NATIONALITEIT!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers, doe eens rustig. Al dat gescheld met nationaliteiten is nergens voor nodig.
Flikker jij lekker op naar Zeeland.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers, doe eens rustig. Al dat gescheld met nationaliteiten is nergens voor nodig.
Ik woon niet eens in Zeeland en ik kom er ook niet vandaan. M'n ouders wonen er alleen aap. Als je nog langer doorgaat met dit gezeik van je ga ik zo een stapje zetten. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Flikker jij lekker op naar Zeeland.
He doe even rustig jij, je hoeft niet direct te gaan dreigen hier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Zeeland en ik kom er ook niet vandaan. M'n ouders wonen er alleen aap. Als je nog langer doorgaat met dit gezeik van je ga ik zo een stapje zetten. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
Als jij ook ff je muil houdt of jezelf nuttig maakt en wat Nikes in elkaar gaat naaien.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
Dat jullie marokkanen zo onjuist bejegenen, vind ik echt niet kunnen.
Ik zag geen andere uitweg. Zie het als een noodgreep.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
He doe even rustig jij, je hoeft niet direct te gaan dreigen hier.
He spleetoog. Bemoei je er niet mee en vouw die loempia's dicht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
Dat jullie marokkanen zo onjuist bejegenen, vind ik echt niet kunnen.
Ik ben geen arbeider zoals jijquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
He spleetoog. Bemoei je er niet mee en vouw die loempia's dicht.
Verzin je eigen grappen sneukees.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Smoofie een Vietnamees?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat ik matties ben met Rens he?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag geen andere uitweg. Zie het als een noodgreep.
Oh shit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je weet dat ik matties ben met Rens he?
AVADA KEDAVRA!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, nog erger. Een modderbloedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |