Reken er maar niet op. Gewoon Djokovic in 3.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:18 schreef Angelof9 het volgende:
Misschien kan de manke JdP Djokovic ook verslaan. Gewoon, omdat dat niet logisch is.
1e service liep geweldig, weinig UEs, hij speelde echt goed. Heeft hij überhaupt BPs weggegeven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef Norrage het volgende:
Jezus christus, hoe heeft Delpo dit in godsnaam kunnen winnen![]()
![]()
Laten we hopen dat het nu niet stijf wordt etc en hij straks moet opgeven....En dat het gewoon écht meeviel.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef Marcoss het volgende:
Hopelijk is hij topfit voor de wedstrijd tegen Djokovic, dan kan dat best een fantastische wedstrijd worden
Hema > H&M.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Overigens, H&M als sponsor?![]()
Zal vast niet de eerste zijn die dit zegt..
Je ziet het vaak dat spelers een wedstrijd relatief probleemloos uitspelen maar alsnog flink geblesseerd blijken te zijn. Darcis ook een sprekend voorbeeld daarvan natuurlijk. Maar als het hetzelfde was als tegen Zemlja biedt dat weer wat perspectief, want daar is hij goed bovenop gekomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:33 schreef Norrage het volgende:
Klinkt niet goed dit interview...hij zat vol onder pijnstillers en had echt pijn de hele set.....laten we hopen dat ze hem kunnen oplappen voor vrijdag.
Bedankt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:12 schreef Salamando het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/video/52547(...)-voor-del-potro.html
Die knie
Misschien wel, maar er wordt al twee uur over gepraat en ik ben inmiddels benieuwd naar wat er gebeurde. Hoop dat het niks is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat zou heel erg zijn ja..Hopen op Jano. Zeker omdat dat resultaat hem zal helpen met doorbreken. Voor Kubot is dit natuurlijk een gigantische fluke.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
Als Kubot wint, geloof ik de halve finales verder wel. Zijn dan bijna walkovers voor zowel Djokovic als Murray.
Prewcies, dat vind ik ook., Leuk voor Kubot als hij wint, maar hij heeft 0% kans tegen Murray en Janowicz heeft nog wel iets van een kans lijkt me.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zou heel erg zijn ja..Hopen op Jano. Zeker omdat dat resultaat hem zal helpen met doorbreken. Voor Kubot is dit natuurlijk een gigantische fluke.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |