haha dat meen je niet?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef Mylene het volgende:
Volgende maand alweer kerstspullen bij de Action.
Zag dezelfde set inderdaad ook bij een andere winkel liggen, maar het gaat om het principe dat je juist bij stekkers gewoon in één keer moet kunnen zien wát voor het stekker het is, juist als het gaat om verschillende types stekkers. Maarja.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is dezelfde als van bij de blokker en de xenos. Niet iets waar de action wat an kan doen dus.
Zal wel aan mij liggen maar soms kunnen mensen ook overal moeilijk over doen
en in november alweer paaskonihntjequote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef Mylene het volgende:
Met deze temperatuur pepernoten, ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:41 schreef Mylene het volgende:
Is toch zo? Volgens mij augustus al hoor. Ik moest er aan denken vanwege pepernoten topic in KLB. Waar ik nu ook wel zin in heb, vooral omhuld met chocolade.
Nooit gezien.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:39 schreef miriam001 het volgende:
hebben ze bij de action ook een keukenmachine?? ik wil iets hebben om te raspen en snijden .
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef Mylene het volgende:
Die zie ik er niet tussen staan, maar zal wel niet goed kijken...quote:
naast de elektrische puntenslijper en onder de fristiquote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef soapie het volgende:
[..]
Die zie ik er niet tussen staan, maar zal wel niet goed kijken...
Die textielstiften heb ik vorige week of 2 weken terug al gehaald, dus ligt meestal wel snel in de winkel....
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera voor het afschaffen van de tegoedbonnen!
Welke action?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:32 schreef Miniem het volgende:
Ik zag me vandaag toch een mooie vrouw bij de Action![]()
En ik heb kre-o battleship gekocht voor 15 euro. Leuk bouwpakket ondanks dat hey neplego is. Bij bol.com is deze 75 euro.
het is ook onzin want de klanten komen toch wel terug.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef mapima het volgende:
Ik schrok me rot toen ik vandaag contant geld aan iemand moest geven...
Want de tegoedbonnen zihn afgeschaft! Hiep hiep hoera haha
vast een bejaardenbingoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:27 schreef Erasmo het volgende:
Iemand had voor mij serieus een winkelwagen waarvoor ze ¤150 moest afrekenenDat ding was tot de nok toe gevuld met dat lelijke witte keramiek met een zilveren rand
Oooooh die, geen idee of dat er al ligt, fristi wel zien staan, dus ze zullen het vast wel ergens hebben liggen.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
naast de elektrische puntenslijper en onder de fristi
Oh? En dan zeg je niet even gedag tegen me?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:32 schreef Miniem het volgende:
Ik zag me vandaag toch een mooie vrouw bij de Action![]()
En ik heb kre-o battleship gekocht voor 15 euro. Leuk bouwpakket ondanks dat hey neplego is. Bij bol.com is deze 75 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |