Die wijzer zit net ongelukkig waardoor er Polex staat iddquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Polex?
[..]
Is Tudor wel kwaliteit? Ging er ook al vanuit dat de Day-Date niet in staal zou komen waardoor het voor de gewone man niet te betalen is.
Tag Heuer is ook een optie.
[ afbeelding ]
De oude klapperbanden halen het horloge sowieso wat naar beneden. Gelukkig voel je dat met dragen niet zo heel erg, maar het verschil met de nieuwe banden is heel groot.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht vind ik dat dat bandje het hele horloge naar beneden haalt. Dure klok, goedkoop stukje stof als band.
Het is zeker weten het mooiste klokje dat Rolex gemaakt heeft. Wat betreft de zogenaamde kitsch, ik moet me er ook vuil aan maken dat ik die bling wel mooi vind
Dit krijg je niet bij iedere horlogemaker voor elkaar, maar er is er een waarvan ik weet dat die dat wel zou doen en dat is Heetman.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Iemand op RF heeft het glas van zijn sub date vervangen met een gewone glas. Was best geslaagd, dus ook een leuk alternatief.
Je wilde een Kors halen van 220 eerst ofzo toch?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:40 schreef Rozzje het volgende:
Wat zou de beste Breitling zijn tt 2000 euro?
Ben benieuwd naar jullie meningen.. Blijft natuurlijk persoonlijk maar dan heb ik alvast een idee wat aan te raden is!
Heb je vanaf 2800 veel keuze uit verschillende modellen?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:48 schreef eriksd het volgende:
Je hebt geen nieuwe Breitling voor 2000 euro. Begint rond de 2800 oid.
Ga sparen hopelijk hou ik het volquote:Op zondag 21 juli 2013 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je wilde een Kors halen van 220 eerst ofzo toch?
Je kan ook gewoon bij goeie merken die wat goedkoper zijn kijken hèquote:
Als ik een horloge wil halen ga ik liever direct voor een wat duurdere.. Natuurlijk is dat een optie maar doe het liever direct goedquote:Op zondag 21 juli 2013 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij goeie merken die wat goedkoper zijn kijken hè
Prima, succes met de zoektocht naar jouw horlogequote:Op zondag 21 juli 2013 19:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als ik een horloge wil halen ga ik liever direct voor een wat duurdere.. Natuurlijk is dat een optie maar doe het liever direct goed
Bedankt!quote:Op zondag 21 juli 2013 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Prima, succes met de zoektocht naar jouw horloge
ja, zijn hier diverse langsgekomen. Ik heb een amphibian. Erg leuk spul!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:15 schreef Twiitch het volgende:
Iemand bekend met Vostok horloges?
Staan er flink wat van op Ebay en ik vind ze erg tof!
[ afbeelding ]
Casio MDV-106? Veel horloge voor je geld en tot 200m waterdicht, dus je kunt er zelfs mee duiken. Niet digitaal though. Als je per se digitaal wilt zou ik gewoon een G-shock 5500 van Ebay plukken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:59 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben op zoek naar een horloge voor tijdens het golfsurfen. Dat betekent zout water, en af en toe een flinke plens water met de nodige druk (golven tot 4 meter hoog zeg maar). M'n budget laat helaas niet echt veel toe, iets van 30 - 40 Euro maximaal. Waar moet ik op letten voor een waterdicht en zeewaterbestendig horloge? Verder zoek ik iets zonder gecompliceerde functies, dus alleen tijd en niet ook nog allerlei tijtabellen etc, en het liefst een digitale weergave. Wie heeft er een ideetje voor een dergelijk horloge?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |