Je kan nou eenmaal niet van alle sporten een beetje verstand hebben. Of in jouw geval heel weinig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem vaak maar een saaie speler, zie weinig actie bij hem. Vandaag heeft ie alleen maar laf gespeeld, heel soms initatief getoond
Ik moest wel lachen om het nooit van gehoord.quote:
Ik vraag wie die gozer was want ik zag die TT.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoezo? Zoveel zinnigs post je anders niet.
Vanwaar deze vraag?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn zet ze eens op volgorde van wat jij het liefste kijkt:
- Darten
- Voetbal
- Wielrennen
- Tennis
- Schaatsen
Het is vechten tegen de bierkaai.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit zou een goed topic voor KLB zijn.
Echt hequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om het nooit van gehoord.
Het zal een zware klap zijn voor de nabestaanden.
Ik heb serieus vrij weinig met schaatsen, maar goed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat je over al die sporten een mening hebt, dus zet ze eens op volgorde.
Ja hoor... zat ik er toch nog naastquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb serieus vrij weinig met schaatsen, maar goed.
- Darten
- Voetbal
- Tennis
- Wielrennen
- Schaatsen
Darten boven voetbal?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb serieus vrij weinig met schaatsen, maar goed.
- Darten
- Voetbal
- Tennis
- Wielrennen
- Schaatsen
Die vraag was niet vreemd hoor, maar dat jij daarna vraagt of hij een 'hoolie' wasquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vraag wie die gozer was want ik zag die TT.
Wel grappig dat iedereen die hem niet kent wel YNWA staat te zingen voor hem.
Oh het was echt zo'n iemand als Sven Westendorp bij Ajax?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die vraag was niet vreemd hoor, maar dat jij daarna vraagt of hij een 'hoolie' was
Hoezo is dat grappig dan Rens? Veel mensen kenden hem wel, ook al was het maar van gezicht.
Laat maar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh het was echt zo'n iemand als Sven Westendorp bij Ajax?
Ik denk een beter persoon alleen. Al is dat niet zo moeilijk.quote:
Een verrader? Laag weer van je.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh het was echt zo'n iemand als Sven Westendorp bij Ajax?
Het was een mattie van Steven dus pas op héquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk een beter persoon alleen. Al is dat niet zo moeilijk.
Deze post had leuker geweest als Steven nog postte.
Omdat? Het was gewoon een tering mongool, niks meer niks minder.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was een mattie van Steven dus pas op hé
Was de kerel die zijn moord had georganiseerd ook een mattie van Steven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was een mattie van Steven dus pas op hé
ruben halmanquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was de kerel die zijn moord had georganiseerd ook een mattie van Steven?
Die gast die hier uit de buurt komt? Ben even zijn naam kwijt, zo'n kale.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was de kerel die zijn moord had georganiseerd ook een mattie van Steven?
Die hadden Opel toch al.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
voor ik ga,
keisuke honda akkoord met ac milan
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hadden Opel toch al.
Superleuke grap.
Ik weet niet hoe ik die moet installeren naast mijn dukes of hazzard toeter.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Wel heb ik een verslaving aan Wilhelmina pepermunt.
Gewoon een keer de Kwik-fit binnenlopen en dit filmpje laten zien. Zij weten die dingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die moet installeren naast mijn dukes of hazzard toeter.
Zoveel van vreten dat het je hele bek verneukt, ik ken het.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Wel heb ik een verslaving aan Wilhelmina pepermunt.
Ik kan ook niet zuigen gewoon aan zo'n ding. Ik moet gewoon bijten, en een nieuwe pakkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zoveel van vreten dat het je hele bek verneukt, ik ken het.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zuigen gewoon aan zo'n ding. Ik moet gewoon bijten, en een nieuwe pakken. Laat ik nou een grote pot hebben staan, gekregen nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |