Ja tuurlijk, ik maak de regels. Van mij mogen alle kinderen ouder dan 3 aan de pillen sex, en drugs. Maakt het leven een stuk leuker. Oh wacht je bent toch al snel van ze afquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pleur toch op met je geneuzel, opbokken met die regels
Dat dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de tijd dat wij 16 waren, had je al die kutregels nog niet.
HAHA leuk hea gefrustreerde pubertjes thuis hebben die niet naar een festival mogenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Precies, ben er ook niet slechter door geworden...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar waren we het allemaal redelijk over eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Even los van de situatie...
Als er regels voor zijn (om wat voor reden dan ook), kan je er op 2 manieren mee omgaan:
- Je respecteert ze en je hebt nergens last van;
- Je negeert ze en accepteert de gevolgen, hoe vervelend ook.
De keuze is aan een ieder...
Ik blijf nog maar ff denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik maak de regels. Van mij mogen alle kinderen ouder dan 3 aan de pillen sex, en drugs. Maakt het leven een stuk leuker. Oh wacht je bent toch al snel van ze af
Da's een goeie regel!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Tegenwoordig heb je ook 18+ oftewel couples only hotels, vakantie vieren zonder jankende kinderen
Wel de 18 regels, die zijn er nog steeds. Dat joch was dus op een ruk festival, letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jep, alleen wordt die uiteindelijke individuele keuze hier niet altijd gerespecteerd door anderen...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:35 schreef APK het volgende:
[..]
Daar waren we het allemaal redelijk over eens
Oh ja dat zeg je nuquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:35 schreef APK het volgende:
[..]
Daar waren we het allemaal redelijk over eens
Cola malibu is datquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet het niet met die regels, ze zullen heus wel een doel dienen, maar toen regels voor alcoholgebruik er nog niet waren was het woord comazuipen er ook nog niet.
Nee, toen zoop je je gewoon dood als puber en was dat heel vervelend voor familie en bekenden. Kopschoppers is ook weer zo'n mediawoord...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet het niet met die regels, ze zullen heus wel een doel dienen, maar toen regels voor alcoholgebruik er nog niet waren was het woord comazuipen er ook nog niet.
Nou ik weet het niet, maar als puber ging ik ook niet naar Ibiza. Ik had daar het geld niet eens voorquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, toen zoop je je gewoon dood als puber en was dat heel vervelend voor familie en bekenden. Kopschoppers is ook weer zo'n mediawoord...
Maar als je 18+ kinderen meegaan en toch blijven lanken heb je er weinig aan, maar volgens mij zijn dit neukhotels... En dat doe je niet met je kinderen erbij...quote:
Jij denkt dat het vroeger met zoveel voorkwam als nu?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, toen zoop je je gewoon dood als puber en was dat heel vervelend voor familie en bekenden. Kopschoppers is ook weer zo'n mediawoord...
Ik het tanken of jankenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als je 18+ kinderen meegaan en toch blijven lanken heb je er weinig aan, maar volgens mij zijn dit neukhotels... En dat doe je niet met je kinderen erbij...
Lees het allemaal nog eens terug als je niet onder invloed bent.quote:
Internet/media.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Je kan ook thuis kapot zuipen, daarvoor hoef je niet naar Ibiza...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet, maar als puber ging ik ook niet naar Ibiza. Ik had daar het geld niet eens voor
In elk hotel kan je neukenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als je 18+ kinderen meegaan en toch blijven lanken heb je er weinig aan, maar volgens mij zijn dit neukhotels... En dat doe je niet met je kinderen erbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |