Het is frappant dat er geen andere negatieve ervaringen over dat bedrijfje aanwezig is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:21 schreef hjh360 het volgende:
Holy moly,
Na een PM ontvangen te hebben, viel ik zowat van mijn stoel..!
Ik heb contact gehad met het betreffende bedrijf. Ik heb telefonisch contact gehad, en mijn stagewensen toegelicht naar hun toe. Ze deden extreem vriendelijk en gaven mij een vertrouwelijk gevoel.
Een dag na dit telefonisch contact kreeg ik via de mail te horen dat mijn wensen te specifiek waren, en zij dus niets voor mij konden betekenen. Ik neem aan dat ze dus niet iedereen oplichten die ze in hun 'web' krijgen, aangezien ze mij dan ook wel 'opgelicht' zouden hebben.
Heb dit bovenstaande destijds ook meegedeeld aan het bedrijf dat nu mijn stageverzoek regelt, en zij zeiden dat het betreffende bedrijf doorgaans voor goede ervaringen zorgde.
Ik hoop dat dit eenmalig is, zo niet, dan begin ik hem ook flink te knijpen..
Dan moet een bedrijf niet beloven dat ze dat snel kunnen regelen en eerlijk zeggen dat het lastig is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is frappant dat er geen andere negatieve ervaringen over dat bedrijfje aanwezig is.
Overigens vind ik het niet raar dat het zo lang heeft geduurd TS doet de opleiding: international marketing management. Ik denk dat je in Nederland zelf al moeilijk een stageplek kan vinden voor een dergelijke flutopdracht.
Klopt dat is wel heel slecht van ze geweest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet een bedrijf niet beloven dat ze dat snel kunnen regelen en eerlijk zeggen dat het lastig is.
Dat is vooropgesteld vrij belachelijk. Dan moet je ook niet met ze in zee gaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt dat is wel heel slecht van ze geweest.
Alleen las ik dat TS uiteindelijk wel stage heeft gelopen via x (?)
Klopt alleen de hamvraag is waarom heeft de ts zo lang gewacht met klagen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is vooropgesteld vrij belachelijk. Dan moet je ook niet met ze in zee gaan.
Maaaaar als ze beloven een stage te vinden binnen een maand en ze doen er een jaar en een maand over dan komen ze nog steeds hun afspraken niet na en heb je minimaal recht op compensatie lijkt mij.
Omdat die zo te lezen ook niet helemaal 100 is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt alleen de hamvraag is waarom heeft de ts na een paar maanden niet lopen klagen?
Gelukkig dat fok geen site wordt waar je bedrijven zomaar af kan zeiken, daar zijn immers al genoeg sites voorquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:47 schreef RamboDirk het volgende:
jammer dat fok in dit topic censuur pleegt en zelfs volledige posts verwijderd.
Nee. Wie weet is TS gewoon een op zich zelf staand incident: Dan heeft Fok! dus een probleem als hier de hele pleurisbende bij elkaar wordt geroepen dat het oplichters zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:47 schreef RamboDirk het volgende:
Is niks jammer aan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:47 schreef RamboDirk het volgende:
Tuurlijk is het niet leuk de zogenoemde "schandpaal" maar het desbetreffende bedrijf en directeur profileren zichzelf zodanig via het medium internet dat eventuele slechte ervaringen toch ook gewoon via datzelfde medium worden gedeeld? Maar dan is het in een keer niet meer leuk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is niks jammer aan.
Of zou jij het tof vinden als wij hier even de persoon achter de naam RamboDirk achterhalen en jou hier publiekelijk aan de schandpaal nagelen?
FOK! is geen review sitequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet leuk de zogenoemde "schandpaal" maar het desbetreffende bedrijf en directeur profileren zichzelf zodanig via het medium internet dat eventuele slechte ervaringen toch ook gewoon via datzelfde medium worden gedeeld? Maar dan is het in een keer niet meer leuk?
Dit, en geen geld meer overmaken tot je daadwerkelijk resultaten ziet waar jij je in kunt vinden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:05 schreef EJ403 het volgende:
In iedergeval meteen een eigen stageplek als alternatief zoeken zodat je geen vertraging oploopt als blijkt dat het om een scam gaat. Indien het geen scam is kun je de door jouw gevonden stageplek alsnog op het laatste moment afzeggen.
Nouja, vind ik niet hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat valt dan gelukkig nog mee, mocht het inderdaad fout gaan.
toch zonde om zo over de balk te smijtenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat valt dan gelukkig nog mee, mocht het inderdaad fout gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |