Zuipen en snuiven doen ze niet, allemaal regeltjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind een leeftijdsgrens om in het openbaar naar muziek te mogen luisteren eigenlijk best wel extreem
Als het om hardstyle muziek ging tenminste en niet om hardstyle zuipen of snuiven
Een festival is niet openbaar, daar koop je kaartjes voor. Daar staat vast wel ergens een leeftijdsgrens op. Als je dat negeert moet je niet zeiken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind een leeftijdsgrens om in het openbaar naar muziek te mogen luisteren eigenlijk best wel extreem
Als het om hardstyle muziek ging tenminste en niet om hardstyle zuipen of snuiven
Wie zegt dat en wie is er verantwoordelijk. Doe niet zo achterlijk zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zuipen en snuiven doen ze niet, allemaal regeltjes
Je begrijpt echt weer eens totaal niet waar wij het over hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Een festival is niet openbaar, daar koop je kaartjes voor. Daar staat vast wel ergens een leeftijdsgrens op. Als je dat negeert moet je niet zeiken.
Ach ze waren van 12 tot 17 daar binnen de hekken, hebben ook wel genotenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Een festival is niet openbaar, daar koop je kaartjes voor. Daar staat vast wel ergens een leeftijdsgrens op. Als je dat negeert moet je niet zeiken.
Ah....nu weet ik waarom ik daarmee op m'n 21-ste gestopt ben!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Er zou ook een leeftijdsgrens voor blowen moeten komen.
Aan de bovenkant dan
Weer eens iets teveel geblowd?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Er zou ook een leeftijdsgrens voor blowen moeten komen.
Aan de bovenkant dan
Ik zes jaar later, nog steeds geen spijt vanquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah....nu weet ik waarom ik daarmee op m'n 21-ste gestopt ben!
Ik dacht het wel, al ben ik wel moe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Je begrijpt echt weer eens totaal niet waar wij het over hebben
Precies en loop dan nu niet te janken dat ze er niet mochten zijn. Slotjequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:04 schreef Margo37 het volgende:
Volgend jaar zijn ze allemaal 18 en dan mogen ze legaal zuipen en snuiven
Die van mij mocht blijven hoor, maar ja, samen uit samen thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en loop dan nu niet te janken dat ze er niet mochten zijn. Slotje
Ik ben weer flink tekeer gegaan jaquote:
Donder op zeg. Je koopt kaartjes (niet eens goedkoop), en dan gaan zeuren omdat ze 16 zijn ipv 18quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het kan op het kaartje staan
Dan moeten ze ook naar buiten
Want regels zijn nou eenmaal regels
Maar sommige mensen snappen niet dat die regel bestaat om naar muziek te mogen luisteren
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het kan op het kaartje staan
Dan moeten ze ook naar buiten
Want regels zijn nou eenmaal regels
Maar sommige mensen snappen niet dat die regel bestaat om naar muziek te mogen luisteren
[ afbeelding ]
Nee leg het uit, want ik kan er niet bij dat je gaat zeiken als je niet in aanmerking komt voor iets,quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:10 schreef Kingstown het volgende:
Zelfs een Jip en janneke uitleg helpt niet.
Behang véél behang en Ijburg een keer bekeken, nog nooit geweestquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen sloopwerk of kunnen we je ook voor schilder/stuc en of timmerwerk inhuren ?
Ik geef het opquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:10 schreef Kingstown het volgende:
Zelfs een Jip en Janneke uitleg helpt niet.
Prima joh, ik had dus gelijkquote:
ik ben blij naar een 18+ festival te kunnen, tenminste geen irritante pubertjes om me heenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een leeftijdsgrens bij een festival? Really?
Kaartje kopen, terwijl je 18 zijn moet zijn en dan eruitgeschopt worden=logisch en idd niet zeiken.Gegokt en verloren, jammer dan, maar dat is _niet_ waar het mij (en APK )om ging.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee leg het uit, want ik kan er niet bij dat je gaat zeiken als je niet in aanmerking komt voor iets,
Je was vast blij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
ik ben blij naar een 18+ festival te kunnen, tenminste geen irritante pubertjes om me heen
Ik geef het aanwijsstokje van Jip over aan iemand andersquote:
Stap ik vanmiddag in de lift met 8 meiden van 10-14 of zo ... Zij met hun allen naar de derde en stappen uit zegt de laatste en grootste, Zo daar ben je ook maar weer vanaf .. Ik : Ja gelukkig wel ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
ik ben blij naar een 18+ festival te kunnen, tenminste geen irritante pubertjes om me heen
Heb er ook nog 1 van 15 dies volwassener dan die van 18 soms, nou ja heel soms danquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Denk dat ie allang dood is dus vaker zul je hem ook niet meer zien ..quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dikke Deur, die heb ik lang niet gezien...
Melkweg, Paradiso, overal in het land.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nooit geweest en geen idee waar ze zijn?
Klopt....al ruim 30 jaar, maar ook jij kent vast nog wel zijn bekendste uitspraak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie allang dood is dus vaker zul je hem ook niet meer zien ..
Ik ga nooit naar dat soort feestjes, als je kaartjes koopt (nogmaals) dan zijn daar blijkbaar grenzen aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kaartje kopen, terwijl je 18 zijn moet zijn en dan eruitgeschopt worden=logisch en idd niet zeiken.Gegokt en verloren, jammer dan, maar dat is _niet_ waar het mij (en APK )om ging.
Vergeten dus nu.....nu komt waar het wél over ging:
Een leeftijdsgrens van 18 jaar stellen om naar een muziekfestival te kunnen is best wel vreemd. Had er echt nog nooit van gehoord. Bij een sexclub? ja....dat kan ik me voorstellen, maar een muziekfestival?
Die is idd. dood, Willy...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie allang dood is dus vaker zul je hem ook niet meer zien ..
Pipo koeien!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt....al ruim 30 jaar, maar ook jij kent vast nog wel zijn bekendste uitspraak.
Pleur toch op met je geneuzel, opbokken met die regelsquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar dat soort feestjes, als je kaartjes koopt (nogmaals) dan zijn daar blijkbaar grenzen aan.
Ga je als 16 jarige en neem je de gok, moet je niet gaan zeuren als je de deur gewezen wordt. Kul dus. Jeugdsoos op het dorp nog twee jaartjes. Het 18 jaar gedeelte is volgens mij van wegen de drank en drugs wet. Ik dacht 16, als het 18 jaar en ouder was zal er vast wel meer te beleven zijn geweest als muziekEn was het niet ééns een muziek festival
Dat eerste geldt ook voor restaurants en cafeetjes, daar mogen kinderen toch ook naar binnen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:27 schreef Soury het volgende:
Het 18 jaar gedeelte is volgens mij van wegen de drank en drugs wet. Ik dacht 16, als het 18 jaar en ouder was zal er vast wel meer te beleven zijn geweest als muziekEn was het niet ééns een muziek festival
Dit was dus het spraakverwarringsgedeelte.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar dat soort feestjes, als je kaartjes koopt (nogmaals) dan zijn daar blijkbaar grenzen aan.
Ga je als 16 jarige en neem je de gok, moet je niet gaan zeuren als je de deur gewezen wordt. Kul dus. Jeugdsoos op het dorp nog twee jaartjes. Het 18 jaar gedeelte is volgens mij van wegen de drank en drugs wet.
Het was dus wel een muziekfestival. Nou ben ik al een tijdje niet meer geweest, maar ik kan me niet herinneren dat er wat voor leeftijdsgrens dan ook was bij een festival. Was zelf 14 dat ik bijv. voor het eerst naar Pinkpop ging met vrienden van dezelfde leeftijd en daar was niks illegaals aan.quote:Ik dacht 16, als het 18 jaar en ouder was zal er vast wel meer te beleven zijn geweest als muziekEn was het niet ééns een muziek festival
ben je 16 ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pleur toch op met je geneuzel, opbokken met die regels
Nee me kids ongeveerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |