Reken er maar niet op. Gewoon Djokovic in 3.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:18 schreef Angelof9 het volgende:
Misschien kan de manke JdP Djokovic ook verslaan. Gewoon, omdat dat niet logisch is.
1e service liep geweldig, weinig UEs, hij speelde echt goed. Heeft hij überhaupt BPs weggegeven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef Norrage het volgende:
Jezus christus, hoe heeft Delpo dit in godsnaam kunnen winnen![]()
![]()
Laten we hopen dat het nu niet stijf wordt etc en hij straks moet opgeven....En dat het gewoon écht meeviel.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef Marcoss het volgende:
Hopelijk is hij topfit voor de wedstrijd tegen Djokovic, dan kan dat best een fantastische wedstrijd worden
Hema > H&M.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Overigens, H&M als sponsor?![]()
Zal vast niet de eerste zijn die dit zegt..
Je ziet het vaak dat spelers een wedstrijd relatief probleemloos uitspelen maar alsnog flink geblesseerd blijken te zijn. Darcis ook een sprekend voorbeeld daarvan natuurlijk. Maar als het hetzelfde was als tegen Zemlja biedt dat weer wat perspectief, want daar is hij goed bovenop gekomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:33 schreef Norrage het volgende:
Klinkt niet goed dit interview...hij zat vol onder pijnstillers en had echt pijn de hele set.....laten we hopen dat ze hem kunnen oplappen voor vrijdag.
Bedankt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:12 schreef Salamando het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/video/52547(...)-voor-del-potro.html
Die knie
Misschien wel, maar er wordt al twee uur over gepraat en ik ben inmiddels benieuwd naar wat er gebeurde. Hoop dat het niks is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat zou heel erg zijn ja..Hopen op Jano. Zeker omdat dat resultaat hem zal helpen met doorbreken. Voor Kubot is dit natuurlijk een gigantische fluke.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
Als Kubot wint, geloof ik de halve finales verder wel. Zijn dan bijna walkovers voor zowel Djokovic als Murray.
Prewcies, dat vind ik ook., Leuk voor Kubot als hij wint, maar hij heeft 0% kans tegen Murray en Janowicz heeft nog wel iets van een kans lijkt me.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zou heel erg zijn ja..Hopen op Jano. Zeker omdat dat resultaat hem zal helpen met doorbreken. Voor Kubot is dit natuurlijk een gigantische fluke.....
Ik zal het alvast verklappen. Murray wint doodeenvoudig met 3-1quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:37 schreef Norrage het volgende:
Zoo...wat een fouten van Murray....Murray moet heel zwaar aan de bak hier....
Lisicki is ook een zeekoe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net pas dat die irritante zeug van een Bartoli in de halve finale staat
Hup Lisicki of Radwanska dan maar voor de winst
Precies.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien wel, maar er wordt al twee uur over gepraat en ik ben inmiddels benieuwd naar wat er gebeurde. Hoop dat het niks is.
? Zelf nog nooit zo'n punt live gezien blijkbaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Eppie_NL het volgende:
Kut publiek.
Wel een super bal van Mandy.
Wel bizar ja.quote:
Idd, altijd als het een beetje moeilijk wordt. Zo irritant.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel bizar ja.
Maar wat speelt murray weer verdedigend zeg.....
En dan nog zoveel foutenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel bizar ja.
Maar wat speelt murray weer verdedigend zeg.....
Om moedeloos van te worden....quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Idd, altijd als het een beetje moeilijk wordt. Zo irritant.
nou verneuken, Aardig weg gebeukt ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon ook nog ff 0-40 verneuken en set Verdasco
1 echte fout van Murray zelf, 1 return die hij zeker kon maken en 1 winner van Dasco zaten er bij die 3 punten..quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
nou verneuken, Aardig weg gebeukt ook.
En dan op deuce die dropshotquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 echte fout van Murray zelf, 1 return die hij zeker kon maken en 1 winner van Dasco zaten er bij die 3 punten..
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Je hoort dat publiek elk verloren punt steeds een klein stukje overlijden...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Murray wordt met de minuut minder Brits en meer Schots ja
Dat is altijd zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Wint ie waarschijnlijk met 3-2, zul je net zien
Moet zeggen, murray heeft dit wel vaker. Tegen gasquet 2x, tegen troicki, tegen Roooowbinquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Wint ie waarschijnlijk met 3-2, zul je net zien
Een jaar geleden was hij nog Walther Whitequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:32 schreef Angelof9 het volgende:
Wat is er toch met Verdasco's haar, het ziet er zo onnatuurlijk uit
Die gebruikt een potje gel per dag. En dan afronden met haarlak. Of schoensmeerquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:32 schreef Angelof9 het volgende:
Wat is er toch met Verdasco's haar, het ziet er zo onnatuurlijk uit
Juist! Dat is het.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef Piperidine het volgende:
Hij heeft net zo'n legopoppetjeskapsel.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef Szura het volgende:
Verdasco wil nog graag de sexy player van weleer zijn maar in plaats van gel zou beter rimpelcreme kunnen gaan gebruiken
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef Piperidine het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef Szura het volgende:
Verdasco wil nog graag de sexy player van weleer zijn maar in plaats van gel zou beter rimpelcreme kunnen gaan gebruiken
Druk lijkt me. En ik kan me er wat bij voorstellen, die hele hype, McEnroe die het "an absolute catastrophe" noemt als hij de finale niet haalt, etc. Ook nog favorietenrol na de OS van vorig jaar. Veel groter wordt druk in sport niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:14 schreef Norrage het volgende:
Is het de druk? Of wat is het bij Andy? Denkt hij dat het Rafa is aan de overkant?
Kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:06 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik hoorde gister trouwens dat Verdasco de eerste lefty is waar Murray tegen speelt dit seizoen.
Haha echt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:06 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik hoorde gister trouwens dat Verdasco de eerste lefty is waar Murray tegen speelt dit seizoen.
Klopt. Laatste lefty waar hij tegen speelde was Lopez op de US Open.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:06 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Jup. En volgens hem maakt dat het verschil.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:04 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Wat is er trouwens met het racket van Verdasco? Nieuw?
Hij speelt echt werkelijk waar verschrikkelijk,quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
En dit keepen op gras ziet er wel uit Norrage?
Nou...quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:18 schreef Norrage het volgende:
Ik heb Murray zelden zo lelijk zien spelen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Soms denk ik: "ach, zo erg is Murray toch niet, mooie forehand, goede return en hij probeert zo hard", maar dan speelt hij weer dit soort wedstrijden.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef Piperidine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Federer-fan op 03-07-2013 19:33:19 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat is hetzelfde als Ajax dat gaat verdedigen tegen Willem II omdat ze bij Willem II zulke matige spitsen hebben. Zo iemand moet gewoon van zijn eigen krachten uitgaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef Norrage het volgende:
Ik zou trouwens ook verdedigend spelen tegen Nando, die gast kan voor hetzelfde geld alles in het hek slaan
Ja dat is zo erg aan Murrayquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als Ajax dat gaat verdedigen tegen Willem II omdat ze bij Willem II zulke matige spitsen hebben. Zo iemand moet gewoon van zijn eigen krachten uitgaan.
Doe mij maar Verdasco, want dan kan Janowicz de finale halen.quote:
Ettertje. Nee, de winnaar van deze wedstrijd mag de finale ook halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Doe mij maar Verdasco, want dan kan Janowicz de finale halen.
Is pas morgenavond bekend.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat speelt Delpo op vrijdag?
Dat zeker jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Hopelijk laat Verdasco de rest van het seizoen vaker van zich spreken. Het is en blijft een fantastische speler om naar te kijken.
Ja murray is zo kansloos en verdasco is best een baas.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat vind jij Norrage? Murray staat zo te kutten dat ik het Nando wel gun eigenlijk.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:57 schreef GarryKasparov het volgende:
Wat een lelijk mormel is dat toch die vriendin van Murray
Ooglidcorrectie nodig op je 25ste
Begrijpelijk maar zo irritantquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Volksfeest bij ieder punt dat Murray pakt.
Elke 10 games nieuwe challenge toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:03 schreef Angelof9 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met challenges als het 70-68 wordt ofzo?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:07 schreef Norrage het volgende:
Die 2e services van Nando, moet een keer misgaan
Is al een paar keer misgegaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:07 schreef Norrage het volgende:
Die 2e services van Nando, moet een keer misgaan
Wat?quote:
Het is al heel wat dat ie zijn backhand half doorsloeg. Met kleine stapjes he!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat?
Hij had 4x naar het net kunnen komen ofzo
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Sla dan eens een 1ste service in Verdasco.
Murray maakt het nog steeds onmogelijk voor hem te zijn.
Nee joh, dit was geen chokequote:
Ja, daar teken ik voor. En wie wil je dat er dan wint?quote:
Murrays spel is alleen leuk om te zien als hij onder druk wordt gezet. Dan doet hij de meest fantastische dingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zo zonde van Verdasco. Had het hem echt gegund. Die Murray is echt zo vervelend om naar te kijken met zijn constante gezeur en kansloze challenges.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Dan in de finale maar verliezen. Nog leuker
Dat is gewoon vintage Verdasco joh..ik vond dit echt geen choke.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geen choke.![]()
Verdasco had genoeg kansen in de vierde en vijfde, pakte er geen en werd gebroken zonder een eerste service in te slaan.
Nul BP in de vijfde..quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geen choke.![]()
Verdasco had genoeg kansen in de vierde en vijfde, pakte er geen en werd gebroken zonder een eerste service in te slaan.
Hij stond aardig onder druk vandaag anders....nee gewoon drama vandaagquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Murrays spel is alleen leuk om te zien als hij onder druk wordt gezet. Dan doet hij de meest fantastische dingen.
Dus? 4 BP's in de vierde, een keer 0-30 in de vijfde, en geen BP gered in de laatste twee sets. Slaat geen eerste service in in de laatste game.quote:
Maakt mij niet heel veel uit. Lichte voorkeur voor Del Potro,quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, daar teken ik voor. En wie wil je dat er dan wint?
Ik bedoel in rally's, dus dat hij wordt gedwongen om te lopen en iets bijzonders te doen. Dan is hij op zijn best.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij stond aardig onder druk vandaag anders....nee gewoon drama vandaag
Ik eigenlijk ook. Die gun ik het het meest van de vier de er over zijn, wegens al zijn blessures.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Maakt mij niet heel veel uit. Lichte voorkeur voor Del Potro,
Murray Djoko kan ook ineens een zieke wedstrijd worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef Norrage het volgende:
Zal wel murray djoko worden...ik hoop op Delpo - Jano
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef Norrage het volgende:
Zal wel murray djoko worden...ik hoop op Delpo - Jano
Laten we hopen dat Murray dan gewoon wél aanvallend speelt, en niet zo fucking laf als vandaag...Zo'n pot als op de OS was echt geniaal. Dat was de allerbeste Murray van vorig jaar, zo wil ik hem elke dag zienquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Murray Djoko kan ook ineens een zieke wedstrijd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |