/211408560/5408182![]()
Ik vind alle 3 de programma's leuk. Vive le vélo misschien het allerleukstquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef Guard het volgende:
[..]
vive le velo vind ik persoonlijk het beste![]()
@Zwabber:Ik dacht even dat er een scene zou komen waarin je je noodles op de één of andere manier eruitzwabberde. Maar:
![]()
![]()
Stuiter stuiter stuiter!
Hoe kán dit.
Mensen, de endorfines beginnen uit te werken. Die vriend van mij liep trouwens ook een PR, 18:40. Dus dat maakt me dan weer heel nederig. Maar het was fantastisch. Jammer dat ik niet mee kan doen aan de Ekiden. Ik verheug me nu al op de foto's en verhalen. Nota bene van mensen die ik niet ken.Zwabbert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doe het altijd met een netinstall CD (old skool). OF met een live CD, geen idee meer hoe ik het heb gedaan. Op werk, met een USB stick bedenk ik me net...quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat ik m'n huidige install maar 18gb schijfruimte heb gegeven, omdat ik niet had verwacht dat ik het als primaire systeem zou gaan draaien. Nu ik dat wel doe is het niet heel gek dat dat wat weinig is
Maar mountable usb-stick dingesen duurt om de een of andere reden veel te langIk ken Ubuntu!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
bij mij is het meer een kwestie van onbekend maakt onbemindIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Na 3,5 weken niet hardlopen begint het nu toch wel heel erg te kriebelen. ik had mij eigenlijk voorgenomen om tot ik terug ben van vakantie (2 augustus) niet te lopen.
Is de afgelopen 3,5 week dus niet hardgelopen door MTSS (mediaal tibiaal stress syndroom). Al heb ik wel genoeg beweging gehad op werk, festivals etc. Dus was het voornamelijk actieve rust.
Toen ik afgelopen week nieuwe schoenen kocht bij Runnersworld werd mij verteld dat ik het beste de schoenen in kon lopen met wandelen. dus ik kan niet wachten om komend weekend mijn 5km rondje te wandelen.
Het zal even vreemd zijn om het rondje te wandelen in plaats van hard te lopen, maar ik ben in ieder geval blij dat ik weer op de weg terug ben
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:27 schreef E.T. het volgende:
Da's nog eens goed zwabberen!
Net nog even een rondje met de loopgroep gedaan; loopscholing, intervallen.. Totaal ruim 7km.. Klaar voor zaterdag!![]()
Goed taperen nu! Zaterdag knallen![]()
![]()
quote:Hoppa! Mooi gelopen! Gefeliciteeerd!!!
![]()
Jammer dat je met de ekiden er niet bij bent ja, had je graag in levende lijve zien zwabberen!![]()
![]()
Daar is zwabbertje, rare zwabbertje, daar is zwabber in zijn mooie hardlooppak!F means you're fucked![]()
Top! Hoop dat het dan allemaal goed gaat!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef Mascleta het volgende:
Na 3,5 weken niet hardlopen begint het nu toch wel heel erg te kriebelen. ik had mij eigenlijk voorgenomen om tot ik terug ben van vakantie (2 augustus) niet te lopen.
Is de afgelopen 3,5 week dus niet hardgelopen door MTSS (mediaal tibiaal stress syndroom). Al heb ik wel genoeg beweging gehad op werk, festivals etc. Dus was het voornamelijk actieve rust.
Toen ik afgelopen week nieuwe schoenen kocht bij Runnersworld werd mij verteld dat ik het beste de schoenen in kon lopen met wandelen. dus ik kan niet wachten om komend weekend mijn 5km rondje te wandelen.
Het zal even vreemd zijn om het rondje te wandelen in plaats van hard te lopen, maar ik ben in ieder geval blij dat ik weer op de weg terug ben![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef mosselmossel het volgende:
Superzwabberrrrrrrrrrr!
Strak strak, in je trainingspak pak![]()
RD is een oude man met een tabletquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met een netinstall CD (old skool). OF met een live CD, geen idee meer hoe ik het heb gedaan. Op werk, met een USB stick bedenk ik me net...
[..]
Ik ken Ubuntu!
Ik gebruik eigenlijk altijd usbsticksMaar het duurt om de een of andere reden ellendig lang.
![]()
Stuiter stuiter stuiter!
Hoe kán dit.
Mensen, de endorfines beginnen uit te werken. Die vriend van mij liep trouwens ook een PR, 18:40. Dus dat maakt me dan weer heel nederig. Maar het was fantastisch. Jammer dat ik niet mee kan doen aan de Ekiden. Ik verheug me nu al op de foto's en verhalen. Nota bene van mensen die ik niet ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hopen dat dan alles weer goed gaat!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef Mascleta het volgende:
Het zal even vreemd zijn om het rondje te wandelen in plaats van hard te lopen, maar ik ben in ieder geval blij dat ik weer op de weg terug ben
* Levitas crosst fingers![]()
allemaal inhaken!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:35 schreef YUR het volgende:
Daar is zwabbertje, rare zwabbertje, daar is zwabber in zijn mooie hardlooppak!
Festivals horen heul niet onder de noemer "actieve rust", dat is gewoon pure inspanning om te ontspannen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef Mascleta het volgende:
Al heb ik wel genoeg beweging gehad op werk, festivals etc. Dus was het voornamelijk actieve rust.
Althans, de festival swaar jij en ik naartoe gaan![]()
![]()
Hop hop! Binnenkort weer gewoon de Kattendijksedijk snuiten!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef Mascleta het volgende:
Het zal even vreemd zijn om het rondje te wandelen in plaats van hard te lopen, maar ik ben in ieder geval blij dat ik weer op de weg terug benZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
tablets... its hip to be square!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
LOL. Ik vrees dat the stiffy nog het meeste in de buurt komt.quote:
Bedankt voor alle leuke reacties!Daar was ik even bang voor, maar er gebeurde niets. Ik had nergens last van. Alleen ademde ik wat zwaar, maar dat mocht ook wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik vind alle 3 de programma's leuk. Vive le vélo misschien het allerleukst![]()
@Zwabber:Ik dacht even dat er een scene zou komen waarin je je noodles op de één of andere manier eruitzwabberde. Maar:
Hoe krijg ik vandaag die mondhoeken ooit weer weg bij mijn oorlellen...![]()
vasttapen aan je tepels??quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
LOL. Ik vrees dat the stiffy nog het meeste in de buurt komt.
Bedankt voor alle leuke reacties!
[..]
Daar was ik even bang voor, maar er gebeurde niets. Ik had nergens last van. Alleen ademde ik wat zwaar, maar dat mocht ook wel.
Hoe krijg ik vandaag die mondhoeken ooit weer weg bij mijn oorlellen...![]()
Oooooooh een vriendinnetje viert haar verjaardag vrijdagavond. Zijn altijd nogal zéér gezellige feestjesIk moet maar met de auto gaan....
Jij leest wat je wil lezenquote:![]()
![]()
Dat is waar, Concert at sea was twee dagen heen en weer lopen met fotocamera en Pussy Lounge + Defqon Weekend was helemaal weinig rust voor mijn scheenbeen. Al moet ik zeggen dat ik er geen moment last van gehad heb of dat mijn scheenbeen gevoelig is geweest. Dat maakt het ook zo moeilijk om niet te gaan hardlopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Festivals horen heul niet onder de noemer "actieve rust", dat is gewoon pure inspanning om te ontspannen.
Althans, de festival swaar jij en ik naartoe gaanNog een paar weekjes en die dijk is weer voor mijquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hop hop! Binnenkort weer gewoon de Kattendijksedijk snuiten!
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Laatst was er toch een linkje gepost over dat bier drinken enzo een positief effect heeft op de sportieve prestaties van een vrouw...quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:53 schreef Quoi het volgende:
Oooooooh een vriendinnetje viert haar verjaardag vrijdagavond. Zijn altijd nogal zéér gezellige feestjesIk moet maar met de auto gaan....
[..]
Jij leest wat je wil lezen![]()
![]()
Die komt wel vaker langs iddquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Laatst was er toch een linkje gepost over dat bier drinken enzo een positief effect heeft op de sportieve prestaties van een vrouw...![]()
![]()
Dat was mijn post, vrees ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Laatst was er toch een linkje gepost over dat bier drinken enzo een positief effect heeft op de sportieve prestaties van een vrouw...Die post ik af en toe als het me uitkomt
![]()
![]()
Elk weekend dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat was mijn post, vrees ikDie post ik af en toe als het me uitkomt
![]()
![]()
overigens heb ik mijn PR op de 5km gelopen na een nacht werken in een lokale discotheek (lees: met alle klanten borrels drinken en kruipend naar huis) .Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
oke...misschien jinx ik het een beetje maar als je toch niet zo veel te doen heb op je werk ga je alvast maar op zoek naar een plan B voor als de Kepler niet door gaat....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanwege online inschrijving die vorig jaar binnen 7 minuten uitverkocht was..quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef winterstorm666 het volgende:
vanwege je lies? of organisatie/weer?![]()
![]()
dit dus....quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vanwege online inschrijving die vorig jaar binnen 7 minuten uitverkocht was..
maar als plan B speelt dit in mijn achterhoofd
http://northburn100.co.nz/50km50km/
een hoop evenementen zijn natuurlijk in de zomer en dat is voor mij heel erg lastig te plannen ivm werk maar dit moet te doen zjin qua training'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus....
maar als plan B speelt dit in mijn achterhoofd
http://northburn100.co.nz/50km50km/
een hoop evenementen zijn natuurlijk in de zomer en dat is voor mij heel erg lastig te plannen ivm werk maar dit moet te doen zijn qua trainingHaha rookie!quote:And for the rookies to ultra mountain running we have a 50km option.
stiekem
Nu slapen! Doei!![]()
ja dat kan wel eens een probleem zijn haha!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vanwege online inschrijving die vorig jaar binnen 7 minuten uitverkocht was..home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik deed een intervaltraining, maar dat ging niet heel soepel. Gisteren ook al sprintjes gedaan in de roeiboot, vandaar misschien. Ik wilde 3x10 minuten doen maar dat werd 10 minuten en 2x1km. Wel een nieuw pr op de km, 4:19. En een nieuw pr op 5km, zelfs met stukken wandelen er tussendoor! 25:45Valt bijna niet te geloven.
Uiteindelijk 9,1km in 50 minuten.
Mijn hartslag blijft wel steeds lager tijdens hardlopen, deze training gemiddeld 171, max 199!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mrs.RD moet zaterdagmorgen ook vroeg haar vlooienbunker uit om de andere computer te bemannen!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:37 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ja dat kan wel eens een probleem zijn haha!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mrs.RD moet zaterdagmorgen ook vroeg haar vlooienbunker uit om de andere computer te bemannen!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik niet.. zit nog "vrolijk" op mijn werk.. al vanaf 8:15 deze ochtend en het einde is nog niet in zicht.. lange nacht voor de boeg...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:33 schreef winterstorm666 het volgende:
iedereen meteen gaan planken hier?![]()
poeh! heftig!
ik heb morgen of vandaag eigenlijk late dienst. dus kan nog even kinderbedtijd uitstellen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Zo, alles staat klaar voor vier dagen Rock Werchter.
De Ekidenlopers allemaal heel veel succes zaterdag! En veel plezier met lopen en met de afterparty. Heb al zin om maandag met een duffe kop al jullie verhalen te lezen.![]()
have fun!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, alles staat klaar voor vier dagen Rock Werchter.
De Ekidenlopers allemaal heel veel succes zaterdag! En veel plezier met lopen en met de afterparty. Heb al zin om maandag met een duffe kop al jullie verhalen te lezen.![]()
Veel plezier bm1.
Voor de rest heb ik teveel gemist om te reageren, dus ik ga gelijk planken nu.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Haha, zit nog even terug te lezen en het valt mij op dat iedereen voor zaterdag veel zenuwachtiger is dan anders voor wedstrijden.
Zal wel het geheel zijn van elkaar voor het eerst zien en met elkaar lopen, niet af willen gaan (al gaat dat natuurlijk niemand, het feit dat je er bent is al).
![]()
klopt....lunch time herequote:Op donderdag 4 juli 2013 02:12 schreef CRX_master het volgende:
Opvallend stil hier om 2 uur 's nachts...
![]()
deze video bewijst dat ultra's vaak heel gewoon over komen...
Go Amy!! Go team Kiwi!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat doe jij voor werk dan dat je 18uur draait?quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:12 schreef CRX_master het volgende:
Opvallend stil hier om 2 uur 's nachts...Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
IT hequote:Op donderdag 4 juli 2013 05:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk dan dat je 18uur draait?
Zit in de webshops.. dit is geen normale dag. Een van onze klanten is aan het migreren en enige support was daarbij vereist vanuit ons. Helaas moet ik dus een nachtje doorhalen, want migreren van een webshop gebeurd in de regel 's nachts..![]()
Respect. Mijn dag gaat nu pas beginnenquote:Op donderdag 4 juli 2013 05:48 schreef CRX_master het volgende:
[..]
IT he
Zit in de webshops.. dit is geen normale dag. Een van onze klanten is aan het migreren en enige support was daarbij vereist vanuit ons. Helaas moet ik dus een nachtje doorhalen, want migreren van een webshop gebeurd in de regel 's nachts..All management is Strategic Management.![]()
Mijne is nog niet opgehouden..begint dicht naar de 24 uur te lopen dat ik aan het werk ben..Begin er ook wel redelijk klaar mee te zijn inmiddels..quote:Op donderdag 4 juli 2013 06:24 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Respect. Mijn dag gaat nu pas beginnen![]()
Kon je vanmiddag niet vrij krijgen dan? Of moesten jullie toen al voorbereidingen treffen? Of misschien ploegendiensten ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 05:48 schreef CRX_master het volgende:
[..]
IT he
Zit in de webshops.. dit is geen normale dag. Een van onze klanten is aan het migreren en enige support was daarbij vereist vanuit ons. Helaas moet ik dus een nachtje doorhalen, want migreren van een webshop gebeurd in de regel 's nachts..
Het lijkt mij dat je na zoveel uren niet heel erg scherp meer bentOf heb je een traytje Red Bull staan?
Mijn voorbereiding is nu officieel begonnen, een goede nachtrust en:
Proost!![]()
![]()
Mjaah, had niet verwacht dat het zo laat zou gaan worden. En wilde er graag zelf bij zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 06:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kon je vanmiddag niet vrij krijgen dan? Of moesten jullie toen al voorbereidingen treffen? Of misschien ploegendiensten ofzo?
Het lijkt mij dat je na zoveel uren niet heel erg scherp meer bentOf heb je een traytje Red Bull staan?
Mijn voorbereiding is nu officieel begonnen, en goede nachtrust en:
Jij liever dan ik!![]()
o'ja voor iedereen die volop aan het squat'en is.. daarvoor geldt het zelfde als sit-upsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Begrijp ik, maar de baas had je overdag naar huis kunnen sturen om savonds terug te komen denk ik dan..quote:Op donderdag 4 juli 2013 05:48 schreef CRX_master het volgende:
[..]
IT he
Zit in de webshops.. dit is geen normale dag. Een van onze klanten is aan het migreren en enige support was daarbij vereist vanuit ons. Helaas moet ik dus een nachtje doorhalen, want migreren van een webshop gebeurd in de regel 's nachts..
Had je mooi nog even een rondje kunnen rennen.
Eerlijk, mijn maag draait om als ik dit flesje zie in de ochtend. Zou ik niet binnen kunnen houdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 06:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kon je vanmiddag niet vrij krijgen dan? Of moesten jullie toen al voorbereidingen treffen? Of misschien ploegendiensten ofzo?
Mijn voorbereiding is nu officieel begonnen, een goede nachtrust en:
Proost!
Ha, dan ken je mijn baas niet.. die heeft amper in de gaten dat er wat aan de hand is.. laten we het daar maar verder niet over hebben.. Ben IT manager en ik voel me wel verantwoordelijk voor mijn klanten, i.t.t. velen andere in dit bedrijf..quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar de baas had je overdag naar huis kunnen sturen om savonds terug te komen denk ik dan..
Had je mooi nog even een rondje kunnen rennen.![]()
Oef, sterkte nog even. Herkenbaar, ik heb er heel af en toe ook wel eens van die dagen/nachten erbij zittenquote:Op donderdag 4 juli 2013 06:29 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Mjaah, had niet verwacht dat het zo laat zou gaan worden. En wilde er graag zelf bij zijn.
Jij liever dan ik!
Ik had die dagen vroeger ook. En achteraf gezien was dat nog best leuk eigenlijk
Vandaag thuis werken....dat beginnen we met het loopje dat we gisteravond niet hebben gedaan
[ Bericht 36% gewijzigd door YUR op 04-07-2013 07:33:16 ]F means you're fucked![]()
Ik was veel te vroeg wakker vanochtend en kon niet meer slapen
Nog getwijfeld om te gaan lopen, maar gisteren tot 21.30 trainen en vanochtend om 6 uur weer zonder tussendoor gegeten te hebben leek me toch niet zo handig.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Af en toe eens zo'n monsterlijk lange werkdag geeft ook weleens een kick als er daardoor maar geen dooien vallen
Ik ben nog aan het snoozen![]()
Yur loopze! Hopelijk ontspannen en genieten![]()
![]()
Zo'n iPad mee naar je slaapkamer meenemen is misschien niet mijn beste nieuwe gewoonte. Dat maakt m'n bed uitkomen nog lastiger.![]()
Thanks! Da's de bedoelingquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:44 schreef Quoi het volgende:
Af en toe eens zo'n monsterlijk lange werkdag geeft ook weleens een kick als er daardoor maar geen dooien vallen
Ik ben nog aan het snoozen![]()
Yur loopze! Hopelijk ontspannen en genieten
Manman wat een werkweek. Nog geen tijd gehad om een herstelloopje te doen na zaterdag, gelukkig huppel ik heel wat af tijdens mijn uren. Morgen maar eens rustig beginnen en zondag LDL.
Die ekiden klinkt wel super, beetje veel te ver om te komen jammer genoeg.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
hup sloffen aan en naar buitenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:15 schreef CRX_master het volgende:
Whoohoo.. Eindelijk thuis.. Slapen ga ik maar niet proberen, vanavond maar op tijd naar bed..
Same here *boks*quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:02 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Ha, dan ken je mijn baas niet.. die heeft amper in de gaten dat er wat aan de hand is.. laten we het daar maar verder niet over hebben.. Ben IT manager en ik voel me wel verantwoordelijk voor mijn klanten, i.t.t. velen andere in dit bedrijf..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
effe complete noob vraag, aangezien het mijn eerste wedstrijd wordt...:
hoe maken jullie die startnummers vast? gewoon met veiligheidsspelden, of is dat funest voor je fijne dryfit shirt?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zometeen mijn eerste echte 5km lopen zonder supervisie van Evy. Ben benieuwd hoe lang ik erover doe.![]()
![]()
veel plezier en neem voor de zekerheid wat broodkruimels meequote:Op donderdag 4 juli 2013 08:53 schreef Cee het volgende:
Zometeen mijn eerste echte 5km lopen zonder supervisie van Evy. Ben benieuwd hoe lang ik erover doe.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
als je geen bibbits heb en geen speldjes wil gebruiken is er altijd nog de elatiektruukquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:46 schreef Guard het volgende:
hoe maken jullie die startnummers vast? gewoon met veiligheidsspelden, of is dat funest voor je fijne dryfit shirt?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veiligheidsspelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:46 schreef Guard het volgende:
hoe maken jullie die startnummers vast? gewoon met veiligheidsspelden, of is dat funest voor je fijne dryfit shirt?Of idd Bibbits, maar speldjes krijg je vaak (niet altijd!) gewoon bij je startnummer. Ja er komen dan kleine gaatjes in je shirt, zorgt niet voor een verminderde werking van je shirt maar is hoogstens een beetje irritant/lelijk
![]()
![]()
En als je geen elastiek hebt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je geen bibbits heb en geen speldjes wil gebruiken is er altijd nog de elatiektruuk![]()
Mij kennende zou dat nodig zijn ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
veel plezier en neem voor de zekerheid wat broodkruimels meeWare het niet dat ik het rondje door het bos nu zowat geblinddoekt kan lopen. Dus het ZOU goed moeten komen.
![]()
Sporttape? Maar taperesten op je shirt is waarschijnlijk irritanter dan kleine gaatjes.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
nou dan neem ik voor de zekerheid maar wat spelden mee
Thanks voor de suggestiesMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
dan haal je het uit je undies!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik heb sowieso een dryfit aan die al redelijk naar de knoppen is (door straps van mijn rugzak tijdens wandelingen), dus maakt dat voor zo'n shirt niets uit, een gaatje meer of minderMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is net als met littekens, ze vertellen een verhaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:58 schreef GotC het volgende:
zorgt niet voor een verminderde werking van je shirt maar is hoogstens een beetje irritant/lelijkIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik vind speldjes niks. Behalve de gaatjes zit mijn startnummer altijd scheef. Een startnummerband heb ik ook al eens geprobeerd maar dat zat beroerd. Dus: Bibbits. Ze zouden alleen wat lichter mogen zijn maar verder vind ik het een uitkomst.
Ik ga in ieder geval tot ergens dit weekend offline, dus hierbij wens ik alle Ekinezen alvast veel plezier en een blessurevrije run!![]()
iets zegt me dat ik blij ben dat ik eind augustus weer weg ben..quote:
Laat hem ff schieten vandaag.. Redelijk gaar na bijna 24 uur werken en niet slapen.. Zaterdag weer op Ekidenquote:![]()
![]()
Voor mij is het ook niks maar er zijn vast liefhebbersquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
iets zegt me dat ik blij ben dat ik eind augustus weer weg ben..
Ik zag op googlemaps dat vlakbij de atletiekbaan een strand is aan een meer. Kan altijd even zwemmen om weer op te frissen.
Dus... Core Stability/Strength, ik geloof dat ik er toch eens aan moet gaan geloven. Ik heb aardig wat rondgezocht en kwam uiteindelijk bij deze routine uit die me wel bevorderlijk lijkt. Denk dat ik deze dan ook ga proberen vol te houden 3 keer per week.
http://strengthrunning.co(...)video-demonstration/
Welke routines gebruiken jullie? En doen jullie ze na het lopen of tijdens de rustdagen?The sun in your Eyes
Ik deed Insanity, maar dat heb ik nu wel even gezien. Ga volgende week aan de slag met Jillian Michaels (30 day shred).quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:38 schreef Onama het volgende:
Dus... Core Stability/Strength, ik geloof dat ik er toch eens aan moet gaan geloven. Ik heb aardig wat rondgezocht en kwam uiteindelijk bij deze routine uit die me wel bevorderlijk lijkt. Denk dat ik deze dan ook ga proberen vol te houden 3 keer per week.
Welke routines gebruiken jullie? En doen jullie ze na het lopen of tijdens de rustdagen?
Overigens deed ik wel core werk op "loopdagen", maar niet kort na elkaar. 's ochtends lopen, ' s middags / 's avonds core werkMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo, dat was al best wel warmStrakblauwe lucht en weinig wind
Dus: Lekker ontspannen kunnen lopen. Dit keer met muziekje op, ook weleens geinig.F means you're fucked![]()
Euh...geenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:38 schreef Onama het volgende:
Welke routines gebruiken jullie? En doen jullie ze na het lopen of tijdens de rustdagen?
Die Insanity/Jillian Michaels shreds zijn toch gericht op het gehele lichaam? Vooral over Insanity leek me net iets te voor mijn doelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik deed Insanity, maar dat heb ik nu wel even gezien. Ga volgende week aan de slag met Jillian Michaels (30 day shred).
Overigens deed ik wel core werk op "loopdagen", maar niet kort na elkaar. 's ochtends lopen, ' s middags / 's avonds core werk
Denk dat op de loopdagen me ook beter gaat bevallen, 's ochtends lopen, 's avonds gekke standjes op de vloer.quote:
Bewuste keuze of gewoon nooit mee bezig geweest?The sun in your Eyes
Ik besef me dat ik het eigenlijk wel heel erg nodig heb, maar ik vind er echt geen reet aan. Misschien ook omdat ik het gewoon niet kanquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:48 schreef Onama het volgende:
[..]
Die Insanity/Jillian Michaels shreds zijn toch gericht op het gehele lichaam? Vooral over Insanity leek me net iets te voor mijn doelen.
Denk dat op de loopdagen me ook beter gaat bevallen, 's ochtends lopen, 's avonds gekke standjes op de vloer.
[..]
Bewuste keuze of gewoon nooit mee bezig geweest?
Ik herken het wel, krachttrainingen enzo spreken me helemaal niet aan. Maar goed, dat zei ik ook over hardlopen een half jaar geleden en als dat half uurtje in de week me een sterkere loper maakt dan ga ik toch proberen er een gewoonte van te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik besef me dat ik het eigenlijk wel heel erg nodig heb, maar ik vind er echt geen reet aan. Misschien ook omdat ik het gewoon niet kanThe sun in your Eyes
misschien is zweet op je rug uit angst voor een "telling off" bij de fysio omdat je je oefeningen niet gedaan heb een geode motivatiequote:Op donderdag 4 juli 2013 09:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik besef me dat ik het eigenlijk wel heel erg nodig heb, maar ik vind er echt geen reet aan. Misschien ook omdat ik het gewoon niet kan
Neuh, dat heeft me in het verleden niet veel gedaan eigenlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien is zweet op je rug uit angst voor een "telling off" bij de fysio omdat je je oefeningen niet gedaan heb een geode motivatie
Tja was al bezig met insanity voordat ik begon met hardlopenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:48 schreef Onama het volgende:
[..]
Die Insanity/Jillian Michaels shreds zijn toch gericht op het gehele lichaam? Vooral over Insanity leek me net iets te voor mijn doelen.
En blijf daar ook mee bezig, met dit soort programma's. Is inmiddels onderdeel van mijn "sportroutine".
Tis wel redelijk heftig ja
ik krijg nog eens nare dromen van die fysio van je...quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien is zweet op je rug uit angst voor een "telling off" bij de fysio omdat je je oefeningen niet gedaan heb een geode motivatie
valt mee hoor maar het is wel een type van "je kom hier voor een reden, en als je de oefeningen niet doe hoef je net zo goed niet te komen."quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:58 schreef Guard het volgende:
[..]
ik krijg nog eens nare dromen van die fysio van je...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wat natuurlijk 100% waar isquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
valt mee hoor maar het is wel een type van "je kom hier voor een reden, en als je de oefeningen niet doe hoef je net zo goed niet te komen."Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Standaard schemaatje voor beginners is minuutje crunches, halve minuut schuine crunches per kant, minuut rechte plank, halve minuut schuine plank per kant, minuut glute bridge en de bird dog 10x per kant. Dan dat schemaatje 2x achter elkaar, ongeveer 3-4x per week.
Glute bridge; goed op de hakken leunen en bekken naar achteren kantelen.
Birddog, zorgen dat je rug gefixeerd blijft (dus niet doorzakken naar de kant die je optilt)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
somt mijn oefeningen op....quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Standaard schemaatje voor beginners is minuutje crunches, halve minuut schuine crunches per kant, minuut rechte plank, halve minuut schuine plank per kant, minuut glute bridge en de bird dog 10x per kant. Dan dat schemaatje 2x achter elkaar, ongeveer 3-4x per week.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Birddog, zorgen dat je rug gefixeerd blijft (dus niet doorzakken naar de kant die je optilt)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Minuut crunches...dan ben ik al afgehaaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Birddog, zorgen dat je rug gefixeerd blijft (dus niet doorzakken naar de kant die je optilt)
Mijn eerste 5km volbracht, in iets minder dan 31 minuten (dat klinkt beter dan 'iets meer dan 30 minuten')
![]()
![]()
Een paar ontzettende kl*tedagen achter de rug dus ik moest even lopen .. een nieuw record qua afstand en minuten maar geen idee hoeveel want door alle dingen die door mijn hoofd gaan, kan ik blijkbaar mijn Garmin al niet eens meer normaal aanzetten en zorgen dat ie wat registreert. Tot twee keer toe een piepje omdat hij in slaapstand wilde gaan en pas bij de tweede keer ging hij blijkbaar lopen![]()
![]()
Lekker bezig!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:27 schreef Cee het volgende:
Mijn eerste 5km volbracht, in iets minder dan 31 minuten (dat klinkt beter dan 'iets meer dan 30 minuten')
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:27 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
Lekker bezig!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:27 schreef Cee het volgende:
Wel lekker gelopen? Jammer van je garmin, maar hopelijk wel lekker gelopen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:28 schreef Serinde het volgende:
Een paar ontzettende kl*tedagen achter de rug dus ik moest even lopen .. een nieuw record qua afstand en minuten maar geen idee hoeveel want door alle dingen die door mijn hoofd gaan, kan ik blijkbaar mijn Garmin al niet eens meer normaal aanzetten en zorgen dat ie wat registreert. Tot twee keer toe een piepje omdat hij in slaapstand wilde gaan en pas bij de tweede keer ging hij blijkbaar lopen
Ik moet vanavond dus een korte broek kopen. In het winkelcentrum vlak bij mijn werk zit alleen een Aktiesport, zou ik daar kunnen slagen? Anders moet ik de stad in. Geen ramp; maar kost meer tijd en heb veel te doen vandaag.
En oh ja, ik had níet bij de sale van zalando moeten kijken. Ooit gezegd dat ik uit principe daar niets koop, maar ben mijn principes aan het heroverwegen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ren gewoon zo hard dat er zoveel tegenwind is dat het blaadje er niet af kan vallenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:46 schreef Guard het volgende:
hoe maken jullie die startnummers vast? gewoon met veiligheidsspelden, of is dat funest voor je fijne dryfit shirt?
Ze hebben vast wel iets toch. Sportwinkel zonder korte broeken lijkt me gekquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:46 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Lekker bezig!!!
[..]
Wel lekker gelopen? Jammer van je garmin, maar hopelijk wel lekker gelopen!
Ik moet vanavond dus een korte broek kopen. In het winkelcentrum vlak bij mijn werk zit alleen een Aktiesport, zou ik daar kunnen slagen? Anders moet ik de stad in. Geen ramp; maar kost meer tijd en heb veel te doen vandaag.
En oh ja, ik had níet bij de sale van zalando moeten kijken. Ooit gezegd dat ik uit principe daar niets koop, maar ben mijn principes aan het heroverwegen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ren gewoon zo hard dat er zoveel tegenwind is dat het blaadje er niet af kan vallen
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ren gewoon zo hard dat er zoveel tegenwind is dat het blaadje er niet af kan vallen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ugh, ik weet dat het heel nuttig kan zijn enzo, maar ik heb er ook écht géén zin inquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:38 schreef Onama het volgende:
Welke routines gebruiken jullie? En doen jullie ze na het lopen of tijdens de rustdagen?Aan de andere kant, als je het meteen na het lopen doet is het eigenlijk helemaal geen probleem. Of op een rustdag, net voor het douchen.. Ik zal ook eens een poging doen om me er toe te zetten.
Super!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:27 schreef Cee het volgende:
![]()
Aww klinkt vervelend!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:28 schreef Serinde het volgende:
Een paar ontzettende kl*tedagen achter de rug dus ik moest even lopen .. een nieuw record qua afstand en minuten maar geen idee hoeveel want door alle dingen die door mijn hoofd gaan, kan ik blijkbaar mijn Garmin al niet eens meer normaal aanzetten en zorgen dat ie wat registreert. Tot twee keer toe een piepje omdat hij in slaapstand wilde gaan en pas bij de tweede keer ging hij blijkbaar lopen![]()
Even volledig offtopic
Uitzendbureaus die de uitbetaling van je salaris regelen zijn een F*CKING PAIN IN THE ASS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar wordt het zeker weer eens tijd voor. Helaas moet ik net zo lang wachten als jou Yur...
Ik ga trouwens toch maar even de stad in voor een sportbroek. Bedacht me later dat ik destijds voor een capri ook niet kon slagen bij de aktiesport, ze hadden er één hangen, vind ik een beetje weinig keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al moet ik je over de finish heen sjouwenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog maar 5 weken tot de vooroeverloopF means you're fucked![]()
Na een week horizontaal te hebben doorgebracht op Aruba, deze week het lopen maar weer opgepakt. Moet zeggen dat zelfs de rustige training me best zwaar viel.Net terug van 8km op gemiddeld 9,4 maar het ging niet van harte. Het was ook best al warm buiten.
Over core oefeningen gesproken, ik ben lid van Train 4 life. Maar heb niet altijd de discipline om de workout of the day te doen![]()
![]()
En bij de start dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ren gewoon zo hard dat er zoveel tegenwind is dat het blaadje er niet af kan vallen
[..]
Ow ik ga het wel halen hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Al moet ik je over de finish heen sjouwen
Moet meer oppassen dat ik voor die tijd niet tegen een blessure oploop in m'n enthousiasme.![]()
Al moet ik je persoonlijk tegenhoudenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow ik ga het wel halen hoor
Moet meer oppassen dat ik voor die tijd niet tegen een blessure oploop in m'n enthousiasme.F means you're fucked![]()
Dan hou ik hem even vast tot ik op cruisesnelheid ben.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog maar 5 weken tot de vooroeverloop![]()
![]()
![]()
Logisch eigenlijk...quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan hou ik hem even vast tot ik op cruisesnelheid ben.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Van de week nog ff gekeken hoe en wat met de vooroeverloop. Qua tijd is het best wel te doen voordat ik 's nachts op vakantie ga. Alleen ga ik Medemblik zo vroeg niet halen, dus dan moet ik gelijk naar de start in Enkhuizen. Maar dan is het weer lastig qua vervoer van Medemblik naar Enkhuizen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
![]()
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Nice!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:27 schreef Cee het volgende:
The sun in your Eyes
Hehhee, aangezien m'n baas m'n contract niet verlengt ga ik "The Internship" met werk bekijken. Gaat over twee mensen die ontslagen worden en richting Google vertrekken voor een stage. Hoe toepasselijk is dat!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:40 schreef slacker_nl het volgende:
Hehhee, aangezien m'n baas m'n contract niet verlengt ga ik "The Internship" met werk bekijken. Gaat over twee mensen die ontslagen worden en richting Google vertrekken voor een stage. Hoe toepasselijk is dat!en
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wie heeft er hier wel eens met behulp van een pacer (niet de pacer van Garmin) gelopen op een wedstrijd? Loopt dat prettig of is het erg vervelend om de hele tijd in een groep te lopen?
The sun in your Eyes
Ik ben nog nooit gepaced volgens mij, maar ik heb laatst gepaced...en mn schoonvader was er érg blij meequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef Onama het volgende:
Wie heeft er hier wel eens met behulp van een pacer (niet de pacer van Garmin) gelopen op een wedstrijd? Loopt dat prettig of is het erg vervelend om de hele tijd in een groep te lopen?
Of bedoel je zo'n algemene pacer met een ballon oid?F means you're fucked![]()
Jep zo'n ballon meneer inderdaad. Ben wel eens persoonlijk gepaced door een vriend die me toen naar mijn 48 minuten op de 10k heeft gebracht, maar de wedstrijd van volgende week heeft algemene pacers.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gepaced volgens mij, maar ik heb laatst gepaced...en mn schoonvader was er érg blij mee
Of bedoel je zo'n algemene pacer met een ballon oid?The sun in your Eyes
Ik zit nu toch weer na te denken over hardloopschoenen.... Vanmorgen liep ik op mijn New Balance-jes, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat die schoenen niet mijn fijnste schoenen zijn. Die ga ik dus niet meer kopen.
Op mijn Asics loop ik nog niet lang genoeg om er een duidelijk gevoel over te hebben. Mijn Brooks Pureflows liepen tot op heden het allerlekkerst. Die ga ik wellicht nog een keer kopen. Er zijn nog 2 schoenen die ik graag zou willen proberen: De Nike Flyknits en de Pearl Izumi Road N2.
Had ik maar veel geld
Ik heb ze tot op heden ontweken eigenlijk...heb de behoefte nog niet gehadquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:05 schreef Onama het volgende:
[..]
Jep zo'n ballon meneer inderdaad. Ben wel eens persoonlijk gepaced door een vriend die me toen naar mijn 48 minuten op de 10k heeft gebracht, maar de wedstrijd van volgende week heeft algemene pacers.F means you're fucked![]()
Die Flyknits zijn duur
Tijdens de marathon geprobeerd maar niet bij kunnen houden. Daarvoor wel eens een lokaal loopje gedaan wat in de wintermaanden elke maand is met pacers. Liep wel prettig en gezellig, een beetje babbelend ongemerkt de kilometers wegtikkend. De groep was niet zo groot en werd bij elk rondje van 5 km steeds kleiner.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef Onama het volgende:
![]()
Die asics heb ik gemenge gevoelens over. Met lopen nergens last van, kijk ik echter naar de zool zie ik veel meer slijtage dan bij mijn brooks die ik al langer gebruik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef YUR het volgende:
Ik zit nu toch weer na te denken over hardloopschoenen.... Vanmorgen liep ik op mijn New Balance-jes, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat die schoenen niet mijn fijnste schoenen zijn. Die ga ik dus niet meer kopen.
Op mijn Asics loop ik nog niet lang genoeg om er een duidelijk gevoel over te hebben. Mijn Brooks Pureflows liepen tot op heden het allerlekkerst. Die ga ik wellicht nog een keer kopen. Er zijn nog 2 schoenen die ik graag zou willen proberen: De Nike Flyknits en de Pearl Izumi Road N2.
Had ik maar veel geld![]()
Ik heb mijn twijfels over de zachte bovenkant van de asics, zeker rondom de enkelsquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die asics heb ik gemenge gevoelens over. Met lopen nergens last van, kijk ik echter naar de zool zie ik veel meer slijtage dan bij mijn brooks die ik al langer gebruik.F means you're fucked![]()
Het lijkt mij wel erg fijn zo'n pacer. Ik probeer sowieso altijd iemand te zoeken die hetzelfde tempo loopt om achteraan te lopen.![]()
Ook heb ik het idee dat ze voor de wat langere afstanden wat minder geschikt. Zelf zou ik nog wel eens kinvarra's willen proberen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels over de zachte bovenkant van de asics, zeker rondom de enkels![]()
Die zitten bij mij niet super. Al vind ik het nieuwste model al beter dan de oudere.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ook heb ik het idee dat ze voor de wat langere afstanden wat minder geschikt. Zelf zou ik nog wel eens kinvarra's willen proberen.F means you're fucked![]()
Ik ben ook bang dat ik hem niet bij kan houden, maar denk dat ik het gewoon ga proberen. Kan me altijd nog af laten zaken als het te snel blijkt te zijn. Het parcours is zo plat als een dubbeltje dus daar mag het niet aan liggen. Levert waarschijnlijk nog wat afleiding op ook nog, zo'n groepje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Tijdens de marathon geprobeerd maar niet bij kunnen houden. Daarvoor wel eens een lokaal loopje gedaan wat in de wintermaanden elke maand is met pacers. Liep wel prettig en gezellig, een beetje babbelend ongemerkt de kilometers wegtikkend. De groep was niet zo groot en werd bij elk rondje van 5 km steeds kleiner.The sun in your Eyes
Die pacer bij de marathon had ik normaal gesproken voor minimaal de eerste 30 km makkelijk bij kunnen houden. Nadat ik die pacer echt met moeite bij kon houden wist ik al dat er iets goed fout zat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:22 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik hem niet bij kan houden, maar denk dat ik het gewoon ga proberen. Kan me altijd nog af laten zaken als het te snel blijkt te zijn. Het parcours is zo plat als een dubbeltje dus daar mag het niet aan liggen. Levert waarschijnlijk nog wat afleiding op ook nog, zo'n groepje.![]()
Welke pacetijd wil je volgen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:22 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik hem niet bij kan houden, maar denk dat ik het gewoon ga proberen. Kan me altijd nog af laten zaken als het te snel blijkt te zijn. Het parcours is zo plat als een dubbeltje dus daar mag het niet aan liggen. Levert waarschijnlijk nog wat afleiding op ook nog, zo'n groepje.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ooit eens gedaan, gewoon beetje rond de pacer van 6/km gelopen, ging lekker en bij km7 vond ik het welletjes en ben ik weggestoven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef Onama het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben dol op mijn Kinvara's. Ik denk ook dat ik zaterdag wel met Jero ga kinvaraboksen, want ik ben allesbehalve overtuigd van mijn Omni's. Die houd ik voor de lange lange afstanden, en na de Vooroeverloop komen er Mirage's. M'n Brooks doe ik met pensioen.![]()
Maar ik kan niet met Jero gaan VFFboksenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:47 schreef YUR het volgende:
* YUR vindt nog steeds dat Jero gewoon op zijn VFF's moet lopen zaterdag![]()
![]()
We komen ook niet om te boksenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar ik kan niet met Jero gaan VFFboksen
Lopen![]()
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: