Tuurlijk is het niet leuk de zogenoemde "schandpaal" maar het desbetreffende bedrijf en directeur profileren zichzelf zodanig via het medium internet dat eventuele slechte ervaringen toch ook gewoon via datzelfde medium worden gedeeld? Maar dan is het in een keer niet meer leuk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is niks jammer aan.
Of zou jij het tof vinden als wij hier even de persoon achter de naam RamboDirk achterhalen en jou hier publiekelijk aan de schandpaal nagelen?
FOK! is geen review sitequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet leuk de zogenoemde "schandpaal" maar het desbetreffende bedrijf en directeur profileren zichzelf zodanig via het medium internet dat eventuele slechte ervaringen toch ook gewoon via datzelfde medium worden gedeeld? Maar dan is het in een keer niet meer leuk?
Dit, en geen geld meer overmaken tot je daadwerkelijk resultaten ziet waar jij je in kunt vinden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:05 schreef EJ403 het volgende:
In iedergeval meteen een eigen stageplek als alternatief zoeken zodat je geen vertraging oploopt als blijkt dat het om een scam gaat. Indien het geen scam is kun je de door jouw gevonden stageplek alsnog op het laatste moment afzeggen.
Nouja, vind ik niet hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat valt dan gelukkig nog mee, mocht het inderdaad fout gaan.
toch zonde om zo over de balk te smijtenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat valt dan gelukkig nog mee, mocht het inderdaad fout gaan.
Hoe weet hij dat hij dreigend overkwam dan? Leest meneer/mevrouw mee op FOK!?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef eentweedrievraag het volgende:
Nieuw bericht ontvangen van de eigenaar:
''Hartelijk dank voor je bericht. Het was niet mijn intentie gister dreigend over te komen, indien dit zo is over gekomen mijn oprechte excuus hiervoor. Ik zou het volgende graag willen voorstellen: Website/reviews kan je gewoon laten staan. Kunnen we morgen een persoonlijk gesprek inplannen en de situatie doornemen?''
WHAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAHGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb maanden geleden al een review geplaatst, maar toen deden ze hetzelfde (dreigen). Beloofden ze een compensatie, en moest ik het weghalen. Is verder niets van gekomen. Reageerden nadat ik op hun definitieve antwoord reageerde (namelijk: je krijgt geen compensatie, wij stonden in ons recht) helemaal niet meer.quote:p woensdag 3 juli 2013 11:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt alleen de hamvraag is waarom heeft de ts zo lang gewacht met klagen?
De situatie begint qua imagoschade al redelijk te escaleren (zie de mirrors van de website en posts op andere forums), dus dat zou me niets verbazen dat hij polshoogte is gaan nemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:05 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat hij dreigend overkwam dan? Leest meneer/mevrouw mee op FOK!?
Op zich lijkt de eigenaar mij wel voor rede vatbaar. Ik heb zijn posts ook gelezen op dat andere forum en daar reageert hij in elk geval netjes en enigszins inhoudelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef eentweedrievraag het volgende:
Nieuw bericht ontvangen van de eigenaar:
''Hartelijk dank voor je bericht. Het was niet mijn intentie gister dreigend over te komen, indien dit zo is over gekomen mijn oprechte excuus hiervoor. Ik zou het volgende graag willen voorstellen: Website/reviews kan je gewoon laten staan. Kunnen we morgen een persoonlijk gesprek inplannen en de situatie doornemen?''
WHAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAHGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik zou in elk geval niks tekenen, of er moet wel een hele grote compensatie tegenover staan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
Tijdens een gesprek vertelde hij mij iets over het tekenen van een document. Dat hield dan in dat je je niet meer mocht uitlaten over het bedrijf o.i.d. Dus dat kan daar wat mee te maken hebben.. Er zijn trouwens wel meerdere negatieve reviews te vinden, maar hun hebben zoveel positieve reviews over zichzelf geplaatst (zelfs spammers op FOK & AllesAmerika) dat je die niet meer zo gauw ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |