en dat bij een kroning. wat een aanfluitingquote:Op zondag 21 juli 2013 11:32 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zit driemaal meer volk in dan er normaal inkan, zelfs op plastic stoeltjes.
zeg dat het ongegrond isquote:Op zondag 21 juli 2013 11:34 schreef timmmmm het volgende:
Mijn god Faux, is het weer die tijd van de maand?
Ik heb je werkelijk alleen nog maar af zien zeiken
Eigenlijk is die verstoring nog maar 2x gebeurd natuurlijk. In 1950 de communistische leider Julien Lahaut die "Vive la Republique" riep , en een week nadien vermoord werd. Toen zat België ook in volle "koningskwestie" en werden er dergelijke ongeregeldheden eigenlijk verwacht.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:24 schreef Faux. het volgende:
Als er tot nu toe altijd iemand was die het verstoorde, verwacht ik eigenlijk dat het nu ook gebeurt.
ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zondag 21 juli 2013 11:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk is die verstoring nog maar 2x gebeurd natuurlijk. In 1950 de communistische leider Julien Lahaut die "Vive la Republique" riep , en een week nadien vermoord werd.
En in 1993 natuurlijk Jean-Pierre Van Rossem die met een protestpartij net verkozen was om dat soort dingen in het parlement te doen.
Nu is er eigenlijk niemand aanwezig in de kamer waarvan je zoiets verwacht. Degenen waarvan je het zou kunnen verwachten (enkele VB mandatarissen) zijn eigenlijk gewoon thuisgebleven ...
Ik niet, van mijn part begint iemand de Marseillaise te zingen ofzo ... Maar onze politici zijn allemaal veel te soft geworden tegenwoordig ...quote:
Ze zouden in het poker beter een "Belgian House" invoeren : 2 koningen en 3 koninginnenquote:Op zondag 21 juli 2013 11:45 schreef Faux. het volgende:
welk land heeft nou 1 koning, 2 koninginnen maar geen staatshoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |