Kids hebben geld op één of andere manier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat het vroeger met zoveel voorkwam als nu?
Pauper!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet, maar als puber ging ik ook niet naar Ibiza. Ik had daar het geld niet eens voor
Nee, maar juist omdat dat minder voorkwam werd het ook niet als trend gezien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat het vroeger met zoveel voorkwam als nu?
Ja krulspeldenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Lees het allemaal nog eens terug als je niet onder invloed bent.
Die typefout....epic!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Die couples hotels zijn voor mensen die geen zin hebben in minderen om hen heen.
Klopt en waren we 15 , 16 en gingen we gewoon naar de kroeg ... En dat mocht gewoon ... Of er werd nooit iets van gezegd, want meer pubers ,eer inkomsten.. Tegenwoordig gaat de jeugd eerst inzuipen thuis of op een pleintje of zo, maar met goedkoope supermarkt drank...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet het niet met die regels, ze zullen heus wel een doel dienen, maar toen regels voor alcoholgebruik er nog niet waren was het woord comazuipen er ook nog niet.
Bollen pellen 3 wekenquote:
Het zou goed kunnen dat het niet iets van de laatste tijd is, maar net als de familiedrama's komt het met de media van tegenwoordig meer naar buiten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Internet/media.
Er is veel meer en sneller data beschikbaar en dan gaan belangengroepringen zich roeren.
Als je in Amsterdam niet weet dat er in Assen 2 kids te veel hebben gezopen, dan is er ook geen landelijk probleem.
Baantjes, alimentatie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Kids hebben geld op één of andere manier.
quote:
Is daar een leeftijds limiet? 18+ ? Zijn je kinderen boven de 19 ... kunnen ze alsnog mee...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In elk hotel kan je neuken![]()
Die couples hotels zijn voor mensen die geen zin hebben in minderen om hen heen.
http://www.arke.nl/couples.aspx
Precies, maar boven de 18 zijn het officieel geen kinderen meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Is daar een leeftijds limiet? 18+ ? Zijn je kinderen boven de 19 ... kunnen ze alsnog mee...
Hmmmm....quote:
Ben ik van overtuigd ja plus dat iedereen er ook meteen een mening over heeft die je overal kunt zien/lezen (vroeger alleen in de lokale kroeg), waardoor er meer maatschappelijke druk ontstaat en regels worden aangescherpt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat het niet iets van de laatste tijd is, maar net als de familiedrama's komt het met de media van tegenwoordig meer naar buiten.
Ah de expertquote:
Neh, dan had ik het bij de tweede keer niet gecorrigeerdquote:
Mijn neefje van 14 is een verwend nest, alles altijd volgende volgens de laatste mode en zakgeld in overvloed. Z'n ouders vinden het enig...quote:
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zonder kinderen op vakantie willen, en dus ook geen zin hebben in de kinderen van een ander tijdens die vakantie.quote:
Ik bemoei me er maar niet meer mee, maar ik ken ze.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn neefje van 14 is een verwend nest, alles altijd volgende volgens de laatste mode en zakgeld in overvloed. Z'n ouders vinden het enig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |