quote:Op zondag 21 juli 2013 07:03 schreef Reya het volgende:
In de woorden van Yves Leterme: le jour de gloire est arrivé.
Nou ja, die man kan ook niet anders dan aanvallen, als je daar tegenover zit, kan je alleen maar verdedigen natuurlijkquote:Op zondag 21 juli 2013 11:11 schreef Faux. het volgende:
Die vrouw kan echt niets anders dan het Koninklijk Huis verdedigen? Wat een subjectieve koe.
Dan alsnog, ze nuanceert alles kapot. "Hij is een beetje onhandig MAAR hij is slim EN jullie WimLex is ook niet altijd even handig"quote:Op zondag 21 juli 2013 11:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, die man kan ook niet anders dan aanvallen, als je daar tegenover zit, kan je alleen maar verdedigen natuurlijk
Deze keer komt er geen protest , denk ik. De twee echt republikeinse partijen (VB en NVA) blijven gewoon weg deze keer.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:08 schreef tralalala het volgende:
Hoe laat is dat vive la republique gedeelte in de kamer?
Doen ze het wel beter dan onze Nederlandse partijen die het koningshuis af willen schaffenquote:Op zondag 21 juli 2013 11:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Deze keer komt er geen protest , denk ik. De twee echt republikeinse partijen (VB en NVA) blijven gewoon weg deze keer.
Partijen? Volgens mij is er maar 1 partij die het koningshuis wilt afschaffen.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doen ze het wel beter dan onze Nederlandse partijen die het koningshuis af willen schaffen
Ik dacht dat de PVV en de SP toch wel voorstander waren van een republiek. Ik kan het mishebben.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Partijen? Volgens mij is er maar 1 partij die het koningshuis wilt afschaffen.
mm SP twijfel ik ook, volgens mij wilt SP een ceremonieel systeem. Maar diep in hun hart zijn het communisten dus kan idd wel zo zijn dat ze het koningshuis liever zien gaan.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat de PVV en de SP toch wel voorstander waren van een republiek. Ik kan het mishebben.
klopt Tim.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat de PVV en de SP toch wel voorstander waren van een republiek. Ik kan het mishebben.
Zou zonde zijn inderdaad.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:24 schreef Faux. het volgende:
Als er tot nu toe altijd iemand was die het verstoorde, verwacht ik eigenlijk dat het nu ook gebeurt.
ik voel een complotquote:Op zondag 21 juli 2013 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens wiki is,ze zelf ook van adel.
Ah daar komt de aap uit de mouw.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens wiki is,ze zelf ook van adel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |