Goed topicquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
SPT / FISH'O'MANIA: 14 juli 2013, RTL7
5 uur lang vissen op TV?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
SPT / FISH'O'MANIA: 14 juli 2013, RTL7
Bedankt. Nu hoef ik dus niet naar de opticien.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen? Ik maak niet voor niks zo'n uitgebreide OP.
Komt goed Vincent.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bedankt. Nu hoef ik dus niet naar de opticien.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.facebook.com/events/257250627749542
Pareltje hoor.
Het rijmt niet eens.quote:Nog een leus:
He agent, ben je nou een held
Pak dan de dieven van ons belastinggeld
Ze staan daar te feesten op het binnenhof
En zuipen daar al jouw spaargeld op
Ik heb zo'n hekel aan dit soort kneuzen. Die mensen zijn overal op tegen en uiten dat middels grote en grove woorden, maar spreken alleen maar in algemene termen die verraden dat ze niet eens weten hoe ze hun gevoelens met concrete argumenten kunnen onderbouwen. Kortweg: Ze worden boos om iets wat ze niet snappen of waar ze niet eens de moeite voor doen om het te doorgronden.quote:
Graaiers daar in den haag!! opRutte HAHA snap je hem?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dit soort kneuzen. Die mensen zijn overal op tegen en uiten dat middels grote en grove woorden, maar spreken alleen maar in algemene termen die verraden dat ze niet eens weten hoe ze hun gevoelens met concrete argumenten kunnen onderbouwen. Kortweg: Ze worden boos om iets wat ze niet snappen of waar ze niet eens de moeite voor doen om het te doorgronden.
Als ik niet beter wist zou ik denken dat het online cabaret in z'n puurste vorm was.
Dit zou een goed topic voor KLB zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dit soort kneuzen. Die mensen zijn overal op tegen en uiten dat middels grote en grove woorden, maar spreken alleen maar in algemene termen die verraden dat ze niet eens weten hoe ze hun gevoelens met concrete argumenten kunnen onderbouwen. Kortweg: Ze worden boos om iets wat ze niet snappen of waar ze niet eens de moeite voor doen om het te doorgronden.
Als ik niet beter wist zou ik denken dat het online cabaret in z'n puurste vorm was.
Eens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit zou een goed topic voor KLB zijn.
Nee man, heerlijke speler. Beheerst alle onderdelen tot in de puntjes.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komt goed weg man, niet normaal.
Maar zijn spel is ook vreselijk om te zien zeg.
Ik vind hem vaak maar een saaie speler, zie weinig actie bij hem. Vandaag heeft ie alleen maar laf gespeeld, heel soms initatief getoondquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee man, heerlijke speler. Beheerst alle onderdelen tot in de puntjes.
Ventquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem vaak maar een saaie speler, zie weinig actie bij hem. Vandaag heeft ie alleen maar laf gespeeld, heel soms initatief getoond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |