quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je je best doet. Het is bij de gratie van mensen die zo denken dat winkels als Action kunnen bestaan. Als iedereen terug zou gaan, zich beroepend op de regels, hebben ze een groot probleem. Ik zie dat niet als mijn probleem, dus ik ga gewoon terug in dit soort gevallen, maar iedereen die dat niet doet: bedankt
Ja, dat klopt. Maar waarom zou je ermee zitten als anderen de winkel daar niet aan willen houden? Ik doe dat wel, jij ook, andere mensen niet en daardoor kunnen wij zo goedkoop bij de Action blijven shoppen. Ik snap jouw probleem oprecht nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]Goed idee, de wereld omdraaien
![]()
Als je winkeltje wil spelen moet je winkeltje spelen, daarbij horen lusten en lasten.
Ja, maar dat is nou een van de weinige dingen die ik niet bij de Action zou kopen. Ze hebben van die luchtverfrissers waar je zo'n blokje in moet doen ipv vloeistof. En dat werkt gewoon niet. We hebben dit in 4 auto's geprobeerd met geen enkele keer merkten we iets.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan ik ook luchtverfrissers voor in de auto bij de Action kopen?
Mijn probleem:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar waarom zou je ermee zitten als anderen de winkel daar niet aan willen houden? Ik doe dat wel, jij ook, andere mensen niet en daardoor kunnen wij zo goedkoop bij de Action blijven shoppen. Ik snap jouw probleem oprecht niet
Ik verwacht niet dat ze moeilijk doen, eerlijk gezegd. Zeker niet als je om de bedrijfsleider vraagt. Die kent de regels heus welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mijn probleem:
Ik koop iets, het is ondeugdelijk en dat wil ik ruilen. Dat is het probleem. Maar of het een probleem is, dat weet ik nog niet. Aangezien ik nog langs moet gaan.
Met als toevoeging dat jij denkt dat het wel mag omdat je niet denkt aan wat "de wet" allemaal zegtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het zal mij ook een worst wezen wat de wet zegt. PM me even je adres, ik kom vanmiddag je computer en televisie stelen want die heb ik nodig. Ik neem aan dat je daar geen probleem mee hebt, het staat tenslotte enkel in de wet dat dat niet mag.
jup Maar her kan zijn dat ze uit het assortiment gaan. Kwaliteit i dont knowquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:33 schreef Azerdion het volgende:
Weet iemand of de Action ook reisstekkers verkoopt? En zo ja, enig idee of de kwaliteit wat redelijk is?
Thx, dan ga ik er maar even langs komende week. Ik hoef niet eentje van superkwaliteit of zo, ik ga geen grootverbruikers aansluitenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:35 schreef mapima het volgende:
[..]
jup Maar her kan zijn dat ze uit het assortiment gaan. Kwaliteit i dont know
ik raad je wel aan verschillende filialen te bezoeken. Ik werk er zelf en krijg klachten over dat het ene product wel bij action x te koop is maar nier onze action terwijl dat een van de grootste in de omgeving is XDquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:38 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Thx, dan ga ik er maar even langs komende week. Ik hoef niet eentje van superkwaliteit of zo, ik ga geen grootverbruikers aansluiten
We hebben er hier maar eentje ;p Maar anders loop ik nog even rond in de stad of ik ergens anders een goedkope kan vindenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef mapima het volgende:
[..]
ik raad je wel aan verschillende filialen te bezoeken. Ik werk er zelf en krijg klachten over dat het ene product wel bij action x te koop is maar nier onze action terwijl dat een van de grootste in de omgeving is XD
op die stekkers staat welke het allemaal zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Ze hebben zo'n rare set reisstekkers, zitten er 4 ingeplugd in elkaar waardoor je niet kan zien welke aansluitingen het precies zijn, maar het is in ieder geval om Nederlandse apparaten in het buitenland te gebruiken.
Adapters om Engelse apparaten in Nederlandse stopcontacten te gebruiken hebben ze niet, die zoek ik juist maar zijn 6 euro per stuk in de normale winkels
ik heb ze al een hele toer in gebruik zonder problemenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:33 schreef Azerdion het volgende:
Weet iemand of de Action ook reisstekkers verkoopt? En zo ja, enig idee of de kwaliteit wat redelijk is?
met bon kan t volgens mij in elk filiaalquote:Op zondag 14 juli 2013 09:55 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Gister in Rijswijk een braadslee gehaald, is te groot en past niet in de oven. Vestiging in Den Haag is vandaag open, mag ik het ook daar ruilen/terugbrengen of moet dat perse in het filiaal waar je het gekocht hebt?
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
met bon kan t volgens mij in elk filiaal
Ja, welke landen, maar voor stekkers is het toch handiger om gewoon de stekkers aan beide kanten te kunnen zien, gewoon in één oogopslag lekker duidelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:23 schreef Ynske het volgende:
o
[..]
op die stekkers staat welke het allemaal zijn
dat is dezelfde als van bij de blokker en de xenos. Niet iets waar de action wat an kan doen dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, welke landen, maar voor stekkers is het toch handiger om gewoon de stekkers aan beide kanten te kunnen zien, gewoon in één oogopslag lekker duidelijk.
Echt?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef Mylene het volgende:
Volgende maand alweer kerstspullen bij de Action.
Augustus al?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef Mylene het volgende:
Volgende maand alweer kerstspullen bij de Action.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |