Het is wel de snelst stijgende schuldengroep:quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zijn er überhaupt cijfers over de schulden onder jongeren in de 80's?
Onze studiefinanciering was trouwens ook een heel stuk ruimer dan dat het tegenwoordig is.
Ik heb het niet eens over studie schuld. Dat moet iedereen aflossenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zijn er überhaupt cijfers over de schulden onder jongeren in de 80's?
Onze studiefinanciering was trouwens ook een heel stuk ruimer dan dat het tegenwoordig is.
Gewoon 2 wijntjes in gooien....dan doet ze vast niet meer zo moeilijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en Dees doet daar weer moeilijk over ...
I know, maar is er vergelijkend materiaal met de 80's toen wij die leeftijd hadden?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel de snelst stijgende schuldengroep:
http://www.eenvandaag.nl/(...)jgende_schuldengroep
Ja sinds ik afgestudeerd ben in 89 en geen studerende kinderen heb in Nederland is me dat een beetje ontgaan... Ook geen last van studieschuld of zo ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dienst Uitvoering Onderwijs
De nieuwe naam van wat vroeger de IB-Groep was.
Ja, dat is wel mooi; tot Soneal 6 is hebben we recht op jonge-gezinnen-korting, en vlak voor hij 6 wordt worden wij 50, dus dan hebben we recht op 50-plus-kortingquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk Leandra ... Over 15 jaar of zo ... Maar dan kunnen jullie gewoon op een senioren cruise op het IJsselmeer
Goed gepland...quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is wel mooi; tot Soneal 6 is hebben we recht op jonge-gezinnen-korting, en vlak voor hij 6 wordt worden wij 50, dus dan hebben we recht op 50-plus-korting![]()
Vast, maar het is daardoor nu wel al een arrogante kwast geworden...quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....in 95% van de gevallen komen ze allemaal wel op hun pootjes terecht en die 5% is collateral damage....net als toen wij jong waren.
Die ooit op zijn bek gaatquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast, maar het is daardoor nu wel al een arrogante kwast geworden...
Godsammequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaalJe zoon van 16 naar een 18 plus feestje laten gaan. En gaan miepen
Ja tis watquote:
Ik word weleens eigenwijs genoemdquote:
Welke uitdrukking?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Sinds ik hier meehobbel, begrijp ik sommige uitdrukkingen een stuk beter...
Je kan je beter bezig houden met 81 plus Margo, je opaatjequote:
Hoe ouder, hoe gekker...quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welke uitdrukking?doe eens een voorbeeld
Heb nooit een opa gehad doos.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan je beter bezig houden met 81 plus Margo, je opaatje
helemaal niks nieuwquote:
Ok altijd welkom ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal niks nieuwmaar ik spring hier ff vrolijk mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |