Zijn kinderen zijn 19 en 22 lees ik hier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken. Ik gok maar dat zijn kinderen al wat ouder zijn en geen onschuldige kindertjes die met wereldse pikanterieën zijn geconfronteerd.
Tenzij het condoom scheurt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:30 schreef drexciya het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat niemand hier Willem Buiter op zijn minst een min één geeft voor vreemdgaan. Wanneer je getrouwd bent en kinderen hebt, moet je ook je verstand gebruiken dan alleen maar met iets tussen je benen te denken. Dat had een heleboel problemen voorkomen. Of ga dan voor betaalde seks, dan heb je geen problemen en complicaties achteraf.
Ja net als VVD New York of D66 New York of CDA New York.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:18 schreef raptorix het volgende:
Hahaha zelden zal ik zo lekker slapen, oja PVDA New York![]()
![]()
Sowieso een politieke afdeling in het buitenland hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja net als VVD New York of D66 New York of CDA New York.....
Ach dat is vooral een soort vehikel voor partijleden aldaar om contact te onderhouden met landgenoten aldaar. Die afdelingen doen ook vrijwel alle activiteiten samen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sowieso een politieke afdeling in het buitenland hebben![]()
![]()
![]()
Eerlijk: telkens als ik het lees, moet ik hardop lachen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Die dode vogels dat doet het hem wel. Hoe kom je erop?
Dit dus. Jarenlang denigregend gescheld op "suffe huisvrouwtjes-zonder-carrière" (lees: hardwerkende vrouwen/mensen die graag wat minder 'carrière' maken - als ze al ooit de keus hadden, want de meesten onder ons moeten gewoon 'blij' zijn met het werk wat we kunnen krijgen! - omdat ze graag zelf ook nog voor hun kinderen wilden zorgen).quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:13 schreef hexje het volgende:
Het is natuurlijk zo vermakelijk omdat ze andere vrouwen zo de maat neemt.
Die gaat zich voorlopig wel even gedeisd houden denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit dus. Jarenlang denigregend gescheld op "suffe huisvrouwtjes-zonder-carrière" (lees: hardwerkende vrouwen/mensen die graag wat minder 'carrière' maken - als ze al ooit de keus hadden, want de meesten onder ons moeten gewoon 'blij' zijn met het werk wat we kunnen krijgen! - omdat ze graag zelf ook nog voor hun kinderen wilden zorgen).
En nu dit.
Hypocriet faalwijf. Binnenkort in Paul & Witteman, vermoed ik zo.
NB: die vent deugt natuurlijk ook voor geen meter, laat dat duidelijk zijn.
Soort-zoekt-soort.
Ik hoop het maar, want als er één eigenschap die dit soort arrogante egalitaire types allemaal gemeenschappelijk hebben, is dat ze maar wàt graag in de schijnwerpers (blijven) staan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die gaat zich voorlopig wel even gedeisd houden denk ik
Als feministe heeft ze geen enkele geloofwaardigheid meer over na deze affaire.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, want als er één eigenschap die dit soort arrogante egalitaire types allemaal gemeenschappelijk hebben, is dat ze maar wàt graag in de schijnwerpers (blijven) staan.
Dat vind ik okee, als ze maar eens éindelijk ophoudt met dat elitaire gescheld op "die stomme huisvrouwtjes" waar ze dus naam mee heeft gemaakt de afgelopen 15 jaar. We kunnen niet allemaal bankdirecteur/adviseur worden, mevrouw Mees.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als feministe heeft ze geen enkele geloofwaardigheid meer over na deze affaire.
Maar wellicht dat ze met haar economische kennis nog wel eens een comeback maakt.
Ja, de sterke zelfstandige vrouw die genoegen neemt met een 2de plaats omdat haar vriendje zijn vrouw niet zal verlaten....quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:13 schreef hexje het volgende:
Het is natuurlijk zo vermakelijk omdat ze andere vrouwen zo de maat neemt.
Goed punt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jammer van die grootmoederarmen.Achterlangs dan maar.
"waar twee vechten hebben twee schuld" gaat echt niet altijd op hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:59 schreef Copycat het volgende:
Waar twee vechten hebben twee schuld. Maar het is imo min om de vrouw en kinderen erbij te betrekken. Daarom team Buitendedeurneuker.
Deze reactie maakt dit topic het waard om te volgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:00 schreef Ringo het volgende:
Kijk die reacties van alle gefatsoeneerde vinexgorilla's.
Stoer wijf, lekker fout!
Mijn voorspelling: Binnenkort weer uithuilen in Nederland, en dan een mooie baan bij een PVDA denktank.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:00 schreef Ringo het volgende:
Stoer wijf, lekker fout!
Dat, en je daarbij ook nog eens zo gedragen dat je geen waardigheid meer over hebt...quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo'n functie vertolken en dan toch een buitenvrouw zijn, niks beter dan een ongeschoolde Surinaamse vrouw die zij graag de les leest
quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:00 schreef Ringo het volgende:
Stoer wijf, lekker fout!
Ja, ze zit vast geweldig lekker in haar vel, te zien aan dit soort acties.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:00 schreef Ringo het volgende:
Stoer wijf, lekker fout!
En $5000 om op borgtocht vrij te komen.. Dat lijkt me best weinig, waarom is dat niet al betaald?quote:Dwars, eigenzinnig en nu ook stalker
Strafrechter Robert Mandelbaum heeft beslist dat Mees moet wegblijven van Buiter en diens familie. Ze mag hen niet bellen, nergens bezoeken, geen mails sturen, geen brieven, geen sms'jes of anderszins contact zoeken. Komende vrijdag komt de zaak opnieuw voor. De borgsom is 5.000 dollar. Toen woensdag het nieuws over haar aanhouding bekend werd, ontplofte Twitter, een medium dat ze zelf intensief gebruikte. Medelijden en leedvermaak wisselden elkaar af in de reacties.
Heleen Nijkamp heette Mees toen ze in 2002 voor 50 dollar in New York haar achternaam liet veranderen in Mees, naar de Haagse kledingzaak waar ze haar mantelpakjes kocht. Voor Amerikanen, ze woonde toen twee jaar in New York, was de naam Nijkamp niet te doen. Haar ouders waren allesbehalve blij. Ze komt uit Hengelo, volgde daar het gymnasium en studeerde Spaans en economie in Utrecht. Ze spreekt vijf talen.
Ex-geliefde
Als Nijkamp stalkte ze voor het eerst een ex-geliefde. Ze werkte toen op het ministerie van Financiën in Den Haag en kreeg een relatie met een gehuwde wethouder van die stad. Hij verbrak de relatie en er was een aanklacht nodig om haar bij hem vandaan te houden.
Ergens gelezen dat ze het niet kon betalen, wat me buitengewoon onwaarschijnlijk lijkt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:31 schreef Perrin het volgende:
Hm, niet voor het eerst ook dat gestalk, zo te lezen:
[..]
En $5000 om op borgtocht vrij te komen.. Dat lijkt me best weinig, waarom is dat niet al betaald?
Misschien vindt ze het wel even lekker rustig, zo in de gevangenis zonder journalisten en twitterquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ergens gelezen dat ze het niet kon betalen, wat me buitengewoon onwaarschijnlijk lijkt.
quote:Heleen Nijkamp heette Mees toen ze in 2002 voor 50 dollar in New York haar achternaam liet veranderen in Mees, naar de Haagse kledingzaak waar ze haar mantelpakjes kocht.
Nijkamp wordt dan toch gewoon uitgesproken als Naikemp, da's toch geen probleem? Vooral als je in correspondentie of naambordjes je naam als Nycamp laat schrijven.quote:Voor Amerikanen, ze woonde toen twee jaar in New York, was de naam Nijkamp niet te doen.
Ja, of doe anders Newcamp, dat is volgens mij de letterlijke vertaling.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Nijkamp wordt dan toch gewoon uitgesproken als Naikemp, da's toch geen probleem? Vooral als je in correspondentie of naambordjes je naam als Nycamp laat schrijven.
Lijkt dat Mees daar iedere keer als Mies of Miez wordt uitgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |