Je 25e Werchter al? Hulde!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nah. Morgen nog werken. Donderdagmorgen ga ik. Op naar mijn jubileumeditie!
Ben jij stiekem Belgin?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh nee, de 16e keer. Maar de eerste was Torhout. Als je die niet meetelt is het wel de 15e keer Werchter. Ik mag een extra pilske!
#10.quote:
Is dat niet een beetje te vroeg? Camping gaat pas tegen 16 uur open.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:19 schreef wc-eend het volgende:
Eerste keer hier
Morgenavond half zeven vertrekken
Daarom zegt-ie morgenavondquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te vroeg? Camping gaat pas tegen 16 uur open.
Sowieso handig als je gaat als vrijgezel en je je niet achteraf rot wil schrikkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Note to self: Bril niet vergeten mee te nemen.
Leve de EUquote:Nog meer dieven op weg naar Belgische festivals
Er zijn op dit moment dievenbendes uit Oost-Europa onderweg naar ons land. Dat heeft de politie van Roemenië laten weten aan onze federale politie. Het gaat om dieven die "multidisciplinair" zijn, ze slaan zowel toe in huizen als op festivals.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)sche-festivals.dhtml
quote:
grenzen mogen van mij direct weer dicht, blijft dat paupervolk tenminste daarquote:
Grenzen dicht betekent miljarden minder omzet uit de handel met Duitsland, niet doen lijkt mequote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
grenzen mogen van mij direct weer dicht, blijft dat paupervolk tenminste daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |