Nee, dat is niet van mij. Ik ben niet zo goed met codes etc. ik gebruik gewoon een simpele websitebuilder, geen gedoe met codes, html enz. Snap ik toch nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef Amoeba het volgende:
http://pastebin.com/LPXTe5L8
Deze zooi is van TS neem ik aan?
Christusquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
Ik ben 5 min geleden wakker geworden
Ik denk iemand van FOK! heel triest is geweest en het op Pastebin heeft geplaatst. Lijkt net of we de kant van kastanova topic opgaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:23 schreef Gezond2012 het volgende:
Probeert iemand je te naaien door die review met jouw bewoording zo online te zetten ofzo?
Dat is inderdaad bijzonder treurig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:08 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik denk iemand van FOK! heel triest is geweest en het op Pastebin heeft geplaatst. Lijkt net of we de kant van kastanova topic opgaan.
Hoe haalt hij 't in zijn kop?
Die kan dan wel aangepakt worden voor smaad denk ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef VacaLoca het volgende:
Mja mss. die Maax, die was nogal enthousiast bezig dit topic en de site te verspreiden.
same (om er zelf niet in te trappen)quote:
Nah, enkel een linkje op allesamerika en in het andere topic hier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef VacaLoca het volgende:
Mja mss. die Maax, die was nogal enthousiast bezig dit topic en de site te verspreiden.
Met kastanova topics ben ik niet bekend. Maar dit hoeft geen gevolgen te hebben voor TO toch, als een of andere flapdrol zijn oude tekst online zet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:08 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik denk iemand van FOK! heel triest is geweest en het op Pastebin heeft geplaatst. Lijkt net of we de kant van kastanova topic opgaan.
Hoe haalt hij 't in zijn kop?
ja.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Bedrijfsnaam hoeft niet terug te komen.
TS vond een paar honderd euro waarschijnlijk toch belangrijker dan anderen waarschuwenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:30 schreef eleusis het volgende:
"Geen berichten" meer op de site. TS neergeknuppeld door oplichters?
Zou het voor mij ook zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
TS vond een paar honderd euro waarschijnlijk toch belangrijker dan anderen waarschuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |